Erikoinen tapahtuma!

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Mies
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Helmi 2011, 19:43

Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Mies » 28 Helmi 2011, 20:14

Aluksi kerron, että tämä on ensimmäinen tapahtuma joka liittyy henkiin/kummituksiin yms.

Olin kaverillani yötä ja ihan normaalisti oltiin kaverini huoneessa koneella, molemmilla oli oma kone. Siinä sitten juteltiin ynnä muuta sellasta kivaa siinä, kunnes musta alko tuntua jotenkin oudolta. Ensin mietin sitä vain ajatuksena ja jatkoin juttelua kaverini kanssa. Alkoi tuntua yhä enemmän oudolta, joten kysyin kaveriltani että tuntuuko sen mielestä oudolta.
Kaverilta tuntu ihan normaalilta, mutta sitten alkoi tapahtua. Joku koputti huoneen oveen, ja normaalisti se oli kaverini veli.
Kaveri sitten sanoi tällaiset sanat:
- Nii mitä asiaa taas ?
- Haloo??
Ovella ei kuulunut mitään enää koputuksen jälkeen, joten luulimme sitä vain pelleilyksi. Mietin, että josko veli olisi kuullut että puhuimme, että minusta tuntuu oudolta ja siksi tullut '' kummittelemaan ''. Noh kului sellaiset tunti tuosta tapahtumasta kunnes lähdimme huoneesta pois alakertaan päin. Portaille päästyämme, kuulimme että huoneen ovi aukesi. Tarkastimme. Ei mitään. Nyt viimeistään minusta alkoi tuntua siltä että täällä ei ole kaikki ihan kohdallaan. Se ei pelottanut, sillä oli päivä ja vanhemmat olivat alakerrassa ja kaverini veli viereisessä huoneessa. Siinä sitten ajattelin kotiin menoa, mutta en kuitenkaan lähtenyt.
Nyt vasta kaikki alkaa, kun ilta teki tulojaan.
Painuimme kaverini huoneeseen tietokoneelle ja siellä sitten taas alkoi tapahtua. Alkoi todellakin ärsyttää.. Oveen koputettiin taas, menin itse avaamaan. Näin vain varjon ja askelia portailta. Juoksimme alas tarkastamaan kuka kepposten tekijä oli. Kaverini vanhemmat eivät olleet huomanneet mitään. Kaverini veli kylläkin kertoi kuulleensa askeleet ja koputuksen ja juoksumme alakertaan. Palattuamme huoneeseen ovi oli kiinni, vaikka jätimme sen varmasti auki. Yritin avata ovea, mutta ihan kuin joku olisi pitänyt toisella puolella kahvasta kiinni. Nyt tajusimme, että se ei todellakaan ole kaverini veli niinkuin aluksi luultiin. Sain oven auki, ja samassa tuntui vähän aikaa kylmältä ruumiissani. Sama kaverillani. Tämä kummittelu alkoi ärsyttää entistä enemmän illan mittaan. En uskaltanut mennä edes nukkumaan kun tunsin tunnetta, että minua tarkkaillaan koko ajan. Yöllä heräsin vähän väliä oven koputteluun, huokauksiin, itkuun, askeliin ja tunteeseen että joka olisi ollut takanani. Yritin olla niin että en huomioisi sitä, mutta pelotti vain entistä enemmän. Aamulla kuitenkin selitimme asiat kaverini vanhemmille, mutta ne eivät uskoneet meitä. Nyt tästä tapahtumasta on kulunut 4 päivää, ja kummittelua on saanut maistaa myös kaverini vanhemmat. Television kanavat ovat vaihtuneet sillä välin kun on käynyt vessassa, ynnä muuta.

Tämä kummittelu kuulemma alkoi kun saavuin taloon yökylään. Ennen sitä talossa ei ole kummitellut ennen.
Haluaisin vastausta tähän asiaan... Toivottavasti tämä asia ei voi olla niin, että minä olisin tuonut hengen siihen kaverini taloon. Ennen en ole kokenut mitään tällaista. Mutta yhtäkkiä tämä alkoi, kiitoksia etukäteen.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Hartsa » 02 Maalis 2011, 00:21

En mikään expertti aiheeseen ole, mutta heitellään nyt hieman omaa näkemystä silti, jos siitä jotain apua olisi.

En ainakaan itse ole kuullut ikinä, että joku toinen toisi jonkun hengen ja se jäisi jonnekin muualle taloon riehumaan. Yleensähän se tuppaa olemaan niin, että henki seuraa joko tiettyä henkilöä, tai on sitten paikasta riippuvainen. Eli käytännössä, joko henki kyyläisi sinua, jolloin kummittelu olisi jatkunut sinun kotonasi kaverisi kodin sijaan tai sitten että kaverisi kotitaloon liittyisi jonkin mallin henki joka on riehaantunut.

Mahdollisuuksilla voi sitten tietysti leikitellä. Uskon että on olemassa tietynlaisia tarrahenkiä jotka voivat hyppiä ihmisestä toiseen tilaisuuden tullen, mutta nämä eivät tapaa olla "kummittelevaa" sorttia, vaan tyytyvät ihan hiljaa piilossa imemään energioita loisena. Toisaalta taas voisi olla mahdollista että heidän kotonaan on ollut kokoajan joku henki, joka aktivoitui syystä tai toisesta sinun käyntisi aikana.

Noh muitakin voisi miettiä, mutta nämä nyt äkkiseltään tulisi mieleen.

Luonnollisesti oletuksella, että tarinasi oli tosi, ja kyseessä oli oikeasti kummittelua.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Maalis 2011, 14:40

Hartsa kirjoitti:Mahdollisuuksilla voi sitten tietysti leikitellä. Uskon että on olemassa tietynlaisia tarrahenkiä jotka voivat hyppiä ihmisestä toiseen tilaisuuden tullen, mutta nämä eivät tapaa olla "kummittelevaa" sorttia, vaan tyytyvät ihan hiljaa piilossa imemään energioita loisena. Toisaalta taas voisi olla mahdollista että heidän kotonaan on ollut kokoajan joku henki, joka aktivoitui syystä tai toisesta sinun käyntisi aikana.


Tuosta tuli mieleen joku vuosia sitten televiisorissa näkynyt (olikohan tanskalainen) dokumentti jossa seurattiin pappismiehen toimesta manausta jossa kohdehenkilölle oli baarireissulla tuppautunut mukaan henki (meedion kertomana), joka tykkäsi ottaa napanteria vähän useammin ja hurjia annoksia, päihtyi yllättävän huonosti ja kun lopulta päihtyi, niin alkoi resuviina vaikuttaa.
Kohdehenkilön vaimo oli peloissaan miehensä äkillisestä muutoksesta ja yhteistuumin tilasivat sitten asiaan apua.
Pappismies tuli paikalle ja hoiti homman kameraryhmän taltioidessa koko jupakan. Sen suurempaa efektiä ei toiminta aiheuttanut kuin että lasipöytä helähti kappaleiksi ja jotain ääniä taisi kuulua.
Tarkalleen en muista hommaa, mutta suurinpiirtein noin se meni.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Hartsa » 02 Maalis 2011, 20:26

Ah, kuulostaa mielenkiintoiselta tapaukselta. Vastaavista olen kuullut itsekin, baareista helposti saa kyytiläisiä mukaan, ja mikäli olen oikein käsittänyt niin jos jonkinmoista pikkuloista on melkein jokaisella, että kyseessä ei siis pääosin ole mitään huomattavan haitallisia mölliäisiä.

Mitä itse olen kuullut (en ikävä kyllä muista mistä), tuollaisista baarista tarttuneesta tarrahengestä joka tosiaan kanssa oli napanderia ottavaa sorttia, että kyseinen henkilö johon tällainen tarttui rupesi ahkerammin harrastelemaan juopottelua tämän seurauksena. Mene ja tiedä, mutta ilmeisesti jotkin jäävät halajamaan näitä maallisia nautintoja/addiktioita ja muiden kautta sitten saavat ilmeisesti jollain tapaa osansa.

Mitenkäs tuossa dokkarissa, vaikka itse manaus ei ollut mitenkään dramaattinen, niin muuttuiko mies takaisin entiselleen sen seurauksena? Oliko siitä mainintaa?
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Maalis 2011, 23:04

Juu, elämä meni normi raiteilleen manaamisen jälkeen ja riemua aiheuttanut entiteetti ei enää häirinnyt pariskuntaa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

WM_

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Maalis 2011, 10:33

Tuo manaaminen on aika kiinnostava juttu. Siitä kun olen kaksi tarinaa itsekin kuullut mukana olleelta. Molemmat paransi manattavien elämän.. Hmm..

Mies
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Helmi 2011, 19:43

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Mies » 03 Maalis 2011, 21:22

Kiitos vastauksista. Tämä on todellakin jäänyt mieleeni ja ihmetyttää paljon. Se on outoa, koska ennenhän tuota ei ole tapahtunut kun olen käynyt kylässä heillä eikä missään muuallakaan minun syystä. Veikkaan, että tämä liittyy jotenkin minuun...

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Erikoinen tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 17:13

Huu, pelottavaa :ghost: :ghost2:
Say hello to the Alien ~


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa