Henkien aistiminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja Toveri » 07 Heinä 2011, 12:05

portinetsija197 kirjoitti:Reikiä harrastaneilla henkilöillä olen nähnyt vihreän värin aurassa.


Tuo lause jäi minulle täysin käsittämättömäksi, aurat kun eivät ole ihan ominta alaa. Mitä tuo "reikien harrastaminen" tarkoittaa?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Heinä 2011, 12:39

Tuossa reikistä pikku määritelmä, energiahoitomuoto alan harrastajien mukaan, vastakkaisiakin mielipiteitä tietenkin on.

"Reiki (jap. Usui Shiki Ryoho, eli Usuin luonnollisen parantamisen menetelmä on luontaishoitomenetelmä, jonka kehitti japanilainen Mikao Usui (1865–1926) 1920-luvun alussa. Usui tarkoitti menetelmän fyysisten, emotionaalisten ja henkisten sairauksien hoitoon, sekä yleisen hyvinvoinnin edistämiseen ja ylläpitämiseen [1][2].

Reiki on yksi tunnetuimmista uskomuslääkintään kuuluvista hoitomuodoista maailmassa. Reikiin viitataan usein myös käsitteillä "vaihtoehtoinen hoitomuoto" sekä "täydentävä hoitomuoto". Suomessa reiki-menetelmää on opetettu vuodesta 1985 lähtien, ja maassa on tuhansia reikikurssin käyneitä henkilöitä.[3] Monet harrastajat pitävät reikiä myös henkisenä elämänasenteena.[4] Reikiä on kritisoitu siitä, että siltä puuttuu tieteellinen pohja.[5] Ilmiö on skeptisen kannan mukaan näennäistieteellinen.[6]"
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Heinä 2011, 15:09

portinetsija197 kirjoitti:Reikiä on kritisoitu siitä, että siltä puuttuu tieteellinen pohja.


Omalla kohdalla tuo nimenomainen seikka asian hoitomuotona käyttämisessä herättää hilpeitä ajatuksia, eikä asiaa paranna eräs reikin harrastaja joka kerran tuli minulle asiasta selvittämään.
Kertoi imevänsä kivistä energiaa ja siirtävänsä sitä sitten hoidettavaan. Samalla kertoi, kuinka aikoi treenata itsensä alttiiksi auringonvalon keräämiseen jotta ei tarvisi syödä mitään, vaan voisi tehdä samaa kuin kasvit.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Heinä 2011, 15:47

^ Sun gazing?
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Heinä 2011, 16:05

WM_ kirjoitti:^ Sun gazing?


Joo, taisi olla juurikin tuota tulevien silmävammaisten hommaa. :roll:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Heinä 2011, 17:50

OSITutkimusseura kirjoitti:
WM_ kirjoitti:^ Sun gazing?


Joo, taisi olla juurikin tuota tulevien silmävammaisten hommaa. :roll:


Heh, meinasin aikoinaan blogiin kirjoitella siitä mutta ajattelin että kohta minua syytetään näön menetyksistä :D
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja Renkku » 17 Heinä 2011, 00:49

Nonnih jonkin sortin jatkoa siihen edelliseen juttuuni. Luin yksi päivä Tarot-korteista ja päätin sitten hetken mielijohteesta kysyä niiltäkin tästä hengen läsnäolon tunteesta huoneessani. Suoritin luennan samassa huoneessa, joten hyvin mahdollista, että henki olisi jotenkin vastauksiin vaikuttanut. Ainakin niin minä sen haluan uskoa, sen verran nappiin vastaukset osuivat. Tietysti pitää ottaa huomioon, että nämähän osuvat kyllä nappiin aina jollakin asteella, niin ovelasti korteille on laadittu selitykset.
Joka tapauksessa, kysyin aika peruskysymyksiä esittämällä aina mielessäni kysymyksen ja nostamalla sille vastaukseksi yhden kortin pakasta. Tarkensin muutamia kysymyksiä jatkokysymyksillä, jos ja kun muutama seikka jäi auki. Tällä tavoin sain yllättävän selkeitä ja yhteensopivia vastauksia. Muistan tarkasti vain muutamia kohtia, sillä luennasta on jo jokunen päivä aikaa.
Kysyin siis ainakin nämä asiat: Miksi henki on paljastanut minulle läsnäolonsa tai miksi hän on tullut juuri minun luokseni? Miten saisin henkeen paremman yhteyden? Mitä henki haluaisi minun tekevän seuraavaksi?
Ensimmäiseen sain vastaukseksi, että henki on tullut minulle, jotta voisin ylittää pelkoni (tässä tapauksessa se oli varmasti pelkoni pimeään tai pelkoni olla yksin yms). Tämä sopii yhteen tilanteeni kanssa, sillä niinhän siinä kävikin, että kun aloin haeskella hengen läsnäoloa huoneestani, lakkasin pelkäämästä.
Toiseen sain vastaukseksi, että minun ei kuuluisi yrittää niin hanakasti saada yhteyttä henkeen. Valitettavasti omalle kärsimättömyydelleen on vaikea tehdä yhtikäs mitään, varsinkaan näin nuorella iällä x3 teen parhaani silti.
Ja kolmanteen vastaus: Minun pitäisi jatkaa elämääni kuten ennen ja jättää tämä asia taakseni. Tässä tapauksessa on valitettavasti todettava, etten näin haluaisi tehdä. Olen kiinnostunut asiasta ihan liikaa, jotta takaisin kääntyminen olisi mitenkään helppoa. Jos olisin järkevää sorttia niin varmaan noudattaisin korttien/hengen antamaa vinkkiä, mutta...
Sen verran kuitenkin olen päättänyt, että korteilta tulen hengestä kysymään vielä lisää joku toinen kerta kun tuli niin selkeitä vastauksia.

Avatar
Bloodmiss
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 23:30

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja Bloodmiss » 31 Heinä 2011, 00:34

Olen pienestä asti ollut hyvin tietoinen, että aistin henkiä. Useimmiten aistimukset tulevat vanhoissa taloissa, enkä edes uskalla mennä päiväsaikaakaan mihinkään vanhempaan taloon yksin vieläkään. Tunne on juuri sellaista samaa mitä useimmat täällä ovat minua ennen todenneet, tuntuu aivan siltä kuin joku katsoisi tai tarkkailisi minua. Joskus kuulen jopa tuskin erottuvalla äänellä, että nimeni kuiskataan, vähän niin kuin apua anelevasti, mutta oon aina pistänyt sen väsymyksen tai pelon aiheuttamien aistiharhojen piikkiin. Siivoon kesätyökseni ihmisien koteja, joten olen ollut useimmissa vanhoissa taloissa ja kahden vakioasiakkaan talot ovat voimakkaampia näiden aistien suhteen.

Toinen on noin kymmenen vuotta vanha talo (ei siis järin vanha), heillä on alin kerros rakennettu maanalle ja aina sinne mennessäni mulle iskee aivan kauhea päänsärky ja tuntuu siltä kuin huone olisi jotenkin paineistettu. Vilkuilen hädissäni aina ympärilleni ja kävelen seinän vierustoja pitkin mahdollisimman nopeasti joskus oon jopa kuvitellut kuulevani askelia, mutta ehkäpä ne tosiaan ovat olleet vain mielikuvituksen tuotetta.
Toinen kämppä taas on suuri maalaistalo joka oli muistaakseni lähemmäs 200 vuotta vanha ja siellä on melkein kaikki huonekalut alkuperäisiä. Yhdellä seinistä on jokaisen sukupolven herran ja rouvan maalaukset ja juuri sillä käytävällä minusta tuntuu aina yhtä painostavalta kuin edellisenkin talon kohdalla. Heidän ruokailusalissa on ollut kerran voimakas ilmavirta vaikka kaikki ikkunat olivat kiinni eikä heillä ole ilmastointia. Se oli pelottavaa.

Pari päivää taaksepäin juteltiin äitin kanssa enkeli tatuioinnista jonka hän halusi minun piirtävän hänelle (enkeli oli hänen pikkusiskonsa joka menehtyi noin 7 vuotta taaksepäin) jossain vaiheessa puhe muuttui yliluonnolliseen jolloin äiti kertoi, että suvussamme on periytynyt äidin puolelta lahja aistia yliluonnollisuutta ja kyky ennustaa. Meidän suvussamme onkin pari selvännäkijää. Äiti kertoi, että hän tiesi siskonsa kuolevan pari päivää taaksepäin, vaikka hän voikin silloin hyvin ja siskon kuollessa hän ilmestyi kuulemma äitille hyvästelemään tämän ennen kuin lähti. Toinen äitille tapahtunut yliluonnollinen asia tapahtui hänen ollessa saunassa, hän oli sopinut vanhempiensa kanssa että tulevat vierailemaan hänen ja isän luona seuraavana päivänä. Yhtäkkiä äitille oli tullut outo tunne ja hän oli sanonut isälle, ettei vanhemmat ole tulossa, noin viiden minuutin päästä puhelin soi ja he ilmoittivat etteivät voi tulla koska äitini siskon poikaystävää oli puukottanut joku mustalainen.

Myös serkkuni on kokenut yliluonnollista sen jälkeen kun hänen äitinsä kuoli, esimerkiksi hänen lamppunsa on alkanut heilumaan ihan hulluna ja verhot liehumaan.

Olen ollut nämä pari päivää ihan sekaisin äidin kertoessa näistä "lahjoista" ja kehottaneensa kuuntelemaan niitä, sillä hänen mielestään me joilla on näitä kykyjä/lahjoja olemme porsaanreikiä tuonpuoleiseen jonka vuoksi henget yrittävät ottaa meihin yhteyttä jotta voisi kertoa meille jotain tai lähettää meidän kauttamme viestejä. En enää tiedä mihin uskoa ja pelkään yhä enemmän vaistojani.. Joista luonnollisesti haluan eroon.

iPOP
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 23:16
Paikkakunta: Kainuu

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja iPOP » 20 Kesä 2013, 12:45

Moi!

Olen uusi täällä,joten en oiken tiennyt minne laittaa tätä kommenttia. :)
Elikkäs,minun ystäväni kuoli auto onnettomuudessa vuoden alussa.
(ei asu lähellä joten en tiennyt asiasta)
Eräänä yönä sitten heräsin,hikoilin kauheasti,en saanut melkein happea yms.
HOX! En herännyt painajaiseen/uneen tms.
No,katsoin kelloa...se oli 20 yli jotain (en enää muista että mitä)
Kumminkin,sinä aamuna sain sähköpostin että hän oli kuollut. :cry:
Viesti oli lähetetty siihen aihaan kun olin herännyt.
tämä taitaa tosin olla telepatiaa enemmän...

KatieMicaela

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 17 Heinä 2013, 16:10

Vastaavaa kokemusta täälläkin.

Saanut nyt solkenaan tietoa ennakkoon kuolemista. Viimeisin sattui nyt ihan äskettäin ja tälläkertaa lähtijä oli mieheni :cry:
Oli muuten ERITTÄIN raskasta etsiä kadonnutta miestä kun piti koko aika torjua sitä tietoa jonka oli kuolemasta jo saanut. Toivo pysyi loppuun asti tottakai.
Ennen löytämistään kerkesin kyllä möläyttää muutamalle kaverille, että tiedän jo mitä on käynyt.
Kuolemansa oli äkillinen ja mitään sellaista mistä olisi voinut pystyä ennalta arvaamaan ei ole tullut esille.

Ja sit itse elämästä, tää tämmönen on liian rankkaa koettavaksi ja elettäväksi :(

Serafelle
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Syys 2013, 15:49

Re: Henkien aistiminen

ViestiKirjoittaja Serafelle » 01 Syys 2013, 16:06

Lapsena katselin taloja ja juttelin ovatko ne iloisia vai surullisia. Surullisiin taloihin en suostunut edes pihalle. Vaistoan sekä jos kodisani joku elävä että henget. Olen poistanut 2 henkeä kiusaamasta erästä perhettä. En osaa sanoa mistä tiedän ne ei pääse piiloon mua, tunnen katseen ja joko kylmänä tai kuumana. Mun pää vaan kääntyy niitä kohti ja kaikki vain tapahtuu luonnostaan. suvussani on ollut aina selvänäkijötä, parantajia jne.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron