Elän jatkuvassa pelossa

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja aava » 15 Kesä 2011, 18:11

oletko ap yrittänyt ottaa "tilaa haltuun" eli käskenyt noita pois vaikenemaan ollu pelkäämättä ja päättäväinen?? minulle kävi kerran niin että kutsumaton vieras yritti lähestyä. (päänsärkyä jne aiheutti). mutta ajattelin vahvasti että hei suksi niin pitkälle *ittuu* kun pippuri kasvaa.. ja yleensä koitan olla vaan välittämättä noista.

mutta jos se on talo kohtasta että ei seurailevaa tyyppiä suosittelen muuttoa.. ennen kun on liian myöhästä. (eli oikeesti mielenterveys kärsii vaikka muuten ei mitään ongelmaa oliskaan). se on sinun talo sinun tila!! :) voithan kokeilla tietyllä tavalla niitä vaikenemaan tai häipymään.

sitten toinen mikä liittyy noihin räyhän-henkiin: jos itselläsi on joku vaiva (huono suhde joku muu mikä saa voimakkaita tunteita pintaan jotain pahaa lapsuudessa tapahtunut mikä on taka-alalle jäänyt muhimaan jne jne) niissäkin voi piillä vastaus.

ja myös talon historiikki ketkä kuolleet millaiset ihmiset. sodassa, sukulaiset etc etc..
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Kesä 2011, 01:32

Vic Rattlehead kirjoitti:
Hartsa kirjoitti:Juuh, näinhän ne fanaatikot molemmissa ääripäissä toimii. Mikään määrä näyttöä ei muuta näkemystä omasta uskonnosta.

Mutta offiksi menee, vaan menipä jo pitkän aikaa sitten kun aloitettiin tämä toisten pilkkailu rakentavan keskustelun sijaan. Aina on se mahdollisuus, että joku tulee tänne vain trollaamaan, mutta sille kun ei mahda mitään. Itse vastailen ainakin näille ihan tosissaan, olkoonsa nyt vaikka yhdeksän kymmenestä trollaamassa, mutta jos edes yhdelle pystyy jotain apua antamaan niin myhäilköön trollit rauhassa.. näitten ongelmien kanssa kun on hankala ketään saada itseään tosissaan ottamaan, ja jos omalle kohdalle joskus sattuu niin ehkä sitä ymmärrystäkin rupeaa herumaan myös muita kohtaan. Elämä opettaa. Toivottavasti ajan kanssa myös suvaitsemaan muitakin näkemyksiä kuin se oma.

"Mikään määrä näyttöä" pyh, mitä näyttöä tässä sitten on mistä mun pitäisi olla niin vakuuttunut? Tämän yksilön tunteikas verbaalinen selostusko nyt on sitä näyttöä jostakin todellisesta sitten?

Yhtä hyvin minä voisin kirjoittaa sepostuksen kuinka kesken työpäivän maailma muuttui silmissäni kirkkaammaksi ja aloin hyppelemään kilpikonnien päällä ja imeydyin putkistoihin ja vetelin naamani täytee eri värisiä sieni. Kykenevyys empatiaan ja naivius ei ole mikään mulle pätevä peruste niellä kaikkea ja olla heti auttamassa "hädässä olevaa".


Niin voisitkin, ja sillä sanoinkin että kuka tahansa voi täällä trollata ja kusetetuksi tulemisen vaara on suuri. Mutta kun henk. koht. en siitä välitä sen kummemmin. Jos jonkun elämä paranee sillä että saa kusetettua ihmistä joka yrittää auttaa toisia, niin kai sekin jonkinmoista auttamista on vammautuneelle ihmiselle on. Ei siinä, vaikka mieluummin aikani käyttäisin oikeiden tapausten auttamiseen. Hienoimmassa tapauksessa joku jopa oikeasti apua tarvitseva saa jotain irti sanomisistani ja olen erittäin onnellinen! Kuitenkin jonkinlaista iloa saan aikaan yrittämiselläni, meni se siihen suuntaan kuin toivoin tai sitten siihen mihin sinä kuvittelet sen menevän.

Pointtina lähinnä se, että tämä on tosiaan paranormaaliblogi, ei skepsiksen foorumi tai vastaava. Tänne pitäisi uskaltaa kirjoittaa ilman että haukutaan lyttyyn ja mielisairaaksi heti kun jotakin normaalista poikkeavaa sanoo. Ja vaikka mielellään mielipiteitten vapautta vaalin niin tällaisen foorumin tapauksessa kyllä henkilökohtaisesti bannia paukuttaisin huomattavasti löyhemmällä kädellä. Onko ihmekään kun foorumi hiljentyy, kun vastaukset ovat tätä luokkaa? Pitkään aikaan tämä ei ole enää ollut parafoorumi, vaan: "Tule tänne, kerro jännä tarinasi ja me haukutaan sinut mielisairaaksi" -foorumi.

Kysymys ei ole enää täällä ollut pitkään aikaan terveestä loogisuudesta tai maalaisjärjestä. Tänne vaan ei maksa vaivaa enää vastata kenellekään em. syistä. En ketään yksittäisesti toki tässä yritä syylliseksi osoitella koska foorumin on vallannut moni, jotka olisivat banninsa ansainneet jo aikapäivät sitten. Keskustella voi, mutta ei haukkua ja lytätä, mikä on mennyt läpi sormien jo vuosia.

Tästäkin voidaan toki kiistellä ja intellä (ja offtopikiksi on toki mennyt ajat sitten, pahoittelen jatkamisesta), mutta selvin todistus tästä on se, että foorumi on kuollut melkein totaalisesti verrattuna siihen mitä se oli pari-kolme vuotta sitten. Onko järkeä kirjoitella paikkaan omista syvistä henkilökohtaisesta kokemuksista, apua pyytäen paikassa, missä voisit yhtä hyvin kirjoittaa skepsiksen foorumille? ...siellä sentään tietää mitä vastaan tulee.
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Kesä 2011, 13:38

Ajankohtaisena tuli siis tämäkin linkki

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 16 Kesä 2011, 16:41

En edes tiedä uskallanko kirjoittaa tänne, kun tuollaisia viestejä tulee :( Jos olisin trolli, minulla olisi varmasti muutakin tekemistä kun kirjoittaa tuommoisen esseen. Kiitän todella paljon niitä henkilöitä, jotka ovat vastanneet ja yrittäneet auttaa, mutta te jotka epäilette minua kusettajaksi -------> suksikaa helvettiin. Ette tiedä mitä olen joutunut kokemaan ja kun lukee näitä viestejä, alkaa itkettää väkisinkin. Kiitos, kiitos paljon tuesta. Helpompi olisi vain kuolla, koska muualta en apua saa!!!!!
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Kesä 2011, 18:24

Aina löytyy niitä jotka vastustavat ja jopa vainoavat. Siitä ei pääse. Kannattaa ottautua apuun ja jättää jopa vittuiluun menevä kritisointi omaan arvoonsa. Itse ainakin haluan että tämä foorumi ja sivusto kannustaisi ihmisiä uskaltamaan kertomaan kokemuksistaan ja kyvyistään. Jos ei Parablogi niin kuka sitten?

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 16 Kesä 2011, 20:24

No miten järkevästi kenties selität sen, etteivät lääkärit löytäneet minusta mitään sairautta? Tällaisia asioita tapahtuu mikäli sairastaa skitsofreniaa/psykoosia tai jtn muuta. Normaalin ihmisen mielikuvitus ei mene näin pitkälle. Ja sitä paitsi, miksi pitää joka väliin änkeä tieteellisiä selityksiä? Koska ne eivät välttämättä pidä paikkaansa yhtään sen enempää kuin yliluonnolliset ilmiötkään. Se mitä et itse koe ei tarkoita, ettei sitä olisi olemassa. Ja mitä helkuttia edes teet täällä jos kerta olet skeptikon multihuipentuma? Ja millä ihmeen oikeudella tulet haukkumaan toisia hulluiksi, vaikka itsekin saatat olla ihan yhtälailla kajahtanut? Että älä viitsi leikkiä jotain totista aikuista, joka ei usko mihinkään muuhun kuin siihen, että maailma syntyi kun tapahtui big bang + sun muut mukaliuonnolliset tapahtumat. Sen verran terve olen kuitenkin, että osaan epäillä mielenterveyttäni. Hullu ei siihen pystyisi.

Aaaa, ja varmaankin minä ja ystäväni pimahdimme samaan aikaan, mikäs siinä.
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 16 Kesä 2011, 21:16

Et kuule tiedäkään miten monia kertoja olen lääkärillä käynyt. Kuinka monia kertoja olen itkenyt heille, että minua pelottaa, ei. Eivät ole löytäneet mitään tavallisuudesta poikkeavaa - olen koko ikäni rampannut lääkärillä. Olen toki viettänyt kuukausia mielisairaalassa vakavan masennuksen takia, mutta päässyt sitten onneksi sieltä pois.

No mut hyvä et sulla on hyvä elämä siinä tiedossa, että olet turvassa luonnollisine selityksinesi. Et tiedäkään miten iloinen olisin, jos olisin samassa tilanteessa kuin sinä. Voisin vaikka tosissaan harkita itsemurhaa uudelleen, jos vaikka sitten löytäisin rauhan, vihdoinkin. Oli kiva tavata, vaikkei me kovin hyvissä väleissä näköjään olla.
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Kesä 2011, 23:52

Vic Rattlehead kirjoitti:"Se mitä et itse koe ei tarkoita, ettei sitä olisi olemassa." - Kuin suora lainaus jonkun uskovaisen suusta..

Oli miten oli, mutta tuo lausahdus on juurikin se mikä tulee mieleen lukiessani kommentointiasi. Veit koko jutun ihan eri kuvioihin verratessasi kuun läikistä ennustamiseen sillä se ei ole itsessään KOKEMUS. Se, ettet ole kokenut vaikka perheväkivaltaa, ei tarkoita etteikö sitä joku muu voi kokea. En sano etteikö kriittinen saa olla mutta rajansa kaikella..

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Yavanna » 17 Kesä 2011, 05:41

Nyt täytyy munkin ottaa osaa keskusteluun ja täytyy sanoa että eräät käyttäytyy aika ilkeästi. Edelleen, kuten joku jo sanoi, täällähän ei ole pakko olla, jos kerran asiasta ei pidä tai se ei kiinnosta. Maailma on foorumeita pullollaan, menee sitten sinne, missä ei paranormaalista puhuta.

Itseäni paranormaali ja yliluonnollinen kiinnostaa kovasti. Lisäksi omaan erittäin vilkkaan mielikuvituksen ja osaan ainakin yksin ollessani pelotella itseäni hyvinkin tehokkaasti. Vaikka mistäpä sen tietää, jos se edesmennyt mummi kumminkin käväisisi vilkaisemassa minua aina välillä.
Lisään, etten ole vielä koskaan kokenut mitään ns yliluonnollista/paranormaalia, mutta se ei tarkoita, etteikö sellaista voisi vielä joskus tapahtua tai olla olemassa ja en omaa taipumuksia mielenterveydellisiin ongelmiin, eikä niitä mulla ole, jos erittäin vilkasta mielikuvitusta ei lasketa lukuun.
En toki ole uskomassa joka kolahdusta kummitukseksi tahi möröksi, mutten myöskään leimaa ketään sen vuoksi hörhöksi tai hulluksi. Se on hyvin ilkeää, epäkohteliasta ja kertoo jo aikalailla leimaajasta itsestään.
Toki tuolla netin ihmeellisessä maailmassa(mm suomi24:ssa) on välillä selkeitäkin trolleja ja idioottejakin, mutta niiden perusteella ei voi leimata kaikkia sellaisiksi.
Oletan kuitenkin, että suurin osa osaa ajatella järkevästi ja eliminoida kaikki ns. normaalit/tieteelliset/todennäköisimmät selitykset/syyt äänille/tapahtumille tms jutuille yhden kerrallaan, ennen kuin alkavat epäillä, että takana olisi jotakin henkimaailman olentoja.
Tämä ei todellakaan ole mikään uskon asia, vaan enemmänkin sitä että osaisi olla avoimempi asioille, eikä noin keskiaikaisen ahdasmielinen. Vai onko kyseessä sittenkin vain se perinteinen tuntemattoman pelko?

Ja toivottavasti sie MUSHU, löydät ongelmaasi oikeanlaisen/jonkinlaisen ratkaisun Vicin ilkeilystä huolimatta.

E:// Kirjotuskämmien siistimistä... Pari lipsahtanu näemmä kun aamusella unisena kirjoittelin. :)
Viimeksi muokannut Yavanna, 17 Kesä 2011, 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 17 Kesä 2011, 09:44

Vic Rattlehead kirjoitti:Mua häiritsee tän paikan viimeisestkin järjen hippeiden katoaminen.. Kaikki on AINA jotain maagista, yliluonnollista ja hämmästyttävää. Jos siihen yrittää sanoa muita selityksiä järkiperäisemmältä pohjalta niin on heti iso paha skeptikko mörkö

Kaikki ei ole aina paranormaalia täälläkään. Jotkut voivat uskoa pienemmistäkin asioista että on, mutta suurin osa ainakin on tarjoillut "järkeviäkin" vaihtoehtoja. Itse tunnut lukevan jokaisen jutun niin että kaikki väittävät että kyseessä on pakko olla paranormaalia.
Ja se on hyvä jos epäilet ensin, mutta sitä voi toimia toisellakin tavalla kun vain kirjoittaa yhden lauseen jossa topicin aloittaja leimataan hulluksi ja psykoosissa eläväksi ihmiseksi. Voit kohteliaasti kysyäkin että onko henkilöllä ollut joskus mitään ongelmia mielensä kanssa tai vastaavaa, minä nimittäin olen luullut että skeptismissa on tarkoitus tutkia ja selvittää ensin ja sitten muodostaa hypoteesi, ei ensin muodostaa päätelmä ja pysyä siinä järkähtämättä. Ja jos jokaisen perusteluun tai vastaukseen vain sanot että "nyt on todisteena vain tekstiä netissä asiasta", niin miksi sitten pitää mitään alkuperin sanoakaan, jos ei voi sinua saada edes miettimään muita mahdollisuuksia kuin mielenvikaisuutta? Jos ei halua katsoa miten me hullut täällä kirjoittelemme täysin mielenvikaisia asioitamme, foorumin tarkastamista kerran tai pari päivässä ei varmaan ole sitten hirveän vaikeaa lopettaa
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Yavanna » 17 Kesä 2011, 19:55

Mikään ei oikeuta sua olemaan töykeä kenellekään. Jos on vähän huono päivä, pura se paha olo jonnekin muualle, älä toisiin ihmisiin, sen enempää livenä kuin netissäkään.
Vai onko susta hauskaa saada joku pahalle mielelle?
Edelleen, jos nää ärsyttää niin missään ei lue että sun olis pakko lukea näitä. Lue jotai muuta, joka ei ärsytä.
Ja mitä ikään tulee, niin siihen ei kannata kiinnittyä, kun se henkinen puoli ei näemmä ole kehittynyt sen jälkeen kun kymmenen täytit.
Mä voin myöntää, etten mäkään taida ihan vastata kolmikymppistä, mutten mä tietentahtoen ala haukkumaan ketään hulluksi, etenkään, jos tämä pyytää apua.
Ja mitä tieteellisyyteen tulee, niin eikös se juuri ole tarkoitus että ensin käydään läpi ne todennäköisimmät/luonnolliset/järkeenkäyvät(sisältäen ne mielenterveysasiat myös, ettet taas jää siitä jauhamaan) asiat ja jos ja kun ne eivät sovikaan millään lailla kuvioihin, niin mitä jää käteen?
Eikohän aloittaja ole varmasti miettinyt kaikki mahdolliset järkeekäyvät asiat lävitse ja tutkinut, ettei vika ole esim talon rakenteissa tms. Mielenterveys asiathan tulikin jo selväksi.
Ei millään pahalla, mut sä vaikutat Vic melkoiselta provolta. Aika lapsellista touhua sulta, luulis nyt parikymppisen osaavan jo käyttäytyä fiksusti. :roll:
Meinaan luulin, et tajuaisin vähän miettiä mitä näppäimistöltä päästät, sillä jotkut jutuista on, mitä nyt keskustelua olen seurannut, olleet hyvinkin loukkaavia, lähinnä tuo ketjun aloittajan hulluksi leimaaminen/nimittely.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 18 Kesä 2011, 11:33

Mikäli tavoitteesi on päästä PB-foorumille trollaamaan yksinäsi, se saattaa toteutua hyvin nopeasti tuolla tavalla.
Oli uskovainen tai ei miksi aina pitää tyrkyttää omia totuuksiaan?

Seuraavaks voitais Wespan kanssa katsoa mikäli hävitettäis osa tästä keskustelusta. Kaikki tämä OFF-topiciksi mennyt keskustelu.

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 18 Kesä 2011, 19:01

Poista vain koko keskustelu. Ilmeisesti tästä asiasta kunnon keskustelua ei saada väkisinkään. Yritän sitten pärjätä yksin, kiitos kuitenkin niille, jotka tukivat minua edes sisäisesti.
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 18 Kesä 2011, 19:16

MUSHU kirjoitti:Poista vain koko keskustelu. Ilmeisesti tästä asiasta kunnon keskustelua ei saada väkisinkään. Yritän sitten pärjätä yksin, kiitos kuitenkin niille, jotka tukivat minua edes sisäisesti.

Turhaan nyt koko keskustelua poistamaan. Kokemuksesi kun ei ollut ainoa yliluonnollinen.. Saman tien saatais poistaa kaikki muukin materiaali sivulta

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Yavanna » 18 Kesä 2011, 20:03

Minun puolestani tee, miten parhaimmaksi näet. Osa jutuista kun on aika ilkeätäkin tekstiä.

Sulle MUSHU, mä taas toivottelen tsemppiä ja että löydät jonkinlaisen ratkaisun ongelmaasi. :peukku:
Tuolla onkin onneksi jo muutamia hyviäkin neuvoja annettu, joten siitä vain kokeilemaan, josko niistä olisi mihinkään.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 19 Kesä 2011, 08:58

Vic Rattlehead kirjoitti:Kuten myös mikään ei velvoita minua olemaan kohtelias ketään kohtaan.


Paitsi foorumin säännöt.

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Yavanna » 19 Kesä 2011, 09:25

Tuskipa Vic tykkäisit jos joku sua tulis nimittelemään ja leimaamaan hulluksi tms vastaavaksi, jos johonkin apua pyydät.

Ja WM mun puolesta nää eipäs-juupas-saapas väittelyyn kuuluvat viestit vois siivota pois, kun ei tämä tästä taida miksikään muuttua.
Vai pitäisikö tällaiselle olla ihan oma ketjunsa, jottei jokainen yliluonnolliseen liittyvä aihe menisi tukkoon erään saivartelusta.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 19 Kesä 2011, 19:22

WM: Säännöt on tehty rikottavaksi. ;)

...

Sääntöjen rikkomisesta tulee edelleenkin bannit.
- Wespa

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Kesä 2011, 20:21

Viestiketjua hieman siistitty turhasta kiistelystä. Turha offtopikki sekä kiistely pois. Vicille annettu bannit foorumin sääntöjen rikkomisesta.

Foorumin säännöt (kohta 2 ja 4):
viewtopic.php?f=29&t=161

Keskustelu jatkukoon topicin aiheen sisällä. Jatkossa heti viestiä yksärillä ylläpidolle jos tulee loukkauksia tai turhaa offtopikkia.

Toivottavasti MUSHU ja muut viihtyvät foorumilla pienestä välikohtauksesta huolimatta. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 20 Kesä 2011, 20:39

Wespa kirjoitti:Viestiketjua hieman siistitty turhasta kiistelystä. Turha offtopikki sekä kiistely pois. Vicille annettu bannit foorumin sääntöjen rikkomisesta.

Foorumin säännöt (kohta 2 ja 4):
viewtopic.php?f=29&t=161

Keskustelu jatkukoon topicin aiheen sisällä. Jatkossa heti viestiä yksärillä ylläpidolle jos tulee loukkauksia tai turhaa offtopikkia.

Toivottavasti MUSHU ja muut viihtyvät foorumilla pienestä välikohtauksesta huolimatta. :)



Äää, oot niin paras! :)
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron