Elän jatkuvassa pelossa

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 03 Kesä 2011, 21:53

Onko teistä tuntunut joskus siltä, että jokin syö sisimpänne niin että sattuu...? Sattuu ihan helvetisti, ettekä tiedä mitä tehdä?
Tiedättekö miltä tuntuu elää jatkuvassa pelossa, täysin yksin?
Tiedättekö sen tunteen, kun kaikki katsovat ja huutelevat perään; "Vitun hullu!"?
Tiedättekö oikeasti miltä tuntuu pelätä omaa itseään ja kaikkea mitä ympärillä tapahtuu?
Tiedättekö miltä tuntuu saada veitsestä käteensä ilman, että olette itse sen aiheuttaneet?
Minä tiedän ja voin taata, ettei se ole ihanaa. Te, jotka toivotte kokevanne paranormaaleja asioita, PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI TAI ELÄMÄNNE MENEE PILALLE! Kun kerran sitä toivoo, joutuu kantamaan seuraukset hautaan saakka. Uskokaa minua, I know.

Ehkä on aika kertoa itsestäni hieman... Ja tämä kaikki toimii vain varoituksena teille - muuten en näkisi vaivaa tämän romaanin kirjoittamiseen. Muutakin tekemistä toki löytyy...
Mutta niin (hyrr, tätä kirjoittaessani valot sammuilevat taas itsekseen :"((((), en kerro tarkempia tietoja itsestäni, kuten asuinpaikkaa, nimeä tai ikää, sillä en tahdo, että kukaan tunnistaa minua. Tämä on asia, jonka olen jo kauan harkinnut jakavani, ja nyt siihen on oiva tilausuus. Pyydän siis ymmärrystä ja edes vähäsen tukea, sillä aikaa jota käyn läpi, on minulle todella rankkaa. Olen aivan yksin.

Olen aivan pienestä tytöstä lähtien kokenut paranormaaleja asioita, mutta ymmärsin sen pelottavan puolen vasta kymmenvuotiaana, sillä juuri tuolloin talossa jossa asuin riehui poltergeist. Oletan, että tiedätte mikä se on. Mutta kuitenkin, ennen sitä luulin henkien kuuluvan normaaliin elämään. En silloin ymmärtänyt miksi minua kiusattiin, mutta nyt ymmärrän; en jättänyt kenellekään epäselväksi, että uskoin henkiin. En tajunnut, että tuollaisia asioita pidetään hulluina. But now I understand very well and that´s why I don´t tell anyone about my life.

Pian vanhempani huomasivat, että kaikki ei ollut hyvin, ja veivät minut lääkäriin. Minkäänlaisia oireita skitsofreniasta tai muustakaan sairaudesta ei löydetty ja valkotakkiset totesivat minun olevan täysin terve. Äiti oli kuitenkin toista mieltä, sillä muistan elävästi tuon päivän, kun hän sanoi lääkärielle: "***** kokee jotain yliluonnollista, ja te väitätte hänen olevan täysin terve?"
Tuosta päivästä lähtien olen epäillyt mielenterveyttäni vahvasti, mutta monesti paranormaaleja asioita on tapahtunut esim. kavereideni vierailun aikana ja he ovat todistaneet kaikki tapahtumat, jotka itse olen väittänyt todeksi. Tässä yksi esimerkki...

Olen hyvin läheinen ystävieni kanssa ja he kyllä tuntevat minut ja tietävät omaavani kyvyn nähdä kuolleita. Olen ikuisesti kiitollinen heidän tuestaan, sillä olisin tällä hetkellä taivaassa ilman heitä.
Pidimme eräänä lauantaina tyttäjen illan, jonka aikana katselimme leffoja, nauroimme itsemme kipeiksi, mässäilimme roskaruokaa ja vietimme mahtavaa iltaa, kunnes sitten yhtäkkiä keittiöstä kuului kolinaa, ikään kuin joku paukuttelisi kattiloita. Noh, lähdimme fiksuina tyttöinä keittiöön katsomaan mitä tapahtui, mutta kukaan meistä ei nähnyt mitään eikä kuullut enää mitään. Tosin minä itse tunsin hyvin vahvasti, että kaikki ei ollut hyvin ja mieltäni painoi jatkuva tieto siitä, että meitä tarkkailtiin. En kuitenkaan sanonut tästä ystävilleni, vaan kehotin heitä lähtemään edeltäpäin olohuoneeseen - tulisin pian perässä.
Ystäväni lähtivät ja itse jäin vähäksi aikaa keittiöön seisomaan. Oikeastaan en seissyt siinä kun vain noin viitisen minuuttia, kunnes yhtäkkiä kehoni valtasi kauhea kylmyys. Se tuntui ihan oikeasti siltä kuin olisi juuri kävellyt pakastimeen :( Niin, säikähdin tunnetta ja juoksin tyttäjen luo. En vieläkään kertonut mitään, mutta kun kuulimme seuraavan kerran kattiloiden pauketta kerroin heille tuosta kylmästä tunteesta ja yhdessä marssimme takaisin keittiöön, josta valo oli jostain syystä sammunut, vaikka olin jättänyt sen kyllä päälle. Siinä samalla kuulimme muutamia hiljaisia koputuksia ikkunalta päin. Säikähdimme, mutta yritimme kuitenkin hillitä itsemme. Itse olin kokenut samoja asioita ennenkin, mutta joka kerta ne tuntuivat yhtä pelottavilta (en totu tähän varmaan ikinä D:).
Päätimme jälleen kerran jättää keittiön sikseen ja lähteä katsomaan elokuvaa, mutta mahtavaksi onneksemme telkkarikin oli sammunut, ja kun yritimme laittaa sen päälle huomasimme, että johto oli vedetty seinästä irti.
(Apua, nyt rupee itkettämään....)
Siinä vaiheessa olimme pukeneet päällemme ja sunnittelimme jättävämme talon hetkeksi tyhjilleen, ja lähtevämme sillä hetkellä seurassa olevan (vaikkapa nyt Siirin kanssa) tämän kotiin viettämään iltaa loppuun.
Ja palattuani sitten kotiin myöhemmin illalla, koko olohuone oli kuin myrskyn jäljiltä. Ja mikä pahinta; tavaroita lenteli vielä silloinkin kuin seisoin keskellä huonetta. Taulujakin tippui ja sillä hetkellä tunsin sekoavani. Valojen välkkyminen ei auttanut tilannetta.
Soitin ystävilleni jotka saapuivat sitten hetkessä kotiini ja ihmettelivät itsekin tapahtunutta. Soitimme sitten yhdessä vielä poliiseille, ja kun yritimme selittää heille tapahtuneen voitte arvata miesten ilmeet. Suosittelivat jopa käymään lääkärillä, sillä tuollainen ajattelu oli kuulemma huolestuttavaa. Yötä olin sitten Siirillä, koska yksin tuohon hulluun taloon en jäänyt. Vanhemmatkin olivat poissa kotoa, muistaakseni viettivät laatuaikaa kaksin.....

Tuossa nyt yksi esimerrki. Uskokaa pois, kuset kyllä tuli housuun ihan kirjaimellisesti :s
Ja uskokoon ken uskoo. Näitä asioita on vaikea uskoa ellei niitä ole itse kokenut. Ja itse olen varmasti kokonaan toiselta planeetalta, sillä olen hyvin kaukana normaalista henkilöstä. Tämän jutun takia olen ollut masentunut, käynyt läpi lukuiset mielisairaalakäynnit, mutta kukaan ei ole keksinyt mikä minulla on. Ja luultavasti tämä ei johdu minusta vaan ihan oikeasti paranormaaleista ilmöistä. Näitä pohdintojani on varmaan huvittava lukea, mutta uskokaa pois, ettei tämä ole mukavaa. Ihan oikeasti, hyvä jos pystyn enää edes nukkumaan. Ja kaikki tämä tapahtuu tässä talossa, mutta muuttamaan en pysty rahahuolien takia. Lisäksi tämä on lapsuudenkotini ja perinteeseen kuuluu, että vanhin lapsi jää asumaan taloon kunnes vanhemmat kuolevat. Eli olen kahlittu tähän helvettiin ainakin 30 vuodeksi. Voisin kohta muttaa jonnekin sairaalaan, en kestä tätä enää. Jatkuvaa pelkoa... Äh, mitä yritän selittää.
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 04 Kesä 2011, 20:00

Eikun vain jaksamista ja voimia siihen suuntaan.

Ilmeisesti näitä hommia tapahtuu (onneksi) vain kotonasi? Mikäli näin, perinne tai ei, niin huitsin äkkiä pois sieltä vaan kunhan rahatilanne sen sallii.

Eikö vanhempasi ole nähneet näitä ilmiöitä? Entäs sisaruksesi? (mikäli sinulla nyt sellaisia on, ajattelin vain tuosta vanhin lapsi perinteestä)
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Jopelius » 04 Kesä 2011, 21:16

Et turhaan toimisi kanavana henkimaailmaan, ellet osaisi käsitellä asioita. Sinulle on tarkoitus. Sinun täytyy harjoitella, ja keksiä tapoja selvitä. En vähättele yhtään, mutta toisaalta sinun kannattaisi olla ylpeä osastasi.

edit. oletko kokeillut siunata kotiasi?
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
MUSHU
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 20:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja MUSHU » 04 Kesä 2011, 23:21

Oi ihanaa, vastauksia! Ja kiitos paljon tuesta, kiitos!

Lähden tästä talosta HETI kun vain mahdollista. En kestä enää. He usein kyselevät oudoista äänistä joita kuulevat, mutta yritän aina selittää heille jotenkin loogisesti kaiken. En halua sekoittaa heitä tähän, eivätkä he muutenkaan uskoisi... Sisaruksia minulla on kolme kappaletta, mutta he tuskin ovat huomanneet mitään...

Olen myös miettinyt tuota tarkoitusta. Ehkä minun kyvyilläni on tosiaan jokin tarkoitus, mutta en osaa käyttää niitä oikein... Onko kukaan tietoinen mistä voin hakea apua?
"Haistatan itselleni pitkät ja kuolen pois"

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 04 Kesä 2011, 23:48

Kuulemani ja käsitykseni mukaan rukouksilla on ihan aikuisen oikeasti suuri vaikutus. Ei ole niinkään väliä oletko itse uskovainen, vaan lähinnä sillä kuinka paljon tunnelatausta rukouksessa, tai miksi sitä haluatkaan kutsua, on. Voit kysellä johdatusta korkeammilta voimilta, tai vaikka pyytää suojelemaan ettei tapahtumia sattuisi mikäli niin haluat.

Pointtina on huomioida mitä pyydät/tahdot. Elä keskity siihen mitä ET halua tapahtuvan vaan siihen miten haluaisit asioiden olevan.

Et varmasti ole yksin ongelmasi kanssa, mutta voi olla hankala löytää ihmisiä jotka painivat samojen asioiden kanssa. Vaikea sanoa mitä kykysi voisivat olla, mutta tien henkisyyteen voi aloittaa turvallisesti vaikka aloittamalla meditoinnin. Voi kuulostaa hitaalta ja tylsältä, mutta näitä asioita ei oikein voi kiirehtiä.

Mene ja tiedä, mutta näyttäisi siltä että ihmisillä on entistä kiivaampaa tahtia aukeamassa erilaisia kykyjä, voi olla että rupeat hallitsemaan niitä spontaanistikin, mutta meditointi ja asian yleinen huomiointi nopeuttanee hommaa. Tekisi mieli sanoa että kaikkeen tottuu kunhan ne tarpeeksi monesti kohtaa, näin omalla kohdallani, mutta toisaalta se vaatii myös tietoa itse aiheesta. Sanotaan että tieto lisää tuskaa, mutta minusta tuntemattoman pelko on tässä asiassa suurempi.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Kesämies
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Syys 2010, 12:39
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Kesämies » 05 Kesä 2011, 22:29

Voimia sinulle! En tiedä mistäpäin olet mutta voi olla järkevää hakea apua seuroilta yms, jotka ovat asiaan enemmän vihkiytyneet. Jos haluat keskustella/kirjoitella kokemuksistasi niin henkienluona@gmail.com on @osoite. Tähdennän, etten ole kokenut läheskään vastaavaa kuin sinä mutta parapsykologia on kiinnostanut yli 20 vuotta. :ghost:
Rajatiedon tutkimusta..

[url]AfterLifeReflex.com[/url]
[url]facebook.com/AfterLifeReflex[/url]

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 06 Kesä 2011, 10:20

Toivon sinulle voimia jaksaa kokemuksien läpi, itse en osaa kuvitella miltä tuollainen tuntuisi.

Mutta niin kuin tässä on jo mainittu, tuo rukoileminen tai siunaaminen voi auttaa, mutta sekin luultavasti voi tehota jos vain joskus keskellä kokemuksia yrität siirtää pelon sivuun ja käskeä tätä henkeä jättämään sinut ja talosi rauhaan. Talo on sinun, elämäsi on sinun. Hengellä ei ole mitään oikeutta puuttua siihen. Uskomalla tähän vahvasti itse ja käskemällä vaikka useaan otteeseen henkeä jättämään sinut rauhaan, voi olla että tapahtumat loppuvatkin.

Jos muu ei auta, niin muuttamisen pitäsi tehota, jos nuo tapahtumat rajoittuvat tosiaan pelkästään tuonne taloon. Tämä henki on hyvin mahdollisesti sama poltergeist mikä on siellä riehunut kun olit pieni tai sitten tullut sinne jonkun ostetun esineen kautta, tai joku edesmennyt perheenjäsenesi on vain sinne jäänyt koska on ollut tarpeeksi kiintynyt johonkin talossa olevaan esineeseen. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tätä henkeä pelätä jos se ei ole koskaan sinulle mitään tehnyt tai yrittänyt tehdä. Jos tavaroita lentelee välillä jossain päin taloa missä et ole tai silloin kun et ole kotona, voi olla että kyseinen henki vain haluaa kiusata ja ärsyttää sinua, ei vahingoittaa. Samankaltaisia eläviäkin henkilöitä on olemassa ja hekin lopettavat yleensä kun tarpeeksi kauan käskee tarpeeksi voimakkaasti tai jättää heidät huomiotta.

Toivottavasti löydät ratkaisun pian ja niin sinä kuin henkikin löydätte rauhan.
"There's something out there and it ain't no man"

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 06 Kesä 2011, 17:51

Henkimaailma -blogi voisi tarjota jotain vinkkejä, esim kysymykset-osioon kannattaa pistää jutusta jotain : )

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 10 Kesä 2011, 16:54

Pakko paitaan vaan hopi hopi.

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Kesä 2011, 18:37

Vic Rattlehead kirjoitti:Pakko paitaan vaan hopi hopi.

Ja millä perusteella?

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 10 Kesä 2011, 21:44

WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Pakko paitaan vaan hopi hopi.

Ja millä perusteella?

No täysin psyykeeltään tasapainosen tarinointia tuo ei ole.

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Kesä 2011, 00:07

Vic Rattlehead kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Pakko paitaan vaan hopi hopi.

Ja millä perusteella?

No täysin psyykeeltään tasapainosen tarinointia tuo ei ole.


Eli koska noin ei ole käynyt sinulle, niin ei ole voinut käydä kenellekään muulle? Entäs kun kaverit oli todistamassa? Hullujen huoneelle kaikki? Eikä kyllä ollut ensimmäinen poltergeist-ilmiö, joten ilmeisesti kaikki sen kokeneet vaan pehmustettuun huoneeseen?

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 11 Kesä 2011, 15:00

WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Pakko paitaan vaan hopi hopi.

Ja millä perusteella?

No täysin psyykeeltään tasapainosen tarinointia tuo ei ole.


Eli koska noin ei ole käynyt sinulle, niin ei ole voinut käydä kenellekään muulle? Entäs kun kaverit oli todistamassa? Hullujen huoneelle kaikki? Eikä kyllä ollut ensimmäinen poltergeist-ilmiö, joten ilmeisesti kaikki sen kokeneet vaan pehmustettuun huoneeseen?

Ehkä nämä kaverit on ollu hallusinaatiota.

WM_

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Kesä 2011, 19:17

Vic Rattlehead kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Pakko paitaan vaan hopi hopi.

Ja millä perusteella?

No täysin psyykeeltään tasapainosen tarinointia tuo ei ole.


Eli koska noin ei ole käynyt sinulle, niin ei ole voinut käydä kenellekään muulle? Entäs kun kaverit oli todistamassa? Hullujen huoneelle kaikki? Eikä kyllä ollut ensimmäinen poltergeist-ilmiö, joten ilmeisesti kaikki sen kokeneet vaan pehmustettuun huoneeseen?

Ehkä nämä kaverit on ollu hallusinaatiota.

Ehkä suhtautumisesti asiaan lähentelee paranoiaa. Ainahan on mahdollisuus että koko viesti on kusetusta mutta ei ole ainoa poltergeist-raportti, kuten jo sanoin..

Avatar
Kesämies
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Syys 2010, 12:39
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Kesämies » 12 Kesä 2011, 22:49

Jep..kun ottaa tietyn "linjan" niin siitä on pidettävä kiinni. :tapu:
Rajatiedon tutkimusta..

[url]AfterLifeReflex.com[/url]
[url]facebook.com/AfterLifeReflex[/url]

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Hartsa » 13 Kesä 2011, 02:50

Juuh, näinhän ne fanaatikot molemmissa ääripäissä toimii. Mikään määrä näyttöä ei muuta näkemystä omasta uskonnosta.

Mutta offiksi menee, vaan menipä jo pitkän aikaa sitten kun aloitettiin tämä toisten pilkkailu rakentavan keskustelun sijaan. Aina on se mahdollisuus, että joku tulee tänne vain trollaamaan, mutta sille kun ei mahda mitään. Itse vastailen ainakin näille ihan tosissaan, olkoonsa nyt vaikka yhdeksän kymmenestä trollaamassa, mutta jos edes yhdelle pystyy jotain apua antamaan niin myhäilköön trollit rauhassa.. näitten ongelmien kanssa kun on hankala ketään saada itseään tosissaan ottamaan, ja jos omalle kohdalle joskus sattuu niin ehkä sitä ymmärrystäkin rupeaa herumaan myös muita kohtaan. Elämä opettaa. Toivottavasti ajan kanssa myös suvaitsemaan muitakin näkemyksiä kuin se oma.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 13 Kesä 2011, 17:43

Hartsa kirjoitti:Juuh, näinhän ne fanaatikot molemmissa ääripäissä toimii. Mikään määrä näyttöä ei muuta näkemystä omasta uskonnosta.

Mutta offiksi menee, vaan menipä jo pitkän aikaa sitten kun aloitettiin tämä toisten pilkkailu rakentavan keskustelun sijaan. Aina on se mahdollisuus, että joku tulee tänne vain trollaamaan, mutta sille kun ei mahda mitään. Itse vastailen ainakin näille ihan tosissaan, olkoonsa nyt vaikka yhdeksän kymmenestä trollaamassa, mutta jos edes yhdelle pystyy jotain apua antamaan niin myhäilköön trollit rauhassa.. näitten ongelmien kanssa kun on hankala ketään saada itseään tosissaan ottamaan, ja jos omalle kohdalle joskus sattuu niin ehkä sitä ymmärrystäkin rupeaa herumaan myös muita kohtaan. Elämä opettaa. Toivottavasti ajan kanssa myös suvaitsemaan muitakin näkemyksiä kuin se oma.

"Mikään määrä näyttöä" pyh, mitä näyttöä tässä sitten on mistä mun pitäisi olla niin vakuuttunut? Tämän yksilön tunteikas verbaalinen selostusko nyt on sitä näyttöä jostakin todellisesta sitten?

Yhtä hyvin minä voisin kirjoittaa sepostuksen kuinka kesken työpäivän maailma muuttui silmissäni kirkkaammaksi ja aloin hyppelemään kilpikonnien päällä ja imeydyin putkistoihin ja vetelin naamani täytee eri värisiä sieni. Kykenevyys empatiaan ja naivius ei ole mikään mulle pätevä peruste niellä kaikkea ja olla heti auttamassa "hädässä olevaa".

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Kesä 2011, 18:03

Vic ymmärrän jos olet eri mieltä aiheesta, mutta kukaan ei pakota ottamaan keskusteluun osaa. Pakkopaitaan ehdottamista ja/tai hulluksi leimaamista en pidä hyvänä eleenä terveelle keskustelulle (oli sitten kyseessä trolli tai aito tapaus). Olen samasta asiasta varoittanut ennenkin ja pyydän noudattamaan foorumin sääntöjä. Seuraavalla kerralla taas tarjoilen bannia.

Ilmiöt on helppo leimata hallusinaatioiden tai hulluuden piikkiin, mutta jos nyt kuitenkin ekaksi otettaisiin asioista selvää, eikä päättömästi lähdettäisi leimaamaan ihmisiä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 13 Kesä 2011, 20:56

Wespa kirjoitti:Vic ymmärrän jos olet eri mieltä aiheesta, mutta kukaan ei pakota ottamaan keskusteluun osaa. Pakkopaitaan ehdottamista ja/tai hulluksi leimaamista en pidä hyvänä eleenä terveelle keskustelulle (oli sitten kyseessä trolli tai aito tapaus). Olen samasta asiasta varoittanut ennenkin ja pyydän noudattamaan foorumin sääntöjä. Seuraavalla kerralla taas tarjoilen bannia.

Ilmiöt on helppo leimata hallusinaatioiden tai hulluuden piikkiin, mutta jos nyt kuitenkin ekaksi otettaisiin asioista selvää, eikä päättömästi lähdettäisi leimaamaan ihmisiä.

Joten en saa kommentoida jos olen skeptinen ja epäilevä? Jaahas.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Elän jatkuvassa pelossa

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Kesä 2011, 01:23

Saat toki, mutta hulluksi leimaamisella mennään rajan yli. Kunnioitus toisia kohtaan on tärkeää.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron