Spiritismin jälkeen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja yenn » 24 Heinä 2011, 22:22

En nyt löytänyt tästä aihetta, mutta mikäli tälläinen on jo niin kertokaa toki, käyn sitten lueskelemassa sieltä.

Eli onko jollain kokemuksia siitä kun on pelannut spiritismiä [esimerkiksi lopettanut pelin väärin], ja siitä olisi jäänyt "jotain väärälle puolelle"?
Tai muuten vain kokemuksia, että ennen spiritismiä kaikki on ollut hyvin, mutta sen jälkeen ympärillä alkanut tapahtua selittämättömiä asioita jotka tuntuvat luonteeltaan olevan pahoja?

Asian olis ehkä voinut ilmaista selkeämminkin, mutta pointti ehkä tuli selväksi... :)
Olisin todella halukas kuulemaan kokemuksia tälläisestä.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Nemesia
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Joulu 2009, 19:53

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Nemesia » 10 Elo 2011, 20:03

Muutama vuosi sitten pelasin kahden kaverini kanssa spiritismiä leikillämme. Kyselimme kaikenlaisia tyhmiä kysymyksiä kuten 'minkä väriset mun pikkarit on' ja 'millon saan seuraavan kerran seksiä' ja 'minkä numeron saan matikankokeesta'. Henki vastaili kysymyksiin oikein, mutta joku :demoni: vilisi sen jälkeen kotini nurkissa, lamput hajosi ja tavarat katoili. Muutin siitä kämpästä pois joku aika sitten eikä se :demoni: oo ainakaan vielä perässä tullu.
feed the fire

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja yenn » 16 Elo 2011, 04:50

Kiitos vastauksesta :)
Juuri jotain tuollaista tarkoitin..
Oon kuullu tapauksista jossa spiritismin jälkeen joku on vainonnut perässä vuosia, ja aihe todella kiinnostaa mua.
Onko sulla pitkä aika siitä kun muutit asunnosta pois?
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

ninja
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Maalis 2011, 21:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja ninja » 25 Elo 2011, 18:22

Pakko paljastaa tylsä totuus. Mitään outoa ei ole tapahtunut. Okei, heti "pelin" jälkeen löysimme seinältä mustaa steariinia, vaikka kynttilät olivat olleet paikoillaan lattialla. Mutta mitään jälkiseurauksia, hyvässä tai pahassa, ei ole ollut. Teimme siinä mielessä väärin että emme edes tienneet tuhota lasia, mutta ei yksinkertaisesti ole vaikuttanut mitään. Siellä kaverin kaapissa on edelleen : D Kun olen lukenut juttuja seurauksista mitä joillekin on tullut, olen todella kiitollinen että oma kokeilumme oli niin positiivinen ja spiritismin mittakaavassa harmiton.
a single rose left to remember
a single tear falls from her eye
another cold day in December
a year from the day she said goodbye

Avatar
Murmeli
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Marras 2011, 18:35

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Murmeli » 30 Marras 2011, 19:21

Ei oo kauan aikaa, kun kaverit pelas koulun vessassa spiritismii, muttaaa niillä oli lauta tehty väärin jja siinähä alussa pitää sanoo kaikkee tämä ei ole aika joka on aika yms. mut ne ei sanonu niitä ;3Ne alotti pelaamisen pimeessä vessassa. Ne oli sielä noin 5 minuuttii, ja mie ja toinen kaveri ootettiin oven ulkopuolella. Toine meistähuolestu pikkasen ja kävi koputtamassa ovee, ja ne alotti alusta. Ne kysy: " Onko täällä ketään ? " Se kuulemma liikahti kohti kyllää. Joku tytöistä saatto tietty vahingossa liikauttaa sitä lasii. No mut ne juoksi vaan ulos sieltä vessasta, eikä ees kysyny lupaa lopettaa. Sitten, kun ne meni kotiinsa, yhen kaverin pöydältä löyty vähän reunoista palanu lappu, jossa luki kyllä. Ja se oli sen laudan tekeneen tytön käsialaa ;oo Ja kun se lasi rikottiin, nii yks niistä sirpaleista lens suoraan mun kaverin käteen ja uppos sinne. Voisko nuo olla niitä seurauksii spiritismistä ? :'DD
Everyday I'm shufflin ~

Aschenisto
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 04:45

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Aschenisto » 29 Tammi 2012, 05:03

Perus psykologia vaikuttaa asiaan. Jos kuvittelee tehneensä väärin, niin johan alkaa löytämään merkkejä elämästä, että jokin vainoaa...

Pitääpi itsekin kokeilla kuinka hyvin henget kertovat minun tulevasta seksielämästäni...

Avatar
Killjoy
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Maalis 2012, 14:34

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Killjoy » 22 Maalis 2012, 15:00

no mitäs tässä.. itelleni ei ole spiritismin jälkeen (pelistä nelisen kuukautta) tapahtunut kai mitään outoa, tosin harhoja tuppaan näkemään vähän turhan usein. en nauti enää kotona yksin olemisesta niinkuin nautin ennen peliä, nykyään koulusta tultuani haluaisin et vanhemmat tulisi mahdollisimman aikasin töistä. eli juu, ahdistaa. ja paikkaan, missä sitä spiritismiä pelattiin (kuolleen mummuni ja ukkini vanha omakotitalo, äippäni lapsuudenkoti) en astu enää jalallani, jos on ihan pakko mennä, niin sitten isoveljen kanssa, yksin ei. toki koko pelistä jäi vähän huono maku suuhun, tiedä sitten olisiko asiat toisin jos olisin hyvän hengen kanssa yhteyksissä ollut, mutta kun näin ei ole. olihan se spiritismi jännää ja oli hienoa saada "todisteita" jonkun hemmon olemassaolosta (itseäni kiinnostaa ihan hirveesti kaikki tälläset yliluonnolliset asiat), mutta tänhetkistä tilannettani miettien olis ollu parempi jos en olis ikinä kuullutkaan koko pelistä.
if i'm so wrong, how can you listen all night long?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 20:42

Itse en ole koskaan pelannut sitä, koska ennen vanhaan kun olin tietämätön ja halukas pelaamaan, viisas henkilö varoitti mut vaaroista. Mut mulla on ollut asiakkaita, jotka olivat pelanneet sitä ja joku henki oli tarttunut kiinni niiden energiakenttään. Yksi niistä tuli mun luo uteliaisuudesta kavereidensa kanssa, vaikka se ei tuntenut pelattuaan mitään omituista. Ne oli kuulemma saanut eritysen rituaalin kauppiaalta ajaakseen pois henget pelin loputtua. Tyttö näki kuitenkin hypnoosissa nuoren ranskalaisen miehen sielun, joka oli sen kanssa. Mies oli ollut vaeltamassa ympärillä sen kuolemasta asti pari vuosikymmentä sitten ja kuuli nuorukaisten kutsun. Se lähestyi, vastasi niiden kysymyksiin, ja koska se tykkäsi tytöstä, se päätti pysyä! Eikä niiden tekemä rituaali voinut sitä ajaa pois. Mutta kyllä s emeni valoon, kun se ymmärsi, että oli olemassa parempi paikka ja et se voisi syntyä uudelleen ja saada uusi elämä.

Mä muistan myös argentiinalaisen ja espanjalaisen naisen, jotka olivat kans pelanneet spiritismiä nuoruudessaan. Argentiinalaisella oli paljon ongelmia (pahaa onnea, sairauksia, taloudellisia ongelmia, ovia, jotka meni itsestään kiinni, jne) ja se näki hypnoosissa, et pelin jälkeen sen kutsuma henki oli jäänyt. Se oli ollut sen lapsi n. 500 vuotta aikaisemmin, joka oli kuollut, sillä sen äiti oli saanut keskenmenon. Kuolemansa jälkeen se teki sopimuksen demonin kanssa (tietämättään sen olevan demoni) ja totteli sille. Kun sen äiti pelasi spiritismiä, demoni lähetti sen kiduttamaan naista. Ja se totteli. Mut mun puhuessas en kanssa se tajusi, et mitä se teki oli pahaa ja se halusi pois demonin hallusta ja mä autoin sitä valoon. Mä en kuitenkaan usko, et naiselle kävi paljon paremmin sen jälkeen, koska sillä oli muitakin henkiä, eikä se tullut toiste päästäkseen niistä eroon.

Espanjalainen teki kanavoinnin mun työtoverin kanssa, ja siinäkin tapauksessa tuli sen lapsi edellisestä elämästä, vuodesta 800 Ranskan elämästä. Sen äiti ei halunnut pitää sitä, koska sen poikakaveri jätti sen synyttäneensä jälkeen, ja kun lapsi oli 2 oma äiti murhasi sen. Lapsi ei kuitenkaan muistanut sitä, se vain etsi äitiään ja löysi sen pelin aikana. Vaikka se ei vihannut äitiään, sen omat tyydyttämättömyyden tunteet tarttuivat äidilleen, joka voi huonosti ymmärtämättä miksi. Lapsi ei millään suostunut lähtemään ja meidän henkioppaan piti tehdä temppuja valollaan, et se suostusui. Nainen tunsi sen jälkeen eron, mut tässäkin tapauksessa sillä oli vielä yksi henki, jota se ei tullut ainakaan mun luo ajauttamaan pois.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:49

Henkien ei pitäisi vainota , jos pyydät luvan lopettaa pelin.
~ Activity

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Koalani » 13 Joulu 2012, 02:56

Valitettavasti pahat henget ei kunnioita ihmisten vapaata tahtoa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Joulu 2012, 03:15

Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Koalani » 13 Joulu 2012, 16:02

Pahat henget ei välitä siitä, kuka on terve ja kuka ei.

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 13 Joulu 2012, 16:14

Koalani kirjoitti:Pahat henget ei välitä siitä, kuka on terve ja kuka ei.

Niin varmasti. Eikös niin, että ne sinunkin "pahat henget" eivät välitä myöskään sinun terveydentilastasi? Ne vaan vakuuttelevat "olet ihan normaali ja täysin terve"? Kun sinulle tulee epäilyksen siemen, nämä "pahat henget", kääntävät sen ajatuksen päässäsi. Eikös se tunnukkin helpommalta ja turvalliselta? "Tiedät" kaikkien epäilijöiden olevan väärässä, ilman todisteita, sen täytyy olla niin! ..Eihän ne "pahat henget" muuten sulle kertoisi niin päässäsi?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Koalani » 13 Joulu 2012, 17:00

Jos mussa olisi pahoja henkiä ne kyllä käyttäytyisi niin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Joulu 2012, 17:51

Koalani kirjoitti:Jos mussa olisi pahoja henkiä ne kyllä käyttäytyisi niin.


Sähä se tiedät.... Ku oot mielenterveyden malliesimerkki.
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 13 Joulu 2012, 18:36

Koalani kirjoitti:Jos mussa olisi pahoja henkiä ne kyllä käyttäytyisi niin.

Mistä tiedät että ei ole? Ehkä kaikki mihin uskot, pohjautuu nimenomaan niiden pahojen henkien vääntämään mieleesi, koska ne haluaa sun uskovan tekevän hyvää, oikeesti kaikki ne tekemäs manaukset ym. "henkien poistot" onkin ollut pahojen henkien juoni saada sut avittamaan. että saataisi muille pahoille hengille hostit. Sitte ne henget siellä jossain mielensyövereissä on vaa että "Trolli :D" ja naureskelee sun helppouskosuudelles?

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Serafi » 13 Joulu 2012, 23:36

Zrud kirjoitti:Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.


Yleensä jaksa edes kommentoida näihin sun inhottaviin kommentteihin mutta nyt on ihan pakko. Voisit nyt lakata väittämästä että kukaan joka uskoo yhtään mihinkään olisi jollain tavoin mieleltään sairas. Jaksa tuota samaa tuubaa lukea joka ketjussa joka välissä. Alkaa ottaa nimittäin kupoliin, tosin ihan turhaan, mutta ottaapa nyt kuitenkin. ARRRGGGH!

Eikö Wespa saa sua kuriin vai mistä nyt riepoo kun mellastat foorumilla kokoajan ärsyttämässä tiettyjä ihmisiä? Huomaa että yleistät kokoajan jolloin oikeastaan sanot, että kaikki jotka foorumilla uskovat henkiin tai ihan mihinkään muuhun, ovat mielisairaita/hulluja tai miksi nyt sillä kertaa keksit sanoakkaan. Lopeta nyt hetkeksi, jos ärsyttää noin paljon niin mene omiesi umpiskeptikkojen joukkoon, jotka eivät näe mitään edessään vaikka sillä hakattaisiin heitä päähän.
:demoni:
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Joulu 2012, 03:37

Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.


Yleensä jaksa edes kommentoida näihin sun inhottaviin kommentteihin mutta nyt on ihan pakko. Voisit nyt lakata väittämästä että kukaan joka uskoo yhtään mihinkään olisi jollain tavoin mieleltään sairas. Jaksa tuota samaa tuubaa lukea joka ketjussa joka välissä. Alkaa ottaa nimittäin kupoliin, tosin ihan turhaan, mutta ottaapa nyt kuitenkin. ARRRGGGH!

Eikö Wespa saa sua kuriin vai mistä nyt riepoo kun mellastat foorumilla kokoajan ärsyttämässä tiettyjä ihmisiä? Huomaa että yleistät kokoajan jolloin oikeastaan sanot, että kaikki jotka foorumilla uskovat henkiin tai ihan mihinkään muuhun, ovat mielisairaita/hulluja tai miksi nyt sillä kertaa keksit sanoakkaan. Lopeta nyt hetkeksi, jos ärsyttää noin paljon niin mene omiesi umpiskeptikkojen joukkoon, jotka eivät näe mitään edessään vaikka sillä hakattaisiin heitä päähän.
:demoni:


En minä umpisekptikko ole. Vaan en jaksa ihQ pihQ perseillä minkään paskan fantasian takia jolle ei ole eikä tule yhtään helvetin ainoaa todistetta koko universumin aikana. Tähän kuuluu jumalat enkelit demonit ynnä muut IHMISEN luomat fiktiiviset asiat. Jos koet elämäsi oikeasti niin helvetin turhaksi että haaskaat aikaasi uskomalla satuihin.
Niin miksi helvetissä vaivaudut elämään ollenkaan? Kato onko uskosi totta ja päätä päiväsi. Sillä se selviää.

Ja kyllä kaikki ihmiset jotka pitävät satuja totena on minun silmissäni hulluja.
Deal with it.

Ja sadut eivät ole olemassa sillä nojalla että niitä ei voi todistaa vääriksikään. Koska milläs v*tulla sen todistat ?

Joten tuon nojalla voin väittää olevani universumin luoja ja The GOD ! Ette voi todistaa vääräksikään joten minkäs teette ?
Pidätte mua hulluna jos oikeasti alkaisin teille tuota uskottelemaan. Tämän takia te v*tun foliohatut ynnä muut uskikset / henkiin uskojat olette mun silmissä hulluja.

Itse en voi kieltää jonkin suuremman tahon olemassa oloa. Mutta ei sitä voi todeksikaan sanoa uskoi siihen sitten kuinka paljon vain. Koska uskominen ei ole tietämistä. Uskominen on olettamista että asia näin on, vaikka todisteet puhuisi vastaan. Usko tekee ihmisestä sokean ja yleensä vielä helvetin paljon tyhmemmän kuin mitä yleensä ne ovat.
Ignorance is bliss vai miten se meni. Peitä silmäsi ja korvasi ympäröivälle paskalle ja tylsälle elämälle, ja ala uskottelemaan päiväsi piristämiseksi että juuh nyt menenki metsästämään haamuja tai manaan pois pahoja henkiä.
Se että te ette voi suvaita sitä että joku puhuu 100% oikeasta elämästä ilman tekaistuja fantasioita täällä foorumilla.
Ei tee teistä yhtään sen parempia kuin me jotka puhuvat teidän "uskoja" vastaan.

Jos ette halua kuulla koskaan missään muodossa mitään poikkileikkaavaa teidän fantasia diipa daapaanne joita ei ole tukemassa yhtään ainoata todistetta tahi faktaa. Niin suosittelen muutamaan luolaan tai sitte sinne mielisairaalaan.
Siellä saa vertaista seuraa. Samoja aivottomia satuja neki siellä kertoo.

Avohoitoa voin suositella tällä foorumilla aika monelle ( mutta en itkemisen / banaanien takia osoita että ketkä ).
Feel the LOVE

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Serafi » 14 Joulu 2012, 12:44

Zrud kirjoitti:
Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.


Yleensä jaksa edes kommentoida näihin sun inhottaviin kommentteihin mutta nyt on ihan pakko. Voisit nyt lakata väittämästä että kukaan joka uskoo yhtään mihinkään olisi jollain tavoin mieleltään sairas. Jaksa tuota samaa tuubaa lukea joka ketjussa joka välissä. Alkaa ottaa nimittäin kupoliin, tosin ihan turhaan, mutta ottaapa nyt kuitenkin. ARRRGGGH!

Eikö Wespa saa sua kuriin vai mistä nyt riepoo kun mellastat foorumilla kokoajan ärsyttämässä tiettyjä ihmisiä? Huomaa että yleistät kokoajan jolloin oikeastaan sanot, että kaikki jotka foorumilla uskovat henkiin tai ihan mihinkään muuhun, ovat mielisairaita/hulluja tai miksi nyt sillä kertaa keksit sanoakkaan. Lopeta nyt hetkeksi, jos ärsyttää noin paljon niin mene omiesi umpiskeptikkojen joukkoon, jotka eivät näe mitään edessään vaikka sillä hakattaisiin heitä päähän.
:demoni:


En minä umpisekptikko ole. Vaan en jaksa ihQ pihQ perseillä minkään paskan fantasian takia jolle ei ole eikä tule yhtään helvetin ainoaa todistetta koko universumin aikana. Tähän kuuluu jumalat enkelit demonit ynnä muut IHMISEN luomat fiktiiviset asiat. Jos koet elämäsi oikeasti niin helvetin turhaksi että haaskaat aikaasi uskomalla satuihin.
Niin miksi helvetissä vaivaudut elämään ollenkaan? Kato onko uskosi totta ja päätä päiväsi. Sillä se selviää.

Ja kyllä kaikki ihmiset jotka pitävät satuja totena on minun silmissäni hulluja.
Deal with it.

Ja sadut eivät ole olemassa sillä nojalla että niitä ei voi todistaa vääriksikään. Koska milläs v*tulla sen todistat ?

Joten tuon nojalla voin väittää olevani universumin luoja ja The GOD ! Ette voi todistaa vääräksikään joten minkäs teette ?
Pidätte mua hulluna jos oikeasti alkaisin teille tuota uskottelemaan. Tämän takia te v*tun foliohatut ynnä muut uskikset / henkiin uskojat olette mun silmissä hulluja.

Itse en voi kieltää jonkin suuremman tahon olemassa oloa. Mutta ei sitä voi todeksikaan sanoa uskoi siihen sitten kuinka paljon vain. Koska uskominen ei ole tietämistä. Uskominen on olettamista että asia näin on, vaikka todisteet puhuisi vastaan. Usko tekee ihmisestä sokean ja yleensä vielä helvetin paljon tyhmemmän kuin mitä yleensä ne ovat.
Ignorance is bliss vai miten se meni. Peitä silmäsi ja korvasi ympäröivälle paskalle ja tylsälle elämälle, ja ala uskottelemaan päiväsi piristämiseksi että juuh nyt menenki metsästämään haamuja tai manaan pois pahoja henkiä.
Se että te ette voi suvaita sitä että joku puhuu 100% oikeasta elämästä ilman tekaistuja fantasioita täällä foorumilla.
Ei tee teistä yhtään sen parempia kuin me jotka puhuvat teidän "uskoja" vastaan.

Jos ette halua kuulla koskaan missään muodossa mitään poikkileikkaavaa teidän fantasia diipa daapaanne joita ei ole tukemassa yhtään ainoata todistetta tahi faktaa. Niin suosittelen muutamaan luolaan tai sitte sinne mielisairaalaan.
Siellä saa vertaista seuraa. Samoja aivottomia satuja neki siellä kertoo.

Avohoitoa voin suositella tällä foorumilla aika monelle ( mutta en itkemisen / banaanien takia osoita että ketkä ).


Puuh, sieltähän tuli sontaa täyslaidallinen. Sulla meni pointti ihan täysin ohitse, tosin sitä en kyllä ihmettele lainkaan.
Edelleenkin, olet täysin umpiossa elävä skeptikko jonka maailmankuvaan ei mahdu mitään muuta kuin kosketeltava todellisuus. En sano ettetkö saa olla sitä mieltä että tämä on tässä ja sillä selvä, mutta kannattaa vaihtaa foorumia jollei ole mitään muuta sanottavaa kuin että "hullu" ja "mielisairas". Jollet ole huomannut, tämä on paranormaalifoorumi, ei tosikkojen ja umpimielisten foorumi. Kirjoituksesi menevät aina asiattomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin liikaa. Käytössääntöjä luulisi jo sinun ikäisen ihmisen oppineen.
Jos haet kaikkeen aina todisteita ja tutkimuksia että uskallat sanoa jonkin olevan totta, eikö se ole aika säälittävää? Puuttuuko sinulta kokonaan kyky muodostaa omia mielipiteitä? Koetko itsesi niin vajavaiseksi ja kykenemättömöksi ettet pysty itse valitsemaan sitä mihin uskot vaan tarvitset tieteellisiä tutkimuksia siihen että uskallat uskoa? Pelkäätkö leimautumista hulluksi?
Pannaas haastaen!
Tieteellisesti ei ole pystytty osoittamaan migreenin syitä, on vain arveluita mutta ei satavarmaa tietoa. Ovatko sitten kaikki jotka kärsivät migreenistä hulluja ja mielipuolia? EI.
Jos massa ja energia ovat saman asian kaksi eri puolta, onko energia jota et voi silmin nähdä tai käsin kosketella sitten valetta? ei.
Tätä voisi jatkaa mahdottoman pitkään, toivottavasti menee pointti tällä kertaa perille.
Ja lopuksi, tässä on kyse uskomisesta myös sinun kohdalla. USKOT ettei mitään muuta ole, et siis tiedä, vaan uskot. Kuten monet foorumilaiset, sinun mielestäsi umpihullut foliohatut, uskovat että elämä ei ole vain tässä. Tällä me päästään siihen lopputulokseen että uskonasioista ei voi kuin kiistellä.
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Spiritismin jälkeen

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Joulu 2012, 17:14

Ei se uskominen itsessään se ongelma ole. Vaan mihin uskoo ja miten.
Ja migreenin olemassaololle on todisteita. Vaikkakaan ei tiedetä mistä se saa alkunsa. Että tässä kohassa jauhot sulle kurkkuun.

Mutta alulle jatkoa. Se että itse oletan tämän olevan tässä, vain siksi koska koskaan ei ole ollut ja ei ole vieläkään mitään todisteita mistään näteistä siivekkäistä tädeistä ison kiltin herran lisäksi taivahalla, tai ilkeitä pikku pirulaisia possessoimassa ihmisiä ja isoa punasita sarvipäistä paskiasita maan alla. Se että tietää että sun päätäs ärkee ja joudut siihen lääkkeitä ottamaan, ei ole MIKÄÄN vdertauskuva satuihin uskomiseen. Mutta en ole yllättyny että SÄ et sitä tajunnut.

Itse en mennyt viime viestissä henk kohtasuuksiin toisinkuin sinä. Että opetteleppas ne käytöstavat.
Ja mitä sitten että tää on paranormaalifoorumi? Tarkottaako se sitä että tänne pitäs vain tulla kaikki hihhulit ynnä muut foliohatut sepittämään miten illuminati on pölliny niiden mp3 soittimet ja tyynyt ?

Se että niin monikin ihminen sen huomattuaan että tällä maapallolla ei ole meille mitään ihmeellistä. Ainakaan mitään mitä näkisimme. Niin liiankin moni kokee sinut nähtävästi mukaanlukien riittämättömäksi.
Joten ihminen luonnostaan alkaa kehittelemään virikkeitä mielelleen, ja kehittää uskonsa kohteita.
Suurimmassa osassa tapauksia se on tämä ennalta kirjoitettu Raamattu.


Mutta sitte on on näitä nyt esimerkiksi vikkoja vai mitä lienevätkään. Uskovat olevansa noitia ?
Tosin todella väljällä ihmisen määrittelemällä tavalla, joka eroaa todella paljon itse alkuperäisestä saduissa olevista noidista.

Joten pistetäämpä sitten kysymys. Miksi niin monikin haluaa uskoa olemattoman olevan totta ?
Eikä tyydy siihen mitä elämällä on tarjottavana juuri sillä hetkellä ?

Itsehän nimenomaan pystyn luomaan omat mielipiteeni, ja ne mielipiteet ovat vahvoja.
Mutta koen satuihin uskomisen olevan vain vielä naurettavampi ja säälittävämpi tapa paeta tätä karua maailmaa kuin se mitä itse teen.

Mutta kenties kun maailma alkaa olemaan jossain määrin jo kartoitettu, ja viisaus on oppinut tajuamaan että raamattu on tekaistua paskaa. Niin Ihmiset alkavat kenties kehittelemään muita fiktiivisiä asioita jotka he olettavat olevan näin.
Uskossa on hyvä elää vai miten se sanonta meni. Se että tuudittaudut moiseen uskoon ( valheeseen ) Minun silmissä tarkottaa sitä että on ihmisenä sieltä heikoimmasta päästä. Ihmiset jotka pelkäävät kuolemaa ynnä muuta turhuuksia.

Itse olen päässyt onneksi kaikista peloistani ylitse. En pelkää kuolemaa, vaan odotan sitä.
En välitä paskaakaan mitä kuolemanjälkeen on vai onko mitään. Se mitä sieltä tulee tai on tulematta on minulle täysin ok. Mutta liiankin moni ihminen yliampuu oman elämänsä arvon / täyrkeyden.
Jos maapallolta kuolisi kaikki ihmiset. Universumi ei edes silmiään räpäyttäisi. Ihmis elämällä ei ole MITÄÄN muuta arvoa kuin se minkä me itse sille annamme. Itse en anna sille mitään arvoa.
Joten kun oletetaan että minä olen tärkeä ja minulla on joku tarkoitus plaa plaa plaa. Niin halutaan uskoa että no kuoleman jälkeen minut kai sitten palkitaan siitä etät olin kiltti :3 ? Tyhmyyttä tuo on sanon minä.

Yritäppäs tällä kertaa vastata ilman solvauksia :3
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa