Mistä voisi johtua tämä?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
DeathNote
n00b

Mistä voisi johtua tämä?

ViestiKirjoittaja DeathNote » 26 Marras 2011, 14:04

Moikka, olen 14-vuotias tyttö. Mummini kuoltua kesällä on heti sen jälkeen alkanut tapahtua kaikkea todella outoa. Tunnen koko ajan jonkun läsnäolon, mihin tahansa menenkin. Se joka on aina kanssani, ei ole paha. Se on puhunutkin minulle ja minä sille, mutta kukaan muu ei kuule tai aisti sen läsnäoloa. Sitten aina välillä aistin jonkun muunkin kuin sen läsnäolon. Osa on pyytänyt minulta apua... Yleensä en saa vastausta jos kysyn mihin he tarvitsevat apua. Jotkut taas sanovat, etteivät saa kertoa minulle miksi ovat täällä. Sitten myös tavaroita liikkuu eri paikkoihin ja niitä katoaa. Otetaan esimerrkinä tämä:

Olin eilen menossa vessaan ja jätin rannekoruni keittiön pöydällä. Se oli metallinen joten kuulin helposti kun se tipahti. Menin heti katsomaan ja siinähän se oli lattialla vaikka olin jättänyt sen keskelle pöytää. Ketään ei ollut kotona. Myös suihkut ja hanat aukeavat usein itsestään. Minulla on usein myös kylmä jostain syystä ja tuntuu kun jokin katselisi minua. Joskus tuntuu kuin jokin koskettaisi esimerkiksi kättäni.

Jos voisitte auttaa millään tavalla kertomaan mitä tämä voisi olla, olisin todella kiitollinen!

OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viesti:

Re: Mistä voisi johtua tämä?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 26 Marras 2011, 20:35

Ota ihan ensimmäiseksi videokamera tai vastaava hollille ja yritä saada tapahtumia tallennettua.
Voi sitten lähteä katsomaan onko tapahtumat oikeasti yliluonnollisia vai ei.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

DeathNote
n00b

ViestiKirjoittaja DeathNote » 26 Marras 2011, 21:36

Isäni on ollut paikalla muutaman tapahtuman sattuessa ja nähnyt saman kuin minäkin. Hän on kertonut että kun hän oli pari kolmekymppinen, samanlaista joskaan ei niin "suurta" tapahtui hänen läheisyydessään.

Wespa
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Marras 2011, 06:50

Noita ilmiöitä voi tutkia ja pohtia monella tapaa. Ehkä talossa on kujeileva henki joka haluaa huomiota...

Tuollaiset esineiden siirtymiset ja liikuttelut ovat mielestäni ehkä parhaita todisteita henkien olemassaolosta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

iPOP
n00b

ViestiKirjoittaja iPOP » 20 Kesä 2013, 23:28

uskon että kysessä on mummosi joka kuoli.
usein näin käy,kun joku kuolee.
itselläni on mailmaa ympäri ystäviä jotka näkee henkiä. :ghost:
eli et näe vainaja henkiä koko aikaa?
koska itselläni on jenkeistä kaveri joka näkee henkiä koko ajan ja nämä saattaa joskus puhua hällekkin.
yleensä kuollut oleskeloo maan päällä jos on kuollut traagisesti.
kuoliko hän tapaturmassa tms?
esim.britti kaverini (ja hänen sukulaisensa) näkee hänen enon joka kuoli lyödessään päänsä.
ja se kylmyys johtuu siitä että henkien olo teettää kylmyyttä ympäristössä.

Palaa sivulle “Parapsykologia”