nro. 666

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Hohhoijaa
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 17:16

nro. 666

ViestiKirjoittaja Hohhoijaa » 07 Maalis 2012, 21:17

Eli mikä on numerosarjan 666 merkitys?

Olen kuullut että se liittyisi jotenkin saatananpalvontaan, mutta onko se tosiaan niin?
On olemassa faktaa, joka hyväksytään, ja faktaa joka on useimpien mielestä järjetöntä. Tämä foorumi käsittelee jälkimmäistä.

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Renkku » 07 Maalis 2012, 22:27

paholaisen luku... Ite olen kuullu näin että koska numero 6 on täydellisyyttä kuvaava numero niin kolminkertaisena se tarkoittaa kolminaista täydellisyyttä ilman jumalaa. Saatan olla väärässä koska en ole asiaa tutkinut!

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja carcass » 08 Maalis 2012, 13:46

Pedon luku juontaa pääpainotteisesti Uudesta testamentistä, Johanneksen ilmestyksestä, Joka tunnetaan lienee paremmin Ilmestyskirjana. -Samasta luvusta on myös myöhemmin esitetty teoriaa mm. muuttamalla pedon luku 666 -muotoon 616.
Tuo jälkeenmainittu numeromuunnos jakanee mielipiteitä mm. koska se ei ole täysin kelvollinen numero alkuperäisten numerologisen vastineen kanssa. -mutta se menee jo vähän enemmän hiustenhalkomisen puolelle.
Tiivistettynä kuitenkin, että kys. numero tarkoittaa ilmestyskirjassa esitettyä pedon lukua, joka käytännössä tarkoittaa paholaisen lukua/numeroa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 18:52

Kuparikirjoissa, jotka ovat vanhempia kuin Raamattu, lukee, että kun Samael (Lucifer) lähti langenneineen enkeleineen valosta, niille annettiin 666 "pilviä", joihin oleskella. Nuo pilvet olivat sitten jonkinlaisia värähtelyjä, sillä henget ei elä tilassa, vaan värähtelyssä.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 27 Touko 2012, 18:40

En ole nyt varma mitä carcass tuossa tarkoitti, mutta perkeleen vanhoista kääröistä mihin on raamattua kirjoitettu, on paljastunut että alkuperäinen pedon luku ilmestyskirjassa olisi ollut 616 joka sitten muutettiin 666:ksi uudempiin Raamatun versioihin. Syytä miksi näin tehtiin, en muista mutta eiköhän sekin netistä löydy.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 27 Touko 2012, 21:04

Muistaakseni jos lisää 1+2+3+4.......+36= 666. Jokaisen nefiliimien kunigaskunnassa on nimittäin 36 kuningasta.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 28 Touko 2012, 13:45

Koalani kirjoitti:Muistaakseni jos lisää 1+2+3+4.......+36= 666. Jokaisen nefiliimien kunigaskunnassa on nimittäin 36 kuningasta.


Tuosta summasta 1...36 tulee kyllä 666. Onkohan tuo sitten sattumaa että Book of the Watchersissa on lukuja 36 kpl, eikös tuossa käsitelty nefiliimejä jollain tavalla?
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 28 Touko 2012, 14:06

Tuli tuossa mieleen yksi antikristuksen syntymäaikaan liittyvä heikosti tunnettu kolmilukuteoria. Jotkuthan väittävät että antikristus on keskuudessamme tällä hetkellä, tuohon syntymäaikaan liittyvä kolmilukuteoria on sellainen että antikristuksen syntymäkuukausi on maaliskuu (3) ja mahdollinen päivä ja vuosi muodostuvat seuraavasti:

esim. 31.3.1964 => 31 + 3 + 1964 = 1998, jaetaan summa 3:lla eli 1998/3 = 666, tuosta saadaan tietenkin jatkumo kun muutetaan päivä yhden pienemmäksi ja vuosi yhden isommaksi, ketju päättyy siten 1.3.1994 => 1 + 3 +1994 = 1998, ja taas tulee 3 jaettaessa 666.

Tuollaisia juttuja varmaankin voi tehdä vaikka kuinka paljon...
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Touko 2012, 22:58

Siis nää "Watchers" on ne langenneet elohiimit, ensimmäisten nefiliimien isät. Wikipediasta:

The Book of the Watchers

This first section of the Book of Enoch describes the fall of the Watchers, the angels who fathered the Nephilim (cf. the bene Elohim, Genesis 6:1-2) and narrates the travels of Enoch in the heavens. This section is said to have been composed in the fourth or 3rd century BC according to Western scholars.[65]

Mä en usko sattumiin. Muuten numeroita käytetään sekä hyviä että pahoja tarkoituksia varten. Teorioita Antikrituksen tulon ajankohdasta on paljon. Ruotsalaisen tutkijan mukaan se tulee heinäkuun 4. päivänä:

http://www.youtube.com/watch?v=fqK9vBQAIT0&feature=plcp

JHz
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Touko 2012, 18:06

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja JHz » 31 Touko 2012, 15:11

Numeroon 666 liittyen tietääkös kukaan mistä sana demoni on alkuperäisin? Se sana tulee latinan kielisestä sanasta ''daemon'' joka taas tulee kreikkalaisesta sanasta ''daimon''. Plato aikanaan selitti daimoneitten olevan ilman olentoja jotka kommunikoivat ihmisten ja jumalien välillä. Socrates kuvaili niiden olevan ''guardian spirits'' joita jokaisella on, mutta myös sisäisenä äänenä joka johdattaa hänet valitsemaan hyvän tekemisen ennemminkin kuin väärän. Kreikkalaisille sana daimon tarkoitti sanaa Jumala, Jumalatar, uskoa, Jumalaista voimaa ym, mutta myös kuvaamaan henki olentoa. Adjektiivi ''daimonios'' usein tarkoitti ''inspired by heavens'' ''divine'' ''of heaven'' ja ''by divive power'' ym ym ym. The Harper's Dictionary of Classical Antiquities sanoo sanan ''daimon'' tarkoittavan "Originally a term applied to deity in general, manifested in its active relation to human life, without special reference to any single divine personality. But as early Hesiod, the daemones appear as subordinates or servants of the higher gods. He gives the name especially to the spirits of the past age of gold, who are appointed to watch over men and guard them.” Joten mitä fundamentaaliset kristityt on tehneet on ovat keksineet tarinoita ja merkityksiä tälle sanalla jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen sanan kanssa. Enkelit on hyviä, demonit on pahoja, mutta alkuperäinen sana tarkoittaa oikeastaan yhtä ja samaa asiaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Kesä 2012, 00:12

Sanojen merkitys muuttuu. Muinaiskreikassa sanalla daimon oli monta merkitystä -"henkiopasta, korkeaa minää, enkeliä, henkeä tai demonia." Muinaiskreikkalaiset tunsi kyllä demoneja ja nimiti niitä "pahiksi daimoneiksi". Eli nykykieli on tarkempi, kun se on luonut jokaiselle olennolle oman sanan.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 07 Touko 2014, 20:55

Tämän ajan selitys numerolle 666 voisi olla Israelissa sijaitseva suurtietokone. Pedonmerkkinä voisi toimia mikrosiru joka tulisi ihon alle oikeaan käteen.
Tällainen "visio" oli ilmoilla joskus useita vuosia taaksepäin.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 15 Touko 2014, 00:26

Niin, mikrosiru on mun tietääkseni kyllä juuri pedonmerkki 666, mut suurtietokone sijaitsee Brysselissä. Siinä ovat kaikki maapallon ihmisten henkilötiedot (eli n. 7 miljardin hengen tiedot) ja tietokoneessa on tilaa yhteensä 12 miljardille henkilölle.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 15 Touko 2014, 15:50

Koalani kirjoitti:Niin, mikrosiru on mun tietääkseni kyllä juuri pedonmerkki 666, mut suurtietokone sijaitsee Brysselissä. Siinä ovat kaikki maapallon ihmisten henkilötiedot (eli n. 7 miljardin hengen tiedot) ja tietokoneessa on tilaa yhteensä 12 miljardille henkilölle.

Onko se nyt siis Brysselissä? Kyllähän Israelissakin sellainen suurtietokone on ainakin aiemmin ollut.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 15 Touko 2014, 16:05

No, siitä en itse tie, mut mä kysyn ensi kanavoinnissa, jonka teen ja ilmoitan sitten!

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 17 Touko 2014, 06:43

Koalani kirjoitti:Niin, mikrosiru on mun tietääkseni kyllä juuri pedonmerkki 666, mut suurtietokone sijaitsee Brysselissä. Siinä ovat kaikki maapallon ihmisten henkilötiedot (eli n. 7 miljardin hengen tiedot) ja tietokoneessa on tilaa yhteensä 12 miljardille henkilölle.


Brysselissä on yksi "iso" tietokone jolla valvotaan mm. euroopan internetverkkoa, kaikkien maapallon ihmisten henkilötietoja sillä ei kylläkään ole. Israelin valtiolla on muutamia isohkoja tietokoneita muttei tietääkseni yhtä isoa kuin Brysselissä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Touko 2014, 14:01

Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 19 Touko 2014, 15:36

Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.

Just näin, sen takia Israelissa olevasta koneesta ei juurikaan tiedetä.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Touko 2014, 04:17

Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.


Kaikkia syntyneitä ihmisiä ei ole rekisteröity mihinkään, joten Koalanin väitös ei pidä paikkaansa. Joitain supertietokoneita ei ole netissä, mutta tuo Brysselin kone on ja se on löydettävissä. Israelilla on heidän ydinaseohjelman takia koneita jotka eivät ole netissä mutta niissä ei ole koko maapallon ihmisten henkilötietoja..
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: nro. 666

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Touko 2014, 10:46

portinetsija197 kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.


Kaikkia syntyneitä ihmisiä ei ole rekisteröity mihinkään, joten Koalanin väitös ei pidä paikkaansa. Joitain supertietokoneita ei ole netissä, mutta tuo Brysselin kone on ja se on löydettävissä. Israelilla on heidän ydinaseohjelman takia koneita jotka eivät ole netissä mutta niissä ei ole koko maapallon ihmisten henkilötietoja..

Viitosia kuten Pentagon ja 666 suurtietokone. Varmasti on näin ettei kehitysmaiksi luokiteltavien maiden väestöä näistä koneista löydy.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa