Osaako Kukaan Auttaa?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Jasse
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 12 Maalis 2012, 10:54

Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja Jasse » 12 Maalis 2012, 18:59

SIIS musta on välil pelottavaa, kun olen niin kiinnostunut paranormaali asioista,ufoista yms..
Onko kenelläkään mitään ideaa millä saisin kiinnostukseni pois paranormaali yms. asioista ?
HELP´S ME !!?? :ufo:

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja Speedy » 20 Maalis 2012, 21:34

Enpäs tiedä kuinka sen kiinnostuksen voisi saada pois, mutta ei siinä ole mitään pelättävää. Ja paranormaalien asioiden avulla saattaa oppia ymmärtämään tätä maailmaa ja elämää paljon paremmin.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:44

Paranormaalit asiathan ovat kiinnostavia! :o
~ Activity

iPOP
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 23:16
Paikkakunta: Kainuu

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja iPOP » 20 Kesä 2013, 23:11

Joskus paranormaalit asiat voivat olla vähän pelottavia.
Pahat henget,demonit yms. :demonbunny:
Mutta looginen ajattelu auttaa yleensä.
En kovinkaan suosittele kirjojen lukua,jos olet niitä joilla on vilkas mielikuvitus tai mielenterveys heittelee.
Kirjojenkaan luku ei ole niin pahasta kuin spiritismin yms. henkimaailman kanssa oleskelu.
Monet ovat menettäneet mielenterveyden paranormaalien asioiden kanssa.
Joten niitä pitää osaa käsitellä ja kunnioittaa. ;)
En sano että se on pahasta,kiinnostava aihe parapsykologia ja tämmönen on.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja aava » 02 Kesä 2014, 07:47

ei siinä kiinnostumisessa mitään pahaa ole kunhan ei ehointahoin lähde niitä henkiä kiusaamaan;D eli jos on herkkä paranormaalille tulkoon ihmisen luokse jos asiaa on mutta ehkä parempi että itse ei lähde sitten kauheesti mitään spiritismejä sun muita pelailemaan vaikka luulis että mitään ei tule "läpi" aina se kuitenkin voi jonkin epämiellyttävän tuloksen tuottaa vaikka sitten mielenterveys rintamalla..

ja tosiaan kyllä ne kokemukset ja ymmärrys muuttaa kyllä maailmankatsomusta. (esimerkiksi itse en ole materialisti ja jos on jotakin mitä minä en tarvitse ei siitä aina rahaa tarvitse pyytää koska "toisen roska voi olla toisen aarre") :) olen tosin joskus läheisiltä saanut moitteita siitä että olen liian kiltti ja antelias.. jne jne. mutta hei jos ei jotakin tarvitse pitääkö se jättää nurkkaan homehtumaan ihan vaan periaatteesta;D

eli näin se voi monesti muuttaa ajatusmaailmaa kun on kokemuksia jos toisia koska mikäänhän täältä ei mukaan lähde:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 02 Kesä 2014, 13:39

Samoilla linjoilla, materian tarve tulee usein juuri siitä omasta tyytymättömyydestä, kun ei olla tyytyväisiä johonkin asiaan omassa elämässä. On olemassa kosminen viisaus, jossa sanotaan että kun annetaan jotakin mitä ei itse tarvita, antaa Universumi moninkertaisena antajalleen takaisin.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Osaako Kukaan Auttaa?

ViestiKirjoittaja aava » 03 Kesä 2014, 05:47

Andromedan Star Nation kirjoitti:Samoilla linjoilla, materian tarve tulee usein juuri siitä omasta tyytymättömyydestä, kun ei olla tyytyväisiä johonkin asiaan omassa elämässä. On olemassa kosminen viisaus, jossa sanotaan että kun annetaan jotakin mitä ei itse tarvita, antaa Universumi moninkertaisena antajalleen takaisin.


täytyy sano että totta totta jos osaa nähdä saamansa asiat:) eli sanotaan näin että elämässä kaikki aika hyvin ja tärkeitä läheisiä terveys jne jne:)

itse luulen kanssa että tyytymättömämpiä on juuri materiaan ja "kauniisiin asioihin" (lähinnä muu krääsä ja kukkea piha jne no materian näkeminen) ei osata arvostaa niitä oikeesti tärkeitä ja nättejä asioita. (revontulet sateenkaaret muu luonto kaikenmaailman hyppiäiset jotka niihin liittyy:D).. en muuten sitten ole mikään hippi (pidän vaan valokuvaamisesta joten pakko katella oikeesti noita hienoja asioita;D)

mutta myös ahdasmielisyys ja ahneus toisista välinpitämättömyys. on kyllä ihan käsin kosketeltavaa..

siksi itse on ainankin aina ajatellut asiat juuri niin että jos joku tarvitsee ei se ole pois minulta.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa