Ystävälläni on demoni ympärillä..

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja monskuliini » 27 Maalis 2012, 13:51

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Maalis 2012, 03:07

Tää ei ole niin harvinainen juttu, mulla on koko ajan tällaisia tapauksia. Yleensä kuitenkin pahan hengen läsnäolo ei ole niin selvästi havaittavissa, mut mä voin arvata, kun ihmiset kertoo kaikista vastenkäymisistään. Nää henget tai demonit tulee usein edellisistä elämistä. Ne oli esim. henkilöitä, jotka eli k.o.ihmisen kanssa, joka teki niille pahaa. Niiden sielu ei mennyt valoon, ja löysi niitä seuravissa inkarnaatioissaan. Ja se kostaa. Tää on siis vain yks esimerkki. Eli sun kaveri tarvitsee, et henki autetaan valoon. Se, et se kysyi, voiks henki antaa sille rahaa, ei enusta hyvää, sillä se voisi tehdä sopimuksen hengen kanssa, ja se kestäisi tietysti sen sielua. Mutta se voi aina peruttaa sopimusta. Jos luet englantia, sä löydät aika paljon infoa mun sivustosta.

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja monskuliini » 28 Maalis 2012, 10:36

niin mutta miten pystyisin auttamaan häntä jos hän ei itse tiedosta tätä demonia tai usko sen läsnäoloon? Näkee sen vain "pilailuna" ja naureskelee asialle.. :( En tiedä miten pystyisin asian kertomaan mitenkään toisella tavalla kuin nyt olen suoraan kertonut. Miten saada joku uskomaan joka ei itse näe tai ymmärrä? haluaisin hirveästi kuulla jos jotkut ovat kuulleet tapauksia tai kokeneet itse?
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Maalis 2012, 22:13

Ettei kyseessä olisi jonkun oman sisäisen pelkosi esilletuoma demoni? Tällaisessa tapauksessa jossa demoni ei selvästikkään vaikuta henkilöön (tässä tapauksessa kyseiseen mieheen), eikä henkilö sitä tiedosta, niin se voi olla kokijan (monskuliinin) esilletuoma demoni (pelon ilmentymä). Demoni voi olla joko reaktiota toiseen henkilön pahoihin tekoihin, tai sitten omien pelkojen heijastuma toisesta ihmisestä (esim. jos pelkää hyväksyntää jota on juuri saanut)...

Tässä vaiheessa kannattaisi ottaa selville seuraavat:
Missä tilanteissa demoni ilmestyy? Miksi se ilmestyy (näissä tilanteissa tai yleensäkkin)? Mitä se pelkää?

Sitten heijastaisin nämä takaisin itselle, eli miettisin mitkä näistä pitävät paikkansa itsellä. Esim. jos demoni pelkää pimeyttä, niin tässä vaiheessa miettisin pelkäänkö itse pimeää, demoni voi olla siis tässä esimerkissä heijastuma omasta pimeyden pelosta.

Itse uskon, että demonit ovat vain symboleita omille sisäisille peloillemme, joita käsittelemällä ja kasvamalla voimme päästää myös demonin kehittymään. Auttamisen voi tehdä suoraan pyrkimällä auttamaan demonia, selvittämään ja auttamaan sen peloissa jolloin tajuaa omat pelkonsa tai sitten suoraan mennä itseen ja miettiä ja parantaa omia pelkoja, jolloin demoni pääsee valoon. Kyseisen "ongelman" voi siis hoitaa sisäisesti tai ulkoisesti, tai vaikkapa molempien yhdistelmällä.

Demonien kanssa voi tehdä sopimuksiakin... kunhan ne tekee rakkaudella ja ymmärryksellä. Eli tekee sopimuksen kuunnellen omaa viisauden ja sydämen ääntä, tällöin sovitaan että molemmat hyötyvät, eikä ole mitään kommervenkkejä mukana. Demoni voi esim. haluta valtaa ja tällöin voi sopia, että demoni saa valtaa mutta siten että on mukana vain teoissa jotka ihminen on jo itse päättänyt. Tällöin demoni saa valtaa auttaa ihmistä. :D ... Voi kuitenkin olla, että tällöin demoni ei ymmärrä täysin auttavansa, luulee tekevänsä edelleen jotain pahaa... Tätä voi käydä myös läpi: haluaako demoni elää illuusiossa (/pelossa) vai haluaako hän auttaa tietäen, että tekee hyvää jolloin hän elää viisaudessa.

Tällainen demonien käsittely voi olla hyväkin tapa tutustua omiin sisäisiin pelkoihin, kohdata ne ja kasvaa ihmisenä eteenpäin. Uskooko sitten demoneja oikeasti olevan olemassa tai ei on toissijainen asia tässä, jokatapauksessa tällaisella dialogilla käyttäen mielikuvitusta ja kuunnellen omia tunteita pääsee hyvin omaan alitajuntaan ja omiin alitajuisiin pelkoihin yms. käsiksi. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 29 Maalis 2012, 20:27

Demoni käsite on mielenkiintoinen, se oikeastaan syntyi aikanaan juutalaisuuden/kristinuskon väitöksistä että aikaisempien uskontojen "daemonit" jotka olivat suojelushengiä olivat pahoja ja enkelit olivat hyviä. Sanoisin että kaikki mahdolliset "entiteetit" mitkä pyrkivät vaikuttamaan ihmisten henkiseen tasapainoon suuntaan tai toiseen ovat "demoneja" ihmisen kannalta. Hyvä ja paha ovat vain ihmisen luomia käsitteitä loppujen lopuksi.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja monskuliini » 30 Maalis 2012, 07:55

En väitä ettei molemmissa vastauksissa olisi pointtia.. Uskon ja tiedän, että on olemassa erivärähtely tason henkiä. Demoni on ihmisten keksimä nimi näille "pahoille" hengille, että ihmiset ymmärtäisivät asian paremmin.
Uskon, että ystävälläni on ympärillä demoninen henkiolento ja se ei ole pelkojani yms. koska en ole ainoa ketä sen demonisen pahan hengen on tuntenut tämän ystäväni ympärillä jos ei meillä kaikilla sitten ole samaa "pelkoa" ystävieni kanssa johon on vaikea uskoa ja he ovat tiedostaneen pahan ennen kuin olen asiasta edes maininnut heille. aikaisemmin kun kirjoitin, että ystäväni ei ole huomannut sitä niin luulen hänen kyllä huomanneen jotain, koska osasi kysyä tiettyjä asioita tästä "hengestä". On hyvä, että asia jakaa mielipiteitä. Tiedän kuitenkin asian olevan muutakin kuin päässäni oleva ajatus "pahasta suovasta".
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Huhti 2012, 18:45

Monskuliini: Ellei sun kaveri usko sillä olevan demonia tai muunlaista entiteettiä, eikä itse tee sille jotain, et luultavasti voi auttaa sitä. Meillä on kyllä tapauksia, joissa me tehdään eksorkismi asiakkaan sukulaiselle tai rakastetulle (kerran jopa naapurille), ilman että tää tietää, mut yleensä ne on mustan magian tapauksia tästä elämästä. Jos sun kaverin entiteetti on karminen (eli edellisestä elämästä) tai jos se on itse kutsunut sen ja on sopimus sen kanssa, et voit sitä tehdä sen puolesta. Paitsi jos sä olisit ollut sen kanssa samassa elämässä, josta henki olisi peräinen.

Melkein kaikki mun edellisen piirin kavereissa ja tutuissa on entiteetti, eikä kukaan niistä siihen usko. Enkä sille voi mitään tehdä. Joidenkin tuttujeni kuoltua henkiopas antoi mulle luvan auttaa niiden demonin valoon, mut se johtui siitä, että mä tai mun työtoveri oltiin jotenkin vastuullisia sen tulosta edellisessä elämässä, tai läsnä siinä.

Wespa: Ne, joista puhut, ovat nimeltään ajatushahmoja. Ne muodostuu ihmisten negatiivisista tunteista ja ajatuksista ja ne toimii kuten demonit tai muut negatiiviset entiteetit (henget tai alienit). Jos jonkun aura on reiintynyt ja sillä on negatiivisia tunteita ja ajatuksia, voi helposti vetää itseensä ajatushahmon. Niitäkin kutsutaan entiteeteiksi, mutta niillä ei ole sielua, enkä puhu niiden kanssa. Terapiassa henkioppaat tekevät niistä valoisia. Sitten jos itse on kärsinyt paljon tai on muutenkin ollut negativinen, voi kehittää pimeän varjon, joka on myös entiteetti! Meidän tunteet ja ajatukset on energiaa, ja se on elävää.

Sopimuksilla demonien kanssa on kyllä mun kokemuksen mukaan seurauksia, koska kuoltuaan sielu ei pääse valoon, sidottuhan kun se on demoniin. On siis syytä rikkoa semmoisia! Jos Monskuliinin ystävä kokee apua entiteetiltään, sil on varmaan sopimus sen kanssa. Mun molemmilla vanhemmilla oli tällainen sopimus, eikä ne oo pässyt valoon (ne on molemmat kuollut), enkä toistaiseksi saa niitä auttaa.

Portinetsijä: Niin, muinaiskreikassa "daimonit" voivat olla joko hyviä tai pahoja henkiä. Sokrates puhui omasta daimonistaan, joka antoi sille merkkejä niin, et se aina tiesi, mikä oikea toimintatapa oli. Se daimoni oli varmaan sen henkiopas taikka sen korkea itse/intuitio. Korkealla sielutasolla olevat henkilöt ei tarvitse merkkejä oppailtaan, sillä ne on hyvässä yhteydessä korkean itsensä kanssa. Sitä me koetaan intuitiona.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:51

Kokeile olla tauolla miehen kanssa , henget saattavat varoittaa sinua jos mies esim. pettää sinua tms.
~ Activity

kissanen
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Helmi 2014, 10:32

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja kissanen » 25 Helmi 2014, 11:02

Terve! Eksyin äsken ensimmäistä kertaa tälle foorumille. Asun tällä hetkellä ystäväni 50-luvulla rakennetun rintamamiestalon yläkerrassa, ja kaksi kertaa nukkuessani on tapahtunut outoja. Ensimmäisellä kerralla tapahtui siis seuraavaa: Olin yläkerrassa nukkumassa kissojeni kanssa. Näin äärimmäisen todentuntuista unta jossa katsoin sivusta saunovaa isoisääni, ja yhtäkkiä tunsin jonkin todella pahan läsnäolon ja sitten minua alettiin kuristaa voimakkaasti. Kun yritin avata suuni ja saada sieltä edes jonkin pihauksen ulos, jokin tuli ja "imi" ääneni suustani ja samalla tuntui myös kuin se sama jokin olisi imenyt minusta elämän ja kuolin. Heräsin, ja huoneessa tuntui mielestäni jonkin todella pahan läsnäolo. Olen nähnyt ahdistavia ja pelottavia painajaisia paljon ennenkin, mutta en KOSKAAN mitään tuollaista, en mitään noin todentuntuista ja pelottavaa. Siinä jonkin aikaa pyöriskelin hereillä ja tunsin ihan oikeaa uhkaa siinä ollessani, ja siinä sitten kelailin viime aikojen tapahtumia ja yritin pähkäillä mistä moinen johtuisi, voisiko esim stressaava elämäntilanne olla syynä tuohon.. En keksinyt vastausta, jäin hämmentyneenä miettimään asiaa paniikin mennessä ohi ja nukahdin jonkin ajan kuluttua hetkeksi uudelleen. Pari viikkoa kului ilman mitään sen ihmeellisempää yliluonnollista. Noh, viime yönä sitten nukuin tosi katkonaisesti, oikein koiranunta, välillä heräilin rapsuttelemaan kissoja ja sitten nukuin taas kevyttä horrosta vähän aikaa. Sitten siinä nukkuessani aloin tuntea että jokin lähestyy minua vasemmalta puolelta sänkyä ja kiipeää siihen sängyn laidalle viereeni ja minulle tuli todella vahva tunne että haluan paeta, mutta en pystynyt liikkumaan senttiäkään. Se jokin tuli todella lähelle kasvojani, en pystynyt kunnolla hengittämään, edelleenkin vastustamaton tarve paeta mutta en voi liikkua, sitten se jokin siirtyi pikkuhiljaa kauemmas ja heräsin. Ja taas samantien muistin edellisen "uneni" ja kävin miettimään josko tuo voisi olla jokin paha henki.. Yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut aiemminkin, mutta ne on olleet positiivisia, tuosta oli positiivisuus kaukana... Enkä käytä mitään päihteitä ollenkaan enkä lääkkeitä. Että mitäs helvettiä?! :D

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja freyan » 25 Helmi 2014, 19:59

Unihalvaukselta tuo kyllä minunkin mielestäni kuulostaa. Niillä on tapana olla pelottavia ja juuri tuo, ettei kykene liikkumaan on yksi unihalvauksen piirre.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Helmi 2014, 19:36

Kissanen
Onko kissat käyttäytyneet normaalisti siellä?

kissanen
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Helmi 2014, 10:32

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja kissanen » 26 Helmi 2014, 22:42

Kyllä ne mielestäni ovat suht normaalisti käyttäytyneet, tosin en ihan hirveästi ole ajatuksen kanssa niitä nyt seuraillut kun olen ollut ihan omissa ajatuksissani, kun olen pähkäillyt tätä hankalaa elämäntilannettani vähän liiankin kanssa.. Täytynee tarkkailla kissoja hieman enemmän. Mitenköhän kissat reagoivat johonkin yliluonnolliseen? Lueskelin tuosta unihalvauksesta ja kyllähän se on mahdollista että sellaisista kärsin. Jotenkin heti ensimmäisenä tuli mieleeni jokin yliluonnollinen, ja kai sekin on mahdollista ihan yhtälailla.. Hmm... :o

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja freyan » 27 Helmi 2014, 21:11

kissanen kirjoitti:Lueskelin tuosta unihalvauksesta ja kyllähän se on mahdollista että sellaisista kärsin. Jotenkin heti ensimmäisenä tuli mieleeni jokin yliluonnollinen, ja kai sekin on mahdollista ihan yhtälailla..

Tottakai, ei sitäkään vaihtoehtoa pois kannata sulkea, vaikka unihalvaus todennäköisempi onkin. Maailmassa on niin paljon asioita, jotka pistetään auttamatta vain ns. normaalien rajojen sisälle. Jos haluat enemmän tuota asiaa selvittää, niin kannattaa ihan konkreettisesti lähteä käsittelemään asiaa ja miettiä, mitkä asiat kokemuksissasi viittaavat juuri unihalvaukseen ja mitkä mahdollisesti johonkin muuhun.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 28 Helmi 2014, 13:08

kissanen kirjoitti:Kyllä ne mielestäni ovat suht normaalisti käyttäytyneet, tosin en ihan hirveästi ole ajatuksen kanssa niitä nyt seuraillut kun olen ollut ihan omissa ajatuksissani, kun olen pähkäillyt tätä hankalaa elämäntilannettani vähän liiankin kanssa.. Täytynee tarkkailla kissoja hieman enemmän. Mitenköhän kissat reagoivat johonkin yliluonnolliseen? Lueskelin tuosta unihalvauksesta ja kyllähän se on mahdollista että sellaisista kärsin. Jotenkin heti ensimmäisenä tuli mieleeni jokin yliluonnollinen, ja kai sekin on mahdollista ihan yhtälailla.. Hmm... :o

Eräs selvänäköinen tuttava katseli kuinka eräs heidän kolmesta kissastaan löhöili nojatuolissa ja katseli kattoa kohden ja käänsi päätään vuoroin vasemmalle, vuoroin oikealle, tehden tätä useamman kerran. Tuttava sitten virittyi taajuuksille katsoen mikä heidän kissaansa oikein vaivaa? No eräs pitkä olento täytti koko huoneen lattiasta kattoon, yläkropan mennessä katon yläpuolelle. Tämä pitkä olento kumartui katsomaan kissaa, katsoen kissaa vasemmalta ja oikealta jne. Olento esittäytyi Hathoriksi.

avaruuskerho
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 03 Kesä 2014, 14:39

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja avaruuskerho » 15 Marras 2014, 13:12


Avatar
Salaneuvos
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Marras 2014, 20:27

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Salaneuvos » 15 Marras 2014, 20:56

Kissanen kirjoitti kokemuksistaan. Itse epäilen, että kyseessä on painajainen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Painajainen
Siis unihalvaus. Itse olen unihalvauksesta kärsinyt kolmesti. Pari viimoista kertaa oli yli kymmenen vuotta sitten kun muutin ensimmäisen kerran kotoa pois omaan kämppään. Varmaan isot muutokset elämässä voi aiheuttaa noita. Pirullisen aidon tuntuisia juttuja. Mitä pahempi painajainen, niin sen ilkeämpi kokemus. Pää on hereillä, mutta kroppa ei.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 10 Joulu 2014, 20:39

Varjon edustajat imevät negatiivista energiaa ihmisistä. Asiaa ei voi yleistää, mutta usein on niin että tarrautuvat henkilöihin, joilla on se oma elämä tavalla tai toisella vähän sekaisin. Monella meistä on erilaisia pelkotiloja. Yleisellä tasolla samanlainen energia vetää samanlaista puoleensa. Positiivinen positiivista ja päinvastoin.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Ystävälläni on demoni ympärillä..

ViestiKirjoittaja Varjotar » 14 Maalis 2019, 08:53

Olen tavannut myös yhden tämmöisen ihmisen, jolla on vieraan vallan ( erittäin kaukaa) tullut riivaaja, joka ei ollut millään tapaa ystävällinen.
Se ahdisteli myös muita sen aistivia mennen ja tullen. Sitä ei voitu selvittää, mikä oli missio, mutta eipä ne huvikseen tuu.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa