juhannus 2012...

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
koskis
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 20:17

juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja koskis » 24 Kesä 2012, 21:02

pakko kirjottaa ja kysyä onko toisilla ollut vastaavia tapahtumia kun minkä koin nyt juhannuksena...
olin nyt mökillä vieraitten kanssa ja toisten mennessä nukkumaan jäin vielä terassin sohvalle istuskelemaan koirani kanssa,oli hyvin hiljaista ja sitten kulman takaa kuului semmoista helinää tai kilinän tapaista ääntä joka selkeesti liikkui johonkin eteeni ja ääni lakkasi,koira heräsi tähän ääneen ja nousi istumaan viereeni ja tuijotti paikallaan selkeesti eteenpäin vaistoten jotain jota minä en nähnyt.koira vaan tuijotti eteenpäin ja minä koitin kanssa katella mutta mitään ei näkynyt,ehkä noin minuutin päästä ääni kuului taas liikkuen edestäni talon kulmalle ja kadoten samaan suuntaan mistä se oli tullutkin ja tässä vaiheessa koira vilkaisi minua ja asettui takaisin makaamaan sohvalle viereeni... en uskoisi itseeni muutta kun koiran eleet ja olemus vahvistaa että jotain tossa tapahtui niin pakko uskoa,en ole tavannut mitään tällaisen tapaista juttua tai sit en ole vaan huomannut aikaisemmin. onko kellään ollut vastaavia kokemuksia tai osaa kertoa onko kenties enne jostakin tai mitä tässä tapahtui???

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 24 Kesä 2012, 22:21

Syitähän tuolle voi olla miljoonia ja jossain vaiheessa joku heittää kuitenkin jotain enkeli/juhannustonttu tyylistä selitystä. :)
Eli parhaimman tuloksen saat, jos mietit tapahtumia loogisesti ja haet kaikki mahdolliset järkiperäiset syyt ensin ennen kuin lähdet paranormaalia ajattelemaan.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

koskis
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 20:17

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja koskis » 20 Heinä 2012, 22:24

hei,nyt olen taas mökillä ja olen miettinyt et mitähän ne järkiperäiset mahdollisuudet kokemalleni ilmiölle mahtaisi olla????? en keksi ainakaan itse,en uskoisi koko juttua ellei koira olisi käyttäynyt oudosti... onko kellekkään lukijalle tullut mitään mieleen??? en tiedä,uskallankohan valvoa ensi yönä ja tutkiskella et mitä mahollisesti tapahtuu....

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Heinä 2012, 12:17

Jollakin kovakuoriaisella on lentoääni vähän kilinää/helinää muistuttava oman mielikuvan mukaan vuosikymmenten takaa ja koirahan varmaankin reagoisi hyönteiseen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

koskis
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 20:17

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja koskis » 21 Heinä 2012, 23:30

heh,tiedän mitä öttiäistä tarkotat olen landelta ja meilläpäin sitä sanotaan sittisontiaiseksi ,mutta sen lentoääni on aivan muuta kun kertomasi,sehän pitää semmosta kunnon räpinää lentäessään, ei ei se ei ollut sellainen ääni,enemmän sellaista kuin on oven edessä semmonen muovinaruverho ja sitä kädellä siirretään sivuun.... lisää ehdotuksia,on varmasti porukkaa mikä tietää mitä tarkoitan.......

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Heinä 2012, 18:28

koskis kirjoitti:heh,tiedän mitä öttiäistä tarkotat olen landelta ja meilläpäin sitä sanotaan sittisontiaiseksi ,mutta sen lentoääni on aivan muuta kun kertomasi,sehän pitää semmosta kunnon räpinää lentäessään, ei ei se ei ollut sellainen ääni,enemmän sellaista kuin on oven edessä semmonen muovinaruverho ja sitä kädellä siirretään sivuun.... lisää ehdotuksia,on varmasti porukkaa mikä tietää mitä tarkoitan.......


En mä sontiaista tarkoita, sillä on enemmän pärisevä lentoääni. Joku muu se oli.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

undulaatti
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Heinä 2012, 20:46

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja undulaatti » 28 Heinä 2012, 20:53

Minkä rotuinen koira? Koska olen kuullut että esimerkiksi paimenkoirat reagoivat kaikkii ötökän ääniin tai muunkin eläimen ääniin eli en sinänsä usko että olisit nähnyt/kuulut harhoja koska koirakin reagoi.

koskis
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 20:17

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja koskis » 15 Syys 2012, 16:03

jep, saksanpaimenkoira mul on,narttu,tarkka reviiristään... no en tiedä enää mitä kuulin tai näin mut jotain sillo tapahtu... ny taas mökillä mut viime yö oli niin kova tuuli et ei tiiä vaik olis ollu jotain juttuja,nyt tuuli rauhottuu ja tulee kirkas yö,täytyy vähä valvoo jos jotain ihmeellist vaik tapahtuis.....

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: juhannus 2012...

ViestiKirjoittaja Yugata » 27 Loka 2012, 04:35

Kissa kulkus-kaulapannalla varustettuna?


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa