walk-In

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Squid
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Kesä 2012, 03:00

walk-In

ViestiKirjoittaja Squid » 13 Heinä 2012, 21:42

http://en.wikipedia.org/wiki/Walk-in katsokaa tuosta jos on outo käsite. Toivottavasti tää nyt meni oikeelle alueelle. (itseni tuntien sählään tämmöset aina.)
Toivoisin saavani aikaan yleistä keskustelua aiheesta/ mahdollisia kokemuksia jne. En tosiaan tiedä onko tuo walk-in suomennettu mitenkään.. kertokaa toki jos joku tietää aiheesta enemmän. Itselläni ei ole kovasti tietoa.
(http://talkingtoheaven.webs.com/walkins.htm tuossaki joku ihme..)
That is not death which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: walk-In

ViestiKirjoittaja Koalani » 22 Syys 2012, 20:27

No, mulla on kokemuskia aiheesta. Walk.in on siis sielu valosta, joka tulee ihmisen vanhan sielun sijaan, koska se ei kaska elää enemmän tai sen elämäntehtävä on loppu, mut jostain syystä kehon on vielä tehtävä jotain tärkeää. Mulla oli yksi kaveri, joka ei jaksanut elää enää ja pyysi sijaisen, jonka sai. Vanha sielu kävi läpi terapian valossa, sillä aikaa kun uusi eli sen kehossa. Merkillistä oli se, että kaveri menetti 60 kiloa vajaassa kahdessa kuussa, mitä se ennen ei millään keinolla pystynyt. Vanha sielu tuli takaisin kahden vuoden päässä, mut se ei taaskaan jaksanut, ja teki itsarin kahden vuoden päästä.

Sit mulla on ollut yksi tapaus hypnoosissa, joka näki olleensa walk-in edellisissä 30 elämissään. Se meni eri ihmisten kehoihin muutamaksi vuodeksi ja sai eri tehtäviä tehtyä. Kysessä oleva henkilö kuoli ja sielu jatkoi eteenpäin, seuraavalle tehtävälle.

Mä tunnen henkilökohtaisesti jonkun walk-in, mutta en saa paljastaa, mikä sen tehtävä on tai kuka se on. Se henkilö sai useita walk-ineja, kunnes joku oli riittävän sopiva ja tahtoi pysyä. Henkilön personaalisuus on siis muuttunut täysin, eli se on selvästi toinen ihminen. Se ei kuitenkaan saa paljastaa kenellekään olevansa toinen vaan sen pitää teeskennellä. Ja se on tehtävän vaikein asia! Jotkut walk-init ovat naimisissa, ja sepä on vasta vaikeaa! Mä sain tietää, koska se on osa työstäni. Eli mä oon yhteistyössä henkioppaan kanssa, joka on välityksessä ihmisten ja henkineuvoston välillä.

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: walk-In

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 23 Syys 2012, 01:07

Koalanin juttuja lukiessa tulee ihan mieleen tuo yle teemalta tullut joku mielisairauden historia tjsp. niminen dokkari, jossa joku niistä mielisairaista selitti, että ei se tajunnut olevansa sairas päästään ja että kuinka pelottava se tilanne oli kun joutu sinne pakko hoitoon.. Mutta olipa sitten saatu lääkkeet kohilleen ja näytti ihan onnellisena elävän kun aivokemiat oli tasapainossa.. Sääli että nää skitsot sitä ite tajua.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: walk-In

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Syys 2012, 01:42

Sääli kun nää pimeyden saaliit eivät pysty vapauttamaan itseään siitä.

Tässä linkki toisesta walk-in tapauksesta:

www.kajama.com/index.php?file=articlede ... F86FD812D0


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa