[:] Uusi profetia? [:]

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

[:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 31 Elo 2012, 06:57

Ensiksi lainaan hieman muita profetioita, jotta pääsemme siihen tunnelmaan mistä itse aion puhua:

"Kaikki kunnia taivaan ja maan Herralle, aika on tullut ja Hän tulee kirkastamaan poikansa. Maa tulee palamaan ja tuhoutumaan. Uusi maa tulee. Jumala on tuhoava perkeleen teot ikuisiksi ajoiksi.Uusi Taivas ja Uusi maa tulevat Minä osoitan voimani siten että minä suojelen minun lapseni kaiken tämän tuhon keskellä. Olkaa valmiina sillä Herran päivä on tulossa"


Samasta linkistä poimittua, mutta eri profetia:

"Suomen kansa, minä olen kutsunut sinua niin monta kymmentä vuotta, talvisodan raskaina päivinä te rukoilitte minun edessäni, jokaisesta kirkosta nousi rukous minun kasvojeni eteen, ja ne rukoukset ovat muistossa rukousten maljassa tänäkin päivänä. Ja jatkosodan raskaina päivinä, kun veristä uhria kannettiin Suomesta, te rukoilitte minun edessäni, te kannoitte rukouksin kärsivän kansan kohtalon minun eteeni. Minä muistin teitä ja minä siirsin teidän kohtalonne hetken. Mutta nyt, hyvinvoinnin, rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojenne etummaisina olevat, teidän tehtävänänne tuntuu olevan häväistä minun sanani. "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2198460

Aika paljon tuossa on linkkejä alhaalla, mitkä osoittavat tapahtumat käyneen toteen. Vielä on aikaa, parantaa tapansa ja kääntyä Herran armoon. Hylätkää valheelliset, materialistiset asiat ja ihanteet. Sillä vain luonto voi olla se materia, mitä tässä maailmassa voi ihannoida. Luonto on se alkuperäinen, aito Jumalan temppeli ja luomakunta. Tämä "yhteis"kunta halveksii luontoa ja Suomeenkin vain lisää kaivoksia ja luonnottomia ydinvoimaloita rakennetaan.

Onko siis ihmekään, että taivaat ovat suuttuneet? Tällä tarkoitan rajuja ukkosia, mitä Suomessakin on ollut. Aivan uskomatonta välkettä ja pauketta, kuin konekiväärin tulitusta: en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Kaivauduin peiton alle piiloon Herran vihaa ja pian iski parinkymmenen metrin päähän rakennukseen salama.

Tämä lienee sitä vanhurskasta Jumalan pelkoa ja synnin tuntoa, sillä syntinen itsekin myönnän olevani, sillä tämä yhteiskunta kouluttaa ihmisistä syntisiä materialisteja mutta ainakin yritän parantaa tapani nyt kun olen tajunnut tämän kapitalistisen muovinkiillon alla piilevän mädäntyneisyyden.


Ja nyt sitten miksi tämän aiheen tein.

Itselläni on sellainen tunne, että Damaskosissa tulee tapahtumaan pian jotain merkittävää..

Eilen ja tänään on mieleeni tullut aivan yllättäen useita kertoja sana Damaskos enkä edes muistanut itse mistä on kyse, ennenkuin katsoin wikipediasta. Tänään tuo ennustus tuli eteeni ja sitten sain ikäänkuin kirkastumisen hetken, että nämä kaksi liittyvät toisiinsa. Mutta vain tunne siis.. :o

Ennustin Fukushiman reaktorin räjähdyksen "taivaalta sataa tulta" lähes tunnilleen, mutta astro.fi sivusto poisti jostain syystä ennustukseni ja tunnukseni tämän jälkeen.

Mutta katsellaan mitä tapahtuu ja poistetaanko tämäkin jos jotain tapahtuu..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Damaskos

Lopuksi vielä tällainen lause, mikä joskus nuorempana tuli mieleeni: "Parantukoot uskossaan sairaat, sillä Jumalan on maa."
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Elo 2012, 09:47

Kuva

Ei tähän muuta voi sanoa kuin taas tätä kuvaa lainaten.

Jumalaa ei ole. Ihminen on luonut jumalan omaksi avukseen / ymmärtämään maailmaa.
Ja nykyään maailmaa ymmärretään tieteen avulla. Ei 2000v vanhan satukirjan avulla.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 31 Elo 2012, 23:58

Voisitko ystävällisesti lopettaa kuvasi floodaamisen? Se ei liity itse aiheeseen mitenkään edes.

Mutta kysynpä, että mistä universumi sitten syntyi?
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Syys 2012, 09:57

En voi muuta kuin arvailla big bangin kaltaista ilmiötä.
Sen voin sanoa että mikään v*tun pyhä pieru ei tätä ainakaan 7 päivässä ole luonut.
Vain hullut uskovat noin. Juuri niinkuin sä. Ja kuvan postaaminen 2 kertaa ei ole floodaamista.
Et näytä ees tietävä mitä floodaamine on... ei jeesus.
Ja kuva liittyy juurikin oleennaisesti sinuun. Ota nyt ne helvetin lääkkeet jo.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 01 Syys 2012, 11:43

Okei no mitä oli sitä big bangiä ennen?
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Syys 2012, 15:47

Elenin kirjoitti:Okei no mitä oli sitä big bangiä ennen?


Tällä kohdin ei mitää ? Etkö sä ite oo tutkina totaka teoriaa ttu yhtää ? Liia kiireine oot näemmä ollu haaveilles kaikkea fantasia paskaa ja sekoittaen sen realiteettiin.
Feel the LOVE

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Toveri » 01 Syys 2012, 15:57

Poltat pilveä ja fanitat zoofiliaa.

Silti näytät fanittavan kristinuskon höyrähtäneimpien fundamentalistien profetioita.

Etkö näe tässä mitään ristiriitaa?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 06 Syys 2012, 19:43

Nollapiste-energiakenttä nyt oli ainakin ennen alkuräjähdystä. Täydellistä tyhjyyttä ei yksinkertaisesti ole. Se mistä alkuräjähdys johtui on taas eri juttu.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Syys 2012, 09:13

portinetsija197 kirjoitti:Nollapiste-energiakenttä nyt oli ainakin ennen alkuräjähdystä. Täydellistä tyhjyyttä ei yksinkertaisesti ole. Se mistä alkuräjähdys johtui on taas eri juttu.


En ny tarkottanu sanomallaani täydellistä olmattomuutta.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 07 Syys 2012, 13:40

No sitten sinä kutsut Jumalaa sanoilla "ei mitään". :)

Otin eläintenrakastajat myös esille, koska tykkään rikkoa tabuja. Oikeassa yhteiskunnassa asioista pitää voida puhua, mutta täälläkin suu vaahdossa raivotaan pillereistä ja hoidosta.. Jos vaikka meditoisitte jokin päivä hieman niin mielenne selkenee?
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Syys 2012, 22:08

Elenin kirjoitti:No sitten sinä kutsut Jumalaa sanoilla "ei mitään". :)

Otin eläintenrakastajat myös esille, koska tykkään rikkoa tabuja. Oikeassa yhteiskunnassa asioista pitää voida puhua, mutta täälläkin suu vaahdossa raivotaan pillereistä ja hoidosta.. Jos vaikka meditoisitte jokin päivä hieman niin mielenne selkenee?


Se nyt vaan on fakta että sä olet pihalla. Tiesit sä sitä tai et. Hullut kylläkään ei aian tiedä olevansa hulluja.
Sinä olet. PISTE ! Ja hulluden oireisiin auttaa kunnon lääkitys. Jota sulla ei nähtävästi todellakaan ole.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 07 Syys 2012, 23:43

Jos kerran meinaat leikkiä puistopsykologia niin kerrothan myös miksi olisin hullu?

Perustele myös, miksi oma mielesi on mielestäsi ylivertainen päättämään, onko muiden mieli alempi?

Mun mielestä kaikki ihmiset on "hulluja" mut harmillista, että niin moni koittaa olla harmaata massaa.. :/ Mun mielestä se on aika surullista, kun ihminen ei uskalla olla oma itsensä..
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Syys 2012, 00:05

Elenin kirjoitti:Jos kerran meinaat leikkiä puistopsykologia niin kerrothan myös miksi olisin hullu?

Perustele myös, miksi oma mielesi on mielestäsi ylivertainen päättämään, onko muiden mieli alempi?

Mun mielestä kaikki ihmiset on "hulluja" mut harmillista, että niin moni koittaa olla harmaata massaa.. :/ Mun mielestä se on aika surullista, kun ihminen ei uskalla olla oma itsensä..


Ite oon oma itteni ja kaukana harmaasta massasta. Mutta ei se tarkoita istä että mun olisi alettava hamuamaan kivien alta kaikkia mielenvikaisten ihmisten fantasiointia / fiksaatioidensa kohteita. Se että miljoona ihmistä uskoo jumalaan ei tee siitä totta. Ja se että sä hehkutat omia fantasioitasi totena ( vaikkakaan niille et pysty yhtään todistetta antamaan ) Tekee sinun mielipiteistäsi juurikin ala-arvoisempia.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 08 Syys 2012, 13:56

Okei eli mikä tarkalleen ottaen on mun "oma fantasia"?

Onko siis esim. homot mielenvikaisia? Sekin on niiden oma fantasia, koska homot eivät pysty lisääntymään.

Kerro toki ihmeessä lisää, nyt alkoi kiinnostamaan meinaan. Olisiko lisää dataa, videota, kuvia?
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Syys 2012, 14:43

Elenin kirjoitti:Okei eli mikä tarkalleen ottaen on mun "oma fantasia"?

Onko siis esim. homot mielenvikaisia? Sekin on niiden oma fantasia, koska homot eivät pysty lisääntymään.

Kerro toki ihmeessä lisää, nyt alkoi kiinnostamaan meinaan. Olisiko lisää dataa, videota, kuvia?


Ai sulla o jotai homojaki vastaan ? Ja En mä voi sulel kertoa mikä on fantasiaa ja mikä ei. KOSKA sä et hulluuttasi nää niiden eroa. piste.
Feel the LOVE

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 08 Syys 2012, 21:00

Varovasti nyt SUPOlainen.. Teen nääs sun teksteistä kohta SUPOn nettiterroristien kootut oksennukset osa kakkosen.. ;)

MUtta ei, ei ole mitään homoja vastaan. Sulla taas tuntuu olevan totuutta vastaan aika paljonkin.
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Syys 2012, 01:31

Elenin kirjoitti:Varovasti nyt SUPOlainen.. Teen nääs sun teksteistä kohta SUPOn nettiterroristien kootut oksennukset osa kakkosen.. ;)

MUtta ei, ei ole mitään homoja vastaan. Sulla taas tuntuu olevan totuutta vastaan aika paljonkin.


Totuuksia ei ole kuin 1, ja sä et totuudesta tiedä mitään. Etkä tu koskaan tietämäänkä
Feel the LOVE

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Toveri » 09 Syys 2012, 02:36

Elen hei, ota nyt vaan ne pilleris nii ei enää tontunt käy kimppuu....
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 09 Syys 2012, 16:21

Totuus on se, että tämä valtio on terroristi ja maamme on hyökkäyksen alaisena.

Puolustatteko Suomea vai oletteko kääntäneet takkinne?

https://www.youtube.com/watch?v=kmBnvajSfWU
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Uusi profetia? [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Syys 2012, 17:51

Elenin kirjoitti:Totuus on se, että tämä valtio on terroristi ja maamme on hyökkäyksen alaisena.

Puolustatteko Suomea vai oletteko kääntäneet takkinne?

https://www.youtube.com/watch?v=kmBnvajSfWU


Suomea puolustetaan. Mutta sä et sitä tee. Sä olet mielnvikainen pikku nilkki joka laukuu turvastaan kaikkea foliohattu paskaa mitä hulluudessasi vain keksit.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron