Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
saanasofia
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Joulu 2011, 23:04

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja saanasofia » 11 Loka 2012, 17:36

eikös tohon liittyvistä tapahtumista oo tehty leffakin? The Exorcism of Emily Rose (2005) based on the true story of Anneliese Michel as detailed in the book "The Exorcism of Anneliese Michel" by Dr. Felicitas Goodman

http://www.chasingthefrog.com/reelfaces/emilyrose.php

http://www.imdb.com/title/tt0404032/

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Toveri » 15 Loka 2012, 16:58

Koalani kirjoitti:Luku perustuu omiin tilastoihini, jotka vuorollaan perustuu mun asiakkaiden määrään. Mutta kolleega William Baldwinilla oli samanlaisia tilastoja.


Eli keksit sen päästäsi.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 17 Loka 2012, 13:38

Eikös tuo ole enemmän kokemukseen perustuvaa tilastointia kuin täysin "hatusta" vedetty luku, ainakaan lukemaa koalani ei ole keksinyt omasta päästään viestin perusteella. Se on tietenkin eri juttu että pitääkö tulos paikkansa kun "mahdollisia virhelähteitä" ei ole ilmoitettu, mutta sama pätee kaikkeen tilastolliseen tutkimukseen oli se kuinka tieteellistä tai poikkitieteellistä tahansa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Toveri » 24 Loka 2012, 14:27

portinetsija197 kirjoitti:Eikös tuo ole enemmän kokemukseen perustuvaa tilastointia kuin täysin "hatusta" vedetty luku, ainakaan lukemaa koalani ei ole keksinyt omasta päästään viestin perusteella. Se on tietenkin eri juttu että pitääkö tulos paikkansa kun "mahdollisia virhelähteitä" ei ole ilmoitettu, mutta sama pätee kaikkeen tilastolliseen tutkimukseen oli se kuinka tieteellistä tai poikkitieteellistä tahansa.


Perusongelma Koalanin kaltaisten ihmisten kanssa on se, että he käyttävät omia päänsisäisiä tuntemuksiaan todisteina. Lääkäri ei voi diagnosoida syöpää vain vilkaisemalla potilasta ja sanomalla: "Musta tuntuu, että sul on syöpä." Sama pätee mielestäni paranormaaliin. Jos avaruusolennon sairastuttaman ja tavallisesti sairastuneen ihmisen välillä ei ole muuta eroa, kuin Koalanin mututuntuma, on järjetöntä olettaa avaruusolentojen vaikuttaneen asiaan.

Arkipäivän ilmiöiden paranormaalistaminen on hörhöpiireissä valitettavan yleistä. Maanjäristyksiin, mielisairauksiin, jne. etsitään väkisin se kaikkein hämärin selitys.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 25 Loka 2012, 23:41

Mulla ei ole mitään "sisätuntemuksia" tai aavistuksia, vaan tiedot hankitaan henkioppaaltamme, joka siis tarkastelee potilaan auraa. Se tapahtuu vielä fyysisellä transsilla, joka on ainoa 100% luotettava transsinmuoto. Siinä henkilön sielu ei ole edes paikalla, ja opas on sen kehossa ja puhuu sen suulla. Eli henkilön omat käsitykset tai ennakkoluulot eivät vaikuta viestiä.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 26 Loka 2012, 01:10

Koalani kirjoitti:Mulla ei ole mitään "sisätuntemuksia" tai aavistuksia, vaan tiedot hankitaan henkioppaaltamme, joka siis tarkastelee potilaan auraa. Se tapahtuu vielä fyysisellä transsilla, joka on ainoa 100% luotettava transsinmuoto. Siinä henkilön sielu ei ole edes paikalla, ja opas on sen kehossa ja puhuu sen suulla. Eli henkilön omat käsitykset tai ennakkoluulot eivät vaikuta viestiä.


Ehkä ei, tarkoittanet että henkiopas possesoi potilaan kokonaan, mutta sehän ei tarkoita sitä että "asiat" jotka liittyy potilaaseen tulevat esiin kokonaan.

Olen nähnyt enemmän tai vähemmän posessoituneiden ihmisien auroja ja kaikki eivät kommunikoi "järkevästi". Tuo sielun täydellinen poissaolo ei välttämättä pidä paikkaansa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 26 Loka 2012, 02:03

portinetsija197 kirjoitti:Ehkä ei, tarkoittanet että henkiopas possesoi potilaan kokonaan, mutta sehän ei tarkoita sitä että "asiat" jotka liittyy potilaaseen tulevat esiin kokonaan.

Olen nähnyt enemmän tai vähemmän posessoituneiden ihmisien auroja ja kaikki eivät kommunikoi "järkevästi". Tuo sielun täydellinen poissaolo ei välttämättä pidä paikkaansa.


Mun työkaveri ei muista herättyään mitään siitä, mitä tapahtuu, sillaikaa kun opas on sen kehossa, mutta on varmaan eroja tavalliseen possessoitumiseen verrattuna, jossa esim. henkilön ääni muuttuu. Mun työkaverin ääni ei muutu oppaan ollessa sen sisässä, mutta ei myöskään demonin ollessa siinä. Sen sijaan voi demoni haukkua ja uhata mua ja asiakasta, sekä yrittää tappaa työkaveria tai mua, se voi lyödä mua, tarttua mun hameeseen tai käteen, tai se voi kaataa lähellä olevia esineita. Silloin kun ajettiin pois mun omat demonit se jopa nousi ylös ja ajoi takaa ja jopa yritti tappaa mut veitsellä. Silloin pidettiin hauskaa! :evil:

Opas ei siis saa muuttaa työkaverin ääntä ja ilmeisesti tekee jotain, ettei demonikaan pystyisi siihen. Ja ei, työkaveri ei tartu asiakkaan oireita.

Markes
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Loka 2012, 06:37

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Markes » 26 Loka 2012, 17:51

Hullujen hupi loppuuki sitte siihe ku toine puukottaa kaveriaan koska luuli tätä demoniksi.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 26 Loka 2012, 21:52

Ei demoni luullut mua demoniksi, vaan se halusi estää mut manaamasta sitä ulos.

Markes
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Loka 2012, 06:37

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Markes » 27 Loka 2012, 12:15

Koalani kirjoitti:Ei demoni luullut mua demoniksi, vaan se halusi estää mut manaamasta sitä ulos.


What ever you say....

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Johan » 28 Loka 2012, 14:56

Eikö useimmat näistä riivatuista ole uskonollisia henkilöitä, tai ainakin uskonto sekoitetaan siihen voimakkaasti viimeistään manausvaiheessa. Aika voimakkaita ääniä kylläkin tosta naisesta lähtee tossa videossa.

Mielestäni papit ym. uskonnolliset henkilöt vain kokeilevat voimistaa omia uskomuksiaan näiden sairastuneiden ihmisten kohdalla.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Tenkku » 31 Loka 2012, 18:33

Karsea video. Minua ei mikään muu pelota niin paljon kuin pelko siitä, että joudun "demonin riivaamaksi", eli saan mielisairauden, joka on pelkkää kauhua ja hirveyttä, eikä kukaan pysty auttamaan/ymmärrä mitä koen.

Kuten olen muistaakseni joskus vuonna nakki täällä kertonut, nuorempana kärsin miltei alituisesta pelkotilasta, josta olen onnekseni päässyt ohi, mutten koskaan pysty unohtamaan sitä kauhutunnetta. Ja nyt kun näitä mielenvikoja on diagnosoitukkin, pelkään ihan tosissani välillä sekoavani vastaavalle "demonitasolle".
Fabulous babe

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 01 Marras 2012, 22:04

Suurin osa mun asiakkaista ei ole uskonnollisia. Uskonnolliset ei koskaan luottaisi ei-pappiin entiteetin (demonin) poistamiseksi, eli ne menee erikoistuneille papeille. Ikävä kyllä voi vain pieni osa niistä papeista todella auttaa. Tavalliset manaajapapit voivat ainoastaan heikentää demonia ja ehkä poistaa negatiivisia ajatushahmoja.

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Johan » 04 Marras 2012, 12:43

Koalani kirjoitti:Suurin osa mun asiakkaista ei ole uskonnollisia. Uskonnolliset ei koskaan luottaisi ei-pappiin entiteetin (demonin) poistamiseksi, eli ne menee erikoistuneille papeille. Ikävä kyllä voi vain pieni osa niistä papeista todella auttaa. Tavalliset manaajapapit voivat ainoastaan heikentää demonia ja ehkä poistaa negatiivisia ajatushahmoja.


Miten erotat onko kyseessä mielenterveyspotilas vai oikeasti "demonin valtaama ihminen"?
Miten demoni valitsee uhrinsa ja onko joku tietty ihmistyyppi, jonka demoni helpoiten ottaa valtaansa? Onko eroja miehissä ja naisissa?

Itse en usko ollenkaan tähän demoniasiaan, mutta mielenkiinnosta kyllä keskustelen heidän kanssa ketkä uskoo.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Marras 2012, 21:47

Johan kirjoitti:
Miten erotat onko kyseessä mielenterveyspotilas vai oikeasti "demonin valtaama ihminen"?
Miten demoni valitsee uhrinsa ja onko joku tietty ihmistyyppi, jonka demoni helpoiten ottaa valtaansa? Onko eroja miehissä ja naisissa?

Itse en usko ollenkaan tähän demoniasiaan, mutta mielenkiinnosta kyllä keskustelen heidän kanssa ketkä uskoo.


Vain meidän henkiopas voi niitä erottaa. Tapauksia on kaikenlaisia, eli mielisairaita entiteeteillä, mielisairaita ilman entiteettejä ja ihmisiä, joita luullaan mielisairaiksi, mut joissa on vain entiteettejä. Ryhmä 3 parantuu puhdistuksella, ryhmä 2 ei tarvitse puhdistusta ja ryhmässä 1 täytyy tarkastella jokaista erikseen. Jotkut voivat paremmin puhdistuksen jälkeen mut ei tuu normaaleiksi, toiset saavat uuden entiteetin ja toisia ei kannata edes hoitaa, sillä tiedetään alusta asti niiden olevan liian pitkälti menneitä.

Ei oo tiettyä ihmistyyppiä, eikä oo eroja naisten ja miesten välillä. Ihmiset, jotka ei usko omaan voimaansa tai taistelykykyynsä antautuvat kyllä helpommin kuin muut. Useimmat demonit tulevat edellisistä elämistä, kuten mun seuraava selostus kuvailee:

http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... -demon-now

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Johan » 08 Marras 2012, 12:32

Demonit tulevat edellisistä elämistä? Miten ne sieltä tulee? Kulkeutuu sielun mukana vai? Onko näillä raukoilla ketkä saavat demonit peräänsä huono karma vai?

Oletko saanut "työssäsi" koskaan niin pitäviä todisteita demonien olemassa olosta, että olet saanut skeptikoiden päät kääntymään?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Marras 2012, 22:50

En aio edes yrittää kääntää skeptikojen mielipiteitä. Todisteet henkisille asioille eivät ole fyysisiä, ja skeptikot tarvitsevat juuri sellaisia. Ei edellisten elämien henget kulkeudu sielun mukaan, vaan ne pysyttelee matalassa astraalimaailmassa ja tunnistavat meidät seuravissa elämissämme ja tarttuvat meihin. Mä puhun siis niistä, jotka negatiivisten tunteidensa vuoksi ei päässyt valoon. Joo,"näillä raukoilla" on huono karma. Huono karma ei kuitenkaan ole mikään rangaistus, se on sielun kehityskeino. Sielu kasvaa ylittäen painostusta.
Viimeksi muokannut Koalani, 27 Huhti 2013, 02:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:26

Loogisena pidän mielisairautta. Mielestäni hän oli ilmeisesti kyllä riivattu.
~ Activity

DeepInside
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Touko 2014, 09:16

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja DeepInside » 24 Touko 2014, 09:29

Touolla jossain vaiheessa sanottiin että eivätkö kaikki riivatut ole uskovaisia? Ei, katolilaiset ainakin uskovat (olen siis katolilainen) että demonilla ei ole pääsyä ihmisen sisälle jos hön rukoilee joka ilta(tms), mutta sitten syntyy kysymys; Anneliese oli katolilainen, ja vielä hyvin uskovainen, miski hän siis oli riivattu? Tarina menee niin, että Anneliese itse valitsi tämän 'tien', uskotaan että hän näki näyn, jossa häneltä kysyttiin, haluaako tyttö kärsiä syntisten puolesta. Mutta usein siis ihminen ei ole uskovainen.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Elo 2014, 21:58

Rukous kyllä auttaa, mutta jos entiteetit ovat karmisia (edellisistä eläimistä, joissa on tehty sopimus niitten kanssa), enkeleillä ja henkioppailla ei ole oikeutta poistaa niittä noin vaan, vaan uhrin pitää etsiä totuus, pysäyttää karmansa huononeminen ja pyytää henkiterapeutilta/manaajalta karminen puhdistus.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa