Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
KatieMicaela

Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 16 Syys 2012, 22:04

Minusta tää on yks karmeimmista youtube videoista mitä tullut vastaan:
http://www.youtube.com/watch?v=x4n9vK0_mdk

Olkoonkin, että helpompaa on selittää mielenterveysongelmaiseksi niin silti mielenkiintoiseksi tämän tekee se että miten ihmisaivot oikein pystyvät tällaiseen.
Tuohon aikaan moni Anneliesen tavannut uskoi häntä kuitenkin riivanneen demonit.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Syys 2012, 11:18

Kyllä, aika hurja video äänimateriaaliltaan. Eipä tuosta ota selvää täysin varmasti mistä on kyse, mielisairaus tietenkin yksi varteenotettava vaihtoehto muttei ainoa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Syys 2012, 01:54

Onneksi mulla ei oo ollut niin edistynytta tapausta vielä. Pahin tapaus oli naisesta, jonka läpi puhuivat hypnoosissa sen demonit, jotka haukkui ja uhkasi mua. Tietysti demonit usein tekee niin mun työtoverin kautta, joka siis saa niitä omaan kehoonsa, mutta siis se tapaus oli itse hypnotisoiduista asiakkaista ainoa, joka menetti täysin kontrollin ja oli agressiivinen. Se jopa yritti nousta ylös aina sillöin tällöin ja lyödä mua, mut sen miesystävä pidätteli sitä.

KatieMicaela

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 25 Syys 2012, 14:03

Koalani kirjoitti:Onneksi mulla ei oo ollut niin edistynytta tapausta vielä. Pahin tapaus oli naisesta, jonka läpi puhuivat hypnoosissa sen demonit, jotka haukkui ja uhkasi mua. Tietysti demonit usein tekee niin mun työtoverin kautta, joka siis saa niitä omaan kehoonsa, mutta siis se tapaus oli itse hypnotisoiduista asiakkaista ainoa, joka menetti täysin kontrollin ja oli agressiivinen. Se jopa yritti nousta ylös aina sillöin tällöin ja lyödä mua, mut sen miesystävä pidätteli sitä.


Auttoiko se hypnotisointi?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Syys 2012, 14:19

Hypnoosilla on kyllä pystytty parantamaan monia mieleen liittyviä asioita kuten fobioita, en muista onko vakaviin psyykkisiin ongelmiin tai saatikka sitten tuontyyppisiin juttuihin josta koalani kirjoittaa saatu parannusta hypnoosin avulla.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Syys 2012, 02:00

Sen naisen tapauksessa ei auttanut, koska demonilla on täysi valta, eikä nainen itse voinut puhua. Mut on mulla ollut muita tapauksia, joissa oli entiteettejä ja jotka vapautui hypnoosilla. Ainoastaan n. 20% ihmisistä pystyy siihen, loput saa luottaa mun hypnotisoituun työkaveriin ja sen oppaaseen, mikä on kaikissa tapauksissa varmin muoto, koska opas on ongelman ulkopuolella ja näkee kaikki vaarat ja piilotetut entiteetit ja muut seikat, sekä karman.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Whatever » 30 Syys 2012, 14:22

Koalani kirjoitti:Sen naisen tapauksessa ei auttanut, koska demonilla on täysi valta, eikä nainen itse voinut puhua. Mut on mulla ollut muita tapauksia, joissa oli entiteettejä ja jotka vapautui hypnoosilla. Ainoastaan n. 20% ihmisistä pystyy siihen, loput saa luottaa mun hypnotisoituun työkaveriin ja sen oppaaseen, mikä on kaikissa tapauksissa varmin muoto, koska opas on ongelman ulkopuolella ja näkee kaikki vaarat ja piilotetut entiteetit ja muut seikat, sekä karman.


Kuulostaa omaan korvaani aika uskomattomilta nämä demonejen manaus tarinat mitä olet täällä useammankin kerran kertonut.
Oletko dokumentoinut näitä muistiin, mikäli olet, niin olisiko mahdollista että kirjoittaisit tänne vaikka yhden manaamistapauksen alusta loppuun? Tietenkin asianomaisien nimet muuttamalla.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 02:45

Mä tiedän sen kuulostavan uskomattomalta. Mä olisin tykännyt samaa ennen vanhaan, jos joku ois tullut kertomaan moisia juttuja mulle. Kyllä mä pidän kaikki sessiot, satoja, nauhoitettuina tietokoneessani ja kirjoitan tarinoita niistä sivustooni. Mä aion kirjoittaa kokonaisen manauksen jossain vaiheessa, joten se kyllä käy. Mun palsta on kyl englanniksi, enkä ole edes ehtinyt suomentaa koko sivustoa, joten jos mä transkriboin sellaisen istunnon se olisi englannin kielellä. Sit mä joutuisin suomentaa sen vain tätä foorumia varten. No, katotaan, ehkä mä teen sen seuraavan kuukauden palstaa varten. Mulla on sit manauksissani eräs tekniikka, joka on tavallaan salainen, enkä tie, haluanks mä paljastaa sitä... Pitäisi kysyä oppaalta...

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 05 Loka 2012, 12:32

Koalani kirjoitti:Mä tiedän sen kuulostavan uskomattomalta. Mä olisin tykännyt samaa ennen vanhaan, jos joku ois tullut kertomaan moisia juttuja mulle. Kyllä mä pidän kaikki sessiot, satoja, nauhoitettuina tietokoneessani ja kirjoitan tarinoita niistä sivustooni. Mä aion kirjoittaa kokonaisen manauksen jossain vaiheessa, joten se kyllä käy. Mun palsta on kyl englanniksi, enkä ole edes ehtinyt suomentaa koko sivustoa, joten jos mä transkriboin sellaisen istunnon se olisi englannin kielellä. Sit mä joutuisin suomentaa sen vain tätä foorumia varten. No, katotaan, ehkä mä teen sen seuraavan kuukauden palstaa varten. Mulla on sit manauksissani eräs tekniikka, joka on tavallaan salainen, enkä tie, haluanks mä paljastaa sitä... Pitäisi kysyä oppaalta...

Kyllä paljasta se epäileväisille. t. henkiopas

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 12:35

Kyllähän noista manauksista on ollut aikojen saatossa dokumentoituja tapauksia kirjallisuudessa ymv., katolisen kirkon manaajat ovat muistaakseni dokumentoineet aika paljon, pitänee vähän tutkia kun kerkeää löytyisikö niitä netistä. Olisi sinäänsä mielenkiintoista nähdä vähän tuoreempiakin tapauksia.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 13:46

Tuolla sivulla on juttua manaamisrituaaleista.

http://www.catholicdoors.com/prayers/en ... 01975b.htm
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Toveri » 05 Loka 2012, 13:48

portinetsija197 kirjoitti:Tuolla sivulla on juttua manaamisrituaaleista.

http://www.catholicdoors.com/prayers/en ... 01975b.htm


Ja kun rituaali on suoritettu loppuun, epilepsiakohtauksen saanut "riivattu" on jo tukehtunut kieleensä.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 14:05

Paljon mahdollista Toveri, jos "riivauskohtaus" johtuu epilepsiasta, muitakin vaihtoehtoja tietenkin on.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 14:34

Mun manaamistapa on "riivatulle" vaaraton, sillä demoni pistetään työtoverini kehoon ja henkiopas laittaa siihen energiaa, kun prosessi on ohi. Kyl se oli oppaan mukaan useita kertoja kuolla, mut mä luulen, että opas vain koetteli mua.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Loka 2012, 15:01

Koalani kirjoitti:Mun manaamistapa on "riivatulle" vaaraton, sillä demoni pistetään työtoverini kehoon ja henkiopas laittaa siihen energiaa, kun prosessi on ohi. Kyl se oli oppaan mukaan useita kertoja kuolla, mut mä luulen, että opas vain koetteli mua.


Hahahah. Kiitos illan nauruista. Jatka vaa tuoho soopaa uskomista... Ei se tosin siitä totta tule koskaan tekemään.
Feel the LOVE

KatieMicaela

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 05 Loka 2012, 23:44

Koalani kirjoitti:Mä tiedän sen kuulostavan uskomattomalta. Mä olisin tykännyt samaa ennen vanhaan, jos joku ois tullut kertomaan moisia juttuja mulle. Kyllä mä pidän kaikki sessiot, satoja, nauhoitettuina tietokoneessani ja kirjoitan tarinoita niistä sivustooni. Mä aion kirjoittaa kokonaisen manauksen jossain vaiheessa, joten se kyllä käy. Mun palsta on kyl englanniksi, enkä ole edes ehtinyt suomentaa koko sivustoa, joten jos mä transkriboin sellaisen istunnon se olisi englannin kielellä. Sit mä joutuisin suomentaa sen vain tätä foorumia varten. No, katotaan, ehkä mä teen sen seuraavan kuukauden palstaa varten. Mulla on sit manauksissani eräs tekniikka, joka on tavallaan salainen, enkä tie, haluanks mä paljastaa sitä... Pitäisi kysyä oppaalta...


No itseäni ainakin eniten kiinnostaisi nähdä juuri tuollainen youtube video istunnosta. Onhan netti pullollaan aiheesta jos minkäkinlaista kirjoitusta, mutta ei ne tee vaikutusta eivätkä kaikki omituisine termeineen edes aukene.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Loka 2012, 10:29

KatieMicaela kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Mä tiedän sen kuulostavan uskomattomalta. Mä olisin tykännyt samaa ennen vanhaan, jos joku ois tullut kertomaan moisia juttuja mulle. Kyllä mä pidän kaikki sessiot, satoja, nauhoitettuina tietokoneessani ja kirjoitan tarinoita niistä sivustooni. Mä aion kirjoittaa kokonaisen manauksen jossain vaiheessa, joten se kyllä käy. Mun palsta on kyl englanniksi, enkä ole edes ehtinyt suomentaa koko sivustoa, joten jos mä transkriboin sellaisen istunnon se olisi englannin kielellä. Sit mä joutuisin suomentaa sen vain tätä foorumia varten. No, katotaan, ehkä mä teen sen seuraavan kuukauden palstaa varten. Mulla on sit manauksissani eräs tekniikka, joka on tavallaan salainen, enkä tie, haluanks mä paljastaa sitä... Pitäisi kysyä oppaalta...


No itseäni ainakin eniten kiinnostaisi nähdä juuri tuollainen youtube video istunnosta. Onhan netti pullollaan aiheesta jos minkäkinlaista kirjoitusta, mutta ei ne tee vaikutusta eivätkä kaikki omituisine termeineen edes aukene.


Sehän se ongelma onkin. Kuvitellaan että taloudessani olisi "riivattu" ihminen.
Ja emme koskaan olisi kuulleetkaan satuhahmoista nimeltä demonit enkelit jumalat jne jne.
Niin olisiko silloin kyseinen henkilö kenenkään silmissä riivattu ? Tuskimpa.
Koska silloin olisi vain niitä viisaampia ihmisiä ympärillä jotka selvästikkin tajuaisivat sen olevan mielisairaus.

Elokuvana se toki oli hyvä. Mutta vaikka sosiaalisesti ja tunne tasoltani olenkin melkein jo kuollut ja kuopattu.
Kykenen viellä täysine terveeseen ja loogiseen järjenkäyttöön.
Ja täten en tule koskaan väittämään että tapauksen henkilön sisällä olisi pikkuinen demonin paskiainen leikkimässä.
Tiedän kyllä että kaikki kiihko uskikset uskovat toiseen koska heidän aivoihinsa on tatuoitu pelko helvetistä ynnä muista hömppä asioista. Vaan tapauksen henkilö yksinkertaisesti kärsi vakavasta mielisairaudesta.

Koska sitten kun yälläinen tarina tulee julki. Siitä alkaa leviämään huhut pitkin pitäjiä, ja ihminen tunnetustikkin vääristelee sanojaan. Joka ajan mittaan johtaa siihen että kerrottavalla tarinalla on hyvin vähän mitään sen alkuperäisen kanssa.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Loka 2012, 23:58

Jos jatkat tolla tavalla sä saat kuukauden bannit, eli ole hyvä ja jatka!

N. 70%:ssä ihmisistä on jokin entiteetti, eikä se tietenkään ole muille tai itselleen näkyvissä, sillä useimmat ihmiset ei tunnista oireita. Mitä video istunnosta koskee, se ei ole mahdollista, sillä huoneen on oltava pimeä hypnotisoidakseni työtoveriani. Edellämainittuni mies nauhoitti tyttöystävään meidän istunnon aikana, mut ei näkynyt sitten mitään.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Toveri » 10 Loka 2012, 18:42

Koalani kirjoitti:
N. 70%:ssä ihmisistä on jokin entiteetti


Ja olisiko tuolle luvulle mitään puolueettomia kriittisen tarkastelun kestäviä todisteita? Vai keksitkö sen vain päästäsi?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Anneliese Michel:in manaus, ei heikkohermoisille.

ViestiKirjoittaja Koalani » 11 Loka 2012, 01:02

Luku perustuu omiin tilastoihini, jotka vuorollaan perustuu mun asiakkaiden määrään. Mutta kolleega William Baldwinilla oli samanlaisia tilastoja.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron