Pelkäätkö Kummituksia

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...

Pelkäätkö kummituksia?

Äänestys päättyi 13 Kesä 2008, 12:44

Kyllä
3
12%
En
14
56%
Tavallaan
8
32%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 15 Tammi 2011, 14:25

En ole ainakaan tähän mennessä pelännyt mitään mikä on viitannut kummituksiin tai vastaavaan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Yochanan » 22 Tammi 2011, 07:55

öhh.. "Tavallaan".. ehkä, se vähä riippuu kummastuksen luanteesta (että onko miten aggressiivine / kaunainen tapaus)..
onko sialu-henki kokenu viimoset elonhetkensä minkälaisissa olosuhteissa; onko hänet tapettu, onko exitus tullu tapa-
turmaisesti, onko moniki tehny hänelle vääryyttä.. vai haluaako vaa tehdä jotakin arkisia asioita mikkä jäi viälä tekemättä?
varottaa / neuvoo elossaolevia sukulaisiaan,perhettään, ystäviään...

noh,esmes yks semmone kummastus olis ketä tuski pelkäisin yhtää o tämä minun jo aikasemmissaki viästeissä mainittu
kakosveljeni ("Näkevätkö eläimet ja hyvin pienet lapset henkiä..thread").Olen varma,ettei hän varsin lyhköisestä maailman
(ja elämän) vierailustaan huolimatta kanna minulle kaunaa menehtymisestään (en syytä itteeni; vähällä oli että ittekään
elämään selvisin), en tunne oloani henkiolentotasolta uhatuksi yöaikaan.. vaka useesti tuntuukin ihan varma tunne siitä,
että en ole yksin.. Eilen jopa yritin mielessäni kutsua häntä (kaksosveljeäni) visiitille uneeni; antamaan jonkun merkin ittes-
tään, olemassaolostaan rajan toisella puolen.. kutsuin nimeltä, toistin mielessäni "anna mulle merkki itsestäsi. kerro mulle
että oot siellä rajan takana, vartoot mua, kattot mun elämääni -ohjaat / opastat,varotat.. anna joku, ihan mikätahansa
äänimerkki -3 kopautusta peräjälkeen ((kuulostelin samalla mitä tahansa ääniä mitkä olis voineet kuulua kolme kertaa
peräkkäin))" pyysin häntä ilmentämään ittensä mulle eres unessa.. tätä hoin miälessäni ainaskin puolituntia.

en sitten nähnyt unessani semmoista kohtaa mikä olisi antanut varmennusta summoningin onnistumisesta; ei näkynyt
ketään omannäköistäni kaveria (kaksosethan,jopa ei-identtiset,muistuttavat toisiaan enämpi kun "tavalliset" veljekset/
sisarukset)

mutta tosiaanki,palatakseni topicciin, saattaisin hyvinki pelätä - tai sitte en.. :D samahan tuo on elävienki olentojen &
ilmiöiden kans; jokkut pelottaa , jokkut ei..

kun ajatellaan kummituksia/henkiä jne. , niidenhän mielletään olevan aineettomia.. (wanhempi käsitys ektoplasmaa,
hienoainetta) ne pystyvät läpäisemään täysin ongelmitta aineellisia esteitä -mutta myös ,halutessaan, siirtelemään
esineitä, kolistelemaan, aiheuttamaan askelia jne.

tää o musta vähä ninku kakspiippune juttu; jos aave haluais vahingoittaa sua / lopettaa elämäsi ni so what periaatteessa.. ?
aaveitten olemassaolohan olis takuu siittä että On olemassa afterlifeä, elikkä maallisen vaelluksen päättymistä ei tarvis enää
pelätä siks että sen jälkee ei olis enää mitää.. sitähä vaa tulis ittekki kummitukseks & jatkais sialu/henkitasolla olemistaan
:D

ja todennäkösimminhän sitä kummituksia nähtyään kuolisi pelko-shokkiin kun että haamu ittessään sut teilaisi.
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 16:54

Kyl ja paljon. No säikähdin ihan hirveesti ku taulu oli vinos yhtäkkii ku tulin koulust kotiin (vaik aamul oli suoras) ja kuka muka menee laittaa taulun vinoon ? : D
Say hello to the Alien ~

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Jopelius » 24 Maalis 2011, 18:45

Kasetti kirjoitti:Kyl ja paljon. No säikähdin ihan hirveesti ku taulu oli vinos yhtäkkii ku tulin koulust kotiin (vaik aamul oli suoras) ja kuka muka menee laittaa taulun vinoon ? : D


Ootko kuullu kaverista nimeltä painovoima?
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 09 Touko 2011, 10:08

Kummituksia ei kaiketi ole koskaan tullut kohdattua joten vähän vaikea sanoa miten tilanteessa käyttäityisi, mutta kyllä sen voin sanoa että kyllä niitä tulisi säikyttyä ainakin aluksi, mutta ehkäpä jos niitä kohtaamisia tulisi enemmän niin saattaisi jo tottua kummituksiin, eihän kummitusten pelko ole periaatteessa muutakuin tuntemattoman pelkoa.
"There's something out there and it ain't no man"

Jakemään
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Touko 2011, 18:11

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Jakemään » 21 Touko 2011, 18:28

Pelkäisin jos näkisin. Harmi, että on mahdotonta nähdä.
Skeptikko ei usko mitään, mitä ei ole nähnyt, eikä välttämättä edes sitä.

Avatar
Corday
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Touko 2011, 00:14
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja Corday » 21 Touko 2011, 23:48

En ole ikinä millään tavalla törmännyt kummitukseen. Kummitusjuttuja en pelkää, mutta onhan ne vähän eri juttu... Luultavasti ainakin säikähtäisin, jos yllättäen kummituksen näkisin, mutten usko, että pelkäisin... Paitsi, jos kokisin sen kummituksen erityisen uhkaavaksi tms. Ja Kaaosjumala tiivistikin muut ajatukseni jo hyvin:

Kaaosjumala kirjoitti:mutta kyllä sen voin sanoa että kyllä niitä tulisi säikyttyä ainakin aluksi, mutta ehkäpä jos niitä kohtaamisia tulisi enemmän niin saattaisi jo tottua kummituksiin, eihän kummitusten pelko ole periaatteessa muutakuin tuntemattoman pelkoa.

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja yenn » 21 Kesä 2011, 12:13

Tähän joutuu vastaamaan että pelkään ja en pelkää.
Tilanteissa joissa epäilen kummituksen nähneeni/aistineeni ovat vaihdelleet, joissakin tapauksissa olen säikähtänyt mielettömästi, mutta säikähdyksestä toivuttua olo on ollut rauhallinen, mutta joissain tapauksissa pelko on jäänyt päälle..
Eli siis aivan tilanteesta riippuen. :)
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
OZONE
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 13:00

Re: Pelkäätkö Kummituksia

ViestiKirjoittaja OZONE » 21 Kesä 2011, 14:14

Olen tehnyt kaikkeni, etten pelkäisi ja tarkoituksenani on olla avoin näille oudoille ilmiöille, mutta niissä on kuitenkin jotain sellaista, mitä pelkään. Ehkä se on se tuntemattoman ja ei-niin-luonnollisen pelko? Itse ainakin luulen, että ihminen saattaa pelätä asioita, jotka ovat tuntemattomia, epämieluisia tai evoluutiosta poikkeavia. Pelon ei tarvitse olla suuri - epävarmuus saattaa myös olla pelon tilalla.

Itse vähän niin kuin pelkään ja en pelkää. Sen on aika fifty-fifty...
Don´t approach the glass...
Don´t expect anything from her...
Don´t tell her anything personal...
Never forget...
Who she is!


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa