Poltergeistit

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja baranorm » 01 Kesä 2008, 19:01

Täältä löytyy tosi arvokasta tietoa.
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuk ... na2003.pdf
Mukana artikkelissa on paljon muutakin, mutta myös tutkijan oma kokemus poltergeistin kanssa.
Tosin tässä tapauksessa kyseessä oli hauska henki, sillä se alkoi pelata palloa kiveä käyttäen.
Kannattaa lukea, tunnen hyvin ko. huippututkijan.
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 01 Kesä 2008, 20:47

baranorm kirjoitti:Täältä löytyy tosi arvokasta tietoa.
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuk ... na2003.pdf
Mukana artikkelissa on paljon muutakin, mutta myös tutkijan oma kokemus poltergeistin kanssa.
Tosin tässä tapauksessa kyseessä oli hauska henki, sillä se alkoi pelata palloa kiveä käyttäen.
Kannattaa lukea, tunnen hyvin ko. huippututkijan.


Erittäin mielenkiintoinen teksti, kiitos linkistä.
Kaikki lukemaan!

baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja baranorm » 02 Kesä 2008, 08:29

PS
Varmaan monet jo löysivät Paranetin etusivun aikaisemman tiedotteeni perusteella, mutta
laitan sen nyt varmuuden vuoksi tähän. Siellä löytää paljon arvokasta materiaalia myös suomeksi.
http://www.paranet.fi/paradocs/index.html
Mm. sivulta "tutkimuksia" kannattaa katsella juttuja tarkasti.
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/

baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja baranorm » 02 Kesä 2008, 14:12

Eräs parhaiten tutkittuja ja dokumentoituja poltergeistapauksia on epäilemättä Rosenheimin tapaus 60-luvulla.
Tästä tapauksesta löytyy hyvää materiaalia netistä (myös suomeksi) kun laittaa
googleen hakusanat: rosenheim poltergeist video

Kannattaa todella perehtyä tapaukseen ellei sitä jo entuudestaan tunne!
Hurjaa menoa ollut silloin aikionaan.
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 03 Kesä 2008, 22:12

baranorm kirjoitti:Eräs parhaiten tutkittuja ja dokumentoituja poltergeistapauksia on epäilemättä Rosenheimin tapaus 60-luvulla.
Tästä tapauksesta löytyy hyvää materiaalia netistä (myös suomeksi) kun laittaa
googleen hakusanat: rosenheim poltergeist video

Kannattaa todella perehtyä tapaukseen ellei sitä jo entuudestaan tunne!
Hurjaa menoa ollut silloin aikionaan.


Taisinpa nähdä kyseisestä tapauksesta tv-dokkarinkin joskus!

baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja baranorm » 04 Kesä 2008, 08:53

Anti-Gravity kirjoitti:
baranorm kirjoitti:Eräs parhaiten tutkittuja ja dokumentoituja poltergeistapauksia on epäilemättä Rosenheimin tapaus 60-luvulla.
Tästä tapauksesta löytyy hyvää materiaalia netistä (myös suomeksi) kun laittaa
googleen hakusanat: rosenheim poltergeist video

Kannattaa todella perehtyä tapaukseen ellei sitä jo entuudestaan tunne!
Hurjaa menoa ollut silloin aikionaan.


Taisinpa nähdä kyseisestä tapauksesta tv-dokkarinkin joskus!


Näin on, siitä dokkarista on kyllä jo aikaa. Monesta muustakin para-aiheesta on kyllä tullut telkusta, mutta paljon enemmän sais tulla nyttenkin... Tätä Rosenheimin tapausta voidaan pitää tieteellisesti todistettuna parailmiönä. Eikä suinkaan ole ainut lajissaan.
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/

Avatar
Emilja
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Kesä 2008, 14:02
Paikkakunta: Salo

Re: Poltergeist

ViestiKirjoittaja Emilja » 10 Kesä 2008, 17:33

WM_ kirjoitti:En viitti uutta aihetta tedä asialleni, mutta: eräs kaverini juuri äsken:
Kaveri sanoo:
mutta,oli mulla iha asiaakin
Minä sanoo:
no?
Kaveri sanoo:
näytin jukalle eile illalla sen pikkutytön kuvan
kaveri sanoo:
sillä meni leffa koneella koko aja taustalla
kaveri sanoo:
ko se avas sen kuvan,nii sen leffan äänet sekos iha tyystin

Se puhuu siis siitä pikkutyttö kuvasta jossa on se käytävä ja se pikkutyttö siinä!
Äänet ei koneesta ihan hevillä sekoa!

Ajattelin vaan et kun mä taas avasin kuvan, mun kone tilttas heti hirveen pitkäksi aikaa, mut ei kai se mitään ollut -.- ...
Elämä=Kuoleman odotusaika

Avatar
Full Moon Wolf
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 21:08
Paikkakunta: Etelä-Suomalainen aavekylä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Full Moon Wolf » 18 Kesä 2008, 01:10

Poistoon. (ilmeisesti en pysty poistelee tai sitten en osaa _vielä_.. nappia ei ainakaa näkynyt)
Viimeksi muokannut Full Moon Wolf, 19 Kesä 2008, 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 18 Kesä 2008, 12:16

Poltergeistithän ovat räyhä henkiä eivätkä mitään tuollain hiljakseen keinuvia aaveita :?
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Riikervo » 18 Kesä 2008, 13:06

Gitarre kirjoitti:Poltergeistithän ovat räyhä henkiä eivätkä mitään tuollain hiljakseen keinuvia aaveita :?

Oikeassa olet. Poltergeistithän heittelevät tavaroita, paiskivat ovia ym. :ghost:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Full Moon Wolf
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 21:08
Paikkakunta: Etelä-Suomalainen aavekylä
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Full Moon Wolf » 19 Kesä 2008, 15:07

Hupsista, totta höpäjätte. Ajatusvirhe :shock:
Pitäisi varmaankin päivisin hoitaa nää fooruumeilut, niin olisi ajatustakin mukana minkä otsikon alle kirjoittaa ja miten jutut menee :lol:
Pahoittelen =)
-> Poistan sen kun ei kuulu tänne
Olen synkän, öisen metsän pimeys ja sinä olet kuu joka valaiset pimeyttäni.
Sinä myös edesautat olemassaoloani. Kuulumme yhteen, välttämättöminä toisillemme.
Ilman valoa ei ole pimeyttä. Eikä pimeyttä ilman valoa.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 22 Kesä 2008, 12:37

Omien, varsin mitättömien poltergeistkokemusteni lisäksi eräs tuttavapariskuntani asui asunnossa, jossa kummitteli tällainen poltergeisttyyppinen henki. Tämä ei siis ollut mikään "klassinen" kummitustalo, vaan sellainen 80-luvulla rakennettu, korkeintaan paranormaalin ruma, rivitalo.

Tavarat siirtyivät yön aikana, myös varsin suuret tavarat. Koskaan kumpikaan ei silti herännyt siirtelyääniin tms. Ovet sulkeutuivat ja avautuivat, ja mikä kummallisinta kynttilät paitsi sammuivat (helppo selittää "normaaliksi") myös syttyivät (!) itsestään. Pariskunnan nainen sanoi, että oli karmivaa tulla töistä kotiin, kun kynttilät paloivat vaikkei talossa ollut ketään, ja molemmat olivat menneet aamulla töihin. Tämä ei ollut pelottavaa pelkästään paranormaalilta, vaan myös paloturvalliselta kannalta. :D Kynttilöiden pito asunnossa lopetettiin kokonaan.

En koskaan ole käynyt ko. asunnossa, mutta se on luonnollisesti yhä olemassa. Nämä tutut henkilöt muuttivat siitä pois jo ennenkuin tutustuin heihin. He väittävät, että muuttivat lähemmäksi työpaikkojaan, en sitten tiedä oliko näillä tapahtumilla silti joku osuus muuttohaluihin. En tiedä ketä siinä nykyään asuu, ja onko heille tapahtunut koskaan mitään vastaavaa. Poltergeist näiden tuttujen kohdalla loppui, kun he muuttivat, joten se ei keskittynyt toiseen heistä. En usko heidän liioittelevan tapahtunutta. He eivät puhuneet tästä ainakaan minulle, ennenkuin paranormaali tuli kerran puheeksi. Voihan se tietty olla, että joku elävien kirjoissa oleva perverssi talonmies hiipparoi siellä, kummallinen juttu joka tapauksessa. 8-)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 28 Kesä 2008, 10:36

Löysin tällaisen poltergeisttapauksen Sami Aaltosen kirjoittamasta Aavetaloja -kirjasta. Kirjassa esitellään helsingin ja helsingin ympäristön aavetaloja ja kummitusjuttuja. Kirja on varsin tarinaniskentähenkinen, mutta kirjan tarinat eivät kuitenkaan ole mitään itse kehiteltyjä, vaan löytyvät museoista, arkistoista tms. Suosittelen kevyeksi kesälukemistoksi.

Lainaan suoraan kirjasta:

Mäkkylän räyhähenki

Lokakuussa 1946 poltergeist-ilmiö riehui epätavallisessa ympäristössä. Ykeensä kartanoihin ja linnoihin yhdistettävät yliluonnolliset tapahtumat käynnistyivät tällä kertaa piskuisessa mökkipahasessa Mäkkylän junaseisakkeen naapurissa, Espoon Fonseenintiellä. Mökissä asuivat eläkkeellä oleva konstaapeli August Heinonen, hänen Maria-vaimonsa, Elisa-tytär ja tämän Martti-poika.

Iltaisin Maria-äiti sai väistellä itsekseen liikennöivää kahvipannua ja silitysrautaa. Taulut putoilivat seiniltä, ja uunin luukku aukesi ja sylki halot lattialle. Kaatoipa heiluva kermanekka kerran sisältönsä murrosikäisen Martti-pojan niskaan. Eräänä iltana lattialle lennähti pöydältä kukkaruukku, jonka Maria nosti takaisin. Kun hän kääntyi pois, kaatui koko pöytä ruukkuineen. Elisan kerran tiskatessa astiakaappi yllättäen katkesi ja ylähyllyjen astiat romahtivat alas lattialle.

Talon pihamaalla räyhähenki nostatti hurjia kivisateita. Paikalle kutsuttu virkavalta etsi kivisateen alkulähdettä ja piti paikalle kertynyttä yleisöä loitommalla. Espoon poliisi viipyi viikon mökkiä valvomassa. Vartota johtanut ylikonstaapeli oli vähällä saada sähkömittarista voimalla lennähtäneet sulakkeet päähänsä kesken kahvittelun. Tunnistamattomalle räyhähengelle ei löytynyt selitystä, ja yliluonnollisten tapahtumien olemassaoloon skeptisesti suhtautunut ylikonstaapeli joutui vain toteamaan Helsingin Sanomien toimittajalle: "Kyllä minä nyt uskon."

Poltergeistin ilmaantumiseen liittyy yleensä nuori tyttö tai poika. 14-vuotiasta Marttia kuulusteltiin poliisiasemalla, mutta räyhähengen mielenilmaisut jatkuivat myös hänen ollessaan poissa. Myös uniongelmista kärsineen martin Elisa-äidin arveltiin saaneen tietämättään aikaan talon tapahtumat. Poltergeist-mökki kärsi kurimuksesta kuukauden verran. Sen jälkeen talo purettiin, eikä kummittelulle ehditty löytää luonnollista tai yliluonnollista selitystä.


Tuollainen tapaus siis. Yritän joskus, kun gradunteolta ehdin, katsella yliopistolla mikrofilmiltä noita vanhoja Hesareita. Yritän löytää tuon jutun, johon tässä viitattiin. Jos löydän sen, laitan sen tänne.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Katzifilth
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 20:57
Paikkakunta: Underworld

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Katzifilth » 06 Heinä 2008, 21:32

Itselläni on kokemuksia [ainakin niin luulisin] pienimuotoisesta poltergeismista.

Se tapahtui isäni entisessä kodissa, joka oli kerrostalo-asunto. Siellä oli aina kamalan painostava ilmapiiri, jotenkin uhkaava. No, kaikki alkoi, kun jäin yksin sinne, kun kaikki muut lähtivät kukin taholleen. Ensin menin suihkuun ihan iloisin mielin, koska minusta oli mukavaa saada olla välillä rauhassa. Mutta suihkussa kuitenkin, alkoi yhtäkkiä kuulua outoja kopautuksia, kuin joku olisi lyönyt rystysillä suihkun lasiseinään. Sitten kuului välillä sellaisia laahaavia ääniä, kuin joku olisi vetänyt kättä pitkin suihkuverhoa. Noh, laitoin ne suihkusta roiskuvan veden piikkiin, vaikka olin hiukan epävarma. Sitten kuivasin hiukseni suihkusta tullessani ja menin koneelle. Hetken päästä siitä, alkoi kuulua outoja kopahduksia ympäri asuntoa. Ajattelin, että äänet tulivat naapurista. Sitten alkoi kuulua puhetta. Se oli miehen ääni, joka vain puhui ja puhui äänellä, jonka erotti, mutta jonka sanoista ei saanut selvää. Ja puhe tuli isäni makuuhuoneesta. Katsoin sinne, eikä mitään näkynyt, mutta minulla oli tunne, aivan kuin joku olisi seissyt huoneen toisen oven takana, juuri siellä, mihin en nähnyt [huoneen ovet olivat pariovet]. Noh, yritin vakuuttaa itselleni, että äänet kuuluivat tuuletuskanavien kautta yläkerrasta, naapurista.

Eräässä välissä tuli hiukan rauhallisempaa ja nousin ylös mennäkseni eteisen peilin luo. Menin sinne ja olin juuri laskemassa tavaroitani peilin edessä olevalle pienelle pöydälle, kun huomasin, ettei se enää ollutkaan siinä! Katsoin vasemmalle ja siinähän se pöytä olikin. Mutta se oli siirtynyt jtn metrin päähän peilistä, erään komeron oven eteen. Vedin sen äkkiä takaisin peilin eteen ja pinkaisin takaisin koneelle. Myöhemmin kuulin, kuinka ulko-ovi avautuin ja joku tuli sisään. Huokasin helpotuksesta, että nyt isäni, taikka sitten siskoni tulee. Käännyin valmiiksi katsomaan eteiseen päin. Mutta kauhukseni huomasin, ettei siellä ollut ketään. Kukaan ei ollut avannut ovea, eikä tullut sisään. Ja se ovi oli vielä sellainen, josta kuuluu kamalasti meteliä, kun joku tulee sisään. Silloin minua alkoi tosissaan pelottamaan ja lopun iltaa katsoin vain tiiviisti koneen ruutuun, musiikki päällä, siihen asti, että muut palasivat.

Tuo on yhäkin yksi elämäni inhottavimmista kokemuksista. Tuossa samassa asunnossa on tapahtunut muutakin, ja vieläpä aamulla, kun ajattelin, että nyt ei ainakaan mikään voi tulla kummittelemaan. Mutta silloinkin samat kopaukset alkoivat uudelleen. Nyt isäni asuu onneksi muualla, en nimittäin enää olisi ikinä tahtonut mennä yöksi siihen asuntoon.
If you don't care where you are, then you ain't lost

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 07 Heinä 2008, 20:04

Katzifilth kirjoitti:Itselläni on kokemuksia [ainakin niin luulisin] pienimuotoisesta poltergeismista.

Se tapahtui isäni entisessä kodissa, joka oli kerrostalo-asunto. Siellä oli aina kamalan painostava ilmapiiri, jotenkin uhkaava. No, kaikki alkoi, kun jäin yksin sinne, kun kaikki muut lähtivät kukin taholleen. Ensin menin suihkuun ihan iloisin mielin, koska minusta oli mukavaa saada olla välillä rauhassa. Mutta suihkussa kuitenkin, alkoi yhtäkkiä kuulua outoja kopautuksia, kuin joku olisi lyönyt rystysillä suihkun lasiseinään. Sitten kuului välillä sellaisia laahaavia ääniä, kuin joku olisi vetänyt kättä pitkin suihkuverhoa. Noh, laitoin ne suihkusta roiskuvan veden piikkiin, vaikka olin hiukan epävarma. Sitten kuivasin hiukseni suihkusta tullessani ja menin koneelle. Hetken päästä siitä, alkoi kuulua outoja kopahduksia ympäri asuntoa. Ajattelin, että äänet tulivat naapurista. Sitten alkoi kuulua puhetta. Se oli miehen ääni, joka vain puhui ja puhui äänellä, jonka erotti, mutta jonka sanoista ei saanut selvää. Ja puhe tuli isäni makuuhuoneesta. Katsoin sinne, eikä mitään näkynyt, mutta minulla oli tunne, aivan kuin joku olisi seissyt huoneen toisen oven takana, juuri siellä, mihin en nähnyt [huoneen ovet olivat pariovet]. Noh, yritin vakuuttaa itselleni, että äänet kuuluivat tuuletuskanavien kautta yläkerrasta, naapurista.

Eräässä välissä tuli hiukan rauhallisempaa ja nousin ylös mennäkseni eteisen peilin luo. Menin sinne ja olin juuri laskemassa tavaroitani peilin edessä olevalle pienelle pöydälle, kun huomasin, ettei se enää ollutkaan siinä! Katsoin vasemmalle ja siinähän se pöytä olikin. Mutta se oli siirtynyt jtn metrin päähän peilistä, erään komeron oven eteen. Vedin sen äkkiä takaisin peilin eteen ja pinkaisin takaisin koneelle. Myöhemmin kuulin, kuinka ulko-ovi avautuin ja joku tuli sisään. Huokasin helpotuksesta, että nyt isäni, taikka sitten siskoni tulee. Käännyin valmiiksi katsomaan eteiseen päin. Mutta kauhukseni huomasin, ettei siellä ollut ketään. Kukaan ei ollut avannut ovea, eikä tullut sisään. Ja se ovi oli vielä sellainen, josta kuuluu kamalasti meteliä, kun joku tulee sisään. Silloin minua alkoi tosissaan pelottamaan ja lopun iltaa katsoin vain tiiviisti koneen ruutuun, musiikki päällä, siihen asti, että muut palasivat.

Tuo on yhäkin yksi elämäni inhottavimmista kokemuksista. Tuossa samassa asunnossa on tapahtunut muutakin, ja vieläpä aamulla, kun ajattelin, että nyt ei ainakaan mikään voi tulla kummittelemaan. Mutta silloinkin samat kopaukset alkoivat uudelleen. Nyt isäni asuu onneksi muualla, en nimittäin enää olisi ikinä tahtonut mennä yöksi siihen asuntoon.

Hui! minä olisin heti ensimmäiset koputukset kuultuani juossut ulos ja odotellut siellä :D
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 07 Heinä 2008, 20:51

Itse en ole kyllä poltergeistiä ikinä kokenut. Onneksi. En tiedä mikä niissä on vain niin paljon pelottavampaa kuin muissa paranormaaleissa tapahtumissa :) Tiedä sitten mikä olis tieteellinen selitys näille jos semmoinen olisi. Itse en ole ainakaan yhtään sellaista huomannut missään.

Useinhan nämä tapahtuvat öisin joten unihalvauksen, valveunen tai jonkin vastaavan unihomman takia näitä kokemuksia voi sattua.

E: No tämä löytyi Wikipediasta mutta eipä tuota voi tieteelliseksi selitykseksi sanoa.
Skeptisen näkemyksen mukaan poltergeistit ovat huijauksia, väärin tulkittuja luonnollisia tapahtumia, hallusinaatioita tai mielikuvitusta.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 19:14

Oon kuullu kaverilta et eräänä iltana ku se meni nukkumaan vaimonsa kanssa niin se oli vahingossa jättänyt laavalampun päälle. Ja sitku se heräs niin laavalamppu oli heitetty lavuaarin.. Vaimo ja mun kaveri nimeltä Justin johon luotan on USA:sta väittää ettei kumpikaan ollut lähtenyt siitä makuuhuoneesta sen yön aikana + Siinä lampussa oli omituinen käden jälki.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Riikervo » 10 Heinä 2008, 19:18

Dezil kirjoitti:Oon kuullu kaverilta et eräänä iltana ku se meni nukkumaan vaimonsa kanssa niin se oli vahingossa jättänyt laavalampun päälle. Ja sitku se heräs niin laavalamppu oli heitetty lavuaarin.. Vaimo ja mun kaveri nimeltä Justin johon luotan on USA:sta väittää ettei kumpikaan ollut lähtenyt siitä makuuhuoneesta sen yön aikana + Siinä lampussa oli omituinen käden jälki.

Jompi kumpi on unissaan heittänyt sen sinne. Ihminen voi tehdä yllättäviäkin asioita ollessaan unessa. ;)
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Heinä 2008, 21:02

Riikervo kirjoitti:
Dezil kirjoitti:Oon kuullu kaverilta et eräänä iltana ku se meni nukkumaan vaimonsa kanssa niin se oli vahingossa jättänyt laavalampun päälle. Ja sitku se heräs niin laavalamppu oli heitetty lavuaarin.. Vaimo ja mun kaveri nimeltä Justin johon luotan on USA:sta väittää ettei kumpikaan ollut lähtenyt siitä makuuhuoneesta sen yön aikana + Siinä lampussa oli omituinen käden jälki.

Jompi kumpi on unissaan heittänyt sen sinne. Ihminen voi tehdä yllättäviäkin asioita ollessaan unessa. ;)


Näin on. Itse olin yhtenä yönä vienyt matkatelkkarin vessanpöntön päälle. Porukat oli herännyt ku olin rymistelly sen kans ja tuli kattomaan mitä sielä on niin näki kun kävelin telkkarin kans vessaan ja jätin sen siihen pöntöt päälle ja menin takaisin nukkumaan.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Riikervo » 10 Heinä 2008, 21:05

Jaarno kirjoitti:Näin on. Itse olin yhtenä yönä vienyt matkatelkkarin vessanpöntön päälle. Porukat oli herännyt ku olin rymistelly sen kans ja tuli kattomaan mitä sielä on niin näki kun kävelin telkkarin kans vessaan ja jätin sen siihen pöntöt päälle ja menin takaisin nukkumaan.

Niin, ja minäkin tosiaan taisin jo jossain mainita, että isäpuoleni käy todella usein unissaan syömässä. Mutta eiköhän palata takaisin aiheeseen. ^^'
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa