selvännäkö?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
enguli
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Helmi 2013, 22:42

selvännäkö?

ViestiKirjoittaja enguli » 06 Helmi 2013, 23:09

Heippa. Olen tietoinen henkimaailmasta ja on hiukan tuota selvännäkö kykyä,mutta nyt en osaa tulkita asiaa muuta kuin kysymällä. Leikin kaksi vuotiaan tyttöni kanssa sängyllä ennen nukkumaan menoa niin että laitoin hänen päällensä peittoa nostin ja sanoin pöö. Yhtäkkiä sain näyn kuinka lapseni peitettiin valkoisella liinalla eli oli kuollut.tämä oli vain hetken murto osan.loppui kyll leikki kun säikähdin.Tätä ennen en miettinyt mitään. kertokaa mitä tämä tarkoittaa. Kiitos.

KatieMicaela

Re: selvännäkö?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 07 Helmi 2013, 02:13

Tulee mieleen vain sellainen, että joku tuossa peiton liikkeessä, lapsen ilmeessä tai jossain sai näyn aikaiseksi. Onhan siinä paljon sitä samaakin jos mietit, peitto lapsen päälle, liina kuolleen päälle. Näit sattuu. Varsin ikäväähän se silti on tuollainen.
Mut tää oli mun veikkaus joka tuli mieleen.

enguli
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Helmi 2013, 22:42

Re: selvännäkö?

ViestiKirjoittaja enguli » 07 Helmi 2013, 09:18

nii voihan se olla...mut lapsi nauro ihan tolkuttomasti....

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: selvännäkö?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 13 Maalis 2013, 21:43

Vähä kiinnostaisi tietää taustoja, onko ollut jotain stressiä tai vastaavaa,onko niin pieni lapsi kyseessä että valvottaa ja se stressaa tj. koska en usko, että vastaavista asioista alkava psykoosi ton kaltaisilla harhoilla on lapselles kauheen terveellinen kompinaatio..

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: selvännäkö?

ViestiKirjoittaja aava » 18 Maalis 2013, 08:30

oletko varma että se oli sinun lapsesi?? joka peitettiin liinalla. joskus noita hommia voi tulla vaikka se ei meinaa juuri kyseistä henkilöä. esim siskoni näki että puolison mummo kuoli mutta ukki olikin se joka kuoli. ja muutenkin noissa on omat kikkansa noissa näkö hommissa.

esim minulle tulee kyllä fyysinen ja huomattava ilmotus kun joku kuolee. jos ei ole läheinen tumma hahmo koputtaa kolmesti oveen. mutta esin anopin kohdalla kävi niin että joku suorastaan keskellä yötä kiljui "hiljasta kiljumista" että joku haluaa kuolla ja huoneen nurkassa leijui musta pää. ja vähänajan päästä päivä kaksi anoppi sai verenvuodon päähänsä ja kuoli sairaalassa.

itse olen kerran tiennyt etukäteen kenestä on kyse. mutta yleensä vaan tiedän että joku kuolee. tms.

voihan kyse nyt jos jostain on kyse olla vaikka sairaala reissusta:) joka ei välttämättä johda esim kuolemaan tai mihinkään.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Mandi
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Syys 2012, 22:09

Re: selvännäkö?

ViestiKirjoittaja Mandi » 18 Maalis 2013, 22:00

Minulle tuli mieleeni joku lapsesi edellinen elämä ja mahdollinen kuolema silloin.
Itse näen unessa tietyt tulevat negatiiviset asiat symbolisessa muodossa ja tunnistan tapahtumat siitä,millaiset tuntemukset niistä jää. Jos asia sinun kohdallasi on niin kuin kuvittelen,niin toivottavasti seuraavalla kerralla näet jotain kivempaa. Rakkautta ja iloa sinulle ja lapsellesi.
Mandi


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa