Ruumiistairtautuminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja miitu90 » 23 Syys 2012, 03:15

Zrud kirjoitti:Silti. Vaikka jokin asia on "tiede miesten" ansiosta todettu mahdottomaksi.
Voi sitä silti tapahtua joilekkin ihmisille.
MIKÄÄN EI OLE MAHDOTONTA.
Tiede ja todellisuus ei kulje aina käsi kädessä.


Oli pakko kommentoida vielä tännekkin, täällä sulla on asiallista tekstiä!! :D Mutta mikä on sut saanu kiihtymään noin että uudemmissa kommenteissa vaikutat niin persiille ammutulta karhulta??:D
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Syys 2012, 00:59

miitu90 kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Silti. Vaikka jokin asia on "tiede miesten" ansiosta todettu mahdottomaksi.
Voi sitä silti tapahtua joilekkin ihmisille.
MIKÄÄN EI OLE MAHDOTONTA.
Tiede ja todellisuus ei kulje aina käsi kädessä.


Oli pakko kommentoida vielä tännekkin, täällä sulla on asiallista tekstiä!! :D Mutta mikä on sut saanu kiihtymään noin että uudemmissa kommenteissa vaikutat niin persiille ammutulta karhulta??:D


En jaska katella näide mielisairaiden höyryämistä.

Kiihkoamisella ja normaalilla terveellä tasolla fantasioista keskustelu on musta enemmän kun ok.
Mutta sitten ku joku mielisairas foliohattu pelle tulee huutelemaan että fantasia olennot ovat totta herp derp.
Sisältäen jumalat pahat henget demonit kaikki uskonnolliset ja mytologian olennot sekä legendaarisimmat fantasia olennot.

Niitä kutsutaan satu olennoiksi syystäkin. Mutta onnettomat ihmiset kun eivät sairauttaan tiedä olevan sairaita.
kun eivät voi ilkeiden tohtoreiden demoni lääkkeidä syödä. Koska kun ovat moisia kokeilleet ja näkevät millanen elämä oikeasti on, ja usko kaikkeen satu fanatismiin katoaa. Luullaan että oh no pahat henget tulee mun mieleen näistä lääkkeistä ja lakkaa site syömästä.

Koska ignorance is a bliss.
Feel the LOVE

Avatar
miitu90
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011, 00:18

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja miitu90 » 27 Syys 2012, 00:30

Zrud kirjoitti:
miitu90 kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Silti. Vaikka jokin asia on "tiede miesten" ansiosta todettu mahdottomaksi.
Voi sitä silti tapahtua joilekkin ihmisille.
MIKÄÄN EI OLE MAHDOTONTA.
Tiede ja todellisuus ei kulje aina käsi kädessä.


Oli pakko kommentoida vielä tännekkin, täällä sulla on asiallista tekstiä!! :D Mutta mikä on sut saanu kiihtymään noin että uudemmissa kommenteissa vaikutat niin persiille ammutulta karhulta??:D


En jaska katella näide mielisairaiden höyryämistä.

Kiihkoamisella ja normaalilla terveellä tasolla fantasioista keskustelu on musta enemmän kun ok.
Mutta sitten ku joku mielisairas foliohattu pelle tulee huutelemaan että fantasia olennot ovat totta herp derp.
Sisältäen jumalat pahat henget demonit kaikki uskonnolliset ja mytologian olennot sekä legendaarisimmat fantasia olennot.

Niitä kutsutaan satu olennoiksi syystäkin. Mutta onnettomat ihmiset kun eivät sairauttaan tiedä olevan sairaita.
kun eivät voi ilkeiden tohtoreiden demoni lääkkeidä syödä. Koska kun ovat moisia kokeilleet ja näkevät millanen elämä oikeasti on, ja usko kaikkeen satu fanatismiin katoaa. Luullaan että oh no pahat henget tulee mun mieleen näistä lääkkeistä ja lakkaa site syömästä.

Koska ignorance is a bliss.



Ei kait niitä oo pakko lukea :D
Mut joo oikeessa oot, joillaki menee jutut VÄHÄN yli... mitä oon itekki seurannut .. :D
Kuten toi mun "aleekirjotus" jo kertoo et mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle joka siihen oikeasti uskoo..käsittäen myös kaikki satuolennot :D Koska näitäkin ilmeisesti on olemassa ihmiselle joka tosissaan niihin uskoo...
Nyt ei jaksa kirjoittaa mitään kehittävää kun ei aivot toimi...Joten olen hiljaa x)
Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Loka 2012, 08:50

Hulluilla o todellisuus kadoksissa niiku yleisesti tiedetään.
Niiden realiteetti ei kulje oikean reaali elämän kanssa käsi kädessä.

Ja onko se loukkaus sanoa hullua hulluksi ? Dont think so. Se on vain itsestäänselvyyden esilletuominen.
Mutta sain banaanit tännekkin kun moisen toin esille parista ihmisestä :P

Ilmeisesti totuus luetellaan loukkaukseksi,

Valheita sitten saa ilmeisesti levittää kaikessa kiihkossaan.
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 02 Loka 2012, 22:32

Zrud kirjoitti:Hulluilla o todellisuus kadoksissa niiku yleisesti tiedetään.
Niiden realiteetti ei kulje oikean reaali elämän kanssa käsi kädessä.

Ja onko se loukkaus sanoa hullua hulluksi ? Dont think so. Se on vain itsestäänselvyyden esilletuominen.
Mutta sain banaanit tännekkin kun moisen toin esille parista ihmisestä :P

Ilmeisesti totuus luetellaan loukkaukseksi,

Valheita sitten saa ilmeisesti levittää kaikessa kiihkossaan.

Wespa uskoo näihin new age ynnä muu roskajuttuihin muutenkin niin vahvasti, että skeptikkolle tää meininki oikeesti lähenee jo juutalaisvainoja natsisaksassa...

Terveisin toinen banaanin nautiskelija ilman mitään varotuksia.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Whatever » 03 Loka 2012, 12:39

Kalkkaropää kirjoitti:Wespa uskoo näihin new age ynnä muu roskajuttuihin muutenkin niin vahvasti, että skeptikkolle tää meininki oikeesti lähenee jo juutalaisvainoja natsisaksassa...

Terveisin toinen banaanin nautiskelija ilman mitään varotuksia.


Ketään ei välttämättä kannata suoraan sanoa hulluksi vaikka kaikki merkit skitsofreniaan tai vastaavaan viittaisivatkin, vaan itse ainakin mieluummin yritän kaikesta huolimatta näiden ns. hullujenkin kanssa yrittää käydä jonkinlaista keskustelua joka hieman avaa heidät ajatusmaailmaansa, ja parhaassa tapauksessa saa jopa heidät itsensä kyseenalaistamaan sanomisiaan.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 03 Loka 2012, 13:31

Whatever kirjoitti:
Kalkkaropää kirjoitti:Wespa uskoo näihin new age ynnä muu roskajuttuihin muutenkin niin vahvasti, että skeptikkolle tää meininki oikeesti lähenee jo juutalaisvainoja natsisaksassa...

Terveisin toinen banaanin nautiskelija ilman mitään varotuksia.


Ketään ei välttämättä kannata suoraan sanoa hulluksi vaikka kaikki merkit skitsofreniaan tai vastaavaan viittaisivatkin, vaan itse ainakin mieluummin yritän kaikesta huolimatta näiden ns. hullujenkin kanssa yrittää käydä jonkinlaista keskustelua joka hieman avaa heidät ajatusmaailmaansa, ja parhaassa tapauksessa saa jopa heidät itsensä kyseenalaistamaan sanomisiaan.

No tuon elenin tapauksessa esim. on vaan harvinaisen selvää mistä on kyse.. Sitähän on oikeasti pakkohoidossakin muistaakseni pidetty ja henri mikä lie tais olla tän tyypin oikea nimi ja on yleisestikkin netissä tunnettu näistä skitsokirjoitteluistaan. Ainakin mun mielestä on pikemminkin moraalitonta wespalta antaa tämmösen ihmisen metripostata ja ruokkia hänen illuusioitaan ja kun se sisältö mitä tää yksilö tuottaa ei ole edes minkäänlaista arvokasta sisältöä tälle foorumille, sillä hän ei pyri aloittamaan keskustelua tai mitään vaan tuomaan omaa skitsoista ajatuksnejuoksuaan vain julki.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Yugata » 06 Loka 2012, 20:43

No on syytäkin jakaa banaaneja teille. Aika kauas ootte topiikin alkuperäisaiheesta menneet. Ja ei ole kovin aikuismaista käytöstä sanoa ketään hulluksi, varsinkaan kun teillä ei satavarmasti ole mitään lääkärin tutkintoja mitään diagnooseja kenenkään mielentilasta sanomaan.

Koittakaa ees olla hiljaa, jos ei ole muuta asiaa kuin toisen haukkuminen. Antakaa ihmisten puhua asioista keskenään. Jos ei miellytä teitä niin menkää pois.

Itse uskon moniin paranormaaleiksi luokiteltuihin asioihin (olen kokenut paljon) ja olen käynyt nuorisopsykiatrian poliklinikallakin, mut eipä se ylilääkäri minulle hullun papereita lykännyt. Se siitä sitten. Olen ihan tavallinen ihminen niinkuin sinäkin. Käyn töissä, vietän aikaa kavereiden kanssa ja harrastan. Paranormaalit kokemukset olen kokenut yleensä muiden ihmisten kanssa, enkä yksin joten ei voida puhua että näkisin harhoja.

Siinäpä kiihkoskepoille.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Loka 2012, 21:11

Yugata kirjoitti:No on syytäkin jakaa banaaneja teille. Aika kauas ootte topiikin alkuperäisaiheesta menneet. Ja ei ole kovin aikuismaista käytöstä sanoa ketään hulluksi, varsinkaan kun teillä ei satavarmasti ole mitään lääkärin tutkintoja mitään diagnooseja kenenkään mielentilasta sanomaan.

Koittakaa ees olla hiljaa, jos ei ole muuta asiaa kuin toisen haukkuminen. Antakaa ihmisten puhua asioista keskenään. Jos ei miellytä teitä niin menkää pois.

Itse uskon moniin paranormaaleiksi luokiteltuihin asioihin (olen kokenut paljon) ja olen käynyt nuorisopsykiatrian poliklinikallakin, mut eipä se ylilääkäri minulle hullun papereita lykännyt. Se siitä sitten. Olen ihan tavallinen ihminen niinkuin sinäkin. Käyn töissä, vietän aikaa kavereiden kanssa ja harrastan. Paranormaalit kokemukset olen kokenut yleensä muiden ihmisten kanssa, enkä yksin joten ei voida puhua että näkisin harhoja.

Siinäpä kiihkoskepoille.


Kiihko skeptikoille ? :D Entä kiihko uskikset / foliohatut ? Niitä vastaa sulla ei oo mitään ?
Ja ei siinä jumalaauuuuta tarvi mitää professorin papereita olla että tajuaa milloin henkilöllä on mielenterveyden
kanssa ongelmia.

Ihmiten henk koht kokemuksille en pane paskaaka arvoa. Koska ihminen tuppaa näkemään sitä mitä haluaa vaikkei sitä oikeasti tapahtuisikaan. Sekä myöskin ihmiset vääristelevät tapahtumia ja niistä syntyviä tarinoita.
Joten en pane kenenkään yksittäisen ihmisen para hörhöily tarinalle yhtään arvoa.

Että siinä sulle veliseni.

PS: Eleni nauttii kahden viikon banneista siinä missä me saatiin yhen viikon :3
Feel the LOVE

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Yugata » 07 Loka 2012, 12:37

Et ilmeisesti löytänyt pointtia viestistäni?
Se oli: ilmaise asiat kohteliaasti, älä suoralla haukkumisella.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Loka 2012, 12:42

Yugata kirjoitti:Et ilmeisesti löytänyt pointtia viestistäni?
Se oli: ilmaise asiat kohteliaasti, älä suoralla haukkumisella.


Empä mä tossa ketää suoraa haukkunukka. Ja olen kohtelias niille jotka näen sen arvoisiksi.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Loka 2012, 00:31

Foorumin pääteema on edelleenkin toisten kunnioittaminen, eri mieltä saa asioista olla mutta tietynlaisen leiman iskeminen, oli se sitten vaikka sanan hullu käyttäminen on mielestäni hyvinkin loukkaavaa ja ei vie keskustelua eteenpäin.

Tästä syystä bannia taas eräille henkilöille, samasta syystä kuin ennenkin, mukana myös vahvasti offtopickia joka ei tähän aiheeseen millään tapaa kuulu. Kattellaan taas joskus bannien pois ottamista jos on jotain merkkejä, että asiallinen keskustelu olisi mahdollista.

Lisätietoa foorumin säännöistä, kannattaa kerrata varsinkin tuosta säännöt 2 ja 4. ;)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Loka 2012, 00:41

Ja palataan itse keskusteluun, eli ruumiista irtautumiseen.

Kvanttifysiikasta ja metafyysiikkan mukaan maailma on tarua ihmeellisempää. On hyvin mahdollista, että tämä on vain yksi peli monien pelien joukossa.

Se, että ruumiistairtautuminen ei ole vielä täysin selitettävissä (tosin tieteellistä dataa ja useita tutkimuksia on aiheesta olemassa [vain suorat tieteelliset varmennettavat teoriat ja matemaattiset laskelmat puuttuvat]) ei tarkoita sitä, etteikö sitä voitaisi joskus tieteellisesti selittää ja varmentaa todelliseksi. Tiede on aina ollut kehittyvä ala, vaikkakin raahaa aina todellisuutta jäljessä, opimme todellisuudestamme kokoajan uusia asioita.

En ole itse tietääkseni ruumiistairtautumista kokenut (jokseenkin samantapaisia ilmiöitä/unia tosin), mutta en väitä, että muiden kokemukset olisivat epäaitoja sen perusteella ettei niitä itselläni ole ollut... varsinkin kun ruumiistairtautumis ja kuolemanrajakokemuksia tuntuu olevan hyvin usealla henkilöllä, melkein jokaisen suvusta löytyy joku joka on kyseisen tilan kokenut.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Johan » 28 Loka 2012, 21:06

Mielenkiintoinen aihealue, jota olen jonkin verran omatoimisesti netistä "tutkinut". Muutama kirjakin kyseisestä ilmiöstä on tullut luettua. Yhtä asiaa ihmettelen: miksi kukaan ei ole käynyt hakemassa rahapalkintoa skeptikoilta, koska kyseessähän on yliluonnollinen ilmiö ja jotkut väittävät että pystyvät halutessaan irtoomaan ruumista. Näitä "ruumistairtautujia" on testattu mutta kukaan ei ole pystynyt antamaan vastauksia mitä on pitänyt. Ei muuta kuin nukkumaan ja testaajat vievät ennalta sovittuun huoneeseen jonkun tavaran ja se pitäisi käydä katsomassa ja kertoa "matkan" jälkeen mikä siellä oli.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa