Ruumiistairtautuminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 10 Heinä 2008, 17:10

ridikulous kirjoitti:Itse onnistun helposti vaipumaan samankaltaiseen "horrostilaan" mitä Spiff kuvaili, ja makaamaan siinä vaikka tunnin, mutta ajatuksia en saa kuriin. Siis ruumis on lähestulkoon unessa, mutta pää täysin hereillä. Se on ihan mielenkiintoinen tunne. Vähän kuin koko ruumis olisi puutunut tai todella raskas.

Enkä minäkään ymmärrä noita vibraatiojuttuja. Mitään päästä varpaisiin kulkevia vibra-aaltoja ole koskaan kokenut... :lol:

Näin on mullekki tapahtunu.Tuntuu että kehoa ei olisi, mutta on silti. Vibra-aaltoja ei ole mullekkaan ilmestyny.
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 11 Heinä 2008, 08:48

Ilmeisesti vaivutte syvähköön transsitilaan.. sitten vielä pitäisi osata huijata itsensä luulemaan että ei ole hereillä (=tyhjentää mieli), jonka jälkeen rupee vibratkin tulemaan.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Exitium » 14 Syys 2008, 11:42

Itse olen ainakin lukenut että tätä on mahdollista testata itse jollain tapaa korjatkaa jos olen väärässä ja mielelläni ottaisin infoa asiasta vastaan, kovin mielenkiintoiselta tuntuu.
Telecvovim!

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 11:58

Juu tuolla blogilla näin ainakin kerran yhden videon, jossa yksi kertoi miten sitä voi itse testata, mutta en muista muuta kuin että se oli joku nainen.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Syys 2008, 18:29

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Juu tuolla blogilla näin ainakin kerran yhden videon, jossa yksi kertoi miten sitä voi itse testata, mutta en muista muuta kuin että se oli joku nainen.

Blogissa on opaskin ruumiista irtautumisen saavuttamiseen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 14 Syys 2008, 21:50

Mainitsinkin jossain vaiheessa, mutta eräs tapa testata irtoaako oikeasti on laittaa sumarissa joku vaikka pelikortti kuvapuoli ulospäin ikkunalasia vasten niin ettei sitä sisäpuolelta voi nähdä.. tai vaikka korkean hyllyn päälle jonne ei yllä normaalisti mitenkään näkemään, ja käydä sitten irrotessa katsomassa kortti, jonka jälkeen voi tarkistaa oliko oikeassa.. tai jos tämä ei riitä niin sanoo vaikka kaverille että pitää jossain ennalta sovitussa paikassa kirjoitettua sanaa/esinettä/mitä tahansa, jonka sitten käy katsomassa irrotessaan. Sana, asia, tai esine kannattaa kuitenkin pitää simppelinä, jotta se olisi helpompi muistaa reissulta palatessa.

Mutta, vaikka olisit jo kohtuu pätevä irtoaja, niin irtoaja voi päätyä monelle eri tasolle, kauas pois fyysisestä maapallosta, tai samaan aikatilaan mutta korkeammalle värähtelylle jne. Joten vaatii jo paljon kokemusta että testin voi jatkuvalla syötöllä onnistuneesti toistaa. Ja muutenkin, irtoamisen jälkeen pystyt ajatuksen voimalla luomaan melkein välittömästi mitä haluat.. keskityt luomaan vaikka miekan käteesi niin se ilmestyy siihen jne. Eli pitää olla vielä pätevä pitämään mieli kurissa ja kontrollissa.(joka nyt pitääkin jo hallita jos oppii toistuvasti irtoamaan, mutta irtoamisen onnistumisen riemu monesti hävittää äkkiä kaikenlaiset zen mielentilat ;) ) Eli hallita ns. Tyhjä mieli jatkuvasti kokeilun aikana, muuten voit luoda kortiksi sen mikä luulet/arvaat/toivot/oletat sen olevan, jolloin testillä ei ole taas mitään virkaa todistelun kanssa. Mutta hyvä tavoitehan tuo on ainakin kunhan irtoaminen rupeaa onnistumaan, jos ei itse tahdo oikein uskoa tai jollekulle haluaa todistella.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 06:47

Liittyykö ruumiista irtautuminen
esimerkiksi näihin uniin:
Uniin joissa tiedät tavallaan olevasi unessa.
ja uenssa pystyt tekemään mitä vain itse haluat.
Siis ihan mitä vain.
Itse olen nähnyt muuta mia tuollaisia unia.
Tai... en osaa niitä muuksi kutsua kuin uniksi. :?:
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 15 Syys 2008, 10:10

Ei varsinaisesti. Kuvailemaasi tilannetta kutsutaan valveuneksi, tai lucid-dreamingiksi. Eli siis jos tajuat kesken unen olevasi unessa, jolloin saat täyden kontrollin unesta.. pystyt tekemään mitä haluat ja lentemään yms.

Unessa olet alitajuntasi luomassa 'mielikuvitusmaailmassa', kun taas OBEssa (eli astraali-irtoamisessa) pyritään irtoamaan täydestä valvetilasta suoraan ns. konkreettiseen todellisuuteen, eri tasolle vain. ts. Lucidissa et voi varsinaisesti mitään hyödyllistä oppia, lähinnä vain pitää hauskaa. Obessa voit käydä ihmettelemässä kaikenlaisia juttuja mitä oikeasti tapahtuu. Jos onnistut irtoamaan vaikka reaaliaikazonelle, eli lähimmälle tasolle, voit oikeasti käydä katsomassa mitä vaikka kaverisi puuhastelee sillä hetkellä.. tai käydä katselemassa onko siellä kuun pimeällä puolella olemassa alieneiden base niinkuin väitetään, tai vaikka mariaanien haudassa pyörähtämässä ja ihmettelemässä mitä kaikkea siellä elää. Jos taas irtoat korkeammille tasoille ja tiedät mitä teet, voit vaikka käydä Akashic records nimisessä paikassa, joka on universumin kosminen 'kirjasto'. Kuulemma tuonne on varastoitu kaikki universumissa tapahtunut ja tapahtuva tieto.

Nuo siis toimivat lähinnä tavoitteena, koska OBE tilassa pysyminen vaatii todella harjaantunutta mieltä. Jos mieli lähtee harhailemaan vähänkään niin sitten OBEsta luiskahdetaan helposti joko Lucidiin tai täyteen tiedostamattomaan uneen. Yleensä viimeisempään. Ensimmäisenä irtoamistavoitteena onkin hyvä pitää joku lyhyt juttu, esim vaikka irtoat käyt kävelemässä seinän läpi ja palaat takaisin kehoon. Tämä sen takia, koska jos irtoat ja lähdet seikkailemaan, ja nukahdat kesken reissujesi, niin melkein sataprosenttisesti unohdat koskaan kokeneesi koko OBEa. Jos palaat tieten tahtoen ruumiiseesi niin todennäköisesti muistat koko reissun hyvin, ja siltikin se kannattaa kirjoittaa heti ylös.

Tosin unet yleensäkin, lucid mukaanluettuna, edellyttää että astraaliruumis on irronnut kehosta. Joten on mahdollista muuntaa lucid uni myös OBEksi, erinaisilla tekniikoilla. Mutta käsittääkseni tuossa on ongelmansa myöskin. Ja itselle tulee lucideja sen verran harvoin, että en ole kokeillut moisia, ja tämän takia en myöskään muista yhtään tekniikkaa tuohon tarkoitukseen.

Toivottavasti selventi.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 20:21

yees kylhä se
Feel the LOVE

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 20:23

Hartsa kirjoitti:Ei varsinaisesti. Kuvailemaasi tilannetta kutsutaan valveuneksi, tai lucid-dreamingiksi. Eli siis jos tajuat kesken unen olevasi unessa, jolloin saat täyden kontrollin unesta.. pystyt tekemään mitä haluat ja lentemään yms.

Unessa olet alitajuntasi luomassa 'mielikuvitusmaailmassa', kun taas OBEssa (eli astraali-irtoamisessa) pyritään irtoamaan täydestä valvetilasta suoraan ns. konkreettiseen todellisuuteen, eri tasolle vain. ts. Lucidissa et voi varsinaisesti mitään hyödyllistä oppia, lähinnä vain pitää hauskaa. Obessa voit käydä ihmettelemässä kaikenlaisia juttuja mitä oikeasti tapahtuu. Jos onnistut irtoamaan vaikka reaaliaikazonelle, eli lähimmälle tasolle, voit oikeasti käydä katsomassa mitä vaikka kaverisi puuhastelee sillä hetkellä.. tai käydä katselemassa onko siellä kuun pimeällä puolella olemassa alieneiden base niinkuin väitetään, tai vaikka mariaanien haudassa pyörähtämässä ja ihmettelemässä mitä kaikkea siellä elää. Jos taas irtoat korkeammille tasoille ja tiedät mitä teet, voit vaikka käydä Akashic records nimisessä paikassa, joka on universumin kosminen 'kirjasto'. Kuulemma tuonne on varastoitu kaikki universumissa tapahtunut ja tapahtuva tieto.

Nuo siis toimivat lähinnä tavoitteena, koska OBE tilassa pysyminen vaatii todella harjaantunutta mieltä. Jos mieli lähtee harhailemaan vähänkään niin sitten OBEsta luiskahdetaan helposti joko Lucidiin tai täyteen tiedostamattomaan uneen. Yleensä viimeisempään. Ensimmäisenä irtoamistavoitteena onkin hyvä pitää joku lyhyt juttu, esim vaikka irtoat käyt kävelemässä seinän läpi ja palaat takaisin kehoon. Tämä sen takia, koska jos irtoat ja lähdet seikkailemaan, ja nukahdat kesken reissujesi, niin melkein sataprosenttisesti unohdat koskaan kokeneesi koko OBEa. Jos palaat tieten tahtoen ruumiiseesi niin todennäköisesti muistat koko reissun hyvin, ja siltikin se kannattaa kirjoittaa heti ylös.

Tosin unet yleensäkin, lucid mukaanluettuna, edellyttää että astraaliruumis on irronnut kehosta. Joten on mahdollista muuntaa lucid uni myös OBEksi, erinaisilla tekniikoilla. Mutta käsittääkseni tuossa on ongelmansa myöskin. Ja itselle tulee lucideja sen verran harvoin, että en ole kokeillut moisia, ja tämän takia en myöskään muista yhtään tekniikkaa tuohon tarkoitukseen.

Toivottavasti selventi.

Taas tätä juttua jolle ei ole todisteita ja teoria on olemassa vaan sen takia kun siihen halutaan uskoa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 20:33

öööö... Eli onko Jumalia tieteellisesti todettu faktaksi.
Onko mitään paranormaalia tai muutav astaavaa todistettu faktaksi.
Ei ei taida olla.
Ja olet varmaa tietone että ihmine käyttää jotai... oliks se n.20% aivoistaa elämäsä aikana.
Niin mitä ihmisen elämä olisi jos käyttäisi 100%.?
Ihmisen mieli on vielä täysi mysteeri ja maailman mysteereistä ei ole selvitetty edes murto-osaa.
Mitä Cookie-Mosnter sanoi voi olla faktaa tai ei.
Koska sitä ei ole eikä voida todistaa faktaksi. Koska on aina ihmisiä jotka kieltävät kyseisen gatekorian aiheet vaikka ne olikin totta.
Että vähän enemmän uskoa kehiin.
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 15 Syys 2008, 20:39

Hus pois tieltä kun aikuiset yrittää keskustella täällä, vastasin vain kysymykseen sen mukaan mitä itse olen opiskellut tahi kokenut todeksi. En missään kohti ole väittänyt että tiedeyhteisö hyväksyisi näitäkään juttuja. Enkä myöskään väitä absoluuttiseksi todeksi kertomaani, lukija saa itse ottaa kertomani miten haluaa, mutta itsehän hän asiasta kysyi. Olisiko siis parempi jättää kokonaan vastaamatta, kun tiedeyhteisön niin vakuuttavat todistelut puuttuu?

Kaivapa se tiede lehti käteen ja selaile läpi montako vastaavaa juttua löytyy: "1-1000 vuotta ollaan oltu satavarmoja että asia menee näin, nyt joku erehty tutkimaan hommaa uusiksi ja hommahan menee juuri täysin päinvastoin, nyt tää on tällä kertaa (taas) ihan satavarma, uskotteks, etteks? Tottakai uskotte!" En taaskaan haluaisi aliarvostella tiedettä, mutta on se perskuta jo kumma ettei saa rauhassa keskustella asioista ilman, että pitää tulla sanomaan se "höpönlöpön" vaikka aivan hyvin tiedät itsekin että tiede ei tiedä vielä juuri mistään mitään, ja siitäkin vähästä tulee suuri osa kääntymään päinvastaiseksi, muuttumaan, tai korvautumaan uudemmilla tutkimuksilla.

Varsinkin kun kyseessä on homma jonka itse voi kuka tahansa opetella. Sitten kun hallitset astraaliprojektion itse niin otan sanasi huomattavan paljon vakavammin jos edelleen väität että ilmiö ei ole todellinen.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 20:45

Nimeomaa kato... nimeomaa. Hartsa puhuu asiaa.
Feel the LOVE

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 20:46

Hartsa kirjoitti:Hus pois tieltä kun aikuiset yrittää keskustella täällä, vastasin vain kysymykseen sen mukaan mitä itse olen opiskellut tahi kokenut todeksi. En missään kohti ole väittänyt että tiedeyhteisö hyväksyisi näitäkään juttuja. Enkä myöskään väitä absoluuttiseksi todeksi kertomaani, lukija saa itse ottaa kertomani miten haluaa, mutta itsehän hän asiasta kysyi. Olisiko siis parempi jättää kokonaan vastaamatta, kun tiedeyhteisön niin vakuuttavat todistelut puuttuu?

Kaivapa se tiede lehti käteen ja selaile läpi montako vastaavaa juttua löytyy: "1-1000 vuotta ollaan oltu satavarmoja että asia menee näin, nyt joku erehty tutkimaan hommaa uusiksi ja hommahan menee juuri täysin päinvastoin, nyt tää on tällä kertaa (taas) ihan satavarma, uskotteks, etteks? Tottakai uskotte!" En taaskaan haluaisi aliarvostella tiedettä, mutta on se perskuta jo kumma ettei saa rauhassa keskustella asioista ilman, että pitää tulla sanomaan se "höpönlöpön" vaikka aivan hyvin tiedät itsekin että tiede ei tiedä vielä juuri mistään mitään, ja siitäkin vähästä tulee suuri osa kääntymään päinvastaiseksi, muuttumaan, tai korvautumaan uudemmilla tutkimuksilla.
Useimmiten ton tiede jutun kanssa on kyllä käynyt niin että yliluonnollis uskovat on joutunu aina vaan keksimään jotain uutta kun tiede tuli ja kumosi teorian...
Varsinkin kun kyseessä on homma jonka itse voi kuka tahansa opetella. Sitten kun hallitset astraaliprojektion itse niin otan sanasi huomattavan paljon vakavammin jos edelleen väität että ilmiö ei ole todellinen.

Useimmiten on kuiteski käyny niin että paranormaali uskovaiset on joutunu muuttamaan keksintojään sen takia että tiede on kumonnut vanhat keksinnöt
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja tuputhy » 15 Syys 2008, 20:54

Hah! Nimenomaan tieteentekijät ovat joutuneet muuttamaan ajatusmallejaan, kun uutta tietoa on tullut!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 15 Syys 2008, 20:56

Voisitko korvapuikko tarkentaa ja kertoa tapauksen tai pari esimerkkinä? Ei itselle tule yhtään mieleen, mutta onhan tämäkin yhteisö tietysti laaja..
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 21:03

itelläkää ei tuu yhtää esimerkkii mielee aiheesta mistä Korvapuikko möläytti.
Feel the LOVE

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 21:06

Joo no ei mullakaan ole siis kunnollista esimerkkiä mutta siis usein nämä paranormaali uskovaiset ei tiedä tieteestä muuta kuin sen mitä pseudoilu dokumenteissaa sitä heille vääristellään. Eli teoria perustuu usein vääristeltyihin todisteisiin. Tätä hain takaa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 21:09

Silti. Vaikka jokin asia on "tiede miesten" ansiosta todettu mahdottomaksi.
Voi sitä silti tapahtua joilekkin ihmisille.
MIKÄÄN EI OLE MAHDOTONTA.
Tiede ja todellisuus ei kulje aina käsi kädessä.
Feel the LOVE

WM_

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Syys 2008, 21:22

Vai että todisteluja kaipaa jotkut aiheesta? Minäkin haluaisin, mutta jos OBEn väittää kokeneen niin moni + että USAn armeija kouluttaa ruumiistairtautumista, mitä vielä tarvitaan? Oma kohtainen kokemus? Pahimmat skeptikot eivät usko vaikka itse kykenisivät siihen aina kun haluaavat.
Ei ihmiset uskoisi välttämättä vaikka Jeesus kävelisi vastaan ja tervehtisi.
Miksi tiede ja henkisyys pitää erottaa toisistaan? Tiedehän tutkii henkisyyttä, kaikki on energiaa, materia vain vähän hitaammin värähtelevää ja raskaampaa :P Ja onhan meillä mainio kvanttifysiikka ^^


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa