Ruumiistairtautuminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 15 Syys 2008, 21:36

WM_ kirjoitti:+ että USAn armeija kouluttaa ruumiistairtautumista, mitä vielä tarvitaan?kvanttifysiikka ^^


Mutta tähän sinulla on varmaan vain rouva Luukasen teoriat todisteina? Voi olla että tämä ruumistairrattautuminen on joku psykologinenilmiö, kun johonkin vaan tarpeeksi uskoo ja keskittyy niin sen varmaan aivot jossain vaiheessa uskoo ja kokee tämän ilmiön.

Sama näissä kuolemanraja kokemuksissa. Aivoja pystyy "huijjaamaan" niin että aivot luulevat että ihminen on kuolemassa ja näkee sen tunnellin, jonka päässä on valoa tai sitten tapaa Jessen ja kertoo "tämä ei ole vielä aikasi", tämän tutkimuksen aikana koekaniinlta lähti taju muutamaksi minuutiksi. Tämäkin on tutkittu fakta.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 23:55

WM_ kirjoitti:Vai että todisteluja kaipaa jotkut aiheesta? Minäkin haluaisin, mutta jos OBEn väittää kokeneen niin moni + että USAn armeija kouluttaa ruumiistairtautumista, mitä vielä tarvitaan? Oma kohtainen kokemus? Pahimmat skeptikot eivät usko vaikka itse kykenisivät siihen aina kun haluaavat.
Ei ihmiset uskoisi välttämättä vaikka Jeesus kävelisi vastaan ja tervehtisi.
Miksi tiede ja henkisyys pitää erottaa toisistaan? Tiedehän tutkii henkisyyttä, kaikki on energiaa, materia vain vähän hitaammin värähtelevää ja raskaampaa :P Ja onhan meillä mainio kvanttifysiikka ^^

Taas tukeutumista pseudoilijoiden perus sanontaan: kaikki on energiaa mikä vain värähtelee eri taajuuksilla
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Syys 2008, 00:13

Joo'oh, tämäkin ketju rupeaa taas täyttymään asiaan liittymättömästä sonnasta. Jotenka jos Zrudia tahi jotakuta muuta kiinnostaa keskustella aiheesta lisää, niin voi laittaa vaikka PM, niin voidaan keskustella asioista ihan rauhassa. Voin vaikka meseosoitetta yms vaihdella kanssa PMn kautta. Joopas/eipäs väittely on niin ysäriä! Hävetkää vähän!
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2008, 08:47

nimeomaa :lol:
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2008, 10:51

Mutta mutta. Tässä toissa päivänä ku yritin tuota ruumiista-irtautumista.
Niin meni jonkun aikaa ennenkuin aloin mitään tuntemaan.
Ensiksi tuntui että sängyn patja millä makasin alkoi aaltoilemaan,
ja vähän sen jälkeen tuntui että olisin leijunut ilmassa...
ja sitten peijjooni vie mie nukahin :-/
Että onko nuo tuntemukset tavallaan oikeilla jäljillä Ruumiista-irtautumiseen?
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Syys 2008, 13:22

Voi ollakin.. yleensä tuon tyylisiä tuntemuksia rupeaa tulemaan kun irtoaminen on jo hyvinkin lähellä. Ennen tuota vaihetta suurimmalla osalla ihmisiä tulee vaikka minkänmoista jännää tuntemusta.. koska sinulla ei ilmeisesti muita (suuria) tuntemuksia ennen noita tullut, niin kuvittelesin että nuo ovat transsiin vaipumiseen liittyviä tuntemuksia pikemminkin kuin varsinaiseen irtoamiseen liittyviä. Siltikin, oikealla tiellä olet koska irtoaminen edellyttää keskisyvää/syvää transsitilaa. (=keho nukkuu, mieli hereillä tässä kontekstissa). Ja en toki voi varmaksi sanoa mihin kokemuksesi liittyivät, mutta veikkaisin noin.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Syys 2008, 16:37

Vaikka en usko että ruumiissa irtautumisessa oikeasti irtauduttaisiin ruumiista olisi se kyllä varmasti hieno kokemus, uskon että ihmiset ovat kokeneet suurin piirtein mitä sanovat kokeneensa mutta tuskin se liittyy mihinkään muuhun kuin mielikuvitukseen ja aivoissa liikkuviin kemikaaleihin
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Syys 2008, 16:52

Kiitoksia kerrankin asiallisesta kannanotosta Korvapuikko. Toivottavasti joskus koet itse kyseisen kokemuksen niin pääset itsekin arvioimaan ilmiön todellisuutta oman kokemuksen pohjalta. Tottahan on että aivoihin/aivoista tulevat ärsykkeet voivat saada vaikka minkänlaisia aistimuksia aikaan, ja täten periaatteessa mikä tahansa mitä ihminen kokee tai näkee voidaan täten laittaa aivojen toiminnan aiheuttamaksi. Minkä avulla voidaan poissulkea tai ohittaa mikä tahansa paranormaali tai normaalikin kokemus fantasiaksi, hallusinaatioksi tai vastaavaksi. Periaatteessa näin ajateltuna koko elämämme on vain aivojen luomaa illuusiota, mikä ei huonolta teorialta kuulosta myöskään. Ja jos kaikki kokemukset tulisivatkin aivojen kautta, ja kaikki siis on aivojen luomaa illuusiota, niin siinäkin tapauksessa irtoamiskokemukseni olisivat vahvimpia aivojen luomia illuusioita. Eli miksi sitä pitäisi arvostaa yhtään vähempää kuin jokapäiväisiä illuusioita? Tai miksi ne olisi yhtään vähemmän todellisia illuusioita kuin mikä tahansa muu tapahtuma?

Senpä takia monet tällä foorumilla käsiteltävistä asioista riippuu aivan mistä perspektiivistä asiaa tarkastellaan. Minä olen päättänyt uskoa omia kokemuksiani todellisiksi tapahtumiksi, enkä aivojen temppuiluiksi, ja tämä luonnollisesti on avannut silmät monelle muulle asialle. Kyseiset kokemukset ovat olleet yhtä todellisia, tai jopa todellisempia kuin joka päiväinen elämä. Sen huomaa kokiessa itse tapahtumaa, jälkikäteen muisteltuna seuraavana aamuna, se on kuin eilisen muisto. Tämä on subjektiivinen kokemukseni, ja tämän hetkinen totuus itselleni. Kellekään muulle en sitä tyrkytä, mutta jos kiinnostusta on kokea tiettyjä asioita ja voin auttaa asiassa, niin mielelläni sen teen. Kertomalla kokemuksiani, tai opastamalla muuten.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Syys 2008, 17:00

Hartsa kirjoitti:Kiitoksia kerrankin asiallisesta kannanotosta Korvapuikko. Toivottavasti joskus koet itse kyseisen kokemuksen niin pääset itsekin arvioimaan ilmiön todellisuutta oman kokemuksen pohjalta. Tottahan on että aivoihin/aivoista tulevat ärsykkeet voivat saada vaikka minkänlaisia aistimuksia aikaan, ja täten periaatteessa mikä tahansa mitä ihminen kokee tai näkee voidaan täten laittaa aivojen toiminnan aiheuttamaksi. Minkä avulla voidaan poissulkea tai ohittaa mikä tahansa paranormaali tai normaalikin kokemus fantasiaksi, hallusinaatioksi tai vastaavaksi. Periaatteessa näin ajateltuna koko elämämme on vain aivojen luomaa illuusiota, mikä ei huonolta teorialta kuulosta myöskään.

Senpä takia monet tällä foorumilla käsiteltävistä asioista riippuu aivan mistä perspektiivistä asiaa tarkastellaan. Minä olen päättänyt uskoa omia kokemuksiani todellisiksi tapahtumiksi, enkä aivojen temppuiluiksi, ja tämä luonnollisesti on avannut silmät monelle muulle asialle. Tämä on subjektiivinen kokemukseni, ja tämän hetkinen totuus itselleni. Kellekään muulle en sitä tyrkytä, mutta jos kiinnostusta on kokea tiettyjä asioita ja voin auttaa asiassa, niin mielelläni sen teen. Kertomalla kokemuksiani, tai opastamalla muuten.

Nii kaikki informaatio mitä ihmiset saa on aivojen muokkaama kuva todellisuudesta ja siihenkin vaikuttaa vaikka mitkä kemikaalit eikä ihminen voi jotenkin ohittaa aivojen informaatio muokkausta vaikka niin saattaa luullakkin joten sekin kokemus minkä aivot ovat "keksineet" itse, vaikuttaa aivan yhtä todelta kuin "oikea todellisuus" ellei jopa aidommalta...
Samat aivot jolla se juttu "keksitään" miettii mitä "vikoja" siinä mahdollisesti oli niin kyllähän ne samat aivot ovat sen silloinkin ne mahdolliset viat tienneet ja jättäneet ne tekemättä siinä hallussa. Toivottavasti tajusitte
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 19:46

Korvapuikko kirjoitti:
Hartsa kirjoitti:Kiitoksia kerrankin asiallisesta kannanotosta Korvapuikko. Toivottavasti joskus koet itse kyseisen kokemuksen niin pääset itsekin arvioimaan ilmiön todellisuutta oman kokemuksen pohjalta. Tottahan on että aivoihin/aivoista tulevat ärsykkeet voivat saada vaikka minkänlaisia aistimuksia aikaan, ja täten periaatteessa mikä tahansa mitä ihminen kokee tai näkee voidaan täten laittaa aivojen toiminnan aiheuttamaksi. Minkä avulla voidaan poissulkea tai ohittaa mikä tahansa paranormaali tai normaalikin kokemus fantasiaksi, hallusinaatioksi tai vastaavaksi. Periaatteessa näin ajateltuna koko elämämme on vain aivojen luomaa illuusiota, mikä ei huonolta teorialta kuulosta myöskään.

Senpä takia monet tällä foorumilla käsiteltävistä asioista riippuu aivan mistä perspektiivistä asiaa tarkastellaan. Minä olen päättänyt uskoa omia kokemuksiani todellisiksi tapahtumiksi, enkä aivojen temppuiluiksi, ja tämä luonnollisesti on avannut silmät monelle muulle asialle. Tämä on subjektiivinen kokemukseni, ja tämän hetkinen totuus itselleni. Kellekään muulle en sitä tyrkytä, mutta jos kiinnostusta on kokea tiettyjä asioita ja voin auttaa asiassa, niin mielelläni sen teen. Kertomalla kokemuksiani, tai opastamalla muuten.

Nii kaikki informaatio mitä ihmiset saa on aivojen muokkaama kuva todellisuudesta ja siihenkin vaikuttaa vaikka mitkä kemikaalit eikä ihminen voi jotenkin ohittaa aivojen informaatio muokkausta vaikka niin saattaa luullakkin joten sekin kokemus minkä aivot ovat "keksineet" itse, vaikuttaa aivan yhtä todelta kuin "oikea todellisuus" ellei jopa aidommalta...
Samat aivot jolla se juttu "keksitään" miettii mitä "vikoja" siinä mahdollisesti oli niin kyllähän ne samat aivot ovat sen silloinkin ne mahdolliset viat tienneet ja jättäneet ne tekemättä siinä hallussa. Toivottavasti tajusitte

Periaatteessa meillä on kaikki kapasiteetti jo aivoissa ja DNA:ssamme, mutta edessä on suuri "palomuuri", jonka läpi pääsee tirkistelemään tietyillä tekniikoilla. Näkemämme/kokemamme maailma on siis paljon monipuolisempi, kuin palomuurimme aiheuttama maailma ja se on tavallaan omaksi hyväksemme (ei liikaa kerralla).

Uskon, että pienelle lapselle ei ole vielä kehittynyt tätä palomuuria, joka ohjaa materialistiseen maailmaan ja siksi sille kaikki on niin outoa ja se ei tunnista itseään esim. peilistä. Ehkä pieni lapsi tuntee olevansa paljon isompi kokonaisuus, kuin se pelkkä keho, mikä siinä peilissä näkyy.

Mitä ruumiistairtautumiseen tulee, niin olen itse halunnut kokea sen, mutta varmaan pelästyisin todella paljon sen tapahtuessa. Kyseisen tilan saavuttaminen vaikuttaa myös aika vaikealta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Syys 2008, 19:57

Kyseessä ei tosiaan ole mikään ihan helpoin skilli.. mutta toisilla homma onnistuu hyvinkin äkkiä. Itselläni oli melkein irtoaminen ihan ensi yrittämillä minkä ansioista motivaatio ja innostus pysyi hyvinkin korkealla pitkään. Ja tulihan se oikea onnistuminenkin ennenpitkää perään. Onnistumisia olisi varmaan tullut aiemminkin, mutta ensimmäisillä kerroilla irtoamiseen liittyvät tuntemukset ovat niin voimakkaita, että niitä säikähti niin että joutui jättämään leikin kesken.. tämäkin on taas hyvin yksilöllistä, ja riippuu paljolti kuinka hyvässä kunnossa energiakeho on. Mutta homman todellinen hallitseminen vaatisi jo kunnollista omistautumista.. ainakin minulla (en tosin sieltä lahjakkaasta päästä ole, mitä olen noita arvio aikoja keskimääräisille onnistumisille lukenut), kun ei vielä näin 10 vuoden jälkeenkään onnistu kun aina silloin tällöin. Itsellä meinaa olla aina monta rautaa tulessa ja näin jää hallitsematta moni asia sitten.. pitäisi vähän löytyä enemmän pitkäjänteisyyttä ja opetella yksi asia kunnolla ennenkuin siirtyy seuraavaan kai.

Tosin omista virheistäni oppineena olen varmaan pätevämpi opettamaan kuin tekemään.. ne opettaa ketkä ei osaa ;)

Oletko Wespa ihan kunnolla yrittänyt joskus hommaa?
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 20:10

En ole kokeillut, kun "ei ole ollut aikaa" ja ohjeet ovat tuntuneet liian monimutkaisilta. Syynä on osittain myös negatiivinen ajatteluni "eihän tuo minulta kuitenkaan onnistuisi". Jotenkin sitä toivoo, että kaikki pitäisi tapahtua sormia napsauttamalla, mutta vaivaa pitää nähdä...

Pitänee joskus kokeilla, kuten myös meditaatiota.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Syys 2008, 20:49

Itselläni ruumiista irtautuminen tapahtui spontaanisti kesken työpäivän, joten mielikuvituksella ei voinut olla vaikutusta.( en edes ollut kuullut , että niin voisi tapahtua ) Myöhemmin, kun olen oikein yrittänyt, ei ole onnistunut. Toivoisin kaikkien "skeptikkojen" kokevan tämän ja sitten haluaisin lukea heidän selityksiään siitä, että se öli mielikuvitusta. Rohkeasti vaan sitten!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2008, 21:02

siis irtauduit ruumiistasi sponttaanisti kesken työpäivän. vähä enemmän tietoa pliis.
Eli toisin sanoen nukuit työpaikalla ?
Feel the LOVE

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Syys 2008, 21:24

En nukkunut työpaikalla. Olen aikaisemmin kertonut tään tarinan just täällä. Tarkemmin: sivulla yksi!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Syys 2008, 15:01

Njuuu en ehkä nyt vähää aikaa enää kokeile tuota ruumiista-irtautumista... vaikke en siinä ole vielä onnistunutkaan... Viimeyönä taas kokeilin sitä... pääsin nyt jonkinsortin tilaan missä en tuntenut ns makaavani missään... Sitten tuntui kuin joku olisi täräyttänyt 1000kg voimalla nyrkillä suoraan rintaan ja suoraansanottuna pamahdin hereille...
kummastakin sieraimesta valui verta ja silmäni olivat melkein kokonaan punertavat....
Tosin toi kyllä todistaa että jotain oli tapahtumassa... mutta se jäi tälläkertaa puolitiehen.
ja nyt en vähään aikaan tuota kokeilekkaan,,, ei nimittäin ollut ihan mitään nautinnollisinta.
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 17 Syys 2008, 15:27

Oho! Enpä ihan vastaavaa ole kuullutkaan! Se tila missä tunnet olevasi ns ei missään kuvastaa juuri transsia kun keho nukahtaa niin sitä ei enää tunne ollenkaan, ikään kuin sitä ei olisi enää olisikaan. Mutta tuo rintaan pamahdushomma on jo jotain ihan uutta. Itselle tuli eka kerroilla keskelle rintaa kanssa pamahdus joka pomsautti meikäläisen about kattoon suoraan selältään, mutta minulla tuo pamaus tuntui lähinnä sähköiseltä, enkä mitään ulkoisia jälkiä siitä nähnyt. (En kyllä arvannut rintaa tarkastellakaan..) Tuo minun tuntemus liittyy käsittääkseni energiakehon puhdistautumiseen.. yleisesti mitä huonommassa kunnossa energiakeho on, sitä kovempia erinäisiä tuntemuksia tulee.

Itse tuntemukset voi vaihdella, kaiken näköisistä kivuista ja vihlomisista, kutinoihin, kylmään/kuumaan tai sähköiseen fiilikseen, eri osissa kehoa ja erilaisilla intensiteeteillä. Tuntemuksien volyymi laskee jokaisella kerralla kun energiakeho tottuu käsittelemään suurempia energiavirtoja. Jotkin tuntemuksista voi jatkua jonkin aikaa (minuutteja/tunteja) sen jälkeen kun lopettaa/keskeyttää homman, ja joskus kuulemma palata spontaanista myöhemmin muistuttamaan itsestään.

Mutta en muista edes lukeneeni mistään ikinä että mitään noin rankkoja fyysisiä vaikutuksia olisi kellekään tullut. Olisikohan tuossa voinut olla jostain muusta kysymys kuin pelkästä irtoamiseen liittyvstä luonnollisista hommista.. :o En kyllä tiedä oikein mistä.. joku olento yrittää estää sinua oppimasta kyseistä taitoa? Tätäkin esiintyy, ja on esiintynyt itsellekin, mutta näissäkään tapauksissa kyseiset entiteetit ei ole muuhun kyenneet kuin pelottelemaan.

Ei voi sanoa mutta kuin ikävä homma että noin pääsi käymään. Varmasti lähtee kaikki mielenkiinto hommaa kertapamauksella. :( Pidähän ajantasalla mitä tuleman pitää.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Syys 2008, 15:48

en mie kokonaa lopeta. mut ei nyt iha vähää aikaa tohdi uuestaan kokeilla...
The Truth is out there.... niinkuin sanoman pitää..
Feel the LOVE

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja tuputhy » 18 Syys 2008, 00:43

MInulle ei silloin mitään "rintaanpamahdusjuttua " Tullut. Ainoastaan alkoi tuntua siltä, että kaadun vasemmalle ja sitten yht'äkkiä huomasin katsovani ´pyyhkeitä merkkaavaa kroppaani sivusta.. En ensin tunnistanut itseni kroppaa siellä, mutta sitten vähän katseltuani tajusin, että sehän on minun peilikuva!

Muistan miettineeni, että mitenkä "tuo" muka osaa laskea pyykit oikein, kosk MINÄ olen täällä sivussa..
Sitten vähän ajan kuluttua huomasin taas olevani siinä pyyhkeitä merkkaavassa kropassa ja ihmettelin, että VARMAAN laskut on menneet väärin. Tarkistin sitten laskelmat uudestaan ja kyllä se kroppa ne oli osannut ihan oikein laskea.. mistä olen vieläkin ihmeissäni; Jos minä olen sivussa ja ruumis+henki siellä irrallaan laskeskelemassa jotain pyyhkeitä, niin, miten se voi minun tajuntaan tulla?
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 18 Syys 2008, 01:00

Selvitin joskus tuolla tuota tuplatodellisuus käsitettä vähäsen. Eli kun astraaliruumis irtoaa, niin SINÄ (sielu, tajunta.. ymmärrät varmaan mitä haen takaa), olet yhtä aikaa molemmissa paikoissa, fyysisessä kehossa ja astraaliruumiissa. Kun astraaliruumis palautuu ruumiiseen niin sinulla on valmiiksi aivoissa kehon puoliskon siltä ajalta kokemat muistot, mutta jos muistat astraalireissusi, niin siinä tapauksessa astraalimuistot ylikirjoittavat kehosi muistot.. ei välttämättä kokonaan, mutta ainakin osittain. Muuten koko tapahtuma ei periaatteellisesti ole tapahtunut, koska aivoissasi ei ole muistoja kyseisestä tapahtumasta.. (tulee vähän mieleen: Lähteekö kaatuvasta puusta ääni, jos kukaan ei ole sitä kuulemassa ;) )

Yleensä nuo irtoamisfiilikset ovat ihmisillä melko vakioita, jotkut vain tuntevat useammanlaisia ja kovempaa tai hiljempaa.. mutta kun sinulla esimerkiksi on tuo irtoaminen ollut tuommoinen spontaani, että olet ihan valveilla ollut, etkä tarkoituksella ole maannut ja yrittänyt irtoamista.. niin mietin että mahtaako siitä johtua ettei sinulla mitään rintaan pamahduksia tai muita asiaan liittyviä tuntemuksia ole ollut. :o

Muutenkin on hyvin hyvin harvinaisia tuollaiset hereiltä spontaanisti irtoamiset sen mukaan mitä olen lueskellut. Että lieköhän sinulla ollut jotain apujoukkoja(yliminä, henkiopas, enkeli tms.) paikalla auttamassa sinut irti, jotta saisit tuon hienon kokemuksen. Tai sitten olet vain luonnostaan erittäin lahjakas ja energeettisesti loistavassa kunnossa.

Oliko sinulla muuten nuoruudessa paljon jänniä kokemuksia? Ihan mihin tahansa 'yliluonnolliseen' liittyen?
"I reject your reality and substitute my own"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa