Ruumiistairtautuminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 30 Tammi 2010, 20:52

Ohjeita on netti pullollaan, kannattaa kokeilla useampia metodeja, koska se joka toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle.

Voin tietysti koittaa antaa vihjeitä, jos vähän tarkemmin kertoilet omista harjoituksista / yrityksistä. Mitä teet, miten teet, mihin saakka selviät ja mihin tökkää jne.

Ihan huomautuksena kuitenkin, että yleensä OBEn saavuttaminen vaatii useampien kuukausien motivoitunutta ja säännöllistä treeniä. Poikkeuksia toki löytyy kumpaankin suuntaan, joillakin onnistuu ensi yrityksellä, toisilla ei välttämättä vuosienkaan jälkeen.

Että jos olet kerran pari kokeillut eikä onnistumista ole tullut niin se on normaalia..
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja aavenainen » 31 Tammi 2010, 08:34

tomi kirjoitti:miten te jotkut onnistutte irtautumisessa? minulla vaan ei onnistu.


minulla se tapahtui ainankin jokseenkin vahingossa:) ja kerran olen vahingossa voimakkaan tunteen saattelemana saanut lautasen tärisemään hetken mutta se oli ihan sekunteja vain. ennen sitä eikä noiden jälkeen ole mitään tapahtunut enkä ole kyllä yrittänytkään. no ehkä tuota rentoutumista pelkästään lähinnä mutta ne on päätynyt nukahtamiseen :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
souldude
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Touko 2010, 19:28

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja souldude » 21 Heinä 2010, 18:06

itsellä tökkää tuohon vibraatio tiloihin pääsen niihin mutta niistä eteenpäin en pääse onko vinkkejä joskus oon saanu silleen et ku oon kauan ollu niissä vibraatio tiloissa niin sitten yritän vaan miettiä keittiö keittiö keittiö mutta ei mitään mut sit yritän vähä niiku nostaa kättä nostamatta sitä oikeesti tai ni se tuntuu et saisin pari senttiä nostettua kättä vaikka käsi ei liiku mutta jos olisi hyviä neuvoja tuohon niin olisi hyvä :D
Positiivisuus on kaikki kaikessa

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 21 Heinä 2010, 21:15

Kuinka kauan sinun tilanteessasi on vibraatiotilat kestäneet?

En tiedä mistä olet keksinyt tuon keittiö keittiö metodin, mutta yleensä kannattanee irrota ruumiista ihan nousemalla siitä irti ennenkuin yrittää "teleportaatio"matkustelua, sittenkään en sitä aloittelijalle suosittelisi. Minun tapauksessani kun pääsen vibroihin niin yritän vaan ottaa mahdollisimman lunkisti edelleen, ajattelematta mitään tai kiihtymättä tilanteesta. Aikansa kun odottelee niin rupeaa itsestään irtoamaan. Jos rupean tarkoituksenmukaisesti yrittämään nousta irti ruumiista liian äkkiä niin vibraatiotila yleensä häviää ja joutuu tovin odottamaan taas sen palaamista. Toisinaan tosin pääsee nopsemmin irti sitten noin.. varsinkin jos tuntuu että ei itsekseen meinaa lähteä leijailemaan. Eli kärsivällisyyttä vaan lähinnä suosittelisin.

Toisaalta on myös olemassa mahdollisuus että olet jo irronnutkin huomaamattasi, mutta siinä tilanteessa vibrat katoaa eikä ne takaisin enää tule. Paitsi jos astraalikeho palaa takaisin.. mutta tuota ei ehkä kannata murehtia vielä.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Apophis
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 08:54

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Apophis » 27 Heinä 2010, 13:00

Muistin jokin aika sitten, että lapsena - 1-2 vuoden iässä - olen nähnyt "unta" useaan kertaan kun katselen vanhempiani makuuhuoneen katon rajasta. Nukuin tuolloin äitini ja isäni välissä. Tuli nyt vain mieleen, että onko kyse niinkään ollut unesta vai tapahtuiko ruumista irtautuminen. Tiijä siitä sitten. Voihan olla, että lapsena on herkempi kaikelle tälläiselle ja nyt kun aikuisiällä pää on suolettu täyteen disinformaatiota ja "totuuksia" niin on vaikea avata omaa katsettaan todellisuudelle.

Avatar
Apophis
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 08:54

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Apophis » 27 Heinä 2010, 15:59

Vielä toinen juttu tähän (ehkä) liittyen: Monesti iltaisin kun olen käynyt jo nukkumaan, nukahdan ja herään äkkiseltään uudelleen ja minusta tuntuu, että olen "väärässä" paikassa kunnes 1-2 sek päästä olo on normaali. Minkähän piikkiin tämmöisen voi laskea? :D

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 27 Heinä 2010, 17:28

Apophis kirjoitti:Vielä toinen juttu tähän (ehkä) liittyen: Monesti iltaisin kun olen käynyt jo nukkumaan, nukahdan ja herään äkkiseltään uudelleen ja minusta tuntuu, että olen "väärässä" paikassa kunnes 1-2 sek päästä olo on normaali. Minkähän piikkiin tämmöisen voi laskea? :D


Eiköhän tuo mene ihan normaalin aivojen heräämisrytmin piikkiin, eli ei yhtään mitään epätavallista tuossa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

hmmm
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Elo 2010, 06:08

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja hmmm » 04 Elo 2010, 07:26

En ole koskaan kokenut mitään paranormaalia ja ruumiistairtautumisestakaan en tiennyt mitään, mutta nyt oon pari päivää googletellut tietoa näistä. Sattui nimittään aika jännä tapaus viime viikolla.. Menin suht väsyneenä nukkumaan ja makoilin selällään sängyssä. Makoilin ehkä 10min siinä kun yhtäkkiä tunsin että nousin ilmaan n. metrin verran. Tätä kesti ehkä sekunnin ajan ja sitten kallistuin jotenkin ja tipuin takaisin alas. Sitten tuli tunne et tuota pitää yrittää uudelleen. En tiedä miten sen tein mutta nousin uudelleen ylös, tällä kertaa katonrajaan. Tästä pari sekuntia niin olin ulkona n. parin sadan metrin korkeudessa. Liikuin todella nopeasti eteenpäin ja katselin samalla alaspäin. Maassa näkyi taloja ja ne näytti vähän erikoisilta, en usko että oli suomalaisia. :o
Samalla kun lensin siellä niin tiesin että oikeasti makasin sängyssä. Luulin näkeväni unta. Kuulin kavereiden äänet kun he kävelivät huoneen läpi. Lentäminen tuntui mukavalta ja pelkäsin että he herättäisivät minut.
Tätä lentämistä kesti ehkä vajaa minuutti kunnes palauduin takaisin sänkyyni. Silloin säikähdin todella paljon koko tapahtumaa koska en tiennyt mitä oli tapahtunut. Ymmärsin vain ettei se ollut mikään normaali uni. Kaikki oli paljon selkeämpää kuin unessa koskaan.

Oli mikä oli niin kokemus oli kyllä aivan mahtava.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Jopelius » 04 Elo 2010, 14:38

Wou.... Kuulostaa hauskalta, jos vain jotenkin pystyisit selittämään miten sen teit! Haluaisin kokeilla!
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
souldude
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Touko 2010, 19:28

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja souldude » 17 Elo 2010, 22:56

blogin puolelta ainakin löytyy ohjeet kategoriassa ruumiistairtautuminen
Positiivisuus on kaikki kaikessa

Avatar
Hutsinda
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 21:04
Paikkakunta: Kellotorni
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Hutsinda » 26 Loka 2010, 21:54

Luultavasti varhaisin lapsuudenmuistoni on se, kun n. 2,5-vuotiaana juoksin eteisen maton yli huonettani kohti. Yhtäkkiä näin itseni sivusta katsottuna, juuri ennen kuin kaaduin pärställeni maahan. Tämä muisto ikään kuin paloi mieleeni, ja on säilynyt hyvin vahvana mielessäni vielä tähän päivään asti. Onko mahdollista, että koin ruumiistairtautumisen noinkin nuorena?
All's well that ends well!

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Loka 2010, 00:18

Ymmärrykseni mukaan ruumiistairtautuminen on yleisempää/helpompaa nuorena. Saattaa liittyä siihen, että silloin käpyrauhanen on aktiivisemmin toiminnassa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 27 Loka 2010, 08:44

Wespa kirjoitti:Ymmärrykseni mukaan ruumiistairtautuminen on yleisempää/helpompaa nuorena. Saattaa liittyä siihen, että silloin käpyrauhanen on aktiivisemmin toiminnassa.


Niin, vanhemmilla ihmisillä on enemmän kalkkeutunut käpyrauhanen kuin nuorilla. Mahtaisikohan refleksologia/rekleksologia auttaa tuohon juttuun, muistaakseni ison varpaan yläosassa on alue joka vastaa käpyrauhasta ja hieromalla sitä voi parantaa rauhasta/sen toimintaa ainakin menetelmäopin mukaan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

sumuleidi
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 23:39

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja sumuleidi » 09 Huhti 2011, 23:53

mulle kävi näin kun olin nuorempi, olin nukkumassa normaalisti ja unessa seisoin sänkyni vieressä ja katsoin kun ite samaan aikaan nukuin sängyssä :o

veeruska
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Huhti 2011, 12:52

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja veeruska » 25 Huhti 2011, 14:02

Minä olin ihan pieni, ja oltiin lähisuvun kanssa saarimökillä. Mulla oli tosi korkea kuume, mutta muistan, että kun piti makuukammarissa nukkua ( eihän siinä kuumeessa edes mihinkään päässyt), niin kävin katselemassa mitä muut mökillä olijat tekee. Ton jälkeen ei ole mitään tuollasta enää tapahtunut.

Jakemään
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Touko 2011, 18:11

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Jakemään » 21 Touko 2011, 18:39

Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.
Skeptikko ei usko mitään, mitä ei ole nähnyt, eikä välttämättä edes sitä.

sumuleidi
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 23:39

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja sumuleidi » 21 Touko 2011, 23:15

Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.


miten sitte itse selittäisit nämä?

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Jopelius » 22 Touko 2011, 21:01

sumuleidi kirjoitti:
Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.


miten sitte itse selittäisit nämä?


Ruumiistairtautuminen on vain aistiharha, joka on todistettu tieteellisesti. Lukekaa hyvät ihmiset edes Tiede-lehteä.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 23 Touko 2011, 10:15

Jopelius kirjoitti:
sumuleidi kirjoitti:
Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.


miten sitte itse selittäisit nämä?


Ruumiistairtautuminen on vain aistiharha, joka on todistettu tieteellisesti. Lukekaa hyvät ihmiset edes Tiede-lehteä.

Voi olla että on aistiharha mutta on se silti hienolta kuulostava aistiharha. Ja mistä sitä tietää jos jotkut oikeasti osaavat tämän oikeasti, ei tieteelläkään kaikkea selitetä vaikka varsinkin länsimaalaiset tiedemiehet uskovatkin että tietävät kaiken tietämisen arvoisen ja että jos jotain ei tieteellä voi selittää niin sitä ei voi tapahtua tai olla olemassa.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruumiistairtautuminen

ViestiKirjoittaja Toveri » 23 Touko 2011, 13:04

Tähän nyt kyllä on pakko sanoa, että missään tapauksessa ne tiedemiehet eivät usko kaikkea tietävänsä. Sanooko yksikään kosmologi: "Säieteoria? paskat, turha sellaista on tutkia, mennään nykykamalla!" Tiedemiehet (ja naiset) yrittävät saada jatkuvasti lisää selville maailmasta ja maailmankaikkeudesta. Tieteen "ahdasmielisyys" ruumiistairtautumisen suhteen on myytti, asiaa on tutkittu ja saatu selville, että kyseessä on aivojen täysin luonnollinen häiriötila.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 12 vierailijaa