Omituista...

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja minna78 » 25 Heinä 2008, 17:37

ValkeaLeidi kirjoitti:Suihkussa tulee kyllä kuikuiltua ympärille tämän tästä, varmaan eräällä elokuvalla on osuutta asiaan.. :)


Sama juttu täällä... En voi ees aina laittaa suihkuverhoa eteen ja koskaan se ei oo muutenkaan suihkun edessä, ettei joku saata piileskellä siellä takana. Otan koiran aina mukaan, kun meillä täs talossa on alakerrasssa vaan suihku. Vanha tehdasrakennus kun on.. :shock:
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
juspe
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 00:34

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja juspe » 26 Heinä 2008, 00:39

Minullakin on joskus sama tunne suihkussa tai saunassa ihan kun tuntuis ettei ois yksin :shock: En tiedä miksi kai se on ihmisellä normaalia ainakin niin minä sen käsittelen ettei tule muita kommelluksia.Mutta joskus kun kaikki on nukkumassa siis Äippä ja muut nii ja meen alakertaan hakemaan syötävää niin tuntuis ku joku kyttäis selästä päin tai jostain ikkunan takaa kertokaa muutkin ;O
Voitte kokeilla mitä vaan,mutta ette onnistu!

Avatar
juspe
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 00:34

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja juspe » 26 Heinä 2008, 23:55

Mulla tapahtu noin 1 päivä sitten silleen kun minulla ei kajarit toimi koneessa joten käytän kuulokkeita.Aina kun liikutin hiirtä kuulu pientä "piippausta" niikuin tälläistä: Pipiipiipipiiipipipiii
Voitte kokeilla mitä vaan,mutta ette onnistu!

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Gitarre » 27 Heinä 2008, 00:42

Juspe yritäs välttää tupla postausta, muokkaus toiminto on keksitty ;) :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja marge15 » 27 Heinä 2008, 18:33

Itsekkin olen "valppaana" suihkussa, vieläpä koska vasemmalla puolella on saunan ovi, jossa on tumma lasi josta näkee kuiteskin vähän läpi. Tuntuu aivan kuin saunassa olisi joku, joka katselisi minua :S :ghost: Joskus olin reilu 10min suihkussa, sitten valot sammuivat, mutta kukaan ei pistänyt niitä pois? Katkasin on "pukeutumishuoneessa" joka tosiaankin oli menny "kiinni" asentoon tai miten sen sanoisi, siitä lähtien on jäänyt pieni kammo :) Joskus yöllä, kun käyn juomassa tai vessassa, niin tuntuu kanssa, että joku katsoisi, vilkuilen hullun lailla portaikkoon, jonka ohi kävelen. Joskus on tullu suorastaan "pakko" juosta pois vessasta yöllä :ghost2:

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja grimreaper » 03 Elo 2008, 16:56

Voi kyllä. Ja tiedän kuka tuntuu minua vainoavan - mutta voi olla myös että syyllisyyden tunteessani se tunne itsessään tekee sen.

Joskus sitä vain tuntuu, että johonkin huoneeseen palatessaan tuo oi niin rakas isoveli odottaa. Ja hänen lippaitaan avatessa tuntui kun koko mies seisoisi minun takanani kyttäämässä.

Tosin minä asun hänen huoneessaan. Minulla on hänen tavaroitaan. Joten eiköhän hänen ns. vainoamisensa ole aivan luonnollista.
keep begging for more.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Elo 2008, 17:41

Tuli tuosta suihkuparanoijasta mieleen se, että jos yöllä menen vessassa käymään ja suihkuverhot ovat kiinni, minun on pakko aukaista ne että tiedän, että siellä ei ole ruumista veressä tai ketään vaanimassa.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 03 Elo 2008, 21:23

Regendos kirjoitti:Tuli tuosta suihkuparanoijasta mieleen se, että jos yöllä menen vessassa käymään ja suihkuverhot ovat kiinni, minun on pakko aukaista ne että tiedän, että siellä ei ole ruumista veressä tai ketään vaanimassa.


Minulla on vähän samanlainen omituinen tapa, tosin se koskee hissejä. Aina kun tilaan hissin ja hissin ovi aukeaa, kuvittelen että siellä on ruumis, verilammikko tai joku hullu raiskaaja vähintään. :) Tämä on varmasti joku lapsuudenaikainen jäänne jostain elokuvasta, niinkuin tuo suihkussa pälyilykin.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

irQQ
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Heinä 2008, 15:06
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja irQQ » 04 Elo 2008, 15:29

Mulla on suihkussa aina et joku tuijjottaa mua. Se on tosi inhottavaa!
Ei oo pakko, jos ei taho.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja JeiBei » 07 Elo 2008, 21:26

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Paranormi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Paranormi » 08 Elo 2008, 19:02

Eipa ole tommosta ongelmaa ilmenny, jos ei lasketa muutamaa kertaa. Vaikka lueskelekin ja kirjottelen tanne Parablogiin, niin en kuitenkaan jaksa ajatella naita juttuja ihan suihkuun asti. :|

Ps. Sorri noi ''pisteelliset'' A- ja O -kirjaimet. Nailla Venajan nappaimistoilla ei ole nimittain naita...

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 08 Elo 2008, 23:30

Kyllä jos mä astraalimatkaisisin niin kyllä minä menisin kattomaan suihkussa olevia ihmisiä
(nyt kyllä mielikuvitus laukkaa) en usko astraalimatkustukseen mutta se olisi hyvä selitys miksi juuri suihkussa tulee sellainen tunne :ghost2:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Frost » 11 Elo 2008, 18:52

Joo, toi on tuttu tunne, et joku kyylää. Suihkuun kun menee ja sulkee silmät, niin alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Joskus oon ollu niin hermoheikko, et oon tuntenu kosketuksenkin :?

IIKS! eile ku mä olin suihkussa, mä tunsin kun joku tai jokin laski kätensä mun pään päälle. Tuntu sellanen kopsaus. Sitte ku mä käännyin ympäri, mä näin kun meidän saunavihta heilahti, niin kuin joku olis yrittäny siirtää sitä. Mä olin sillon että w00t?!
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Phantom » 11 Loka 2008, 02:34

Noo eli sama homma tulee mulle ku ajan autolla keskellä yötä ja keskel korpea ku duuni matka 70 kilsaa suunta. Tuntuu että en ole autossa yksin. Tätä ilmiötä kutsutaan mielikuvitukseksi. Suihkussa mulla ei ole mitään ongelmia eikä saunassa jos olis nii vituttas kyl
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Brecle » 11 Loka 2008, 10:51

Kyllä tulee tämä tunne melkein joka kerta. Useimmiten ajattelen että saunassa on joku ja tulee sieltä ja sanoo: Sust ei koskaan voi tulla mitään, sä oot koko elämän ihan täys nolla ja sä oot aina yksin
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja J. Doe » 12 Loka 2008, 06:53

Heh tuntuu että toi on pään sisäinen juttu. Mulla ei oo sellasta tunnetta kun vähintään kissat kyttää ja välillä pitää konserttoa kun huolissaan että seko kun vapaaehtosesti menee kasteleen ittensä. En kyllä muutenkaan välitä vaik joku kyttäis. Siihen tottunut kun kämpäs yleensä olen alasti tai muuten vähissä vaatteissa, (mummo kerrostalo = kuuma) muutamia kertoja tänäkin vuonna on vislattu naapuritalon parvekkeelta ja viimeks huudettiin, ota kaikki pois.. Jos joku saa tyydytystä et kyttää niin kytätköön, olkoon se joku ihminen tai olio kunhan ei käy käsiks. :alien2:

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re:ei oo Omituista...

ViestiKirjoittaja moth-ham » 12 Loka 2008, 21:10

mul tulee aina tietokoneella semmonen tunne.jos oottaa jotain esim. että kaveri vastaa meseen ja tulee hiljaista,mun on pakko näpyttää jotain ettei pelota :oops:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Re:ei oo Omituista...

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 12 Loka 2008, 21:15

moth-ham kirjoitti:mul tulee aina tietokoneella semmonen tunne.jos oottaa jotain esim. että kaveri vastaa meseen ja tulee hiljaista,mun on pakko näpyttää jotain ettei pelota :oops:

hah :D itselläni on sama juttu kun olen paranormaali-foorumilla.
niin ja aina kun katon iltaisin RAW:n ja ECW:n tuntuu kuin joku kattelisi tai olisi samassa huoneessa :demoni:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja J. Doe » 13 Loka 2008, 05:46

Nyt tuli mieleen et kolmes edellisessä kämpässä on ollu sellanen tunne et joku? vuokranantaja ? on asettanu jotain kameroita ja tarkkailee. Ei kyl suihkussa mutta muualla huoneistossa. Nyt kerrostalo kämpäs, ei ole sellanen olo. Se oli kyllä aika häiritsevä tunne, mutta silkkaa vainoharhaa :mrgreen: Tuskin noi suihku kyttäämiset on sen kummempaa kun vastaavaa mielentuotosta. :alien3:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa