Omituista...

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Omituista...

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 17:39

Onko teillä muilla sellanen tunne kun muut kyttäisivät sinua / olisivat siinä vieressä, kun olet suihkussa? Itelläni on AINA semmonen tunne et joku olis siin vieres varsinki sillonku pesen hiuksia niin en nää mitään niin tuntuu et sillo se joku / jokin alkais lähestymää kuuluu askeleita välillä kun on saunassa / suihkussa....
Toivottavasti tuo on normaalia suihkussa.. Kertokaa omat mielipiteenne asiasta. :shock:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Heinä 2008, 18:12

Ihan normaalia on :) Kai se kuuluu ihmisen itsesuojeluvaistoon olla erityisen varuillaan tietyissä tilainteissa. Monesti kun olen suihkussa pesemässä hiuksia niin avaan äkkiä silmäni ja katson näenkö mitään. Eipä ole mitään näkynyt :)

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Riikervo » 10 Heinä 2008, 18:53

Dezil kirjoitti:Onko teillä muilla sellanen tunne kun muut kyttäisivät sinua / olisivat siinä vieressä, kun olet suihkussa?

Minä olen suihkussa äärimmäisen vainoharhainen. Vedän verhon aina niin tiukasti kiinni kun vain saan, vaikka tiedän ettei sinne kukaan tule. Varsinkin silloin kun muutin poikakaverini kanssa yhteen, niin uudessa kodissa oli muutenkin kauheasti totuttelemista. Minusta suihku oli jo silloin kun kävimme kämppää katsomassa jotenkin karmiva. En tiedä johtuuko se tuosta saunasta vai mistä, mutta suihkuun meneminen on yksi haasteellisimmista aamutoimistani vieläkin. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 10 Heinä 2008, 19:28

Jaarno kirjoitti:Monesti kun olen suihkussa pesemässä hiuksia niin avaan äkkiä silmäni ja katson näenkö mitään. Eipä ole mitään näkynyt :)


Itselläni juuri näin. Itse suljen aina saunan oven ettei sieltä tule mörkö :demonbunny: :D

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 10 Heinä 2008, 20:43

Suihkussa tulee kyllä kuikuiltua ympärille tämän tästä, varmaan eräällä elokuvalla on osuutta asiaan.. Sama juttu tiskatessa. :)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 10 Heinä 2008, 21:48

Ei mulla kyllä ikinä suihkussa ole tämmöstä tuntemusta tullu :? Muuten kyllä tulee siellä sun täällä :ghost:
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Erobouzu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 21:01

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Erobouzu » 11 Heinä 2008, 12:32

Minulla ei suihkussa tule minkäänlaista fiilistä kyttäyksestä, vaikka suihkuhuoneesta onkin (melko kammottava) näkymä lasioven läpi suoraan pimeään saunaan. Sen sijaan itsellä on se, että kun menen laittamaan vaatteita päälle kodinhoitohuoneeseen, niin on pakko vilkaista siinä takapihalle johtavalle ovelle, että onko siinä ovessa olevan ikkunan takana joku kyttäämässä. Tähän mennessä ei ole vielä ollut, vaikka neljä vuotta talossa asuttu :D . Laitan sen kyllä ihan vainoharhaisuuden piikkiin, että pitää tarkistaa ikkuna. :lol:

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja joni » 11 Heinä 2008, 15:22

Ittelläni on ihan sama juttu, että aina tuntuu ku joku olisi lähellä kun olen suihkussa ja välillä pelottaa että tulee joku kauna elokuvasta se hemmo :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Heinä 2008, 21:35

Täälläpäin ei ilmene kyseisiä suihkuongelmia. Mistäköhän johtuu?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 11 Heinä 2008, 21:37

Mäkin oon suihkussa/saunassa kauheen vainoharhanen. :lol: On se jännä!
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja tuputhy » 12 Heinä 2008, 00:11

Minulla oli juuri tuollainen tunne vuosia vuosia sitten italiassa. Nukuin youth hostelissa, missä miesten ja naisten suihkut oli erotettu vaan väliseinällä; sisään mentiin samasta ovesta.

Pesin hiuksiani suihkussa ollessani, valutin vettä naamalleni ja tuntui siltä, kuin joku tuijottaisi..avasin silmät, ja siinähän seisoi neekeri verhon raossa!!

Yritin saada sitä lähtemään ensin italiaksi, sitten englanniksi, mutta siinä se vaan seisoi, ennenkuin aloin suomeksi karjua ja kiroilla, sitten hävisi!!

Johtuneekohan sitten siitä, että se on jo koettu, mutta semmoista tunnetta minulla ei ole ikinä muulloin ollut..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Werttinen » 12 Heinä 2008, 00:26

meillä oli vanhas kämpäs just semmone synkkä kylppäri mis oli sauna kans siel aina hytis tuuli silleen pelottavasti eikä se suihkussa käyminen ollu kivaa se oli pelottava paikka :D mut nykyyä ei o mitää vastaavaa ongelmaa :)
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Gitarre » 12 Heinä 2008, 01:05

Mulla ei oo koskaa tullu sellasta tunnetta paitsi jos oikein muistan niin pari kertaa :?
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Dezil » 12 Heinä 2008, 10:02

tuputhy kirjoitti:Minulla oli juuri tuollainen tunne vuosia vuosia sitten italiassa. Nukuin youth hostelissa, missä miesten ja naisten suihkut oli erotettu vaan väliseinällä; sisään mentiin samasta ovesta.

Pesin hiuksiani suihkussa ollessani, valutin vettä naamalleni ja tuntui siltä, kuin joku tuijottaisi..avasin silmät, ja siinähän seisoi neekeri verhon raossa!!

Yritin saada sitä lähtemään ensin italiaksi, sitten englanniksi, mutta siinä se vaan seisoi, ennenkuin aloin suomeksi karjua ja kiroilla, sitten hävisi!!

Johtuneekohan sitten siitä, että se on jo koettu, mutta semmoista tunnetta minulla ei ole ikinä muulloin ollut..

Anteeksi repesin! :D

No varmaankin toi vainoharhasuus suihkussa voi johtua kenties Psycho leffasta...??

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 14 Heinä 2008, 14:14

Pienenä oisiko ollut silloin kun olin 9v niin olin vessassa asioimassa(olin yksin kotona) niin kuulin kuin ovi avautui avasin vessan oven ja näin äitini siinä eteisessä. Puhuin siinä muistaakseni viellä hänelle.Kun tulin vessasta ulos ketään ei ollut enään kotona. Siinä ihmettelin hetken ja lähdin kaverilleni. Rappukäytävässä hissi oli valmiiksi meidän kerroksessa mutta kun menin hiisin luo se lähti itekseen alaspäin. juoksin siinä hieman kummastellen alakertaan ja siinä hissi seisoi eikä ketään ollut tilannut sitä... Tämä tietenki saattoi olla kuvitelmaani mutta näin lähiaikoina en usko sitä kuvitelmaksi kun on tuo toisenkin kerran on tapahtunut. Mutta tällä kertaa näin ja puhuin kaverin "sielun" kanssa!! :( hiukan karmivaa kun ajattelee jälkikäteen, mitä olette mieltä asiasta oisko voinut olla "sieluja" tai mitä onkaan?!?!

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Arctica » 14 Heinä 2008, 19:52

Mullakin on suihkussa aina sellainen outo tunne, käyn yleensä äitin kanssa suihkussa ja yritän peseytyä mahdollisimman nopeasti jotta äiti ei kerkeäisi vielä lähteä. Ei se sitten olisi pelottavaa jos suihkuun pääsisi vaan yhdestä ovesta mutta meidän suihku on kellarissa, monta metriä maan alla!
Nyt kävi
näin

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja ropsoni » 16 Heinä 2008, 12:44

...........
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja ninjani » 16 Heinä 2008, 15:19

Ennen piti koko ajan pitää silmiä auki suihkussa, ettei mikään pääse yllättämään. Hyvä, että saunassa uskalsin käydä. Nykyään ei enää mitään sellaista, paitsi saunan ja suihkun välinen lasiovi! Sitä pitää vähän ajan välein vilkasta, että onko siinä mitään. Eipä ole mitään siinäkään näkynyt. Pakko myöntää, että olen jonkun verran tullut vainoharhaiseksi parablogin myötä. Noh, mutta nykyään se on aikavähäistä.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Calira » 22 Heinä 2008, 15:07

Juu itelläni just se kun pesee hiuksia, ja on silmät kiinii
niin tulee kauheen vahva tunne että joku seisoa napittaa siinä vieressä.
Pakko vähän väliä avata silmät..ja sitkun oon selälläni saunan lauteella niin
kuvittelen kokoajan että saunan katossa olevasta tuuletusaukosta tulee niitä
Kauna leffan tytön hiuksia :D
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Omituista...

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Heinä 2008, 14:01

Eiköhän tuo ole ihan normaali tunne.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa