Kummituksia kirkon hautausmaalla

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 24 Elo 2009, 18:29

Ihme on tapahtunut... Wespa ei uskokkaan kaikkea sinisilmäisesti toisin kuin olen saanut kuvan.. :D

Tosiaan jo aikaisempiin perusteluihin vedoten todella feikin oloista. Minkälaista tekstiä tullut tältä kirjoittajalta aikaisemmin? Meinaan tosiaan herättää epäilyksiä jos sama henkilö on muka kokenut melkeen kaikkea mahdollista yliluonnollisesta ja kertoo täällä niistä tuolleen oudon lapselliseen sävyyn ja ei ole uutena käyttäjänä rekisteröitynyt sitten provosoivimman viestinsä jälkeen. Että katsosin vielä aikasempia viestejä ennen kuin kokonaan teilaan tän tarinan..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Elo 2009, 01:10

Joo väärän kuvan olet saanut. Kiva, että se korjautui. Katson tilannetta aina tilannekohtaisesti. Jännästi silti jotkut päättelevät, että jos uskoo johonkin, niin uskoo kaikkeen. Tuohon epäluuloon olen törmännyt ennenkin. Tosin kaikki on mahdollista... :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja yenn » 03 Heinä 2011, 14:47

Hmm... aika sadulta tuo juttu munkin mielestä kuulostaa, mutta. Eihän sitä voi koskaan tietää.

Ajattelin nyt itse kirjoittaa tähän jutun mikä sattui minulle ja ystävälleni muutama vuosi sitten. En sano että asiassa on mitään paranormaalia, mutta todella kumma juttu se oli... liekö sitten jotain haudanraiskaajia ollut liikkeellä vai mitä.

Ystäväni äiti on kuollut ja mentiin hänen haudalleen. (hautausmaa sijaitsee espoossa,olikohan kellonummi?ei kumminkaan hautausmaa espoon keskustassa.)

Menimme muistaakseni aika valoisaan aikaan vielä, varmaan neljän-kuuden välillä kesällä.
Tosiaan huomasimme jo portilla ollessamme että siinä oli rikkoutunut loisteputkilamppu, emme siihen vielä oikein reagoineet. Jatkoimme matkaa haudalle, ja huomasimme siinä monia(15-25 ympäripyöreesti) kaatuneita kiviä ja ristejä, ihmettelimme asiaa kovasti..ystäväni äidin haudan vierestä oli kaadettu kivi ja yritimme nostaa sitä, mutta se painoi niin paljon ettemme saaneet sitä nostettua.
Ystäväni meni kumminkin juttelemaan äidilleen ja jäin itse siihen vähän sivummalle. Hetki oli aivan rauhallista, mutta aloin kuulemaan outoa ryskettä ja ryminää lähipusikoista..tuntui kuin ääni olisi tullut kokoaika lähemmäs, mutta ketään ei tullut näköpiiriin. Luulin ensin että kuulen omiani, mutta ystävänikin huomasi asia ja alkoikin siinä sitten puhella tyyliin "nyt tuli äkkilähtö, taidamme juosta pois aiiiivan kohta..." ja sitten otimmekin jalat allemme ja juoksimme autolle niin kovaa kuin mahdollista.
Heti autolla soitimme poliiseille että hautausmaalla on jotain häiriköitä ja hautoja on häväisty, ja poliisit lähtivät sinne samantien. Itse lähdimme paikalta pois koska pelkäsimme että sieltä tulee tosiaan jotain häiriköitä vielä kimppuumme tms.
Poliisit soittivat heti kun pääsivät hautausmaalle, ja pyytelivät meiltä tietoja missä kiviä/ristejä on kaadettu ym,missä loisteputki oli mäsänä ym. Poliisit löysivät oikealle reitille ja ystäväni äidin haudalle (Siitä tiesimme että oikeassa paikassa olivat), mutta YHTÄÄN kaatunutta kiveä/ristiä ei löytynyt. Ei mitään ilkivaltaan viittaavaa, ja isompaa ihmisporukkaa sieltä ei tavoitettu.

Että sellasta.

Jäimme pohtimaan pitkäksi aikaa että mistä hitosta siinä oli kyse, ja ystäväni ei uskalla enää mennä haudalle iltaisin ollenkaan ja päivisinkin mielellään jonkun seurassa. Kuten alussa jo sanoin, että varmaan mitään paranormaalia, mutta aika vauhdilla ovat saaneet jälkensä siivota..
Ja tosiaan se ryminä ja ryske kuului lopussa niinkin läheltä, että meidän olisi pitänyt nähdä jotain, oli se sitten eläin,ihminen tms. Mutta ei mitään. Noh, saatiin ainakin pohdittavaa. :)
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Reikämies » 06 Syys 2011, 20:34

[quote="yenn"][/quote]
Huligaanit nosti kivet pystyyn ja lähti karkuun ennen poliisin saapumista 8)
Juodaan viinaa :>

juomala
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Elo 2011, 15:33

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja juomala » 07 Syys 2011, 17:22

Mulle käy usein niin että kuvittelen kaikkia varjoja ja hahmoja hautausmaalla myöhään ollessani koska siellähän tunnetusti uskotaan kummittelevan.

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja yenn » 16 Syys 2011, 15:58

Todennäköinen vaihtoehto on et huligaanit juurikin nosti ne kivet pystyyn, mut jumaliste et ovat saaneet olla nopeita. :mrgreen: Sitä me jäätiin just miettimään, et miten ovat ehtineet siinä ajassa.. no, ihmeitä tapahtuu.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 16 Syys 2011, 18:22

yenn kirjoitti:mut jumaliste et ovat saaneet olla nopeita. :mrgreen: Sitä me jäätiin just miettimään, et miten ovat ehtineet siinä ajassa.. no, ihmeitä tapahtuu.


Ensinnäkin kun ihmiselle tulee stressireaktio, tässä tapauksessa se karkuun juokseminen ja poliisille soittaminen, ajantaju heittää hyvin helposti miten sattuu.
Toiseksi jos poliisipartio tulee paikanpäälle kaadettujen hautakivien vuoksi, voidaan odottaa keskivertoa 20-40min aikaa partion saapumiseen, ellei partio sattunut juuri sillä hetkellä olevan hautuumaan vieressä.
Toisin sanoen, puolikin tuntia menee pirun nopsaa kun on "jännää" ja siinä ajassa ehtii vaikka ja mitä. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 27 Syys 2011, 04:10

Pari talvea sitten näin autotietä ylittävän tumman hahmon, joka oli huomattavasti sameampi kuin 10-15 metrin päässä bussipysäkillä seisovat ihmiset. Hahmo ilmestyi tielle yht'äkkiä, vastaan tulevan punaisen auton läpi tai alta ja väkisinkin minua jäi mietityttämään hänen kaikenlainen istumattomuutensa kuvaan. Kyseessä ei ollut mikään taajamatie ja ihmettelin mm. sitä, miksi tuo henkilö ylitti tietä juuri siitä kohtaa, jotenkin tilanteeseen ja sijaintiin nähden soveltumatonta, irrationaalista, reittiä eikä tuntunut välittävän liikenteestä mitään. Ei vilkuillut sivuilleen, ei pysähtynyt odottamaan tms.

On siis talvi, hieman normaalia liukkaampi keli, lunta satelee hiljalleen, mutta näkyväisyys on kohtalainen ja hyvä sillä matkalla, joka minulla on bussipysäkille ja sen yli. Olen yleensäkin liikenteessä havainnoiva ja ennakoiva, joten en ensimmäisenä saa itseäni nielemään sitä, että en vain ollut huomannut tätä "ihmistä" aikaisemmin. Panen merkille, että muilla ihmisillä on väriä asusteissaan, mutta tämä erillään oleva hahmo on samean musta ja epätarkka reunoiltaan. Ja kummallisen kookas. Hahmon muodosta tulee välittömästi mielikuva nuoresta, kouluikäisestä, kookkaasta miehenalusta/ miehestä, joka on pukeutunut mustiin vaatteisiin ja joka kantaa mustaa reppua toisella olallaan.

Jatkan matkaani, mutta olen vielä normaalia herkemmässä vireystilassa edellä tapahtuneen vuoksi. Yhtäkkiä oikealta puoleltani työntyy tielle ja kaistalleni henkilöauto. Jarrutan salamannopeasti. Hyvin voimakkaasti, niin, että joudun tekemään töitä, että saan auton pysymään tiellä. Minun ja tielleni tulleen auton väliin jää vain noin puolitoista metriä. Toisesta suunnasta tulee vastaan ensin valkoinen henkilöauto ja sitten rekka-auto, jonka nopeus onneksi hidastuu mäen vuoksi nopeasti. Kaikilla autolla, mukaan lukien omalla ajokillani, on ajovalot.

Mikäli en olisi ollut tässä erityisen valppaassa ja virittyneessä mielentilassa tapahtumista aikaisemman jäljiltä ja kyennyt reagoimaan niin nopeasti, todellakin kuin ennakoiden, aavistaen, olisi ehdottomasti tapahtunut paha kolari. Toiselle puolen tietä en olisi voinut väistää ja molemmin puolin penkereellä olisi ollut myös välitön kuolema. Katsoin jähmeänä, miten vanha mies, kyydissään vanha nainen, jatkoi matkaansa sen näköisenä kuin ei olisi ollut millään tavalla tietoinen tapahtuneesta. Vastaantulevan rekka-auton kuljettaja oli myös jokseenkin järkyttyneen näköinen vanhusten auton aiheuttamasta vaaratilanteesta. Onneksi välittömästi perässäni ei ollut toista autoa.

Olen kiittänyt tuota tummahahmoista enkeliä/ enkelten lähettilästä jo monta kertaa antamastaan varoituksesta ja siitä ilosta, että olen saanut nauttia lapsistani nämäkin vuodet.

Tällä kertaa en kerro siitä eräästä vanhasta harmaasta miehestä, joka haki postin laatikosta, nousi portaat taloonsa ja katosi sisälle taloon, jättämättä jälkiä lumeen, jota oli yöllä satanut. Kello on 04:04 ja on pakko asettua lepotilaan.

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 19:01

Keksitty tarina, usein ne on juuri tälläisiä että "olin hautausmaalla tasan kello 1 yöllä ja näin aaveen hui."
~ Activity

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Kummituksia kirkon hautausmaalla

ViestiKirjoittaja Varjotar » 29 Touko 2013, 15:48

Kulkevia henkiä olen hautausmaalla nähnyt ja tuntenut, mutta nyt senkin kauniin nurkan päälle rakennettin rivarihelvetti, meni sekin nautinto :evil:
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa