aavekuiskaaja

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja aavenainen » 01 Elo 2008, 08:23

eli siksi kirjottelen kummitukset osioon kun mietin että sarjan sanotaan perustuvan tositapahtumiin onkohan kellään tietoa että näin on?

ja mitä mieltä itse olette näkeekö kyseinen ihminen aaveita oikeasti vai onkohan hän "hiukan pimeä päästään"?

jos tämä sarja perustuu kerran tositaphtumiin (kuten väitetty on) itse uskon että kyseinen henkilö näkee kyllä noita vainajia mutta ehkä sarjassa on "hiukan väritetty näitä kohtaamisia" :ghost2:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 02 Elo 2008, 00:22

pimeä päästä, sitä se teettää kun uskoo johonkin asiaan liian kovaa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 02 Elo 2008, 16:12

En kyllä muista kuulleeni/lukeneeni mistään, että sarjalla olisi heiveröisintäkään totuuspohjaa, voin toki olla väärässäkin, en ole tähän ohjelmaan kovin hyvin perehtynyt.

Tuli vain mieleeni, että et vain sekoittaisi tätä sarjaa "näkijä" -nimiseen tuotokseen? Se nimittäin perustuu löyhästi tositapahtumiin. Se nainen, jonka näkyihin sarja perustuu ja joka on antanut poliisille vinkkejä ruumiiden olinpaikoista yms. oli kerran Oprahissa vieraana, ja hän oli kyllä selvännäkijäksi äärimmäisen vakuuttava ja pelottavan spesifi, vaikka olen hyvin skeptinen näkijöiden/meedioiden suhteen. :roll:

Ei uskonasiaoissa ole mitään pipiä, ei niistä voi kiistellä.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja aavenainen » 03 Elo 2008, 19:54

juu en sekoita näkijä sarjaan mikä myöskin ihan mielenkiintoinen aiheeltaan :D voi olla kyllä että myöskin itse sitten olen jotakin huuhaa tietoa lukenut/kuullut. mutta kovasti sarjasta kohkasi meedio james van braag:kohan oli korjatkaa jos väärin meni..

olen kyseisen hepun kirjan lukenut ja häntä haastateltiin myöskin sarjan ensimmäisen tuotantokauden puitteissa muistaakseni.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja Wespa » 03 Elo 2008, 20:53

Korvapuikko kirjoitti:pimeä päästä, sitä se teettää kun uskoo johonkin asiaan liian kovaa

Tällaiset kommentit voi jättää jatkossa kokonaan kirjoittamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa aiheeseen. Sen mitä olen viestejäsi viime aikoina katsellut, niin bannit ovat aika lähellä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja Werttinen » 05 Elo 2008, 19:58

itse olen myös kuullut että jotain että sarja perustuisi tositapahtumiin mutta niinkuin näillä "hollywood" tuotoksilla on yleensä tapana liioitella asioita...joten siitä löytyy vain jotain minimaalisen tosista :D
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Elo 2008, 21:03

Perustuu tositapahtumiin: Päähahmo käy kaupassa aina perjantaisin...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Elo 2008, 18:13

Aqua vitae kirjoitti:Perustuu tositapahtumiin: Päähahmo käy kaupassa aina perjantaisin...

Näinhän ne asiat ylensä ovat.

jnenne
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 18:59

Re: aavekuiskaaja

ViestiKirjoittaja jnenne » 12 Elo 2008, 18:42

Hmm... Ehkäpä tyyppi joskus on jotakin nähnyt ja sitten tarinaa on väritetty, lisätty juttuja ja kaikkea tietty paisuteltu. Ja näin meillä onkin tv-sarja, joka lisää mielenkiintoa sanoilla: perustuu tositapahtumiin :D


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron