Kummittelevat Nuket

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 17 Elo 2008, 14:54

Olin jollain foorumilla ja löysin sieltä aiheen kummittelevista nukeista, siellä löysin tämän linkin:
http://www.squidoo.com/dollrobert Oli tuo vähän pelottavaa...o_O
Mitäs luulette, onko tuo vain keksitty vai onko oikea tarina? Lähinnä jäi mietityttämään tuo nuken koko, noin ihmisen kokoinen O_O (kai ymmärsin koon oikein?) pelkästään sen kokoinen nukke pelottaisi, varsinkin pimeässä.. Toisen linkin hukkasin, mutta se oli jokin sivu eBayssä jossa joku oli myymässä ns kummittelevaa nukkea. nukesta oli kirjoitettu esim. että sen huulet liikkuvat, se liikkuu yöllä, se puhuu montakin kieltä. Siinä nukessa taisi olla noin 12 vuotiaan työn henki jonka vanhemmat matkustelivat paljon ja siksi se osasi niin montaa kieltä.. Nukkesta oli myös kuvia (tietenkin), se näytti ihan tavalliselta nukelta. Jos kiinnostaa niin kannattaa etsi eBaystä haunting doll Tracy (vai oliko se Trisha..?)
Kuitenkin, onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia kummittelevista nukeista? Tai onko kukaan kuullut tarinoita niistä? Itselläni ei ole (onneksi/valitettavasti?) Tässä tylsä tarina jossa ei oikeastaan ole kummittelevaa nukkea, mutta...: Kerran oli pieni tyttö jonka mummo toi hänelle hymyilevän nuken. Joskus sitten kerran tämä tyttö luki Lue jos uskallat kirjaa ja siellä oli se klassinen murhaaja nukke-tarina (=D) no 6-8 vuotias herkkähermoinen tyttö tietenkin alkoi pelätä sitä =D(se oli se sen tyhjä hymy joka pelotti! o_O) Ei se nukke sitten koskaan onneksi liikkunut, mutta illalla monesti ennen nukahtamista rupesi tyttöä mietitytämään "mitä jos se tappaa mut sillä aikaa kun mä nukun?!" Ja tämän jälkeen Ghost Hunter ei ole enää koskaan sietänyt hymyileviä nukkeja! =D(Tämä herkkähermoinen tyttö siis olin minä =D) Minähän sanoin että tämä tarina on tylsä!
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Trauma » 17 Elo 2008, 17:10

Enpä oikein usko noihin kummittelevien nukkien tarinoihin. Ne ovat vain klassinen aihe mistä on väännetty paljon kauhua. Periaatteessa se olisi kuitenkin ihan fiksua, että kummitteleva henki astuisi nukkeen, mutta en usko siihen siltikään. Inhoan nukkeja. Ne ovat inhottavia, karmeita, kamalia ja kaikkea, mutta eivät eläviä. Nuken vieressä olo tuntuu täysin samalta kuin kuolleen ihmisen. Eihän kummallakaan ole sielua.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Werttinen » 17 Elo 2008, 18:30

No eipä pelota nuket ei :D semmoset pikku muovi kädet miten se nyt tappaa voisi tai vahinkoa ihmiselle tehä :lol: hauskoja nämä nukke jutut.
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Arctica » 17 Elo 2008, 19:53

No eipä pahemmin pelota kun ei meidän koko talossa edes ole nukkeja, en ole ikinä elämässäni edes leikkinyt nukeilla...
Mun mielestä nämä on vain sellaisia kauhutarinoita, ei siis totta.
Nyt kävi
näin

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 18 Elo 2008, 13:01

Youtubesta näitä löytyy myös. Evp:itä ja muuta sellaista. Ihan huumorimielessä tullut joskus katsottua. :) En usko näihin lainkaan. Toiset videot ovat niin feikkejä, että apinakin huomaa mistä on kyse. Toiset ovat taas hieman parempia.

Pienenä pelkäsin nukkeja, joten en ole ikinä omistanut ensimmäistäkään. Tämä ei tietääkseni/muistaakseni johdu mistään urbaaneista legendoista tms., vaan äitini mukaan torjuin voimakkaasti nukkeja jo ennenkuin osasin edes puhua.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Riikervo » 18 Elo 2008, 22:31

Pitäkää minua vaikka hulluna, mutta itse ainakin koen jotenkin pelottavina kaikki mahdolliset nuket. Pienenä en tykännyt edes Barbie-nukeilla leikkiä, koska minusta ne olivat niin kummallisia. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja ninjani » 24 Elo 2008, 09:39

Joo olen aina katsonut nukkeja, kun ne ovat kummallisia, ja se tyhjä hymy näyttää niin ´´epäilyttävältä´´. No onneksi ei ole tullut nukkeja meidän talouteen.
En kyllä usko mihinkään nuken kummittelemiseen. Se olisi jotenkin niin tyypillinen kauhutarina.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 24 Elo 2008, 12:24

Vähän jo kulunut aihekin tehdä kauhua?
Siihen kyllä yhdyn, että aina joku mieleltään kiero nukentekijä, mallailee nukellensa jotenkin psykoottisen kieron hymyn. Huvittaisiko jäädä yksin hämärään huoneeseen sen nuken kanssa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja JeiBei » 24 Elo 2008, 19:23

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Nemesis » 08 Joulu 2008, 13:17

en kyllä usko.. sama juttu ku oliko neitsyt marian vai jeesuksen kuva ilmestynny ihan normiin paahtoleipään nii se myytiin huutokaupassa ihan sikakovalla hinnalla... samati ku joku patsas (neitsyt maria?) itki verta... en usko eläviin nukkeihin.
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Joulu 2008, 22:06

Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Joulu 2008, 22:24

aika naurettavaa touhuu,
mäki alan myymää mus lapsuuden leluja ja väitän et paha demonin henki on siirtynyt tähän nukkeen ja kummittelee siinä.
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Ali G- » 08 Joulu 2008, 23:07

Zrud kirjoitti:aika naurettavaa touhuu,
mäki alan myymää mus lapsuuden leluja ja väitän et paha demonin henki on siirtynyt tähän nukkeen ja kummittelee siinä.


Mitennii?
***** hyvä bisneslähde :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Joulu 2008, 21:09

Pienempänä sen jonkun nukkekauhuleffan jälkeen vähän aikaa pelkäsin niitä mutta sitten joku aamu kun olin nähnyt niistä painajaista hakkasin pari nukkea kappaleiksi ja tajusin kuinka helppo ne on "tappaa" ja siihen jäi pelot. :)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Joulu 2008, 22:58


"HAUNTED Dead Silence Ventriloquist doll EYES FOLLOW YOU"

Olin kuolla nauruun - oikeasti. Nämä ovat joskus aivan mahtavia. Mitäpä eBayssa ei myytäisi, kerta elämänkin voi sieltä ostaa!

Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Danae » 11 Joulu 2008, 14:10

En usko myöskään, että nuket kummittelevat, mutta itsekin pienenä vierastin nukkeja. Varsinkin lapsinuket olivat pelottavia. Tyhjä katse lasisilmissä ja suu hieman ammollaan. Lisäksi monella on vielä jäykästi eteenpäin ojentuneet kädet (ainakin vauvanukeilla). Sitten kun nukke on selällään niin se näyttää ihan halvauksen saaneelta ja kuolonkangistamalta ihmieltä. Ei kiva. :roll:

Aika monella näyttää olla kammoa nukkeja kohtaan (myös eräillä kavereillani). Siinä mielessä onkin jännä, miten nukkeja lähes väkisin ostetaan lapsille. Kai jotkut niistä pitävätkin.

Itse sain joskus lahjaksi "puhuvan" nuken, joka toimi pattereilla ja sanoi "äiti", "anna maitoa", "leiki kanssani" jne.. Inhosin aina sitä nukkea, ja vähitellen kun siitä alkoivat loppua patterit, se meni yöllä päälle, ja heräsin siihen kun lelulaatikosta kuului "äiti, anna maitoa". Säikähdin kyllä aivan totaalisesti! Nukke joutui varastoon! Ei aivan kummitusjuttu, mutta pelottava silti. :?
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Nemesis » 11 Joulu 2008, 18:41

Regendos kirjoitti:

"HAUNTED Dead Silence Ventriloquist doll EYES FOLLOW YOU"

Olin kuolla nauruun - oikeasti. Nämä ovat joskus aivan mahtavia. Mitäpä eBayssa ei myytäisi, kerta elämänkin voi sieltä ostaa!

niimpä :'D tuosta samaisesta nukesta olen kuullut aika paljonkin juttua.. mutta kuka oikeesti usko että jokku nuket eläis? lukenu kenties elävien nukkejen yö kirjaa muutaman kerran liikaa?
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Aurelia » 11 Joulu 2008, 23:26

Minusta kaikkein inhottavimpia ovat ns reborn-nuket:
http://www.rebornnuket.com/nukkekuvat.html

Ne näyttävät ihan oikeilta, kuolleilta lapsilta enkä mistään hinnasta ottaisi sellaista kotiini. En oikein muutenkaan tykkää nukeista, itselläni oli lapsena enemmän pehmoleluja ja mollamaijoja kuin muovinukkeja.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Joulu 2008, 23:45

Ovatko nuo nukkeja? Mitä nuita pienempiä kuvia katsoin niin näyttivät aivan oikeilta!
En todellakaan haluaisi tuollaista tähän taloon.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kummittelevat Nuket

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Joulu 2008, 11:37

Tuo on jo sairasta.
Ei tuollaisia enää. Ei ikinä.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa