Alienin näköinen kummitus??

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
jeedai
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 27 Syys 2008, 13:19
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja jeedai » 27 Syys 2008, 13:53

Minä veikkaan myös tuota unihalvausta jos et ole pystynyt liikkumaan. Itselleni on käynyt samalla tavalla. Luulin aluksi olevani hereillä kun jokin lähestyi ja koitin huutaa ja muuta mutta eihän siitä mitään tullut. Sitten muistin lukeneeni unihalvauksesta ja homma selvisi siinä.
900 year fiend smoking Dagobah green.

Avatar
Jerppa
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Syys 2008, 20:23

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Jerppa » 27 Syys 2008, 20:49

Toi on oudoin juttu mitä oon eläessäni kuullut!!! Minkähän värinen se olento mahtaa olla. Se voi (<- HUOM) olla joku harha näky, mutta siihen minä mä oikein usko. Jos tiedät jonkun joka tietää jotain talosta missä asut voisit kysyä siltä, tai edelliseltä asukilta! :ghost: + :alien2: = :demoni:
"Kun kaikki todisteet ovat kumottu, niin minä... minä... MINÄ USKON!"

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Phantom » 28 Loka 2008, 22:31

AV-M1-A6 kirjoitti:Itse tiedustelisin "olennolta" ensimmäiseksi syytä yölliselle vierailulle ja toiseksi miten hän (?) pystyy liikkumaan, niin oudolla tavalla.

Mä käskisin painua helvettiin siitä ja samalla vois pyyhkiä sen typerän virneen naamalta.Keskaria perään ja kusisin alleni. Nooo asiaan.. oikeesti voi olla aika pelottavaa jos oikeesti tollasta näet...Kun herätit isäsi näkikö hänkin ko:hybridin? Kantsis kokeilla jotai EVP:tä tai jotaki kamera hässäkkää yön ajaks. Nii saisit todistetta itsellesi vaikka että onko todellista vai mielikuvituksen tuotetta.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 13:00

Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Marras 2008, 13:10

Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.

Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 13:29

Regendos kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.

Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.

No kukin tietty tavallaan. Mulle tuo on ollut hyvä keino tarkistaa olenko hereillä. Hereillä ollessa saan valot päälle ja olo normalisoituu, mutta unessa joko valot eivät syty tai katkaisijasta painamalla joudunkin johonkin ihan toiseen paikkaan tai tapahtuu jotain muuta kummallista. Mutta kaiketi joku tuollainen arkinen asia voisi olla ainakin joillekin hyvä tarkistuskeino?

Millä itse erotat valvetilan ja unen jos koet siihen tarvetta?
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja JeiBei » 02 Marras 2008, 14:15

--
Viimeksi muokannut JeiBei, 16 Kesä 2017, 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 14:25

JeiBei kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:
Regendos kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.

Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.

No kukin tietty tavallaan. Mulle tuo on ollut hyvä keino tarkistaa olenko hereillä. Hereillä ollessa saan valot päälle ja olo normalisoituu, mutta unessa joko valot eivät syty tai katkaisijasta painamalla joudunkin johonkin ihan toiseen paikkaan tai tapahtuu jotain muuta kummallista. Mutta kaiketi joku tuollainen arkinen asia voisi olla ainakin joillekin hyvä tarkistuskeino?

Unessa kaikki tuntuu niin todelliselta. Harvoin sitä unen aikana tajuukaan kuinka outoa se todella on:D

Tuo on kyllä monesti totta. Itsekin olen nähnyt monta ihan todentuntuista unta.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja JeiBei » 02 Marras 2008, 14:58

--
Viimeksi muokannut JeiBei, 16 Kesä 2017, 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Dezil » 08 Marras 2008, 10:10

Joo tän voi lukita nyt koska en oo nähny sitä kummitusta pitkäään aikaan, onneksi. Ehkä joskus vilahtanu jossain mutta veikkaan että oon vaan vainoharhainen tässä talossa.

Avatar
charlie
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 15:40

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja charlie » 09 Joulu 2008, 15:55

Minulle on tapahtunu tollasta samankaltaista myös joskus, olen nähnyt esim. parvisängyltä alas kurkatessani maton päällä kyyristelevän pienen hahmon jolla on vaaleat käsivarret.. Voi olla hyvin mahdollista että se on väsymyksestä aiheutuva hallusinaatio mutta pelottavaa se silti oli.

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Nemesis » 11 Joulu 2008, 18:42

Dezil kirjoitti:Joo tän voi lukita nyt koska en oo nähny sitä kummitusta pitkäään aikaan, onneksi. Ehkä joskus vilahtanu jossain mutta veikkaan että oon vaan vainoharhainen tässä talossa.

ai sen kummituksen pitäs näyttäytyä sulle 24/7/365 ?
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Regendos » 18 Helmi 2009, 16:52

akba kirjoitti:
JeiBei kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:
Regendos kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:Yksi hyvä ja helppo tapa tietää onko unessa vai hereillä on yksinkertaisesti kokeilla laittaa valot päälle. Kertaakaan en ole unessa saanut lamppua syttymään tai katkaisimesta on tapahtunut jotain ihan kummallista.

Hah, itse olen kyllä unessa saanut valot päälle. Olin saanut lucid -aiheisia ohjeita ystävältäni ja pääsin kuin pääsinkin lucidiin. Yritin laittaa valot päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten muistin ystäväni ohjeet ja kysyin itseltäni: "Mitähän tapahtuu, jos painan katkaisiasta?" Sitten sain valot syttymään.

No kukin tietty tavallaan. Mulle tuo on ollut hyvä keino tarkistaa olenko hereillä. Hereillä ollessa saan valot päälle ja olo normalisoituu, mutta unessa joko valot eivät syty tai katkaisijasta painamalla joudunkin johonkin ihan toiseen paikkaan tai tapahtuu jotain muuta kummallista. Mutta kaiketi joku tuollainen arkinen asia voisi olla ainakin joillekin hyvä tarkistuskeino?

Unessa kaikki tuntuu niin todelliselta. Harvoin sitä unen aikana tajuukaan kuinka outoa se todella on:D

Tuo on kyllä monesti totta. Itsekin olen nähnyt monta ihan todentuntuista unta.

Tulee hieman myöhässä tämä kommentti, mutta unen ja valveillaolon voi varmistaa pitämällä sieraimia suljettuna sormilla ja yrittämällä hengittää niiden kautta (suu kiinni luonnollisesti). Tämän pitäisi toimia 99,99% varmasti. En tiedä, ketään, joka olisi voinut "tukehtua" unessa vain olemalla hengittämättä.

Asiaan: Minusta on hauskaa kuinka alieni + kummitus yhdistetään alienkummitukseksi. Ei pahalla, mutta se kuullostaa korviinni hieman naurettavalta. Alienit ja kummitukset erikeen kiitos.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Helmi 2009, 21:10

Aika hassulta tuo kuulostaa joo, mutta periaatteessa jos miettii, että kummitus on yleensä kuvattu ihmisen sieluksi, niin miksei avaruusolennollakin voisi olla sielua? Toki sellaisen havannoiminen luulisi olevan harvinaisempaa, kuin esim. normaalin ihmisen tai eläimen sielun, mutta itse näen sen mahdollisena skenaariona. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Regendos » 18 Helmi 2009, 22:50

Olettaen tietenkin, että meillä kaikilla on sielu joka saattaa jäädä tänne kummittelemaan, mutta vaikka ihmisellä olisikin sielu, se ei tarkoita, että alienilla olisi sielu. Oletko kuullut kummitusötököistä, tai kummitus rotista? Kumma kyllä, kummittelemaan jää ainoastaan meille ihmisille rakkaat asiat, kuten kotieläimet ja tietenkin ihmiset. Jos kotieläin kummittelee, se todennäköisesti on sinun omistama, vaikka yhtähyvin voisi olal jonkun toisen koira. Ötököitä kukaan ei sensijaan rakasta, vaan niitä pidetään vatsenmielisinä, kiertokululle välttämättömänä välikappaleena. Ne eivät kummittele.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Helmi 2009, 18:06

Jos mietitään syitä miksi sielu jää kummittelemaan, niin yleensä siihen on sellasia syitä kuten oman rakkaan odottaminen, jokin kesken jäänyt ongelma, traaginen kuolema jne. Harvoin eläimillä esim. on tällaisia ongelmia, mutta toki esim. kotieläimen (yleensä koira joka on todella uskollinen) voisi tuohon laskea myös. Kenelle se koira sitten tulisi kummittelemaan tai ketä se jäisi odottamaan? Omistajaansa tietenkin, jolloin harvemmin kuulet toisesta kaupungista juttua sinun kummittelevasta koirastasi. Eläimillä ja varsinkaan ötököillä tuskin on samanlaisia ihmisten ongelmia (yleensä) miksi niiden pitäisi jäädä harhailemaan.

Miten määrittelet sielun? Onko se esim. tietoisuus? Itse määrittelen sielun jotenkin siihen tietoisuuden kategoriaan, joten siihen menee mielestäni kaikki (myös ötökät joilla on erilainen tietoisuus), mutta kuten mainitsin, niin eläimillä ja ötököillä on vähemmän näitä ihmisten ongelmia ja siksi ei ol syytä jäädä ns. välivaiheeseen...

PS. Miksi vain ihmisillä pitäisi olla sielu?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Helmi 2009, 18:51

Varsin hyvää pohdiskelua. Sanoit suurinpiirtein ne asiat ääneen mitä pohdin kirjoittaessani tänne tuota edellistä viestiä. Valitettavasti kummitus/sielu/henki asioihin on kauhean vaikeaa sanoa juuta tai jaata, kun kaikki tämä mitä me täällä pohdimme on vain arvailua. Siksi halveksunkin joidenkin meedioiden ja "ammattilaisia" kummitusmetsästäjiä, jotka ovat hankkineet tietonsa olettamuksesta ja pitävät niitä täysin vedenpitävinä.

Kun puhun sielusta puhun siitä osasta meitä, joka saattaa jäädä tänne kummittelemaan. En minä sen enempää ole sitä päässäni monimutkaistanut, kun minulle tuottaa muutenkin vaikeuksia uskoa sieluun, joka olisi kaikessa elollisessa tai ihmisessä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Helmi 2009, 18:57

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jollain meedioilla tosin on (yleensä) omia kokemuksia ja monen meedion mielestä se ei ole mitään randomia arvailua. Toki huijareitakin löytyy, mutta joillekkin ihmisille on meedioista apua. Kaikki meediot eivät tosin ennusta tulevaisuutta jne. vaan pyrkivät auttamaan ihmisiä (ja joskus henkiä) ongelmissaan...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 12 Huhti 2009, 22:01

Tahtoisin tietää, kun ei noista lukemistani teksteistä selvinnyt, jos isäsi herätit ja se olento oli vieläkin näkyvissä, näkikö isäsi sen? Mitä hän tuumasi?

Aika hämärältä vaikuttaa, mutta en ala tuomitsemaankaan kun kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta jutulta.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Alienin näköinen kummitus??

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 17 Touko 2009, 19:31

No kuulostaa vähän oudolta... Jos veli vaan sua säikyttelee? On kuitenkin vähän vaikea alkaa kuvittelemaan sellasta kun ei ole pitävää todistetta... Voithan yrittää vaikka napata valokuvan, vai? :alien: :ghost2:
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa