Teille jokaiselle tänne...

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Cristal
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Joulu 2013, 10:25

Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja Cristal » 02 Joulu 2013, 10:48

Oma vanha profiili oli poistettu varmaan sen vuoksi, että käyn harvoin... :roll: Kuitenkin sen verran usein käyn että lueskelen mieluusti toisten juttuja... :D

Itellä siis on henkimaailma melkein jokaista arkipäivää. Kirjaimellisesti olen siis meedio ja selvänäkijä :ghost:

En edes siis aikoinani lapsena ajatellut että mussa olis mitään erityistä. Luulin, että on normaalia tietää ihmisestä niin paljon asioita heti kättelyssä ja nähdä juttuja. Oletin että mulla on vain hyvä ihmistuntemus ja thats it all :D Kyky mulla on sitä luokkaa etten ole oikein muilla tavannut paitsi muutamalla suomalaisella meediolla samantapaista mutta eri vahvuuksineen.

Olisi mukava löytää kanssa kulkija näissäkin asioissa.. :?

Kysymys siis kaikille ketkä lukee ja kirjoittaa niin miksi olet täällä foorumilla? Onko sinulla kokemuksia sellaisista asioista mikä saa sinut uskomaan tuonpuoleiseen tai muun maailman olemassa oloon? Miten se on tullut ilmi elämässäsi? :)

Näillä sanoin päätän tämän kirjoituksen ja jään odottamaan vastauksia :) :mrgreen:
“The universe is always speaking to us. ... Sending us little messages, causing coincidences and serendipities, reminding us to stop, to look around, to believe in something else, something more.”

nidhog
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Joulu 2013, 22:29

Re: Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja nidhog » 03 Joulu 2013, 22:54

Itseasiassa rekisteröidyin juuri. Varmaan ihan tietämisen halusta.

Yhdeltä näkökannalta en usko tuonpuoleiseen. Jos joitain asiaa ei tunne, niin siihen on hyvin vaikea uskoa. Kukaan ei ole tietääkseni kyennyt omia matkojaan todistamaan ja yliluonnollisten kokemusten kohdalla olisi tärkeintä sulkea harhan mahdollisuus pois.

En ilman raskaita todisteita usko myöskään mihinkään näkemisen lahjoihin. Tunnetusti on mahdollista, että ihminen tekee huomaamattaan havaintoja, ja siten osuu omaksi yllätyksekseen oikeaan tai tekee itsensä kannalta hyviä ratkaisuja.
Toki asioita voi tulkita erilaisten välineiden (vaikkapa korttien avulla) ja siten "nähdä" sellaista, mitä ei ehkä olisi muutoin kyennyt.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja aava » 09 Joulu 2013, 06:52

itellä tuo vaihtelee toisinaan on todella voimakkaita tapahtumia toisinaan on hiljasia kausia.. mutta monienkin tapausten ja hommeleitten myötä en voi enään olla kyllä uskomatta tuonpuoleiseen:D (itse kirjottelin aiemmin aavenainen nimellä) mutta unohdin salasanani:D (eipä ollut apua tuossa tuonpuoleisesta eikä "lahjoistani";DD) vitsi vitsi:)

kyllä joillekkin on annettu lienee vähän extraa mutta itse tuumin eilen töitä tehdessäni että voiko sekin olla siksi että ymmärtäisi elämää jokseenkin paremmin kun jamppa tuossa vieressä tai liisa tuolla edessä esimerkiksi.

koska nykyään on todella paljon väkivaltaa, itsekeskeisyyttä, jne jne.. mutta jos on itse nähnyt asioita toiselta kantilta oli se paranormaalia tai ei niin ymmärtää asiat ihan erilailla?? (luulisin näin moneen asiaan esim missä ihminen haukkuu ja arvostelee toista ittellä on ehken kuitenkin erilainen aatos tai näkemys asiaan) no mene ja tiedä:)

ja joskus joissain oudoissa tilanteissa on ihan mukavaa kun ymmärtää mitä lienee tapahtuu:) (jos jossain paikassa kummittelee/on aaveita). ja jos aistii ihmisessä jotakin ikävää ei välttämättä tule huijatuksi:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Zon
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Touko 2013, 22:12

Re: Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja Zon » 02 Tammi 2014, 16:21

joo eihä täällä ees sellanenkaa pelle ku zrud mesoo.. eli ei tääl oo enää mitää nähtävää heissan
Hulluuden ja viisauden ero on hiuksenhieno.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 08 Tammi 2014, 18:47

Kysymys siis kaikille ketkä lukee ja kirjoittaa niin miksi olet täällä foorumilla? Onko sinulla kokemuksia sellaisista asioista mikä saa sinut uskomaan tuonpuoleiseen tai muun maailman olemassa oloon? Miten se on tullut ilmi elämässäsi?
Cristal
Hyvä keskustelun avaus. Oma kiinnostus tuonpuoleiseen on alkanut 70-luvulla. Pari ufohavaintoa, joille löytyi selitys sitten vuosia myöhemmin. Nuo sattuivat ihan keskellä kirkasta päivää, eka keväällä lumien sulaessa ja toinen keskikesällä. Varmaan kuten niin monella muullakin, ahmin luettavaksi kaiken saatavilla olevan ufokirjallisuuden mitä kirjastosta vaan pystyi lainaamaan. Vuosia myöhemmin kävin sitten erilaisilla luennoilla, joissa tunnetut kotimaiset persoonat kertoivat omista kokemuksistaan. Muutaman kanssa on sitten pidetty yhteyksiä suurinpiirtein 25-vuoden ajan tätä kirjoittaessani. Sanonta että kun saa hieman tietää enemmän, huomaa miten vähän sitä oikeastaan tietää mitä kaikkea universumi pitää sisällään.
Tässä lyhyesti kerrottuna tärkeimmät :ufo:

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Teille jokaiselle tänne...

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 17 Helmi 2014, 22:16

Minua kiinnostaa erillaiset asiat ja itelläkin kokemusta asiosta jolle en ole löytänyt selitystä, eli mielenkiinnon vuoksi seuraan tätä foorumia, olen myös löytänyt vastauksia ja näkemyksi mieltä askarrutaville asioille
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa