Itseään selaava lehti

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
FilipinosDa
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 23:14

Itseään selaava lehti

ViestiKirjoittaja FilipinosDa » 26 Huhti 2014, 14:29

Äitini on kuollut 5 vuotta sitten. Hän oli suuri Aku Ankka- lehtien fani. Olin tämän viikon yksin kotona. Olin sytyttämässä uuniamme, sillä se on ainut tapa pitää talo lämpimänä. Oli kylmä joulukuu, pakkanen paukkui pihamaalla ja joulupukki oli tuloillaan moikkaamaan minun pikkusiskojani kunhan he olisivat ensin palanneet kotiin reissultaan äitini kanssa. No, palataampa siihen uunin lämmittämiseen...
Olin tunkenut kaikki roskamme uuniin polttaakseni ne, mukaanlukien yhden Aku Ankka lehden jonka päälle olin epähuomioissani kaatanut kahvia. Äiti ei tykännyt siitä. Aku Ankan sarjanumero oli 666. Se alkoi selaamaan itse itseään uunissa. Äitimme oli muuten kuollut tuohon uuniin. Isäni tunki hänet uuniin suutuspäissään. Isä on siitä nykyään hyvin masentunut. Löydän hänet usein yöllä kävelemästä tuohon uuniin ja hän yrittää sytyttää itsensä palamaan. Olen estäneyt sen aina pistämällä luukun kiinni jotta tuli ei saa happea.
En tiedä mitä tekisin, minua pelottaa, voisiko joku auttaa minua näiden kummitusasioiden kanssa?

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Itseään selaava lehti

ViestiKirjoittaja Varjotar » 01 Touko 2014, 20:43

Kuulostaa pyrkivän eteenpäin, valoa kohti.
Sinun tarvitsee hänet sinne saatella, kun ilmestyy taas.
I do not know if you do not know.. :ghost:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Itseään selaava lehti

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Touko 2014, 02:55

Tämä alue ei ole itse keksittyjä tarinoita varten. Lukitsin aiheen. Jokainen voipi itse tulkita aloitusviestin ristiriitaisuuksista, että kyseessä on keksitty tarina.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa