Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 12:32

niin tässäpä mielenkiintoinen aihe sinänsä :D luin jutun jossa mies kävi näkemään auroja onnettomuuden jälkeen.. toki itse ei aiheesta mitään tietänyt ennenkun kaveri joka oli aiheesta lueskellut kertoi mikä on homman nimi.

olenkin itse miettinyt kun kirjasen auroista ja niiden näkemisestä olen lukenut tai miten niitä opitaan näkemään.. itse olen nippanappa onnistunut näkemään "valkoista rihmaa!" hyvin läpinäkyvää kylläkin tai voisi melkein pitää myöskin "näköharhana ehkäpä" mutta kokeileminen ja harjoitteleminen on hauskaa xD siinä oli harjoitus että kun sormia pitää erillään jokusen sentin päässä toisistaan välille pitäisi kehittyä "yhteinen valo/yhteys tms" ja jos käsiä liikuttaa ylös alas toisistaan niin että kämmenet naamaa päin ja nostelee käsiään ylös alas yhteyden pitäisi säilyä.

mutta mitä mieltä täällä ollaan? voiko ihminen nähdä auroja? vai onko se joku aivollinen vika esim onnettomuuden jälkeen että kaikki elävä hehkuu valoa? itse uskon että voi nähdä joku hyvin herkkä ihminen auroja ja mahdollisesti muutakin "kuten kuolevan ihmisen ympärillä mustaa/harmaata" tai "sairaalla ihmisellä mustan läikän aurassa" näistäkin olen lukenut 8-)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 24 Tammi 2008, 13:46

Itsekin olen tuota harjoitellut, melkoisen huonolla menestyksellä. Tuo valkoinen muutaman millin - sentin eetterikehon raja on melko helppoa nähdä, mutta varsinaisen auran näkeminen onkin sitten jo haastavaa, ainakin itselle. Voin olla vaan lahjaton tämän homman suhteen. Pari kertaa olen melko kunnolla auran nähnyt, ja se on kyllä ihan vaikuttava näky. Ei ainakaan omasta mielessäni jäänyt kyseenalaiseksi onko se joku näköharha vai onko kyseessä ehta aura. Yleensä nämä näköharhan perustelijat sanovat että se on vain jälkikuva joka näkyy vastavärinä.. ja sehän toki näkyy monesti auran katsomista harjoitellessa, jos tuijottaa vaikka sytkäriä pitkään ja sitten liikauttaa silmiä, niin sytkärin vastavärinen kuviohan siihen jommalle kummalle puolen sytkäriä ilmestyy.

Omassa tapauksessani kyseessä oli paikoillaan istuva ihminen, aluksi pienen toljottelun jälkeen rupesi näkymään tämä valkoinen eetterikeho (jokapuolella kehoa eikä vain toisella kuten tuossa jälkikuvahommassa), melkoisen pitkän tuijottelun jälkeen rupesin näkemään kirkkaan keltaisen "säteilyn" puskevan kehosta ja laajentuvan.. loppujen lopuksi tämä "säteily" oli noin puolimetriä kaverin ulkopuolella joka suuntaan. Ja erittäin kirkas ja kaunis keltainen olikin, vaikka en keltaisesta värinä yhtään tykkää. Jälkikuvan voi sulkea pois aika helposti, kun tausta oli yksivärinen, ja tyypillä moniväriset vaatteet ja aura näkyi jokapuolella, sekä molemmat pysyimme paikallamme.

Tuohon eetterikehon tarkkailuun vinkkinä voisin sanoa että helpoiten omasta mielestäni sen saa näkymään jos vaikka aukaiset tietokoneella notepadin (tms, että saat tasaisen valkoisen taustan), sitten laitat kädet sormet harallaan vastakkain, niin että sormen päät ovat melkein yhdessä, sentti/pari välissä. Sitten tuijotat näytön valkeaa taustaa sormien välistä ja liikuttelen hitaasti käsiä ylös-alas(niin että toista kättä ylös samalla kuin toista alas), melko äkkiä rupeaa näkymään valkeat energialangat sormien välillä sekä käsien ja sormien ympärillä oleva valkea kerros.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: aura

ViestiKirjoittaja Burn » 24 Tammi 2008, 14:58

En nyt jaksa lainata kun tulisi aika pitkä vastaus : D.. Eli minnulla toimi tuo notepadin edessä liikuttelin sormia : D, ei tarvinut kuin 10s liikutella...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 16:18

joo siis tuolla tavalla olenkin saanut näkymään ilman valkoista taustaakin vaikka totta kokeilin valkoista taustaa vasten ja heti tärppäsi :) joo kyllä itsekkin uskon että aura näyttää erillaiselta kun jälkikuva..

en ole aivan varma mutta joskus olin omassa kädessäni näkevinäni ainankin neonsinisen välähdyksen :) mutta lienee lahjaton tässä asiassa minäkin xD tai sitten liian lyhyt pinnanen:) mutta pitää harjoitella lisää vaikka tuolla valkoisella taustalla sitten :D

sellainenkin vinkki kirjasessa oli että katsoo koko henkilöä ja hänen ympärystäänsä että näkee sen tietyn hehkun eikä jälkikuvaa.. ja jotakin jossakin selitettiin että myös luonne näkyy aurasta.. :? :roll: tiedä häntä sitten.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 24 Tammi 2008, 16:24

Juups, näin itsekin olen käsittänyt, että luonne näkyy aurasta.. tai ehkä dominoivammin vielä sen hetkinen emotionaalinen tila. Että jos tarkastelee jonkun auraa kun ihminen on surullinen tai vihainen niin auran värit ovat hyvin tummia, jne.

Ei vaan ole onnistumisia (eikä kyllä yrittämämistäkään) ollut niin paljoa että voisi todentaa asian omakohtaisesti. Mutta uskoisinpa totta olevan, kun siihen asti mitä itse on pystynyt kokemaan on todelta tuntunut niin miksipä se mikä ei ole vielä onnistunut ei totta olisi..
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: aura/telepatia..

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 16:32

toisaaltaan minulle tuli mieleen tuo juuri että (kyseinen henkilö josta luin oli joutunut onnettomuuteen ja nähnyt auroja) että näinköhän onnettomuus on vaikuttanut johonkin osaan aivoista siten että hän sitten on nähnyt auroja "hallitsemattomasti".. joskus olen kyllä miettinyt myös sitä että mihin ihminen pystyisikään jos olisi kaikki aivojen kapasiteetti käytössä.

vaikka nyt poikkeaa aiheesta (auroista :D ) mutta myöskin telepatiasta lueskelin tieteenkuvalehdestä että mitä skeptikot ja parpykologit siinä väitteli siitäkin aiheesta.. itselleni on senkin suhteen käynyt paljon niinkin että olen joitakin lauseitakin sanonut ja toinen vieressä todennut ajattelin tuota juuri.. ja sanotaan niinkin että siskoni ajatteli minua pitkän matkan päässä yöllä hädissään (kun oli kinaa ollut miehensä kanssa) ja kuulin nimeni mainittavan monta kertaa..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: aura

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Tammi 2008, 16:54

Tässä olisi kiinnostava video auroista:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... uvaamista/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 17:28

tuo video oli ihan mielenkiintoinen.. mutta jossain luki että tuota kuvausta pidetään hiukan kyseenalaisena.. mutta sitä ei kait tarkasti tiedetä miten ko kuvaus toimii.. (ja mieheni taisi sanoa joskus että sitä ei ihan parapsykologianakaan pietä). vaikka hauskahan se olisi tietää että mitä ittensä ympäriltä löytynee :D jos tuo kuvaus pitääkin paikkansa.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Semjase
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 17:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Semjase » 12 Maalis 2008, 20:06

Mulla oli kerran kämppis Aurasta .. :D Se murre on ihan kauheeta siäpäin! :shock:

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 13 Maalis 2008, 06:57

Semjase kirjoitti:Mulla oli kerran kämppis Aurasta .. :D Se murre on ihan kauheeta siäpäin! :shock:


:D vähä niinkus riäkkylänkin murre xD
toisen roska voi olla toisen aarre.

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Aura

ViestiKirjoittaja ropsoni » 30 Maalis 2008, 20:30

............
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 31 Maalis 2008, 01:18

Siis jos tarkotat sitä muutaman millin paksuista valkoita/väreilevää aluetta, niin ei. Se on käsittääkseni eetteriruumis, joka tavallaan yhdistaa fyysisen ja korkeamman tason ruumiit yhteen. Eli matalamman värähtelyn ainesta kun aura, mutta korkeamman kuin ruumis. Aura leviää sitten hyvinkin pitkälle kehosta ulospäin ja erittäin kirkkaissa väreissä kun sen näkee. Värit riippuvat tietysti henkilöstä ja henkilön luonteesta ja mielentilasta, eli ei välttämättä ole aina kirkasta ja kaunistakaan.

Mutta varsinaisen auran kun näkee niin siitä ei voi erehtyä. Tuo eetterihomman näkeminen on hyvä alku harjoittelulle ja sen takia kätevä juttu kun sen onnistuu melkein jokainen näkemään niin helposti ja nopeasti. Samalla tyylille aurankin saa kyllä näkymään mitä tuon eetterin. Jatkat vaan tuijjottelua ja koitat antaa silmien rentoutua lisää, kohdistamatta katsetta varsinaisesti mihinkään. Tämä antaa mahdollisuuden kolmannelle silmälle aktivoitua, minkä pitääkin olla aktiivisessa tilassa jotta auran näkeminen onnistuu. Voit vielä avustaa kolmanen silmänen aktivointia tuossa tilassa yrittämällä tuntea noin kulmakarvojen välissä olevan kolmannen "silmän". Koita tuntea tälle silmälle samankaltaisen tunteen kun jos olet hyvin väsynyt ja silmiä on vaikea pitää auki, niin silloin kun joudut väkisin aukomaan silmiä että ne pysyy auki. Ja kohta silmä alkaa taas vaipumaan kiinni ja taas väkisin aukaiset sen jne. Tällaista harjoitusta kohdistaessa kolmannen silmän kohdalle avustat sen aktivoitumista.

Mutta varoituksen sanana tähän että kyseistä harjoitusta ei pidä tehdä liian usein, eikä liian pitkään kerralla. Kerralla jos pitkään teet tuota niin päänsärky on melkein taattu. Kolmas silmä on chakra siinä missä muutkin, ja pelkästään yhden chakran aktiivinen aktivoiminen on sama kun pyytäisi ongelmia itselleen.
"I reject your reality and substitute my own"

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Aura

ViestiKirjoittaja ropsoni » 31 Maalis 2008, 15:51

.........
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Aura

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 31 Maalis 2008, 19:33


Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 01 Huhti 2008, 07:30

ropsoni kirjoitti:Okei kiitti! Mistä muutes pölläset noi kaikki tiedot, vai tiedätkö ihan luonnostaan noi kaikki?


Suurin osa on luettua tietoa, ja osa on sitten kokeiluilla varmistettua tai kokonaan itse koettua.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Aura

ViestiKirjoittaja ninjani » 21 Huhti 2008, 16:53

Eikö niillä aurojen väreillä ole erillaisia merkityksiä? Oon kuullu,että niillä on.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 21 Huhti 2008, 18:33

ninjani kirjoitti:Eikö niillä aurojen väreillä ole erillaisia merkityksiä? Oon kuullu,että niillä on.


kyllä taisi olla luonne ja tunnepohjaisia ja jostakin luin että jos aura on musta/harmaa, mustia pilkkuja tietyssä kohdassa jne. kertoo ne sairaudesta/kuolemasta.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Vibat
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 18:46

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Vibat » 21 Huhti 2008, 22:26

hmmm..... kokeilin tota neuvoo et miten sen voi nähä ja rupesin näkee sellast vihreetä valoo käsien ympärillä?näinköhän oman aurani?

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 22 Huhti 2008, 20:54

Puolustan taas kerran tieteellistä näkökulmaa
Kun ihmistä katsoo ja odottaakin näkevänsä jonkin valon ihmisen ympärillä niin aivot saattavat tehdä sellaisen siihen ihmisen ympärille vähän kuin hallusinaatio ilman aineita!
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 23 Huhti 2008, 11:49

Korvapuikko kirjoitti:Puolustan taas kerran tieteellistä näkökulmaa
Kun ihmistä katsoo ja odottaakin näkevänsä jonkin valon ihmisen ympärillä niin aivot saattavat tehdä sellaisen siihen ihmisen ympärille vähän kuin hallusinaatio ilman aineita!


itseasiassa jostakin luin että joku mies oli käynyt onnettomuuden takia näkemään auroja. eli tavallaan hän ei "odottanut näkevänsä mitään" mutta se voi olla totta että se on jotkin aivoperäistä juttua on juu.. :D migreenin omistavana voin sanoa että se mitä joskus häivähdyksiä olen nähnyt vahingossa ei ole esim sama kun "migreenin aura"..
toisen roska voi olla toisen aarre.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron