Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 24 Tammi 2011, 21:04


Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Tammi 2011, 09:55

WM_ kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=B6NIUV24vcQ


Mielenkiintoinen video. Terveysasioista ja niiden yhteydestä auraan siinä näköjään puhuttiin ainakin. Kirliankuviakin esiteltiin.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 30 Touko 2011, 00:30

Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 31 Touko 2011, 08:04

Verninia kirjoitti:Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!

Voisitko kertoa siitä itse luennasta lisää?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 01 Kesä 2011, 08:38

Verninia kirjoitti:Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!


Kuinka kauan auranluenta kesti, minuutteja? Katsoiko lukija pään yläpuolelle vai kenties otsaan? Vai jotenkin ihan muuten?
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 09 Kesä 2011, 14:35

Tarkastelin tuossa auraani peilin kautta ja ihastelin millainen sateenkaari aurastani on tullut, värejä on paljon ja värit ovat hyvin kirkkaat. Kämmenien ympärillä ehkä kirkaimmat. Omat fiiliksetkin ovat olleet normaalia paremmat viime päivinä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Kesä 2011, 15:59

portinetsija197 kirjoitti:Tarkastelin tuossa auraani peilin kautta ja ihastelin millainen sateenkaari aurastani on tullut, värejä on paljon ja värit ovat hyvin kirkkaat. Kämmenien ympärillä ehkä kirkaimmat. Omat fiiliksetkin ovat olleet normaalia paremmat viime päivinä.

Olis mielenkiintoista tuolleen analysoida itteensä.. nice!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Heinä 2011, 18:50

Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Heinä 2011, 22:35

Regendos kirjoitti:Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.


Mutta näin näkee aina saman värisen auran jos katsoo ihon läheltä, koska väriksi muodostuu ihon vastaväri. Eli kaikilla vaaleaihoisilla on sinertävän vihreä aura siinä tapauksessa. Vaatteet luo omat värinsä vaatteiden ympärille.
Plus että kun liikuttaa silmiään, kääntää päätä niin tuo "aura" seuraa perässä. Oikea aura tuskin tekee tätä?
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

emppu80
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Heinä 2011, 01:21
Paikkakunta: uusimaa

Re: Aura

ViestiKirjoittaja emppu80 » 09 Heinä 2011, 17:53

Regendos kirjoitti:Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.

kyllähän sitä näkee kaikkea kun oikein keskittää katseensa ja lisäksi haluaa nähdä.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 11 Heinä 2011, 07:48

Regendos kirjoitti:Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.


Vastaväriefekti tulee mukaan jos tuijottaa jotain kohdetta pitkään silmiä räpäyttämättä, otin itse aikanaan tuon asian huomioon auranäköjuttua arvioidessani. Itse ainakin saan vastaväriefektin katoamaan hyvin nopeita silmänräpäytyksiä tekemällä kun katson kohdetta. Lisäksi vastaväriefekti näkyy tasomaisena ja auroissa taas (ainakin minulla) on selkeä kolmiuloitteisuus mukana, ei niitä pysty sotkemaan keskenään jos juttuun on taipuvaisuutta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 20 Heinä 2011, 23:16

WM_ kirjoitti:
Verninia kirjoitti:Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!

Voisitko kertoa siitä itse luennasta lisää?

Voin toki! Tuolloin aiemmin kävin lyhyessä luennassa Maailma kylässä-festareilla. Istuin jalat maassa ja kämmenet avoimena silmät auki, kun lukija istui silmät kiinni, hiljentyi, keskittyi ja nappasi energiakentästäni erilaisia kuvia ja tarinanpätkiä. Olin vähän skeptinen ja jännittynyt, mutta päätin sen jälkeen kokeilla uudestaankin.

Kuvat oli osuvia, ja skeptikot voi väittää että lukija on puhunut yleismaallista liibalaabaa, mutta ainakin se antoi itselle ajattelemisen aihetta ja osui niihin aiheisiin mitä olin itse työstänyt.

portinetsija197 kirjoitti:Kuinka kauan auranluenta kesti, minuutteja? Katsoiko lukija pään yläpuolelle vai kenties otsaan? Vai jotenkin ihan muuten?


Lyhyempi luenta kesti ehkä vartin, mutta kuluneella viikolla kävin pidemmässä luennassa, jonne varasin ajan jo kuukausi sitten. Siellä vastassa oli kaksi lukijaa, ja yksi joka kirjoitti kaiken ylös. Tämä pidempi kesti noin puolitoista tuntia, ja kävi kattavasti läpi kaikki osa-alueet kehossa ja mielessä. Lukijat olivat silmät kiinni.

Tämä(kin) luenta perustui aurasta tulevien värähtelyiden tulkintaan kuvien ja tarinoiden kautta. Lähes kaikki tunnistin heti omakseni ja tiesin kenestä lähimmäisestä ja mistä omasta prosessista milloinkin oli kyse. Nämä kuvat ei todellakaan olleet mitään "yleismaallisia" vaan suorastaan hätkähdyttävän tosia omia ajatuksia/kokemuksia puettuna erilaisiin ympäristöihin. Toki kaikki lukijat on erilaisia, mutta nämä kohdalleni sattuneet oli kaikki harvinaisen selväsanaisia ja saivat viestit välitettyä.

Tämän jälkeen tiedän esimerkiksi paremmin, että olen intuitiivisesti tiedostanut asioita, jotka olen aluksi tyrmännyt kuvitelmaksi tai hölynpölyksi. Nyt rupean kuuntelemaan intuiitiotani enemmän, mutta tietenkin järjen kanssa. Kaikkea ei sovi totuutena uskoa, eikä kaikkea tuotakaan mitä noista luennoista on kerrottu. Mielenkiintoista joka tapauksessa.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 21 Heinä 2011, 06:28

^Mielenkiintoista, kiitos! :)
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Heinä 2011, 18:39

Kiitoksia Verninia!

Näköjään ei-visuaalista koulukuntaa nuo lukijat, eliminoivat sillä vastaväriefektin pois, ei ole tullut juurikaan tuosta koulukunnasta luettua että sinäänsä mielenkiintoista, lukijat ovat todennäköisesti synesteetikkoja eli saavat värejä/kuvia mieleensä muiden aistien avulla.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
emelie
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 27 Heinä 2011, 14:51

Re: Aura

ViestiKirjoittaja emelie » 27 Heinä 2011, 15:13

Mua on alkanut kiinnostaa aurat ja chakrat. Olen harjoitellut oman aurani näkemistä mutten vielä sitä hallitse. Haluaisin kysyä, että voiko auran nähdä kuvassa tai videossa? Itse katsoin youtubesta jotain videota missä opetettiin näkemään auroja. Katsoin videon miestä kolmannen silmän kohdalle ja kun olin hetken katsellut niin näin miehen oikean olkapään kohdalla keltaista. Kun siirsin katseen olkapäähän, ei enää näkynyt mitään. Voiko olla mahdollista että näin videon miehen auraa? Vai lieneekö kyseessä joku optinen harha?
Usko on sydämen asia.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 17 Elo 2011, 12:13

Tuosta on vähän ristiriitaista tietoa, mutta jos miettii sitä että aura on heikko valoilmiö ihmisen ympärillä niin miksei sitä noin teoriassa voisi nähdä videokuvassa kun kuvaus tallentaa kaiken "valoinformaation" ja toistaa sen videota katsellessa. Tietenkin tuossa tapauksessa voi olla kyse vastaväriefektistä minkä kuva aiheuttaa. Katselin aikanaan yhtä naista reaaliaikaisen videoyhteyden kautta siten kun auraa katsotaan ja silmät sulkiessani näkyi hyvin kirkas välähdys hänen päänsä ympärillä, se ei muistuttanut vastaväriefektiä ollenkaan, mutta en tiedä oliko se sitten "tallennetun auran" välähdys. Muutamissa muissakin vastaavissa tapauksissa olen havainnut jotain samantapaista. Tiedä sitten mistä on kysymys.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
kartanonrouva
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 15:21

Re: Aura

ViestiKirjoittaja kartanonrouva » 05 Touko 2012, 19:54

Olen nähnyt nuorempanan kasvien eteeristä valoa, en tiedä voiko sitä auraksi sanoa. Sellainen hehku lehtien ympärillä, lehtiruoteissa kirkkaat hehkuvalot. Näin nämä täysin pimeässä olohuoneessa, jossa kävin leijailemassa ruumiistairtaantumisen aikana. Näin myös lelujen pinnoilla keltaista ja pinkkiä lähes neonhehkuvaloa. Muissa elottomissa kappaleissa en nähnyt. Yksi ystävä mainitsi, että lapset ovat niin elämänvoimaisia, että heistä tarttuu eteeristä eloa leluihin.

Omaa auraani en ole nähnyt, enkä muista, että irtaantumisen aikana olisin nähnyt mitään hopeaa tai vaaleaa omaa eteeristä kehoani. Tätä on usein kysytty.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aura

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 11 Touko 2012, 16:00

Lapsien pitäisi nähdä aurat ihmisten ympärillä, yksi jännä omakohtainen kokemus tuostakin on kun kerran yksi 4-vuotias lapsi äitinsä kanssa käveli vastaan ja lapsi sanoi että "sedällä on kirkkaat värit ympärillä", äiti rupesi torumaan lapsea satuilusta, mutta sanoin äidille ettei lapsi välttämättä satuile ja että voinko kysyä väreistä lapselta ja sain luvan äidiltä, kysäisin lapselta että mitä värejä hän näki ympärilläni mutta ei osannut ensin sanoa mutta sitten keksin kysyä että muistuttiko joku väreistä hänen äitinsä hameen väriä joka oli indigonsininen niin lapsi vastasi että joo ja pari muutakin väriä osui kohdalleen esimerkkien osalta, sanoin lapsen äidille että lapset näkee ihmisten ympärillä auroja havaintojen mukaan ja lapsia ei pidä torua vaikka he sanoisivat jonkun hehkuvan väreissä, aikuiset eivät yleensä näe auroja mutta sanoin itse näkeväni oman aurani ja lapsi oli nähnyt samoja värejä ympärilläni mitä itse näen peilin kautta joten lapsi oli sen perusteella nähnyt aurani. Äiti oli aika ihmeissään mutta vaikutti keskustelun jälkeen uskovan selitykseni.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 07 Kesä 2012, 23:24

Oho! Hauska kohtaaminen sulla! Hyvä jos oot antanu äidille ajateltavaa!
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Verninia » 28 Kesä 2012, 23:21

Tää foorumi ei näköjään anna mun poistaa tätä viestiä.
Viimeksi muokannut Verninia, 19 Heinä 2012, 00:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa