Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Aura

ViestiKirjoittaja marge15 » 01 Touko 2008, 19:35

Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Aura

ViestiKirjoittaja aavenainen » 02 Touko 2008, 21:42

marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?


käsittääkseni tälläisestä ompi kyse :D ja toinen justiinsa että on herkkä vaistoamaan toisen/jonkun läsnäolon.
toisen roska voi olla toisen aarre.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Aura

ViestiKirjoittaja marge15 » 02 Touko 2008, 22:09

aavenainen kirjoitti:
marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?


käsittääkseni tälläisestä ompi kyse :D ja toinen justiinsa että on herkkä vaistoamaan toisen/jonkun läsnäolon.

Joo no toi on mulla hirveen yleistä että huomaan jos joku on vaikka 5metrin päässä selän takana mutta en kuiteskaa tiedä siitä :D

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 27 Touko 2008, 16:39

Mielestäni auroja voi nähdä ja tuntea,kuten pari ystävääni tuntevat auroista ihmisten tunnetilat ja joskus sen, millainen ihminen on ja mitä on kokenut ynm.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Touko 2008, 16:54

marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?


Tässä on kyllä puhtaasti kyse alitajunnan "havainnoijasta".
Aivot ottaa vastaan paljon informaatiota, mutta karsii ylimääräisen ja turhan pois.
Tämä data jättää kuitenkin jäljen alitajuntaan, joka esim. aiheuttaa epämukavan tunteen, että sinua tuijotetaan. Silmäsi ovat vilaukselta nähneet jonkun katsovan sinun suuntaasi. Info menee aivoihin, joka katsoo tiedon tarpeettomaksi, mutta alitajunnassa piilee varoitus, että joku katselee sinua.
Sama juttu kyseisessä tapauksessa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Aura

ViestiKirjoittaja ridikulous » 05 Marras 2008, 21:16

Pystyykö oman auransa näkemään? (Olisi kätevää pystyä harjoittelemaan itsellään, ettei tule huomautuksia, kun tuijotan ihmisiä.)
yes, it may seem ridiculous.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Marras 2008, 20:37

kädestään kyllä, tai sitten peilin kautta :)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Marras 2008, 21:08

Jaa, miten se sitten ilmenee? Meinaan se aura?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 08 Marras 2008, 22:30

Väreinä pääasiallisesti. Tosin ihmisiä on joka lähtöön, toiset ovat visuaalisia, toiset auditiivisiä jne. Yleensä auran katsomista opetetaan visuaalisesti, mutta henkilöstä riippuen voi olla helpompaa havannoida erilaisia energioita itselle luonnollisemmalla tyylilla. Näkemällä, tuntemalla, 'tietämällä', kuulemalla tai haistamalla. Kenties on monta muutakin tapaa havannoida eri energioita, en puhu pelkästään auroista vaan yleensä..

Itse olen nähnyt, tuntenut ja kuullut energian käsittelyn, että tämä vaihtelee. Ja oppaat painottuvat visuaaliseen puoleen, niin sen takia monella voi jäädä oma potentiaali asian suhteen saavuttamatta.

Ja samaan hengenvetoon voi mainita, että koska tässä on juuri monta tapaa havannoida asioita, niin harvinaisen helppo nämä hommat on ampua alas höpönlöpönä ja kuvitteluna. Mutta havannointia tapahtuu monella tasolla ns. arkipäivän asioiden kanssa.. tuulen suhinan puun lehdissäkin voi havannoida monella tavalla. Yksi näkee lehtien heilumisen, toinen kuulee lehtien havinan, yksi tuntee itse tuulen, jne. Voidaan siis sanoa tähänkin jos pidät silmät kiinni niin lehdet eivät liiku, silti toinen pystyy kuulon avulla tietämään että ne liikkuvat..
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Marras 2008, 22:48

Niin. aura on kyllä ihan mielenkiintoinen juttu... se on kanssa todella hyvää pizzan päällä.
Feel the LOVE

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Aurelia » 09 Marras 2008, 13:39

Yritin kovasti harjoitella mutten nää itseni enkä muksuni ympärillä kyllä mitään värejä. Melkein kaikessahan näkyy sellainen väritön reunus kun katsoo sillätavalla ettei kohdista katsetta mutta mitään värejä en kyllä näe. :cry:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Aura

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 10 Heinä 2009, 15:58

minä nään tolla valkoinentausta-jutulla käteni ympärillä ihan ohuen kirkkaankeltaisen reunuksen.tai sitten vain kuvittelen.
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

tukemon
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Elo 2009, 17:00

Re: Aura

ViestiKirjoittaja tukemon » 09 Elo 2009, 17:04

niin, tuli tuossa mieleen ja tämän takia piti rekisteröityäkkin, niin että itse olen nähnyt auroja lapsesta saakka, aistin, jos toinen aura koskee minua, sekä näen, olen oppinut selittämään näille eri välille luonteen ja jos yhden värin seurassa on joku toinen väri niin se tarkoittaa että on sairas

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2009, 18:57

tukemon kirjoitti:niin, tuli tuossa mieleen ja tämän takia piti rekisteröityäkkin, niin että itse olen nähnyt auroja lapsesta saakka, aistin, jos toinen aura koskee minua, sekä näen, olen oppinut selittämään näille eri välille luonteen ja jos yhden värin seurassa on joku toinen väri niin se tarkoittaa että on sairas


Hyvin mielenkiintoista. Jos näet jonkun tietyn värisen auran, tuntemattomalla ihmisellä, osaatko suunnilleen arvioida jo siitä millainen tämä ihminen on?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Elo 2009, 20:41

Haluaisin pistää tuon aurakyvyn koetukselle.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2009, 20:47

Regendos kirjoitti:Haluaisin pistää tuon aurakyvyn koetukselle.


Nimenomaa, tehdä siitä joku videobloggaus tai jtn.. henkilöhän toki voi pysyä halutessaan tuntemattomana, vastailla vain "testin" kysymyksiin jne :P

Hitto, pari vuotta sitten en tiennyt mitään niin mielenkiintoista kuin aurat!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Elo 2009, 21:00

Pidän auroja yhä ihmissilmän illuusiona. En osaa suhtautua niihin vakavasti, mutta jos joku haluaa määritellä terveydentilaani tai luonnettani auran perusteella olen valmis kokeilemaan.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 09 Elo 2009, 22:41

Tietyssä mielessä auroissa voisi olla jonkinlaista vinhaa perää, sillä onhan jokaisella ihmisellä oma sähkövarauksensa.
Mutta se että ihmissilmä näkisi tällaista, ei tunnu järkiperäiseltä asialta. Tietysti voi asiaa käsitellä niin, että se ns. kuudes aisti pukkaa kuvainformaation lisäksi auroja ja ne harvat ja valitut joilla tämä aisti tuntuu olevan pinnalla, voisivat nähdä sähkökentät/-varaukset.
Vaan eiköhän tuossa löydy yleisin selitys ihmisten "aurojen" näkemiselle: http://en.wikipedia.org/wiki/Aura_(symptom)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2009, 22:47

Regendos kirjoitti:Pidän auroja yhä ihmissilmän illuusiona. En osaa suhtautua niihin vakavasti, mutta jos joku haluaa määritellä terveydentilaani tai luonnettani auran perusteella olen valmis kokeilemaan.


Miten sitten joillain jotka näkee niitä (illuusioita) ne illuusiot toimii järkiperäisesti? Eli siis aura on aina saman muotoinen samalla henkilöllä ja saman värinen. ettei ne ole vaan jotain näkyjä vaan ihmisen ympärillä olevia kehiä?
Jos nyt voi uskoa että joku niin näkee edes

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Elo 2009, 22:26

WM_ kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Pidän auroja yhä ihmissilmän illuusiona. En osaa suhtautua niihin vakavasti, mutta jos joku haluaa määritellä terveydentilaani tai luonnettani auran perusteella olen valmis kokeilemaan.


Miten sitten joillain jotka näkee niitä (illuusioita) ne illuusiot toimii järkiperäisesti? Eli siis aura on aina saman muotoinen samalla henkilöllä ja saman värinen. ettei ne ole vaan jotain näkyjä vaan ihmisen ympärillä olevia kehiä?
Jos nyt voi uskoa että joku niin näkee edes

Itse lasken ääneni illuusio-kortille.
Auroja näkevät ovat mielestäni samalla tavalla ehkä (jos tosissaan ovat) self-delusionaalisia siinä suhteessa missä monet psyykikot uskovat omia lavashowiaan.
Itse asiassa taitaa olla suhteellisen tutkittu psykologinen ilmiö.

Uskon, että tälleiset aurannäkijät eivät kestä testausta. :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa