Aura

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Elo 2009, 22:39

No kelle se olisikaan kuin polkupyörällä ajaisi? Niin yksinkertaista? Kyllä kaverini väittää näkevänsä. En ole puolesta enkä vastaan kun en hänen silmillään voi nähdä.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Aura

ViestiKirjoittaja carcass » 17 Elo 2009, 02:07

Ihmiset voivat nähdä aurat eri tavoin.
Itsehän näen toisen ihmisen "auran" tämän silmien kautta (en juurikaan "kehyksenä" hahmon ympärillä)
Samoin aistin silmien kautta chakrojen toiminnan/muutokset aurassa.
Ainakin itselleni tämä on varsin luonnollinen ominaisuus.

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Elo 2009, 06:21

carcass kirjoitti:Ihmiset voivat nähdä aurat eri tavoin.
Itsehän näen toisen ihmisen "auran" tämän silmien kautta (en juurikaan "kehyksenä" hahmon ympärillä)
Samoin aistin silmien kautta chakrojen toiminnan/muutokset aurassa.
Ainakin itselleni tämä on varsin luonnollinen ominaisuus.


Ja sitten sitä pitäisi lähteä testauttamaan.. Minulla ei luulisi olevan viettiä esitellä itseäni jos jotain osaisin :D Tai mistä sitä sitten tietää..

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 25 Elo 2009, 13:16

Morjens.
Olen uusi jäsen tällä foorumilla. Useasti on kyllä tullut lueskeltua erinäisiä juttuja tältä palstalta...ja nyt päätin liittyä ihan kunnolla. :D Täytyy kyllä ekas sanoa että loistavat sivut on...kiitokset siitä ylläpitäjille.
Tänään tapahtui jotain todella ihmeellistä, löysin netistä muutamia sivuja joissa opetettiin auran näkemistä. Täytyy sanoa että hieman olen epäillyt koko touhua ennen tätä, mutta tänään tapahtui se mitä en olis heti uskonut. :shock: Aloin näkemään auroja kun keskityin siihen ihan kunnolla. Homma lähti silleen ,että tuijottelin omaa kättä valkeaa taustaa vasten ja yritin saada auran näkymään...lopulta huomasin tyylin miten se toimii, ja voin sanoa että kahvi oli mennä väärään kurkkuun. :o Näin taivaansinistä ,oranssia ja vihreää väriä. Aina olen luullut että aura näkyy sellasena sumeena kerroksena, mutta nyt kun näin itse niin kyllä ne ennemmän neon valoja muistutti. :D Varmasti hienointa mitä olen ikinä nähnyt. Lisäksi näin sellasiä käsistä lähteviä hassuja pyörteitä, vähän niinkuin savua tai jotain. En osaa sanoa mitä se "savu oli".

Täytyy vaan katsoa silleen ettei tarkenna katsettaan mihinkää eikä räpytä silmiään, sulkee ajatukset ulkopuolelle ja antaa väriloiston näkyä....siitä se sit hetken kuluttua ilmestyy. Kannattaa kokeilla eri värisiä taustoja...ainakin valkea, sininen tai punainen toimii loistavasti.
Tästä innostuneena kävin hakeen ulkoa kasvin lehden, ja kokeilin näkyiskö siinä mitään...ja kyllähän siinäkin näkyi :D Sellanen vihreä/keltainen aura...vähän himmeempi ku oman käden aura, mutta hyvin erottuva kuitenkin.

En tiedä onko tällä osuutta asiaan mutta aloitin muutama päivä sitten kuuntelemaan sitä ravi's ascension audio freqs ääni tiedostoa...sitä missä kuuluu niitä eri taajuuksisia ääniä, linnun laulu ja meren kohinaa.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 25 Elo 2009, 13:24

Tervetuloa foorumille!

Kas, onnea vain! Kaikille se ei ole helppoa, joten sinulla lienee ollut uinuvia lahjoja tämän asian suhteen. Tosiaankin, ne värit ovat kirkkaita, kun sen auran saa kunnolla näkymään, eikä mitään sameita ja yksipuolisia jälkikuvaklönttejä.

Tuo savujuttu kuulostaa jännältä. Miten se siis lähti ja mistä? Vai oliko se niinkun kiinteänä kädessä jossain kohtaa? Keskellä kämmentä on semmoinen reilun 2€ kokoinen energiakeskus, ja nämä keskukset pyörivät 'pyörteenä' niin tuli mieleen mahtoiko jotenkin liittyä tähän..
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 25 Elo 2009, 15:50

Kiitos Hartsa.

En pysty vielä saamaan auraa koko kädestä vaan parin sormen alueelta kerrallaan. Tuli huomattua hassu juttu...minulla vaihtui mieliala tässä päivällä eräästä syystä hieman ärtyneemmäksi. Katselin sit tuota auraa niin siihen oli tullut sellanen ruosteen punainen alue ihan alimmaksi. Siis voiko se vaikuttaa noin hurjasti? :o

Joo ne "energia" pyörteet näkyi siinä muutaman sentin päässä ihosta sellasena pallona peukalon ja etusormen välissä...en ole niitä vaan aamun jälkeen enää nähnyt. Joka tapauksessa se oli tosi hienon näköistä.
Täytyy kyllä pitää tauko...meinaan että pää tulee aika kipeeksi

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 25 Elo 2009, 19:08

Juu, ei kannata liikaa riehua kerralla. Pidähän vähän paussia välillä ;)

Itse kun en auroja komennosta näe, niin olen vähän jäävi kommentoimaan, mutta kerrottakoon nyt mitä on tullut joskus luettua jostain(joskus jotain jostain on paras lähde!). Eli tosiaan aurojen näkemisissä on ilmeisesti eri tasoja, ja se sitten riippuu paljolti minkä tason näet, että vaikuttaako mieliala siihen auraan välittömästi ja suuresti. Jos tunneauran näet, niin silloin mielialamuutokset näkyvät käsittääkseni melko välittömästi myös aurassa. Ns. negatiiviset tunteet tummina/likaisina väreinä, positiiviset kirkkaina ja puhtaina sävyinä. En nyt heittämällä muista mitä muita aura/energiatasoja ihmiset ovat kertoneet nähneensä, niin en viitsi rueta arvailemaankaan.
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 25 Elo 2009, 20:02

Oikein hienosti lähtenyt käyntiin sinulla Rebel! :)
Hartsa, miten muuten, näetkö sinä auroja?

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 25 Elo 2009, 20:11

En näe. Tämä on yksi kiinnostuksen kohteista. Tai no, ei välttämättä auroja edes vaan ihan energioiden näkeminen yleensäkin kiinnostaa kyllä. Kerran olen auran kunnolla nähnyt jonkin aikaa, ja muutamia kertoja sitten sillä tasolla etten ole ollut niinkään varma, että onko kyseessä oikeasti aura vai jotain silmien temppuilua. Tosin näillekään ei äkkiseltään järkevää selitystä ole ollut, niin ehkä vain heikompia versioita auran näkemisestä..

Oletkos sinä, WM, ollut kiinnostunut tästä aurojen katseluhommasta siinä määrin että olisit hommaa treenaillut tai yritellyt?
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 25 Elo 2009, 21:15

Yrittänyt olen ja useita kirjoja aiheesta lukenut.. Ei ole onnistunut :/

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 25 Elo 2009, 22:06

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0

Tuosta ohjeet niin alkaa näkyyn ;)

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Elo 2009, 06:11

kiitos linkistä :)

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 26 Elo 2009, 10:27

Kyllä se tulee onnistumaan teilläkin, olen aivan varma asiasta. Jos joku olis mulle puoli vuotta sitten tullut sanomaan, että puolen vuoden kuluttua tulet näkemään auroja, olisin varmaan nauranut päin naamaa. :D
Jostain syystä kaikki chakra, aura, yms jutut on alkanut kiinnostamaan valtavasti viimeaikoina. Täytyy sanoa että hauskaa puuhaa.
Kertokaas sit mitä tuloksia ootte saaneet aikaan...luultavasti siihen ei mene kauaa ;)

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 26 Elo 2009, 11:33

Kyseinen opas oli minulle tuttu, tosin englanniksi sen olen lueskellut joskus. Tosiaankin, itse näihin aurahommiin tutustuin jo joskus vuosia sitten(ellei jopa yli 10v, lienee samoihin aikoihin kun OBE hommiin tutustuin), mutta en ole koskaan pitempään aktiivisesti asiaa harrastellut. Kuitenkin sen verran olen tätä kerennyt yrittämään, että jos minulla olisi lahjoja kyseisen kyvyn suhteen, niin olisin varmasti jo oppinut aurat näkemään hyvin. Muutama onnistuminen niinkin pitkällä aikavälillä kuin minulla kertoo tosiaan lahjojen puuttumisesta tämän suhteen, sekä siitä etten asiaan koskaan ole tarpeeksi paneutunut.

Näitten kanssa kun on yksilöttäin valtavia eroja, sinulla todennäköisesti on lahjoja asian suhteen, mutta monille muille se ei välttämättä yhtä helpolta tunnu... mutta kannattaa toki kokeilla, jos kiinnostusta löytyy, ja hyvällä treenimotivaatiolla ei heikompi lähtötasokaan esteenä toimi, hidasteena vain. ;)
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 26 Elo 2009, 13:38

Oho...Sinähän olet jo sitten aikamoinen veteraani :D No joo kyllä siinä voi toki olla yksilö eroja huomattavastikkin.
Ite olen kanssa hakenut tietoa tuosta OBE jutuista, todella kiehtovaa. Siinä en ole vielä saanut kovin suuria tuloksia aikaan mutta jotain kummiskin. Lisäksi kaikki psykokinesia jutut on lähellä sydäntä, telekinesia ehkä lähinnä. Siinä olen saanut hyviä tuloksia aikaan. Aluksi meinasi vaan olla hankaluuksia kun mieli hankasi vastaan "ei tää oo mahollista" "ei tää oo mahollista" Varsinkin psi- hyrrän kanssa tein monen monta testiä ennen kuin sain itseni vakuuttuneeksi ilmiön olemassaolosta.
On muuten hieno juttu että löysin tän sivuston...tääl vaikuttais olevan paljon saman henkistä porukkaa. :D

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Elo 2009, 22:33

Jep, tervetuloa vaan joukkoon! :)
Auroissa kuulemma pitää ottaa huomioon sekin että kun näkee jonkun auran, sen näkee oman auransa läpi, eli jos jonkun aura on vihreä, sinun tai sen toisen aura on sininen tai keltainen.. Pistää vähän vaikeustasoa sen muistaminen :P

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 01 Syys 2009, 21:15

Voiko ihmisen auroissa tuntua lämpötilat?

Itse ihmettelin tänään ruokalassa, kun tilat ovat sen verran ahtaat että kaikki joutuvat istumaan aivan vieri vieressä, niin siinä vieressäni oli poika, josta oikeasti hehkui kuumuutta! Jalkani oli ehkä 5 cm päässä hänen jalastaan ja siinä oli todella omituisen lämmin. Siirsin jalan iha hänen jalkansa viereen (ihan siis vain testaillakseni :mrgreen: ), niin tuntui melkein siltä että oma jalkani olisi tulessa, kun oli niin kuuma. Ja muutenkin se lämpö oikein hehkui hänestä, niin että hänen puoleinen osa vartalostani lämpeni aika häiritsevästi.
Sama juttu on tapahtunut ennenkin, mutta siitä henkilöstä säteili kylmyyttä eikä lämpöä.

Joten ihan vain tässä mietiskelin, että jospa joku tietäisi tähän selityksen..
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Rebel » 02 Syys 2009, 12:09

Kyllä minä ainakin olen kuulluut että auran voi tuntea. Olenpa nähnyt jossain videossa sellassen laitteenkin millä pitäisi havaita auran...tiedä sitten toimiiko, ei ole omakohtaisia kokemuksia siitä. Siinä on kaksi sellasta kupari "antennia". :D
Aika hauska havainto joka tapauksessa sinulla.
Parin päivän sisällä pitäisi kolahtaa postiluukusta tietoa auroista...tovotaan että löytyisi uutta tietoa asiasta.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aura

ViestiKirjoittaja Hartsa » 02 Syys 2009, 14:27

Tuosta lämpöjutusta, en tiedä onko se sitten aura, energiakeho vai mikä, mutta kyllä immeisistä kuumuutta osaa hehkua ihan fyysisistäkin syistä. Esim meikäläinen hehkää monesti kuumuutta niin, että moni 'maallikko' on asiasta maininnut.. takana voi tosin olla energeettisiä syitä..

Mutta kyllä sitten myöskin energiakehoa voi tunnustella ihan käsin(ja miksei jaloin), ja näissä on sitten isojakin eroja. Esim opettelemalla tunnustelemaan toisten energiakehoja voidaan löytää ongelmakohtia, joita sitten voidaan hoitaa kuntoon. En oikein itsekään tiedä, että onko aura ja tämä sama asia eri tavoin havainnoituna vai kuinka. Mutta eipähän tuota auraa käsitteenäkään olla taidettu rajata mitenkään sen kummemmin. Mutta jos yleisesti puhutaan energiakehosta, niin näkeminen on vain yksi tapa havaita se, ja ikävä kyllä oppaat painottuvat tähän, kun monilla voisi olla lahjakkuutta energiakehon erilaiseen havainnointiin. Makuaistilla, intuitiolla, tuntemalla.. jopa kuulemalla. Itse olen kuullut kun energiakehoani käsiteltiin, niin kummalta kun se kuulostaakin.
"I reject your reality and substitute my own"

WM_

Re: Aura

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Syys 2009, 21:28

Ihminenhän hohkaa lämpösäteilyäkin ja olen siinä luulossa että aura koostuu erinäisistä säteistä joita ihmisestä lähtee..
Korjatkaa?

Ja tosiaan, varvuilla ja heilureillahan kuulemma auroja voi "mittailla"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa