Vahva intuitio häiritsee

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja Die » 21 Touko 2014, 02:27

Täälä taas pitkän tauon jälkeen sillä nyt tää neiti kaipais pikkasen jeesiä (enkä oikeen tiennyt, että minne muuallekkaan sitä ois tullu tuntojaan asiasta kirjottelemaan ja tyhmiä kyselemään). Multa vaati aika paljon jo pelkästään tän asian kirjoittaminen tänne joten enpä oo tästä hommasta kellekkään maininnut muutenkaan. Kaverit passittais mut varmaan psykan puheille :D

On ruvennut vähän rassaamaan, kun tuntuu, että armas ystäväni intuitio on vähän turhankin voimakas. Voisin jopa sanoa, että tietyllä tapaa häiritsee päivittäistä elämää, kun koko ajan pukkaa uutta 'tietoa' tajuntaan. Ja sitten kun yrittää tavallaan kieltää tämän 'informaation' itseltään niin se pukkaa samaa infoa uniinkin.

Tosin on mulla aina ollut kohtalaisen vahva intuitio, mutta ei kyllä ole ikinä ilmennyt näin vahvasti kuin nyt!

Viime viikonloppuna tiedostin erään henkilön saapumisen paikanpäälle jo reilusti ennen kuin edes ilmaantui paikalle. Ja hän oli vasta samana päivänä sanonut ystävälleni ettei ole tulossa. Erään ystäväni elämään liittyvän asian näin unessani. Unesta meni noin pari kolme vkoa kun asia tapahtui oikeasti. Lisäksi tiesin etukäteen erään ihmisen sotkevan muutamia asioita aivan totaalisesti tuossa jokin aika sitten. Näitä on aika paljon ja jos mä ne kaikki kirjottaisin niin listasta tulisi aika pitkä.

Oon ruvennut kiinnittämään tähän todella paljon huomiota. Tiedä sitten oisko tämä herkistynyt viime aikaisten tapahtumien ja kokemuksien seurauksena ? Toki voihan tää olla ihan perittyäkin, äidillä ja äidinäidillä kun on kanssa vähän samaa taipumusta. Äitini on mm. nähnyt muutaman aika merkittävän tapahtuman unessaan.

Mutta pointtina nyt se, että osaisko kukaan neuvoa miten tätä sais hiukan pidettyä kurissa/hallittua ?
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Touko 2014, 03:43

Rajatieteelliset taipumukset voi olla perinnöllisiä noin oman kokemuksen mukaan. Yleisesti ottaen omien kokemusten kanssa on vain elettävä, asioiden miettiminen voi pahentaa asioita.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja Die » 21 Touko 2014, 15:36

portinetsija197 kirjoitti:Rajatieteelliset taipumukset voi olla perinnöllisiä noin oman kokemuksen mukaan. Yleisesti ottaen omien kokemusten kanssa on vain elettävä, asioiden miettiminen voi pahentaa asioita.


Joo noh, äidille uskallauduin avautumaan. Onneksi hänellä siis tuota taipumusta on niin ei kattonut täysin kieroon. Vaan kyllä se vähän ihmetteli kun kerroin sille näistä 'viesteistä' mitä tajuntaan saattaa kesken päivän putkahdella.

Ihan mielenkiinnosta muuten laitoin eräälle näkijälle viestiä... Hän näki minulle erään asian mistä olen itse jo nähnyt jonkin näköisen välähdyksen. Varsinaisia aikoja en yleensä näe tapahtumille. Mutta suurta viivettä näissä ei ole ollut. Tämä välähdys oli vielä sellainen, että osaisin 'näkemäni' perusteella sijoittaa sen noin. puolentoista viikon päähän. Mutta saas nyt nähdä...
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 27 Touko 2014, 17:50

Sinulla on näemmä kanavat avautumassa :tapu:
Tosiaan, jäitä hattuun vaan kuten edelläkin neuvottiin tekemään. Nuo mitä olet nähnyt, ovat ns. mahdollisia "toteutumiskäytäviä" ja jotkin näyt voivat toteutua aivan kuten olet ne etukäteen nähnyt tai sitten eivät toteudu aivan sellaisenaan tai voivat jäädä ihan kokonaankin toteutumatta.
Laitan tähän jatkoksi linkin Ultran nettikolumniin, ehkä olet sen jo lukenutkin?
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0802.html

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja Die » 27 Touko 2014, 20:41

En itseasiassa ole. Kiitos linkistä ! Olen itsekkin koittanut löytää vähän tietoa/vinkkejä/apua netistä mutta ei oikein ota löytyäkseen joten jos jollain niitä hyödyllisiä linkkejä löytyy niin pistäkää ihmeessä tähän viestiketjuun tai vaikka mulle yv:nä :) !
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 28 Touko 2014, 10:20

Die kirjoitti:En itseasiassa ole. Kiitos linkistä ! Olen itsekkin koittanut löytää vähän tietoa/vinkkejä/apua netistä mutta ei oikein ota löytyäkseen joten jos jollain niitä hyödyllisiä linkkejä löytyy niin pistäkää ihmeessä tähän viestiketjuun tai vaikka mulle yv:nä :) !

Moi!
Mulle voi laittaa yv:tä jos siltä tuntuu, yritän ainakin olla avuksi.

piritan
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Heinä 2015, 19:37
Viesti:

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja piritan » 07 Heinä 2015, 20:18

Kappas, kohtalotoveri :D Vitsit, täällä on jänniä ketjuja :) En olekaan yksin kokemusteni kanssa :)
Normaalia paranormaalia elämääni:
http://palanormaalia.blogspot.fi

KatieMicaela

Re: Vahva intuitio häiritsee

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 20 Heinä 2015, 03:44

Ohan se kyllä joskus joo raastavaa kun saa sitä infoa asioista joista ei olisi halunnut. Usein itsellä nää liittyy huonoihin uutisiin, ne on varoituksia ja sen sellaisia. Positiivista on harvemmin. Tarkotus kai lienee olla lauman juurikin se vartija/varoittaja jos elettäisiin vielä sellaisissa eläinlaumoissa niinkuin joskus. Sellanen rooli, siltä se tuntuu ainakin. Teen kyl paljon töitä sen eteen että suljen itseäni ulkomaailmalta, säätelen jaksamistani. Koska en esim. osaa hyödyntää saamaani infoa vaan se stressaa kovasti ja sit odottaa asiaa tapahtuvaksi.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron