Ouija-lauta

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
lolthefloodWUT
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 23:29

Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja lolthefloodWUT » 13 Tammi 2015, 07:00

Elikkä siis tilasin kyseisen välineen, koska haluan vain varmistaa onko asunnossani ylimääräisiä asukkaita. Myöskin haluan tarkistaa erään niin sanotun kummitustalon että migä bössis siellä on. Eli siis, jos jollain on tarkkoja käyttöohjeita kyseisen laudan käyttöä varten, olisi kiva tietää, etten sitten tee mitään aloittelijan virheitä heti alussa :alienownage: Toiseksi, miksei tääällä enää oo ketään. On kyllä totta, että itsekkin palasin vasta takaisin tänne ja että en pitkään aikaan käynyt juurikaan sivustolla, mutta yritetään saada keskustelu takaisin entiselle tasolle!!! :mrgreen:
Naglfar-laiva, joka maailman lopussa Hrym-jättiläisen ohjaamana lähtee liikkeelle, on kokoonpantu kuolleitten kynsistä.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 13 Tammi 2015, 10:36

Tämä on sellainen aihe, että tähän tulee varmasti mielipiteitä laidasta laitaan ja saat samalla myös ohjeita laidasta laitaan, mutta jos lähdetään hakemaan "perinteistä" tapaa toimia sen kanssa, niin sitten saadaan paljonkin karsittua turhia pois.

Perinteinen tapa on aloittaa laudalla toimiminen ns. alkuloitsulla jolla saadaan lauta "aktiiviseksi" ja välitön ympäristö rauhoitettua. Seuraavaksi lähdetään hakemaan vastauksia niiltä entiteeteiltä jotka ovat sattuneet paikanpäälle vaivautumaan ja toivotaan, että ne eivät ole vihamielisiä. Lopuksi kun oma mitta tulee täyteen syystä tai toisesta, pyhkäistään kehiin loppuloitsu jolla saadaan mahdolliset paikalla olevat entiteetit poistumaan tilasta ja ne eivät tartu kehenkään paikallaolijan mukaan.
Loitsuista en sitten tiedä tuon taivaallista, eli joudut itse etsimään ja soveltamaan niiden osalta.

Loppukaneettina täytyy luonnollisesti sanoa, että jokainen uskoo tuohon jos haluaa, mutta tuossa ainakin jonkinlainen lähtökohta toiminnan suorittamiseen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja aava » 15 Tammi 2015, 08:18

käsittääkseni aina pitää saada myös lupa lopettamiselle. mutta sanotaan näin että itse en moista kapistusta kyllä suostus käyttämään koska liippaa niin läheltä spiritismiä jota en itse kokeilis enkä suosittelis muillekkaan.. ehkä olen hiukan "tiukka pipo" näissä asioissa mutta ehkä se on siinä että näkevälle ihmiselle sattuu ja tapahtuu ilman noitakin ja välillä kohtaamiset ei ehkä ole niin mukavia vaikka olis tarkotettujakin.

mutta esim spiritismistä olen kuullut niin paljon ikäviä asioita että ei voi suositella tuota ouija lautaakaan ainankaan jos ei tiedä mitä on tekemässä.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Tammi 2015, 10:55

aava kirjoitti:käsittääkseni aina pitää saada myös lupa lopettamiselle. mutta sanotaan näin että itse en moista kapistusta kyllä suostus käyttämään koska liippaa niin läheltä spiritismiä jota en itse kokeilis enkä suosittelis muillekkaan.. ehkä olen hiukan "tiukka pipo" näissä asioissa mutta ehkä se on siinä että näkevälle ihmiselle sattuu ja tapahtuu ilman noitakin ja välillä kohtaamiset ei ehkä ole niin mukavia vaikka olis tarkotettujakin.

mutta esim spiritismistä olen kuullut niin paljon ikäviä asioita että ei voi suositella tuota ouija lautaakaan ainankaan jos ei tiedä mitä on tekemässä.

Enpä suosittele minäkään, nimittäin jos paikalla majailee ns. räyhähenkiä, on siitä leikki silloin kaukana.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja aava » 16 Tammi 2015, 21:31

Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:käsittääkseni aina pitää saada myös lupa lopettamiselle. mutta sanotaan näin että itse en moista kapistusta kyllä suostus käyttämään koska liippaa niin läheltä spiritismiä jota en itse kokeilis enkä suosittelis muillekkaan.. ehkä olen hiukan "tiukka pipo" näissä asioissa mutta ehkä se on siinä että näkevälle ihmiselle sattuu ja tapahtuu ilman noitakin ja välillä kohtaamiset ei ehkä ole niin mukavia vaikka olis tarkotettujakin.

mutta esim spiritismistä olen kuullut niin paljon ikäviä asioita että ei voi suositella tuota ouija lautaakaan ainankaan jos ei tiedä mitä on tekemässä.

Enpä suosittele minäkään, nimittäin jos paikalla majailee ns. räyhähenkiä, on siitä leikki silloin kaukana.


:peukku: juu ei tosiaa kannata lähtee asiaan josta ei tietoa ei tod!
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
lolthefloodWUT
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 23:29

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja lolthefloodWUT » 17 Tammi 2015, 22:51

Testailtu on ja jokin näköisiä "tuloksia" saatu ja tietenkin toiminnassa on omat riskitekijänsä, mutta olen lukenut paljon paljon tietoa internetin ihmeellisestä maailmasta plus ostin ja luin kirjan Book Of Spirit Communications kirjoittajalta Raymond Buckland ja kaikki meni hyvin ja toivottua paremmin, sillä vastauksia, vaikkakin hitaanlaisia ja aika mitäänsanomattomia olivatkin! :D
Naglfar-laiva, joka maailman lopussa Hrym-jättiläisen ohjaamana lähtee liikkeelle, on kokoonpantu kuolleitten kynsistä.

redrum666
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Touko 2015, 15:46

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja redrum666 » 12 Touko 2015, 16:32

On toiminut kun aikoinaan kokeilin.Kaikki ristit ja peilit pois näkyvistä.Nuihin loitsuihin ja samalla itsensä ns. suojaamiseen kannattaa todellakin tutustua.Kannattaa harjoitaa itsensä rauhottamista erilaisin menetelmin,suitsukkeet,meditaatio,mittee näitä nyt onkaan..Entisessä asunnossani muutaman kaljan jälkeen päätin testata ja empä suosittele.Olin itsestäni kotosalla.kaikki ikkunat,ovet kiinni,ei läpivetoa.asensin laudan lattialle ja meditoinnista tullut yhtikäs mitään.Päätin siitä huolimatta jatkaa.Joku parin minuutin päästä sain pelkällä ajatuksen voimalla lasia liikkumaan ja asunto jääkylmä.verhot heilui,samaten ovet.Kysyin kaikkea mahdollista ja sain setävainaani tavoitettua.Varoitti,että täällä on 12kpl muitakin,ketkä eivät tästä sessiosta pidä.Siinä sitä sitten odoteltiin ja sain vihdoin ja viimein parintunnin päästä luvan lopetttaa.Jotta semmosta.Se riitti minulle.

Avatar
GreenCrow
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Elo 2015, 17:04

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja GreenCrow » 06 Elo 2015, 18:30

Allekirjoittanut on myös kokeillut jonkin asteista spiritismiä lapsena, olisinko ollut 12 tai peräti 13 vuoden ikäinen.
Kokeiltiin tätä kaverin kanssa heidän mökillään lapissa, keskellä yötä tietysti. Alkuun ei tapahtunut yhtään mitään, kunnes ruvettiin kaverin kanssa kilpaa liikuttelemaan lasia ja nauraa kikatettiin. Loppuen lopuksi liikuttelu oli niin nopeatempoista, että meistä kumpikaan ei tainnut enään tietää, kumpi sitä liikutti. Samaan aikaan kun lasi liikkui, luettiin ääneen kirjaimia sinä toivossa, että muodostuisi randomisti järkevä sana tai peräti lause. Aivan yllättäen, kaverini tavasi lasin osoittamia kirjaimia ja lausui ääneen "kuolleet huulet". Lopetimme istunnon tähän ja menimme nukkumaan.

Aamulla herätessämme, kummallakin olivat huulet rohtuneet. Kaverini järkyttyi tästä ja ei enään ikinä pelannut spiritismiä, tosin en minäkään. Laudan hommaamista olen ajatellut ihan vain sisustusmielessä, tuskin sitä viitsisin pelata :roll:
Mitä haamu sanoi toiselle?
- Uskotko ihmisiin?

Avatar
Usla
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Syys 2015, 21:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja Usla » 12 Syys 2015, 15:24

Netissä on hirmu liuta kaikenlaisia ohjeita ja tarinoita ouijan käyttämisestä ja jonkin verran itsekin olen noita selaillut ja katsellut videoita Youtubesta ja ties mitä. Nojaan omaa mailmankatsomustani tieteeseen, mutta koska olen avoimin mielin elämässä liikenteessä niin teen asioita myös ihan vaan kokemus pohjalta. Kunhan pysyy järki kädessä. Hankin tällaisen laudan hetki sitten ja olen ajatellut sitä kokeilla vaikkakin en ihan pelaamisesta menisi puhumaan. Tässä ketjussa kun mainittiin tuosta "alku- ja loppuloitsusta" niin nämä ovat aika perinteiset ja niistä pidän itsekkin kiinni. Loitsun sijaan nyt voisi käyttää jopa sanaa riitti tai sen sukuinen sana. Teko tai/ja lausuma joka aloittaa ja lopettaa session. Laudan säilyttämisestä on myös useita eri ohjeita miten ja missä, mutta en itse pitäisi sitä lojumassa muuten vaan pöydällä. Useat ohjeet, neuvot yms puhuvat sen puolesta että käyttäjällä/pelaajalla tulee olla "tietoinen kontrolli" laudasta koko session ajan eli ei suositella käyttämään lautaa esim. minkään päihteen vaikutuksen alaisena(olen absolutisti niin eipä haittaa) ynnä muuta. Useasti olen myös törmännyt havaintoon, jonka mukaan pelaaajalla tulisi olla jonkinlainen käsitys siitä, mitä hän haluaa "saavuttaa" pelatessa eikä vain antaa mennä free handina("...ketäs tässä nyt kutsuisi hih hih enpä tiedä...").
An open mind is more than enough.

Avatar
lolthefloodWUT
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 23:29

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja lolthefloodWUT » 01 Helmi 2016, 02:11

Usla kirjoitti:Netissä on hirmu liuta kaikenlaisia ohjeita ja tarinoita ouijan käyttämisestä ja jonkin verran itsekin olen noita selaillut ja katsellut videoita Youtubesta ja ties mitä. Nojaan omaa mailmankatsomustani tieteeseen, mutta koska olen avoimin mielin elämässä liikenteessä niin teen asioita myös ihan vaan kokemus pohjalta. Kunhan pysyy järki kädessä. Hankin tällaisen laudan hetki sitten ja olen ajatellut sitä kokeilla vaikkakin en ihan pelaamisesta menisi puhumaan. Tässä ketjussa kun mainittiin tuosta "alku- ja loppuloitsusta" niin nämä ovat aika perinteiset ja niistä pidän itsekkin kiinni. Loitsun sijaan nyt voisi käyttää jopa sanaa riitti tai sen sukuinen sana. Teko tai/ja lausuma joka aloittaa ja lopettaa session. Laudan säilyttämisestä on myös useita eri ohjeita miten ja missä, mutta en itse pitäisi sitä lojumassa muuten vaan pöydällä. Useat ohjeet, neuvot yms puhuvat sen puolesta että käyttäjällä/pelaajalla tulee olla "tietoinen kontrolli" laudasta koko session ajan eli ei suositella käyttämään lautaa esim. minkään päihteen vaikutuksen alaisena(olen absolutisti niin eipä haittaa) ynnä muuta. Useasti olen myös törmännyt havaintoon, jonka mukaan pelaaajalla tulisi olla jonkinlainen käsitys siitä, mitä hän haluaa "saavuttaa" pelatessa eikä vain antaa mennä free handina("...ketäs tässä nyt kutsuisi hih hih enpä tiedä...").


Ootko kokeillu jo lautaa ja jos oot niin minkänäkösiä tuloksia? Itellä ei oikein oo ketään kenen kans kokeilla, eikä ainakaan mitä netistä oon lukenu ni yksin kannata paljo alkaa pelleilemään asian kans. Ois mielenkiintonen kuulla muiden kokemuksia!
Naglfar-laiva, joka maailman lopussa Hrym-jättiläisen ohjaamana lähtee liikkeelle, on kokoonpantu kuolleitten kynsistä.

Xerxes
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 09:01

Re: Ouija-lauta

ViestiKirjoittaja Xerxes » 02 Tammi 2018, 05:13

Onko siinä teidän talossa kuollut ketään sen näköistä miestä :?:

จีคลับ


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa