Demoni kehossani?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
dekkja
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Elo 2015, 20:24

Demoni kehossani?

ViestiKirjoittaja dekkja » 01 Elo 2015, 20:39

Heips, oon ihan uus täällä ja löysin tän forkan vasta, jes että tällänenki on!

Ja sitten se aihe. Tosiaan, mulla on pieni epäilys että oon päästäny demonin itteeni (tai sit oon vaa mielisairas). Äiti on nuorena palvonut Saatanaa, mutta on nykyään kristitty henkeen ja vereen.
Itsekin yksin koetin, tosin vain hetken mielijohteesta. Sen jälkeen olen tuntenut paljon hyvää oloa ja lämpöä vaikkei kukaan olisikaan vieressäni, ja samaan aikaan myös tunnen suurta tahtoa tehdä pahaa. Olen hyvin vihainen, mutta iloinen, ns psyko. Mieleni tekisi tappaa, ja joskus mieleni tekee tepposet ja tulee pimeä jakso - en tiedä yhtään mitä olen sinä aikana tehnyt.
Tunnen siis jonkun läheisyyttä, tiedän että joku muukin on kehossani. Se on vain sellainen tunne.

En tätä asukkia kuitenkaan tahdo häätää, haluan oppia tulemaan toimeen sen kanssa, hallitsemaan sitä edes jotenkin, koska tiettyjen henkilöiden läheltä minun on pakko poistua, koska tunnen suurta halua ottaa jonkin terävän esineen ja aiheuttaa vahinkoa. Pelottaa hieman, että mitä jos oikeasti menetän kohta itsehillintäni ja annan hänelle vallan?
Olen jo päästänyt tämän hengen sisääni tietämättä edes onko se hyvä vai paha, mutta en halua antaa itseäni sille ilmaiseksi.
Pystyisinkö vaikkapa spiritismin avulla ottamaan häneen yhteyttä, vai millä tavalla?
Vielä kerran, haluan tutustua sisälläni olevaan olentoon, haluan antaa sen olla siellä, mutta en halua antaa itseäni ilmaiseksi ja haluan pitää itsehallintani.

Avatar
GreenCrow
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Elo 2015, 17:04

Re: Demoni kehossani?

ViestiKirjoittaja GreenCrow » 06 Elo 2015, 18:37

Jaa, ymmärtääkseni demoni ei neuvottele, vaan ottaa sen mitä haluaa...
Mitä haamu sanoi toiselle?
- Uskotko ihmisiin?

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Demoni kehossani?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 19 Elo 2015, 12:46

Ettei nyt olisi niin että olet vain herkkä aistimaan ympäristön energioita. Niin kauan kun istut itse kuskin paikalla ja kyseenalaistat tuntemuksiasi ei ole suurempaa hätää. Voin kertoa sinulle että eräs naapurini on vahvasti alkoholin kiroissa, on siis ammattilainen, hänestä huokuu tällainen matalampi värähtely, joka saa hetkittäin melko voimakkaita tuntemuksia, joita en kuitenkaan tunnista omakseni.

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Demoni kehossani?

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 01 Huhti 2016, 21:32

itse ymmärrän demonisuuden ja peikkoiden pahuuden merkityksissä... Eli kyllä, näen oman demonini ja muidenkin toisinaan... itseäni osaan auttaa mutten muita, koska monet eivät halua kuulla olevansa pahoja tai eivät käsitä apuani... Pelkuruuden henki on kamala piiloutuja minussa, sekä huonoajattelu yks demoni piirteeni (ei tietenkään aina nää oo minussa mutta toisinaan ilmenee) Lisäksi minulla elää pieni epäilijä, luulija ja laiskuus sitäki omaan ja sehän onkin kuoleman synti, jne... Tolla sii on mun demonit...

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Demoni kehossani?

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 01 Huhti 2016, 21:34

hyvyys ja pahuus tulee meistä itsestämme, ei ulkopuolelta, siis sielun pirrettäkun miettii...eli en usko että kukaan päästää demonia itseensä vaan on itse demoni sisältä päin...


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa