Aurojen ja näkyjen näkeminen

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
suvimari
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Loka 2016, 10:50

Aurojen ja näkyjen näkeminen

ViestiKirjoittaja suvimari » 24 Loka 2016, 10:54

Mummini oli sydänleikkauksessa missä hänen sydän pysäytettiin. Sen jälkeen hän on alknut nähdä kaikenlaista. Esim. naisen joka jakaa kukkia ja muita "henkiä"? Minulle hän sanoi että näkee minun pään vieressä värejä, punaista ja vihreää. Itse hän ei ymmärrä mitä näkee mutta minulle tuli heti mieleen että onko hänellä herännyt nyt joku näkemisen lahja vai mitähän tämä on? Osaisiko joku kertoa että voiko leikkaus jotenkin aiheuttaa tälläisen herkistymisen tms..... :roll:

suvimari
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Loka 2016, 10:50

Re: Aurojen ja näkyjen näkeminen

ViestiKirjoittaja suvimari » 02 Marras 2016, 13:00

Eikö kukaan osaa auttaa :( ??

kuukorppi333
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Marras 2016, 19:16

Re: Aurojen ja näkyjen näkeminen

ViestiKirjoittaja kuukorppi333 » 06 Marras 2016, 19:43

joskus joissain tilanteissa voi käydä niin että onnettomuuden tms jälkeen alkaa näkemään auroja sun muuta sen semmoista :) ja hyviä asioita hän tuntuu näkevänkin. voi olla jos onkin kuollut hetkellisesti syystä tai toisesta että se on hiukan kirvoittanut näkijän tms lahjoja. ihan esimerkki siis.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aurojen ja näkyjen näkeminen

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 19 Marras 2016, 00:04

Kuolemanrajakokemukset vaikuttavat joskus herättävän ihmisissä "kykyjä". Värijutut joita "Mummisi" näkee sopii kyllä auranäkö jutuksi hyvin.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa