Meediot

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 22 Loka 2008, 18:14

scottie kirjoitti:juu, mä pyydän joululahjaks viis meedioistuntaa.... :D

kyllä "meediot" ottaa hyvät rahat hyväuskosilta pois, ja sitte ne viä uskoo niitä sen jälkeen
noiden meedioiden ennustukset perustuu päättelemiseen ulkoisen olemuksen ja eleiden perusteella, ne vähä niin kuin profiloi
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Loka 2008, 18:23

Korvapuikko kirjoitti:
scottie kirjoitti:juu, mä pyydän joululahjaks viis meedioistuntaa.... :D

kyllä "meediot" ottaa hyvät rahat hyväuskosilta pois, ja sitte ne viä uskoo niitä sen jälkeen
noiden meedioiden ennustukset perustuu päättelemiseen ulkoisen olemuksen ja eleiden perusteella, ne vähä niin kuin profiloi

No okei, jos ne profiloi ja sanoo käyttäytymisesi ja ulkonäkösi perusteella, että saat vuoden sisällä lapsen ja se sitten toteutuu, niin onko sillä enää mitään väliä miten se on suoritettu. Lopputulos on kuitenkin oikea.

Eikä pelkällä profiloinnillakaan kaikkea voi ennustaa. Tietääkseni kaikki meediot eivät myöskään ennusta tulevaisuutta, vaan kertovat sinulle asioita, mitä sinun pitäisi/kannattaisi tehdä ja voivat kertoa henkioppaastasi jne. Telkkarista tuli jonkin aikaa sitten (2-6 vk) aika mielenkiintoinen ohjelma siitä yhdestä suomalaisesta naisesta, joka näki toisten enkeleitä ja entisiä elämiä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja scottie » 22 Loka 2008, 19:09

Kyllähän se niinkin on... Mutta ajattelen testata, että tunnistaako se mua ees oikeeseen sukupuoleen xD meinaan ei heti saa selvää xD
elämä hymyilee, minä en

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Marras 2008, 07:19

offtopic. taitaa tuo korvapuikko olla tän foorumin pakollinen skeptikko ja kaikessa vastaan väittäjä ?.. tuntuu vähän joka aiheessa olevan sama juttu kun tuon nimimerkin näkee...:)
I believe..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Marras 2008, 17:29

Offtopic. Ja minusta tuntuu, että sinulla on jotain skeptikkoja vastaan?
Minusta katsoen, Korvapuikolla on mitä rationaalisimmat argumentit täällä, eikä niissä ole mitään vikaa. Sen, että mielipide on esitetty suoraan, ei pitäisi olla mikään ongelma, eihän?


Meediot. Jaahas.
Mitä he lukevat? Mistä he saavat kaiken tietonsa? Joku henki puhuu heille? Vähän vaikea uskoa.

Paljon helpompaa on vain uskoa meediot "normaaleina" ihmisinä jotka joko tietoisesti tai alitajuisesti vetävät esityksensä HiRa menetelmällä. Jotkut käyttävät profilointia, jotkut johdattelua ja jotkut ihmisen omaa yhteneväisyydenetsimistekniikkaa.

SILLOIN, KUN YKSIKIN MEEDIO VOITTAA ITSE LOTOSSA, VOIN ALKAA MIETTIÄ UUDELLEEN.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Marras 2008, 17:38

Aqua vitae kirjoitti:SILLOIN, KUN YKSIKIN MEEDIO VOITTAA ITSE LOTOSSA, VOIN ALKAA MIETTIÄ UUDELLEEN.

Juuri näin. Ja jos joku rupeaa selittämään, että meediot ovat niin "vaatimattomia" ihmisiä, etteivät halua lottovoittoa, niin puhuu täyttä paskaa. Saattaahan niitä oikeita meedioita olla olemassa, mutta he tuskin saavat niitä "viestejä" hengiltä.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja tuputhy » 03 Marras 2008, 20:58

En kyllä ole itse kuullut kenenkään meedion ennustavan lottonumeroita..saattaahan se kuitenkin olla, että jossain maksullisessa "meedio"-puhelussa joku niitä vaikka olisikin "ennustanut", mutta en tiedä, koska en ole itse niihin soitellut.

Kyllä kannattaa olla varuillaan, eikä haksahtaa kaikenmaailman lehti-ilmoituksiin soittamalla.
Jos haluaa, niin mieluumminkin pitäis käydä k.o ihmisen luona, niin ei tule ainakaan sitä minuuttirahastusta. Eikä kaikkiin voi muutenkaan luottaa, ei meedioihin eikä ihmisiin yleensäkään.

Kyllä se on ihan omaa typeryyttä, jos soittaa jonnekin 2-3 €/ minuutti ja saa vastaukseksi hatustavedettyjä ympäripyöreyksiä.
Jalat maassa, pää pilvissä

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Bugitus » 03 Marras 2008, 22:08

Olen miettinyt, että miten meedio vaikuttaa lottonumeroihin? Eikös meediot osaa lähinnä kertoo henkisestä elämästä?

Uskon meedioiden kykyihin. Kuitenkaan kaikkiin ei välttämättä ole luottamista.

(Offtopic. Uutena ihmisenä mietinkin, miksi Korvapuikko tekee täällä jos hän ei usko _tippaakaan_ paranormaaliin?)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Marras 2008, 16:24

(Offtopic. Uutena et varmaankaan ole huomannut mielipiteen vapauden? Itse en usko mihinkään "näistä", mutta silti täällä vain olen. Kas kummaa... Se on se sanavapaus ihmeellinen asia...
Itse pidän ihmettelystä, ja etsinkin koko ajan jotakin, jota voisi hieman miettiä (ja yrittää kumota^^), sillä siitä saa aika kivan ajanvietteen.)

Meediot liittyvät lottonumeroihin siten, että hehän voisivat pyytää henkiä vaikkapa hieman auttamaan veikkaamaan oikeita numeroita. Kajota maailmankaikkeuteen tai jtn.
Lottonumerot sopivatkin paremmin ennustajalle, mutta meediolle kai sopisi sitten:
USKON KUN YKSIKIN MEEDIO TULEE KERTOMAAN MINULLE, KUINKA PITKÄ KUOLLUT ISOVAARINI OLI^^ tai jotain sinnepäin. Ei nimittäin tule onnistumaan yhdeltäkään meediolta...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Bugitus » 04 Marras 2008, 17:25

Aqua vitae kirjoitti:(Offtopic. Uutena et varmaankaan ole huomannut mielipiteen vapauden? Itse en usko mihinkään "näistä", mutta silti täällä vain olen. Kas kummaa... Se on se sanavapaus ihmeellinen asia...
Itse pidän ihmettelystä, ja etsinkin koko ajan jotakin, jota voisi hieman miettiä (ja yrittää kumota^^), sillä siitä saa aika kivan ajanvietteen.)

Meediot liittyvät lottonumeroihin siten, että hehän voisivat pyytää henkiä vaikkapa hieman auttamaan veikkaamaan oikeita numeroita. Kajota maailmankaikkeuteen tai jtn.
Lottonumerot sopivatkin paremmin ennustajalle, mutta meediolle kai sopisi sitten:
USKON KUN YKSIKIN MEEDIO TULEE KERTOMAAN MINULLE, KUINKA PITKÄ KUOLLUT ISOVAARINI OLI^^ tai jotain sinnepäin. Ei nimittäin tule onnistumaan yhdeltäkään meediolta...


Hmm... mistä henki tietää lottonumerot? Oikeat meediothan pystyvät kertomaan kuolleen henkilön pituuden, mutta tuskinpa tarkkaa mittaa. Ei, en usko että meedion "opas" olisi mitannut isovaariasi.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Dala » 04 Marras 2008, 18:46

USKON KUN YKSIKIN MEEDIO TULEE KERTOMAAN MINULLE, KUINKA PITKÄ KUOLLUT ISOVAARINI OLI^^ tai jotain sinnepäin. Ei nimittäin tule onnistumaan yhdeltäkään meediolta...


Ja kuinka monella meediolla olet käynyt tähän mennessä?

Minusta on aika idioottimaista (anteeksi) väittää, että meediot ovat huijareita, jos ei viitsi edes henkilökohtaisesti ottaa asioista selvää. Käy meedioilla ja tutustu heihin, heidän toimintatapoihinsa (yksilöllisiä) ja mieti sitten, mihin uskot. Inhottavaa kun teilataan meediot vain siksi, että "kukaan kun ei ole vielä tullut sanomaan ukki-vainaan pituutta". Ja jos et ole edes heidän luonaan käynyt, niin miten voit sanoa, että eivät tiedä?
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Marras 2008, 20:19

Aqua vitae kirjoitti:Meediot liittyvät lottonumeroihin siten, että hehän voisivat pyytää henkiä vaikkapa hieman auttamaan veikkaamaan oikeita numeroita. Kajota maailmankaikkeuteen tai jtn.
Lottonumerot sopivatkin paremmin ennustajalle, mutta meediolle kai sopisi sitten...

Mistä lähtien jonkun kuolleen ihmisen henki on nähnyt tulevaisuuteen tai tiennyt jotain lottonumeroita? Olishan se hienoa, jos se niin toimisi, mutta jos uskoo rinnakkaistodellisuusteorioihin, niin tulevaisuuden ennustaminen ei muutenkaan ole eksaktia tiedettä. Mahdollisia tulevaisuuksia on useita ja ne voivat muuttua ja siksi luulisin, että varsinkin tiettyjen numeroiden ennustaminen olisi vielä vaikeampaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Marras 2008, 21:23

Skepsis- lehti kirjoitti:
Cold reading

(engl. cold reading). Cold readingilla eli ”kylmiltään lukemisella” tarkoitetaan menetelmää, jolla psyykikko yrittää tuottaa johonkin henkilöön tai esineeseen liittyvää tietoa tietämättä hänestä etukäteen mitään. Esimerkiksi psyykikko, joka väittää voivansa kommunikoida kuolleiden kanssa, luo epämääräisillä kysymyksillä ja väitteillä vaikutelman selvänäkijän kyvyistään.

Menetelmä voi vaikuttaa tehottomalta, mutta ”osumia” — tai ainakin ”osumilta” vaikuttavia tilanteita — voi kertyä yllättävälläkin tavalla. Skeptikko Michael Shermer kertoo psyykikko James van Praaghista, joka yritti esitellä taitojaan pokerinaamaisen ja selkeästi skeptisen miehen avulla. Lukuisten ”hutien” jälkeen psyykikko totesi kylmästi: ”Kuka on Charlie?” Mies istui hölmistyneenä paikallaan, mutta varmasti vielä hölmistyneempi hän oli, kun kuuli yhtäkkiä selkänsä takaa täysin tuntemattoman naisäänen sanovan: ”Charlie oli meidän perheen koira.” Tämän jälkeen van Praaghin olikin helppo nähdä Charlie kävelyllä taivaassa.

Cold reading ei yksinään kykene tuottamaan kovin usein ”osumia”, mutta yhdistettynä warm ja hot readingiin se voi toimia jopa miljoonien dollarien edestä.


Warm reading

(engl. warm reading). Warm readingilla eli ”lämpimällä lukemisella” tarkoitetaan menetelmää, jolla psyykikko yrittää tuottaa johonkin henkilöön liittyvää tietoa luottamalla omaan ihmistuntemukseensa. Ihmistuntemusta voi kehittää esimerkiksi tekemällä havaintoja ja perehtymällä ihmistä käsittelevään kirjallisuuteen, erityisesti erilaisiin tilastoihin. Tilastoista voidaan nähdä yleisimmät kuolinsyyt. Tämän jälkeen psyykikko voikin mennä yleisön eteen, ja hieroa esimerkiksi rintaansa todeten: ”Kun katson sinua, tunnen kipua tässä kohtaa. Tarkoittaako se sinulle mitään?” ”Isäni kuoli seitsemän vuotta sitten sydäninfarktiin.” Kuinka monelle länsimaisissa ylensyöntikulttuureissa elävälle henkilölle sydämen alueen kipu ei tarkoittaisi mitään, omakohtaisesti tai läheisten kautta? Tällaisen ihmistuntemuksen yhdistäminen cold ja hot readingiin luo menestyksekkään kokonaisuuden.

Warm readingista on kyse myös silloin, kun meedioinnissa hyödynnetään ihmisten taipumusta kantaa mukanaan edesmenneeseen läheiseen liittyvää korua tai muuta esinettä: Kun psyykikko saa selville, että naisen poika on kuollut, ja näkee äidin kaulassa A-kirjainta esittävän korun, niin ei kestäne kauaakaan, kun hän jo kysyy: ”Oliko poikasi nimi Antti tai Aleksi?” Vaikka äiti sanoisi Aapo, niin ”osuman” makua siinä silti olisi.

Hot reading

(engl. hot reading). Hot readingilla eli ”kuumalla lukemisella” tarkoitetaan psyykikkojen — aina menestyksellistä — menetelmää tuottaa tietoa yleisöstä tai yksityisasiakkaasta: siinä käytetään kohteesta aikaisemmin hankittuja tietoja. Joidenkin psyykikkojen tiedetään menneen jopa niin pitkälle, että he ovat antaneet toimeksiantoja yksityisetsiville. Kun kyseessä ovat suuret rahat ja kunnia, mikään ei vedä vertoja ihmisten yritteliäisyydelle. Usein kyse on kuitenkin yksityisetsiviä hienovaraisemmasta tiedonhankinnasta. Psyykikot voivat yrittää hyödyntää esimerkiksi erilaisia rekistereitä, kohteiden ystäviä tai muita tietolähteitä.

Hot readingissa on aina kyse petoksesta. Warm ja erityisesti cold readingin kohdalla ei kuitenkaan aina voida olla varmoja onko kyse psyykikon tietoisesta huijauksesta vai aidosta uskosta omiin kykyihin. Psyykikko voi nimittäin harrastaa menestyksekkäästi cold readingia tietämättä tästä: kun vain kysyy tarpeeksi yleisiä kysymyksiä, ei tiedä muistin valikoivasta luonteesta, eikä pidä tietoista listaa onnistumisistaan ja epäonnistumisistaan, niin kokemus omista psyykkisistä kyvyistä voi olla täysin selvä. Vaikka tällaisia henkilöitä on varmasti jopa ammatti psyykikkojen joukossa, heidän lukumääränsä on todennäköisesti kuitenkin suhteellisen pieni: hot ja tietoisesta warm readingista saadun varman tai todennäköisen tiedon hyödyntäminen on aina arvausta tehokkaampaa.


Tässä muutamia esimerkkejä meedioiden käyttämistä tavoista. Uskotko todella, että jos käväisin yhdellä näistä oikein lahjakkaista meedioista, hän pystyisi kertomaan kuolleen isoisäni pituuden?
Joo... Oletko valmis lyömään siitä vetoa?

Aion jättää nuo lottonumerot omaan arvoonsa, koska sekoitin ne vahingossa väärään aiheeseen... :oops:
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Bugitus » 04 Marras 2008, 22:43

Dalan kanssa samaa mieltä. Juuri niin, että pelkästään pinnalta voidaan tehdä monia oletuksia paranormaalista, ja jotkut päätyvät siihen omaan ns. miellyttävämpään/turvallisempaan tms. vaihtoehtoon. Mielestäni omat kokemukset ja vaistot ovat tärkeimpiä osapuolia paranormaalin tutkimiseen. Toisaalta myös tiede on tärkeä osa, mutta en ehkä luokittelisi tärkeimmäksi.

Jotta en menisi (taas) aiheesta toiseen, niin kieltämättä voisin lyödä vetoa, että meedio voisi ottaa isovaarisi pituuden huomioon, jos se poikkeaa normaalista. Lisäksi lähteesi ei ole mielestäni hyvä, koska Skepsis -lehti tahtoo tyrmätä kaiken yliluonnollisen. Samoin esimerkiksi uskovaiset puolustamalla omaa uskontoaan.

Mielestäni paranormaalin blogissa oli erittäin hyvä (ellei vakuuttavin paranormaaliblogissa) juttu meedioista, joiden kyvyt pitävät paikkansa tutkimuksen mukaan. Tämän avulla voisi jo pelkästään skeptikon ymmärtävän, että pakkohan on olla jotain yliluonnollista.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Marras 2008, 22:45

Skepsis- lehti on kysymysten ja OIKEAN TIETEELLISEN TUTKIMUKSEN LEHTI.
Ja nuo tiedot cold-, warm- ja hot readingista ovat täyttä faktaa. Tarkista vaikka.
Viimeksi muokannut Aqua vitae, 04 Marras 2008, 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Bugitus » 04 Marras 2008, 22:48

Aqua vitae kirjoitti:Skepsis- lehti on kysymysten ja OIKEAN TITEELLISEN TUTKIMUKSEN LEHTI.
Ja nuo tiedot cold-, warm- ja hot readingista ovat täyttä faktaa. Tarkista vaikka.


Voin toki uskoa psykologista kiinnostuneena, mutta en lähtisi yleistämään.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja tuputhy » 04 Marras 2008, 23:21

No, mutta eihän se, että lehdessä jotain lukee, tarkoita sitä, että se olis totta!
Jos vetoaa johonkin skepsiksen julkaisuun ja uskoo, että se olis totta, niin samantien voisi myös lukea jutun jostain muusta lehdestä (esim: "Henkimaailma" tai "ultra" ) ja todeta, että se on totta. Eiköhän jokainen meistä kuitenkin luo sen oman totuutensa ja harvoin se muuttuu, vaikka esitettäisiin eriäviä mielipiteitä.

Eiköhän jatketa niinkuin ennenkin, eli kerrotaan juttuja, mitä meille on tapahtunut. Jokainen voi muodostaa oman mielipiteensä, vaikk'ei se kertojan mielipiteeseen kokemuksestaan vaikuttaisikaan.

Henkimaailman jutut on henkimaailman juttuja, eikä niitä järjellä selittää voi..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aurelia » 08 Marras 2008, 20:33

Kävin tänään yleisölle avoimessa meediotilaisuudessa ja täytyy sanoa että tulin aikalailla pökkyrässä pihalle. Vallankin tässä lähiaikoina on tullut entistä enemmän ajateltua elämn valintoja ja sitä mihin uskoisi ja mihin ei. Menin tuollaiseen tilaisuuteen toista kertaa elämässäni, vaikken edellisen vastaavan jälkeen ollut mitenkään vakuuttunut. Mentiin parin kaverin kanssa yhdessä kun minulla oli koko viikon sellainen olo että pitää mennä sinne.

Yllätyksekseni meedio alkoi luetella kummitädistäni tuntomerkkejä, ulkonäköä, hiusten laittamistapaa, sairauksia, tapoja, luonnetta jne. Moni muukin oli tunnistavinaan joten en sanonut mitään. Meedio kyseli näiltä jotka mielestään tunnistivat henkilön, tarkentavia kysymyksiä, mutta muihin ei osunut esimerkiksi oikean käden murtuminen ja se miksi se oli merkittävä tapahtuma. Sitten meedio tokaisi että viestin vastaanottajalla on parhaillaan niska erittäin kipeä. Siinä vaiheessa nostin käpälän pystyyn saadakseni lisää tarkennusta. Sitten hän totesi että olen hiljattain käynyt lääkärillä ja saanut diagnoosin johon en usko. Totesin tämän pitävän paikkansa sillä kävin juuri maanantaina saamassa omasta mielestäni väärän diagnoosin. Meedio totesi että olen erittäin kriittinen mikä on ihan hyvä ja minua kehotetaan pitämään kiinni kriittisyydestäni elämän kaikilla osa-alueilla, mutta että diagnoosi on todellakin väärä ja pitää mennä toiselle lääkärille ja saada terveys kuntoon oikeasti. Kriittisyyttäni siis kiitteli selvästikin kummitätini joka halusi hälventää epäluuloani lisäyksityiskohdilla ja näytti meediolle hevosia. Silloin kun olin pieni, kävimme kummitätini kanssa aina kävelyllä läheisen hevostallin luona ja kävimme hevosia katsomassa. Tässä vaiheessa päästin irti epäluulosta ja totesin että uskottava on.

Sitten meedio kysyi pitääkö paikkansa että olen tyytymätön töissäni ja pohtinut olenko oikealla alalla tai oikeassa paikassa minkä myönsin. Tämän jälkeen kerrottiin että aikoinaan minulla oli uravalintaa tehdessä kolmesta viiteen hyvää vaihtoehtoa joista valitsin järkiperustein yhden, mutta tämä nykyinen ammatti ei ole se tehtävä mihin minut on tässä elämässä tarkoitettu. Meedio kysyi olenko harkinnut jotakin eläimiin liittyvää mutta totesin etten ole missään vaiheessa harkinnut. (Edellisessä työpaikassa jouduin tekemäänkoe-eläintöitä mikä oli niin rankka paikka etten oikein kestänyt niitä hommia) Tänä syksyny kumminkin ostin kotiini pari rottaa ihan vain lemmikeiksi ja ovat ihania vipeltäjiä. Sitten hän totesi että alkuvuodesta tai kevään tienoilla töihini tai koko uravalintaan tulee muutos. Saan jostakin yllättävältä taholta, esimerkiksi jonkun tutun tutun kautta vinkin jota lähden seuraamaan ja lopulta lähestyn sitä mihin olen tarkoitettu.

Meedio sanoi että tätini kehottaa juomaan runsaammin vettä ja pitää vettä muutenkin jollakin tapaa oleellisena tällä hetkellä mikä tuntui huvittavalta kun juuri äskettäin hankin töihin itselleni vesipullon että joisin enemmän. :D Ja sitten hän sanoi että varmasti jo tiedänkin saavani viestejä unien muodossa ja olevani voimakkaasti yhteydessä henkimaailmaan. Tyydyin toteamaan kyllä. Meedio kertoi, että osaan aukoa unissa esintyvää symboliikkaa ja osaisin tulkita toistenkin unia ja että se asia on taito jonka kanssa työskentelemistä kannattaa harkita.

Olin aika pöllähtänyt ulos tullessa. Eilen alkanu niskasärky jatkuu edelleenkin ja on vähän migreenikohtausta enteilevä olo. Mietin vain että mille lääkärille menisin. En kehtaa työpaikkalääkärille kyllä mennä sanomaan, että eräs meedio välitti viestin että diagnoosi on väärä, määräpä lisätutkimuksia. :lol:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

WM_

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Marras 2008, 10:03

^tuollainen olisi kyllä mielenkiintoista kokea. Suosittelisin kaikille skeptikoille rupattelu-hetkeä osaavan meedion kanssa. Helppohan niistä on rutista ilman mitään omakohtaista kokemusta :) Hitsi, toivottavasti minäkin joskus törmäisin moiseen meedioon! (:

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Meediot

ViestiKirjoittaja Aurelia » 09 Marras 2008, 12:14

WM_ kirjoitti:^tuollainen olisi kyllä mielenkiintoista kokea. Suosittelisin kaikille skeptikoille rupattelu-hetkeä osaavan meedion kanssa. Helppohan niistä on rutista ilman mitään omakohtaista kokemusta :) Hitsi, toivottavasti minäkin joskus törmäisin moiseen meedioon! (:

Asut ilmeisesti Tampereella joten sinun on mahdollista kympin sisäänpääsymaksulla mennä sekaan tuollaiseen yleisömeediotilaisuuteen kuten itsekin tein kuulumatta näitä järjestävään seuraan. En viitsi mainostaa sen kummemmin, mutta googlen avulla varmasti löydät kun laitat vain meediotilaisuus ja Tampere hakusanoiksi. Olettaisin että muissakin kaupungeissa on tarjolla vastaavia.

Aika jännä kyllä. En oikein vieläkään tiedä mitä ajatella eilisestä. :D
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa