Meediot

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Näkijä-57
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Loka 2008, 23:45

Meediot

ViestiKirjoittaja Näkijä-57 » 05 Loka 2008, 23:49

Katsoin tänään tuon uuden sarjan Sbilta nimeltä Piiri ja oli muuten aika taita se meedio, sekä vakuuttava!!
Itse olen huomannut omaavani näkijän lahjoja sekä olen vaistonnut henkiolentoja lähelläni, joten jäin miettimään että kuinkahan voisin kehittyä Meediona?

Onkohan täällä kenelläkään siitä tietoa?? :angel:

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 05 Loka 2008, 23:50

Se sarja kyllä vaikuttaa käsikirjoitetulta. eli siis sille on kerrottu mitä se "näkee" sielä
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Näkijä-57
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Loka 2008, 23:45

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Näkijä-57 » 05 Loka 2008, 23:52

Ai oikeesti???... No oli aika pettymys tuo jos sille oli kerrottu jo etukäteen! :o :(

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Dala » 06 Loka 2008, 00:00

Minä en usko että sille meediolle mitään ois kerrottu, minusta vaikutti osaavalta, mutta ohjelma oli muuten oli vähän juosten kustu.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Loka 2008, 00:11

Soittakaa Subille ja kysykää, onko sille kerrottu. Ei se mikään meedio sitten ole, jos se kertoo vain sille annettuja tietoja. Uskon kuitenkin, että sarjaa ei ole käsikirjoitettu, sillä sitten olisi ihan turha edes etsiä noita kummittelevia paikkoja ja ihmisien kokemuksia.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 06 Loka 2008, 00:19

Wespa kirjoitti:Soittakaa Subille ja kysykää, onko sille kerrottu. Ei se mikään meedio sitten ole, jos se kertoo vain sille annettuja tietoja. Uskon kuitenkin, että sarjaa ei ole käsikirjoitettu, sillä sitten olisi ihan turha edes etsiä noita kummittelevia paikkoja ja ihmisien kokemuksia.

se paikkojen etsiminen antaa lisäuskottavuutta, sitä varte ne niitä hakee
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja SHap » 06 Loka 2008, 00:29

Korvapuikko kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Soittakaa Subille ja kysykää, onko sille kerrottu. Ei se mikään meedio sitten ole, jos se kertoo vain sille annettuja tietoja. Uskon kuitenkin, että sarjaa ei ole käsikirjoitettu, sillä sitten olisi ihan turha edes etsiä noita kummittelevia paikkoja ja ihmisien kokemuksia.

se paikkojen etsiminen antaa lisäuskottavuutta, sitä varte ne niitä hakee

Melekosta p**kaa korvapuikkokin taas kijoittelee!
En kyllä ohjelmaa katsonut, mutta luulisi noinkin pätevän meedion menevän ihan omillaan.
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Dala » 06 Loka 2008, 00:31

Tuli mieleen, että jos tuo ohjelma olisi käsikirjoitettu ja ihan pelkkää valhetta, niin oishan ne nyt feikannu sinne niitä aaveitakin varmasti ihan urakalla ja kaikenlaista muutakin kun kerran mahdollisuus olisi. :roll:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 06 Loka 2008, 12:40

SHap kirjoitti:Melekosta p**kaa korvapuikkokin taas kijoittelee!
En kyllä ohjelmaa katsonut, mutta luulisi noinkin pätevän meedion menevän ihan omillaan.

Ai paskaa sen takia kun haluat uskoa kaikkeen paranormaaliin
et voi todistaa että se olisi tai ei olisi käsikirjoitettu mutta kirjoitetulta se vaikutti
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Loka 2008, 15:33

Korvapuikko kirjoitti:
SHap kirjoitti:Melekosta p**kaa korvapuikkokin taas kijoittelee!
En kyllä ohjelmaa katsonut, mutta luulisi noinkin pätevän meedion menevän ihan omillaan.

Ai paskaa sen takia kun haluat uskoa kaikkeen paranormaaliin
et voi todistaa että se olisi tai ei olisi käsikirjoitettu mutta kirjoitetulta se vaikutti

Mielestäni se taas aika scheissea, että haluat olla uskomatta kaikkeen paranormaaliin ja että tuomitset ihmiset (tällä viittaan tuohon meedioon) suoralta kädeltä edes ottamatta asioista itse selvää. Kyseessä on Suomen ehkä kuuluisin meedio. Siitä vaan soittamaan Subille ja hankkimaan lisää tietoa tuosta meediosta. Ehkä kotikäynti meedion luonakin tekisi hyvää. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Loka 2008, 15:49

Mutta kyllä nämä "meedio" ovat useasti pelkkiä huijareita.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Zipuli » 06 Loka 2008, 18:58

Kyllähän aitoja meedioitakin on, mutta minusta 98% 'meedioista' on pa*kaa jauhavia huijareita.
Kyllähän tuo piiri saattaa olla käsikirjoitettu. SubTV on saattanut vaan bongata tuon niin ihanan formaatin - huijataan katsojia paranormaalleilla ilmiöillä : )

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja SHap » 06 Loka 2008, 21:12

Eipä kyllä jaksa uskoa, että käsikirjoitettu olisi.
Kyllähän varmasti meedio ja "uhri" ovat keskustelleet tapahtumista ja sen jälkeen vasta purkittaneet muutaman oton jälkeen.
Käsikirjoitetulla ja harjoitetulla on pieni ero kylläskin..
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
kiamikaela1
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Loka 2008, 20:12

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja kiamikaela1 » 17 Loka 2008, 20:40

Moikka
Oon ite käynyt henkilökohtaisesti tolla kyseisellä meediolla ja mielestäni hän oli uskomaton. Kaiken sen kertoman asian (joka osui aivan nappiin) oli se kun hän nimeltä mainitsi henkimaailmasta tulijoiden nimet. Kertoi myös hyvin tarkasti menneistä elämisistä täällä. Sille on vaan todella vaikeeta saada enää aikoja mutta Lahdessa hän asustelee ja toimii myös Spiritualisen seuran "luotto meediona", jos niin voi sanoa. Suosittelen lämpimästi jos joku on kiinnostunut. :angel:

WM_

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Loka 2008, 21:04

Itse luen erästä Ted Andrewsin kirjaa juuri jossa käsitellään meedioita. Niitä oikeasti osaavia on, mutta senkun tietäis, kuka niistä ei huijaa. Mutta uskon niihin. Olisi kiva ottaa selvää enemmän. Tai itse oppia.

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja scottie » 22 Loka 2008, 12:39

Eihän sitä koskaan tiedä onko meediona oleminen huijausta vai ei... Ite en voi mennä sanomaan yhtään mitään asiasta, kun en omaa näitä meediokykyjä joiden perusteella voisin kertoa onko huijausta vai ei... Kriittinen SAA olla, eikä pidäkään uskoa ihan kaikkea... Mutta kuitenkin jos ei itse tiedä asiasta 100-varmasti niin itse en ainakaan suoraan mene kumoamaan enkä tukemaan...
elämä hymyilee, minä en

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 22 Loka 2008, 15:48

uskon, joo meedioihin, vaikka niiden kykyjä silloin tällöin tulee epäiltyä.
haluisin joskus kyll ite käydä meediolla 8-)
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja scottie » 22 Loka 2008, 17:45

Sama! Sais selvyyden, ett onko huijausta vai ei...
elämä hymyilee, minä en

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja Dala » 22 Loka 2008, 18:08

scottie kirjoitti:Sama! Sais selvyyden, ett onko huijausta vai ei...


No sit kannattaa käydä useammilla, sillä yhden perusteella on aika turha sanoa juuta tai jaata.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Meedio

ViestiKirjoittaja scottie » 22 Loka 2008, 18:11

juu, mä pyydän joululahjaks viis meedioistuntaa.... :D
elämä hymyilee, minä en


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa