Varjoihmisiä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 18 Kesä 2009, 22:35

Kannattaa tutustua rajatietoa käsitteleviin kirjoihin, varsinkin niihin jotka ovat omistettu kokonaan varjosankareiden edesottamuksiin.
Jos ei kirjat kiinnosta, niin useassa Ghost Hunters sarjan jaksossa näkyy ko. ilmiöitä jotka herättävät enemmän tai vähemmän hilpeyttä TAPSin tutkijoissa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 06 Heinä 2009, 17:21

metele kirjoitti:mulla on erittäin selkeä kokemus ns. varjoihmisestä. tämä tapahtui vuonna ´98 ja oli ensimmäinen rankemman luokan paranormaali kokemus ja jota olin tavallaan vähän odotellutkin tapahtuvan kokemuspaikasta johtuen ;) ..en ole aikaisemmin tiennyt nimitystä ko. hahmolle, mutta olen jatkuvasti keskustellut toisen todistajan kanssa ilmiöstä ja pohtinut mistä oli kysymys.

nimittäin, meillä oli noin kolmen vuoden ajan äänitystilat kappelin kellarissa (yläkerrassa sijaitsi toiminnassa oleva ruumishuone) hautausmaan välittömässä läheisyydessä, eli konkreettisesti sanottuna vietin yksin huomattavat määrät aikaa/joskus jopa öitä maan alla ruumiiden alapuolella sekä ympäröimänä. kaikenlaiset kolinat, valojen räpsymiset, ovien saranoiden äänet, portaikoista kuuluvat muminat, ja putkistosta kantautuva vaimea ulina olivat ihan arkipäivää mutta eivät niin sanotusti jaksaneet säväyttää sen suuremmin. usein totesin että jos tarpeeksi pitkään ärsytän toiminnallani tämän paikan henkiä, kyllä jossain vaiheessa jotain suurempaa tapahtuu.. meni kaksi ja puoli vuotta eikä tapahtunut sitten yhtään mitään, joskus öisin saatoin havahtua ovien avutumisiin ja sulkeutumisiin ja muihin epämääräisiin ääniin, ja kun kävin yläkerrassa tarkistamassa, ei kappelissa ollut ketään paikalla (muuta kuin nää ruumiit siellä kylmiöissä :lol:)

melkein alkoi jo ottaan päästä koko homma, olin viettänyt noin kolmasosan ajastani mahdollisimman otollisessa paikassa lähes kolmen vuoden ajan eikä kertakaikkiaan mitään tajunnan räjäyttävää alkanut tapahtumaan. tiesin että paikassa tapahtuu, sillä eräs ystäväni oli ollut soittelemassa urkuja yksin ja oli kuullut miehen äänen urkujen takaa, toinen ystäväni oli nähnyt risuista ja juurista kasvaneen hahmon hautausmaalla seisomassa, ja ko. paikan luonteen huomioon ottaen olisi todennäköistä että jotain olisi tapahtuvan ennemmin tai myöhemmin, siis jos jotain "yliluonnollista" olisi olemassa.

sitten aivan viimeisillä kerroilla kun olin jo päättänyt lähteä pois paikasta ja muuttaa toiselle paikakunnalle, lähdin kerran yömyöhällä ystäväni kanssa pois kellarista. työhuoneemme sijaitsi kellarin käytävän takimmaisessa nurkassa josta oli ns. ikävämpi tunne kävellä jos joku jostain syystä oli sammuttanut valot portaikon päästä. olimme kahdestaan paikalla eikä muita ollut käynyt joten tiesimme että olimme tullessamme jättäneet valot päälle, kun avasimme oven koko käytävä oli pilkkopimeä. ystäväni lähti kävelemään pitkin pimeää käytävää ja itse jäin pitämään ovea auki käytävän alkupäähän jotta hän näkisi ylipäätään kävellä, sillä sekunnilla kun hän oli käytävän toisessa päässä laittamassa valoja päälle, laitoin oven kiinni toisesta päästä ja jäi hetken aikaa ettei ollut mitään valoa missään. molemmat jähmettyivät paikoilleen ja tuijotimme vain samaan paikkaan pimeässä, kumpainenkaan ei sanonnut mitään sillä niin vaikuttava oli tilanne (eikä kysymys todellakaan ollut mistään sivusilmästä ;)) molemmat näki sen varjon samaan aikaan eri kulmasta ja se oli erittäin todellinen ja viipyi välillämme noin 4-5 sekuntia. tämä varjomies leijui käytävän toisesta päästä minua kohti kävelyvauhdilla. ja itselläni veti ns. jalat veteläksi, yritin lähteä liikkumaan mutta ei ollut mitään mahdollisuutta että mikään osa olisi toiminut niin shokissa olin sillä hetkellä, olin siis täysin lamaantunut. pystyin ainoastaan seuraamaan kuinka se tuli minua kohti, siinä vaiheessa kun oli matkaa alle metri tähän mieheen olin varma että nyt lähti henki.. eipä lähtenyt, se vain meni osaksi lävitseni, ja katsoin kuinka osa kädestäni meni sen kanssa limittäin, ei pysähtynyt vaan jatkoi matkaansa ja hävisi oven kohdalla (tai meni oven läpi, tämä on ainoa seikka josta ei ole yksimielisyyttä. mielestäni se meni oven läpi, toisen todistajan mielestä hävisi kohdallani näkyvistä).

molempien kuvailema varjo on täysin samanlainen mitä tuosta wikipedian varjomiehessä mainitaan/kuvataan, se näkyi kaksiulotteisena mutta sillä oli selkeästi kolmiulotteinen keho, jostain syystä molemmat tiesivät sen olevan mies, eikä se tuntunut oleva millään tavalla kiinnostunut meistä, ikäänkuin ei olisi edes huomannut tai noteerannut meitä. liikkuminen tapahtui liitämällä ja eleettömästi, oudointa koko hommassa oli se miten h*lvetissä voi ihmissilmä nähdä varjon pilkkopimeässä, mutta molemmat meistä näki sen helposti ja se oli täysin selkeä varjohahmo kaapuineen ja muotoineen. parhaiten voisi kuvailla sitä kolmiulotteisena energiana jolla oli ihmismäinen muoto ja joka ei taittunut valossa mitenkään vaan oli tyhjää ja mustaa ja näin ollen näytti "varjolta", muoto kuitenkin oli syvyyssuuntainen koska pystyin näkemään sen sekä edestä että toiselta sivulta. :shock:



siis oikean puoleinen näistä, ja ei, sillä ei ollut mukanaan viikatetta.

vau, miltä tuntui, kun se varjoihminen käveli sun läpi?
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Dezil » 11 Heinä 2009, 22:08

Hmm.. Minulla on aina ollut näin, että kun olen pelaamassa tietokoneellä yöllä, tulen todella vainoharhaiseksi jos kuulen pienenki kolahduksen ja sen jälkeen nään ns. varjoihmisiä miltei koko ajan. En pysty keskittymään pelaamiseeni koska silmiin pistelee sivulla liikkuvat varjot. Luulen että 'varjoihmiset' on vain mielikuvituksen tuotetta.

Widow
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 13:56

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Widow » 12 Heinä 2009, 02:28

Keskustelussa on jo aiemmin tullut ilmi se, että varjoja näkee sivusilmällä usein. Se johtuu ihmisen biologiasta, silmän rakenteesta. Verkkokalvo on rakentunut siten, että keskellä verkkokalvoa on tappisoluja jotka reagoivat kirkkaassa valossa näkemiseen. Verkkokalvon reunoilla on sauvasoluja, jotka reagoivat hämäränäkemisessä. Ei ole lainkaan harvinaista että valoisassa tilassa, tai puoli hämärässä, verkkokalvon reunojen sauvasolut aktivoituvat, ja aiheuttavat niin sanottuja "harhoja". Väsyneessä tilassa tämä on vielä yleisempää.
Haluan painottaa sitä, että jos ns. varjoihmistä katsoo suoraan, ja sen havainnoi yhä, on kyseessä joku muu ilmiö kuin verkkokalvon rakenteesta johtuva.
Olen skeptinen, ja monet asiat ovat selitettävissä nyky biologian tai fysiikan keinoin, mutta on monia asioita joille ei vielä ole vastauksia, vaikka monilla ihmisillä on niistä kokemuksia ja havaintoja. Sen takia tällaiset foorumit ovat tärkeitä - keskusteluun, polemiikkiin, väittelyyn, jakamiseen.

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 12 Syys 2009, 11:23

Muistan täysin selvästi, kun olin kaverini kanssa joskus vuonna 2006 myöhään ulkona ja päätimme oikaista valaistun jalkapallokentän poikki. (Ei se varsinaisesti ollut valaistu, mutta pari katulamppua ja kuu auttoivat kyllä näkemään mihin jalkansa pistää). Oli täysin hiljaista, kun aivan yhtäkkiä kuulin heleää lapsitytön naurua. Siinä samassa aivan toiselta puolelta kenttää meni nopeasti pitkä ja ihmismäinen varjo, joka katosi katulampun ohi juostessaan. Muistan kääntäneeni katseen kaveriini ja kysyneeni, että näkikö hän saman. Sain myönteisen, mutta pelokkaan vastauksen, emmekä hetkeen edes puhuneet. Se oli oikeasti aika karmiva kokemus, enkä ole vieläkään keksinyt, mistä ihmeestä varjo olisi voinut tempautua. Nauru saattoi olla pelkkää sattumaa tai kuuloharhaa, mutta muistan sen varjon vieläkin niin selkeästi... outoa tosiaan.

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 15 Syys 2009, 12:55

Anyara~Esse kirjoitti:Muistan täysin selvästi, kun olin kaverini kanssa joskus vuonna 2006 myöhään ulkona ja päätimme oikaista valaistun jalkapallokentän poikki. (Ei se varsinaisesti ollut valaistu, mutta pari katulamppua ja kuu auttoivat kyllä näkemään mihin jalkansa pistää). Oli täysin hiljaista, kun aivan yhtäkkiä kuulin heleää lapsitytön naurua. Siinä samassa aivan toiselta puolelta kenttää meni nopeasti pitkä ja ihmismäinen varjo, joka katosi katulampun ohi juostessaan. Muistan kääntäneeni katseen kaveriini ja kysyneeni, että näkikö hän saman. Sain myönteisen, mutta pelokkaan vastauksen, emmekä hetkeen edes puhuneet. Se oli oikeasti aika karmiva kokemus, enkä ole vieläkään keksinyt, mistä ihmeestä varjo olisi voinut tempautua. Nauru saattoi olla pelkkää sattumaa tai kuuloharhaa, mutta muistan sen varjon vieläkin niin selkeästi... outoa tosiaan.
Olen tainnut nähdä saman leffan joskus?? Siinä vain ei tainu olla jalkapallokenttää :?

Avatar
Anyara~Esse
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Syys 2009, 09:06

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Anyara~Esse » 16 Syys 2009, 09:02

GhostHunter: no hehheh, tuo oli kyllä ihan tositapahtuma. Elokuvathan otetaan tosielämästä, ei yleensä toisinpäin. Ja kuten sanoin, oli myöhä ja nauru saattoi olla täysin kuviteltua tai asiaan liittymätöntä, mutta tuon varjon näin. Ei minua sinänsä kiinnosta, jos joku random nettihyyppä ei tarinoitani usko, mutta sen voi ilmaista asiallisemminkin. (:

Avatar
SemiHullu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Tammi 2015, 14:23

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja SemiHullu » 11 Tammi 2015, 14:37

Tän takia oikeastaan rekisteröidyinkin.

Näen aina joinakin öinä vaatehuoneessani hyvin ohuen, mustan "varjoihmisen", sivusilmällä siis. Heti kun katsoin sitä "silmiin" tai pelästyin sitä, niin se katosi heti.

Voi olla mielikuvituksen tuotetta väsymyksen takia koska juuri ennenkuin nukahdan niin näen tämän "olennon". Tämä siis on hyvin ohkanen eikä muistaakseni kovin pitkä. Pään erotan siitä ja raajat mutta mitään muuta en nää.

Toinen selitykseni on että kun olin Ketipinor-nimisessä unilääkityksessä niin näin tämän silloin paljon useammin. Sain myös todella paljon unihalvauksia sillon jotka ovat nyt loppuneet kun lopetin lääkkeen syönnin. Tämä varjoihmisen tulo loppui heti kun lopetin unilääkkeen syönnin. Epäilen suuresti että tämä johtuu juuri tosta unilääkkeestä.

Olen myös paljon lukenut että juuri tälläiset lääkkeet tekevät enemmän alttiiksi paranormaaleille kokemuksille; Unihalvaukset, varjoihmiset, haamujen näkemiset ja kaikki muu yliluonnollinen. En ole todellakaan ainoa kuka on kokenut samanlaisia kyseiseessä lääkkeessä.
Truth is inside us!

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 11 Tammi 2015, 14:59

Ketipinor näyttäisi olevan antipsykoottinen lääke, joten ehkä tässä syy kaikenlaisten juttujen näkemiseen?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
SemiHullu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Tammi 2015, 14:23

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja SemiHullu » 11 Tammi 2015, 15:14

OSITutkimusseura kirjoitti:Ketipinor näyttäisi olevan antipsykoottinen lääke, joten ehkä tässä syy kaikenlaisten juttujen näkemiseen?


Niin on ja myös NMDA-antagonisti mikä altistaa myös näiden juttujen näkemiseen, ja kun näin on niin en ainakaan itse osaa todistaa kumpaakaan. En voi todistaa juuri sitä asiaa että ne ovat hallusinaatioita, enkä myöskään voi toisinpäin todistaa. Jännän äärellä ollaan :P

Osaan vain sen kertoa että olen kokenut näiden varjoihmisten näkemistä. =)
Truth is inside us!

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 15 Tammi 2015, 14:03

SemiHullu kirjoitti:Tän takia oikeastaan rekisteröidyinkin.

Näen aina joinakin öinä vaatehuoneessani hyvin ohuen, mustan "varjoihmisen", sivusilmällä siis. Heti kun katsoin sitä "silmiin" tai pelästyin sitä, niin se katosi heti.

Voi olla mielikuvituksen tuotetta väsymyksen takia koska juuri ennenkuin nukahdan niin näen tämän "olennon". Tämä siis on hyvin ohkanen eikä muistaakseni kovin pitkä. Pään erotan siitä ja raajat mutta mitään muuta en nää.

Toinen selitykseni on että kun olin Ketipinor-nimisessä unilääkityksessä niin näin tämän silloin paljon useammin. Sain myös todella paljon unihalvauksia sillon jotka ovat nyt loppuneet kun lopetin lääkkeen syönnin. Tämä varjoihmisen tulo loppui heti kun lopetin unilääkkeen syönnin. Epäilen suuresti että tämä johtuu juuri tosta unilääkkeestä.

Olen myös paljon lukenut että juuri tälläiset lääkkeet tekevät enemmän alttiiksi paranormaaleille kokemuksille; Unihalvaukset, varjoihmiset, haamujen näkemiset ja kaikki muu yliluonnollinen. En ole todellakaan ainoa kuka on kokenut samanlaisia kyseiseessä lääkkeessä.

Se mikä on ainakin varmaa, niin pelko laskee värähtelyäsi, joten et ole enää samoilla taajuuksilla missä varjoihmisen voit nähdä. Varjoihminen on yleensä ylemmässä ulottuvuudessa elävä olento ja siksi näkyy meille eteerisenä varjona. Silmät on sielun peili. Koitappa olla pelkäämättä kun tällaisen näyn seuraavan kerran koet. Yritä olla vain tarkkailija, näin voit pysyä samalla taajuudella pidempääkin.

Avatar
SemiHullu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Tammi 2015, 14:23

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja SemiHullu » 25 Tammi 2015, 18:06

Andromedan Star Nation kirjoitti:
SemiHullu kirjoitti:Tän takia oikeastaan rekisteröidyinkin.

Näen aina joinakin öinä vaatehuoneessani hyvin ohuen, mustan "varjoihmisen", sivusilmällä siis. Heti kun katsoin sitä "silmiin" tai pelästyin sitä, niin se katosi heti.

Voi olla mielikuvituksen tuotetta väsymyksen takia koska juuri ennenkuin nukahdan niin näen tämän "olennon". Tämä siis on hyvin ohkanen eikä muistaakseni kovin pitkä. Pään erotan siitä ja raajat mutta mitään muuta en nää.

Toinen selitykseni on että kun olin Ketipinor-nimisessä unilääkityksessä niin näin tämän silloin paljon useammin. Sain myös todella paljon unihalvauksia sillon jotka ovat nyt loppuneet kun lopetin lääkkeen syönnin. Tämä varjoihmisen tulo loppui heti kun lopetin unilääkkeen syönnin. Epäilen suuresti että tämä johtuu juuri tosta unilääkkeestä.

Olen myös paljon lukenut että juuri tälläiset lääkkeet tekevät enemmän alttiiksi paranormaaleille kokemuksille; Unihalvaukset, varjoihmiset, haamujen näkemiset ja kaikki muu yliluonnollinen. En ole todellakaan ainoa kuka on kokenut samanlaisia kyseiseessä lääkkeessä.

Se mikä on ainakin varmaa, niin pelko laskee värähtelyäsi, joten et ole enää samoilla taajuuksilla missä varjoihmisen voit nähdä. Varjoihminen on yleensä ylemmässä ulottuvuudessa elävä olento ja siksi näkyy meille eteerisenä varjona. Silmät on sielun peili. Koitappa olla pelkäämättä kun tällaisen näyn seuraavan kerran koet. Yritä olla vain tarkkailija, näin voit pysyä samalla taajuudella pidempääkin.


Kiitos vastauksestasi!

Olen tosiaan lukenut näistä värähtelytasoista ja luin myös että meidän telluksella vallitsee tällähetkellä todella matala värähtelytaso.
Olen odottanut milloin se uudestaan tulee mutta eipä ole näkynyt.. Nämä tosissaan loppuivat heti kun lopetin unilääkkeen syönnin niinkuin unihalvauksetkin.
Unihalvauksiin ehdin tottua jo niin hyvin että se pahansuova ympärillä ei saanut enään minua pelkäämään niinkuin ekalla kerralla.

Vähän offtopiccia seassa mutta saanen sen anteeksi. =)
Truth is inside us!

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Tammi 2015, 15:32

Tellus on tosiaan kehityksessään vääristynyt planeetta. Syy alunperin muualla kuin ihmiskunnassa.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 20 Maalis 2015, 03:00

Eipä ole tarvinnut lääkkeitä ottaa varjoihmisten näkemiseen. Tai askelten kuulemiseen. Enkä ole ainoa, joka ko. hahmot äkkäsi, joten tällä kertaa ei voi selittää oikein silläkään, että olisi ruuvi vähän löysähtänyt. Eräs vieras oli jopa nähnyt hahmon ensin kävelevän sellaisena tummana varjona ja hetken päästä nähnyt outojen kasvojen kurkkaavan oven takaa. Ja hahmo oli vielä esittänyt kysymyksenkin. :D

(Koko ajan on useampi ruuvi löysällä, mutta kiristettynä kiristää niin, että on pakko itse löysätä, jos eivät itsestään...)

Ai niin! En ollut kertonut vieraille mitään hahmosta. Kuvailukin oli heiltä juuri samoin kuin silloin, kun ishe hahmon näin.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 12 Touko 2015, 15:38

Eikö ole huomattavasti parempi niin, että "ruuvi on löysällä kuin kireällä". Olisiko näin että nämä varjoihmiset eivät ole täysin tässä dimensiossa ja tästä johtuen he näkyvät sitten tällaisina eteerisinä hahmoina meille. Eteerisemmästä (ylemmästä dimensiosta)alempaan mennessä täytyisi käyttää valtavasti energiaa, jotta keho näkyisi täällä kuten omat kehomme näkyvät. Melkoinen ponnistus se olisi joka tapauksessa heille ja aikaa vievää puuhaa myös tässä alemmassa ulottuvuudessa. Ylemmissähän aikaa ei ole kuten me sen ymmärrämme, kaikki tapahtuu NYT. Historia tämä hetki ja tulevaisuus ovat läsnä samanaikaisesti.

varjotyttö
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 17 Syys 2015, 12:05

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja varjotyttö » 17 Syys 2015, 12:26

Hmm... En ole varma, oliko kyseessä varjoihminen, vai ihan tavallinen haamu, mutta tällainen tapahtui mulle pari kuukautta sitten:

Olin kävelemässä ulkona noin puolenyön aikaan. Ajattelin heittää pienen iltalenkin, ja käydä samalla ehkä yhdellä kaljalla kaupungin keskustassa. Koska olen nuori nainen, pidän öisin ulkona liikkuessani silmät ja korvat erittäin auki, ja pyrin olemaan tarkkaavainen mahdollisten vaaratilanteiden varalta. Yritän myös käyttää kolmatta silmää apuna pimeässä kuljeskellessani.

Nousin siinä mäkeä ylös, kun spottasin vasemmalla puolella olevan kerrostalon pihassa liikettä. Kävelin rauhakseen eteenpäin, ja kuikuilin samalla talon pihalle. Kun olin melkein talon kohdalla, silmieni eteen ilmestyi tyhjästä aikuisen miehen kokoinen ihmishahmo, joka oli mustan läpikuultava, ikään kuin varjo, mutta kuitenkin kolmiulotteisempi ja elävämpi. Tajusin heti, ettei se ollut ihminen, vaan jotakin muuta. Hahmo käveli äänettömästi autotallien ovien rivistön edestä, ja sekoittui sen jälkeen pihan varjoihin. Kerkesin tuijottaa hahmoa ainakin 7 sekuntia ennen sen katoamista. Ja siis katsoin suoraan hahmoon, en sen ohi, eikä se kadonnut näkökentästäni vilahtamalla tyypillisen varjoihmisen tavoin. Koko 7 sekunnin ajan ajattelin vain, että tuossa silmieni edessä on jokin epäelollinen olento, joka ei ole tästä maailmasta. Varjo se ei ollut, sillä pihassa ei näkynyt ketään varjon aiheuttajaa sillä suunnalla, mistä valo tuli. Tosin erään naapuritalon rappukäytävään ammuttiin mieshenkilö muutama vuosi sitten, ja yksi ystäväni kertoi, että kuulemma kyseisellä miehellä (jonka hän tunsi) oli tapana hiippailla näiden pihojen läpi öisin.

Jos joku haluaa käydä katsastamassa kyseisen paikan, se löytyy Kouvolan Utunmäentien päädystä Kipsa-kioskin toiselta puolelta, ennen Kuovin leikkipuistoa.

Lisään vielä tähän aikaisempaan tekstiini, että vastaavanlaisia hahmoja oon nähnyt enemmänkin, mutta en sivusilmällä, vaan olen nimen omaan tuijottanut suoraan hahmoon pitemmän aikaa. Eli Kouvolassa Korian sillan viereisen metsän parkkipaikalla näyttäytyi tällainen hahmo, ja myös poliisilaitoksen ja kebab-grillin välisen liikenneympyrän vieressä tiellä. Liikkuvat usein melko nopeaan tahtiin, ja täysin äänettömästi. Ainiin, ja uimahallin (Urheilupuiston vieressä) kulmalla hengailee yksi sellainen vakituisesti, käppäilee joskus sinne taakse metsään.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 07 Joulu 2015, 22:29

Olen kerran nähnyt varjoihmisen. Lävitseni kulkee kylmät väreet aina kun vain ajattelenkin tapausta.

Tämä varjoihmisen näkeminen tapahtui yli 10v sitten. Olin ystäväni luona käymässä ja myöhään illalla eteemme ilmestyi isokokoinen tummasävyinen hahmo. Hahmo oli epäselvä, mutta tunnistettava ja todella isokokoinen. En ole tämänkaltaisille asioille ollut koskaan kovinkaan herkkä, mutta tuo oli kyllä todella vavisuttava kokemus. Varjoihmiset käsittääkseni näkyvät vilahduksina ja ovat nopeita, mutta tämä oli paikallaan pitkän aikaa.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 12 Joulu 2015, 12:16

Tuollaisen hahmon tai jonkin muunkin voi ottaa kuka tahansa ylemmän dimension kulkija, joka ei halua näyttäytyä sellaisena mitä oikeasti on. Eli pystyvät ottamaan minkä tahansa hahmon itselleen, mikä vaan parhaiten tilanteeseen sopii.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 30 Joulu 2015, 22:29

Noista varjoihmistä on ruvennut olemaan netissä videoita ja kuvia viime vuosina enemmän ja enemmän oman kokemuksen perusteella. Osa kyllä on feikkejä omien tarkastelujen perusteella muttei kaikki. Ne sivusilmähavainnot mustista hahmoista on kyllä yleensä näkökentän raja-alueen temppuilua, on tullut testattua asiaa sen verran monta kertaa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 05 Helmi 2016, 11:53

varjotyttö kirjoitti:Ainiin, ja uimahallin (Urheilupuiston vieressä) kulmalla hengailee yksi sellainen vakituisesti, käppäilee joskus sinne taakse metsään.

Jos tiedät sijainnin missä vakituisesti on nähtävissä varjoihminen niin eikö kannattaisi joskus käydä nappailemassa kuvia ja videota? Jos itse asuisin lähelläkään niin kävisin heti.
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron