Varjoihmisiä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Jakkivanukas
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 14:15
Paikkakunta: Imatra

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jakkivanukas » 15 Helmi 2009, 16:40

Itse asuin tyttösenä jossakin peräkylässä, korvessa oikeastaan. Siellä on monta sellaista hylättyä/palanutta ja hylättyä röttelöä joita aina ala-asteen kaveriporukalla tutkittiin. Liikuntatunteja pidettiin välillä pururadalla, ja siinä matkan varrella oli sellainen minimaalinen mökki, joka on nykyisin lyhistynyt niin kasaan kuin voi olla. Se oli niin jännä paikka että yhden kaverini kanssa, joka asui siellä päin, sovitiin että menään tutkimaan sitäkin mökkiä koulun jälkeen sisältä. Sitten mentiin sinne keskellä päivää, ja oltiin juuri astumassa oviaukosta sisään, väliä oli ehkä pari metriä, niin nähtiin molemmat, että siellä oli sisällä ns. kasvoton mies kaapuun pukeutuneena. Se "katsoi" meitä ja lähti liikkumaan meitä kohti (en nyt oikein muista/nähnyt miten se liikkui). Kaverini kanssa käännyttiin 180 astetta toiseen suuntaan ja juostiin niin nopeasti kuin vaan pystyttiin. Muistan vielä selvästi kun katsoin sitä, ja se osoitti meitä "sormella", ja tuli ihan selvä tunne, kuin telepatinen viesti, että ei ehkä pidä mennä toiste kylään.
Tuon jälkeen me muutaman kerran puhuimme kaverini kanssa tästä, mutta emme sen jälkeen enää halunneet. Oli nimittäin pelottavaa! Sellaiset tokaluokkalaiset feat. ..varjoihminen?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Helmi 2009, 16:54

En nyt tiedä olisiko tuossa kyse varjoihmisestä. Tuskinpa omasta mielestä mistään paranormaalista.
Kuulostaa sen verran uskomattomalta omalle korvalle. :) Veikkaisin että joku kuullut aikeenne ja mennyt sitten pelottelemaan teitä. Tietenkin vaikea sanoa koska en itse ollut siellä mutta tässä vain oma mielipide.

Oletteko sen jälkeen käyneet siellä? Onko kukaan muu käynyt siellä ja nähnyt kyseistä "henkilöä"?

Avatar
Jakkivanukas
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 14:15
Paikkakunta: Imatra

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jakkivanukas » 15 Helmi 2009, 17:09

Oli talvi, ja satoi lunta. Ympäristössä ei ollut muita jälkiä, kuin vanha polku, jota pitkin metsän toisella puolella asuvat tyypit käytävät oikaisemiseen, mutta kun itsekin kävelimme sitä polkua pitkin hökkelille, niin voin sanoa että sitä pitkin ei oltu kävelty vähään aikaan. Talo on nykyisin täysin lahonnut, en tiedä kuuluuko se kellekään, mutta siintä ei ole enää jäljellä mitään. Talo on tien vieressä, joten aina välillä tulee käveltyä ohitse. Liekö jäänyt traumoja, mutta tulee aina jännittynyt olo kun menee siitä :D Me siis sovimme muistaakseni sen visiitin kahdestaan välitunnilla.
Muistelisin myös että jotkut luokkamme pojista olivat käyneet siellä, ja kuulleet jonkun tömähdyksen. Se ko. talo oli joskus ammoisina aikoina ollut kaksikerroksinen, mikä paljastui silloisista rappusista, jotka ovelta näkyivät. En nyt tiedä olisiko ollut kissa/koira/muu eläin. En itsekään nykyään tahtoisi ajatella sitä tällaisena paranormaalina juttuna, että uskallan sitten jonnekin syrjempään vielä muuttaa :lol:

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Regendos » 15 Helmi 2009, 17:39

Jaarno kirjoitti:En nyt tiedä olisiko tuossa kyse varjoihmisestä. Tuskinpa omasta mielestä mistään paranormaalista.
Kuulostaa sen verran uskomattomalta omalle korvalle. :) Veikkaisin että joku kuullut aikeenne ja mennyt sitten pelottelemaan teitä. Tietenkin vaikea sanoa koska en itse ollut siellä mutta tässä vain oma mielipide.

Oletteko sen jälkeen käyneet siellä? Onko kukaan muu käynyt siellä ja nähnyt kyseistä "henkilöä"?

Eikös ole aika epätodennäköistä, että vaikka joku olisikin aikeet kuullu, tuskinpa olisivat vaivautuneet järjestämään niinkin laadukasta temppua. Ja vielä ala-asteella. Jos olitte - kuten sanoitte - toisella luokalla eli kahdeksanvuotiaita, on tuskin mistään paranormaalista kyse. Itse olin suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kun luulin kummituksiksi varjoisia palloja, jotka olivat rappukäytävämme nurkissa. Ne tietenkin mystisesti hävisivät, kun sytytimme valot.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Helmi 2009, 21:16

Ah, vasta toisella luokalla. Tätä en huomannutkaan. Tuskinpa sitten kukaan kavereistasi meni tuota tekemään sitten.
Mutta kuten Regendos sanoi, tuo ikä ja vielä muistojen "muuttuminen" ajan saatossa. Veikkaisin jotain varjon tapaista.
Mutta se nyt vaan että päivällä sanoitte menneenne sinne. Joten siellä oli luultavasti valoisaa?
Luulisi että siellä näkee sen verran hyvin onko se varjo vai ei.

Vaikea sanoa, vaikea sanoa.

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 28 Helmi 2009, 12:08

Huu, jännän kuuloista... En ole kyseisiin varjoihmisiin törmännyt, enkä Wikipedian kuvauksen perusteella haluakkaan... :?
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Mercs » 28 Helmi 2009, 16:58

Teroitin hieman muistiani lapsuusajoilta tähän päivään asti, ja mieleeni tuli muistikuva siitä kun varjoihminen seisoi vanhempieni sängyn vieressä. Olin silloin muistaakseni neljän tai viiden vanha. Vanhempanikin siitä yöstä muistavat jotakin outoa, mutta eivät edelleenkään uskalla kertoa enempää. Tämä on siis pieni mysteeri vailla ratkaisua.

Olen toisenkin kerran elämässäni kokenut ns. varjoihmisen näkemisen. Tästä ei ole paljoa aikaa, joten valotan tapausta hieman:

Viime jouluna menin hakemaan puita mökin liiteristä. Oli harvinainen yö sillä koskaan ennen täysikuu ei ollut valaissut liiterin edustaa niin kirkkaasti kuin silloin. Noin kolme metriä ennen liiteriä näin harvinaisen selvästi että ihminen seisoi edessäni, ja tämän seurauksena pistin kädet kasvojen eteen niin kuin olisin törmännyt kyseiseen hahmoon, ja kaaduin selälleni maahan. Katsoin eteeni ja hahmo (ison miehen) hävisi kuin sumu olisi haihtunut ilmaan.

Vaikka ikää on 21 vuotta ja olen skeptikko niin kelailin asiaa isäni kanssa seuraavana päivänä. Hän sanoi, että kävelin päin liiterin viereen parkkeerattua piikkipyörätraktoria. Kerroin kuitenkin että kyseessä oli liiterin edusta ja kävimme tsekkaamassa paikan, jossa näkyi ihan selvästi omat kaatumisjälkeni. Lopulta ukkokin totesi, että hän ei ihmettele tällaista tapahtuneen, koska vähän matkan päässä on yhä vanha kivikellari jossa on maanneet kaikkien sukumme vanhojen isäntien ruumiit jääsaavien päällä odottamassa hautajaisia.
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja blood » 01 Maalis 2009, 03:18

tänään törmäsin yhteen: istuin sohvalla ja näin ja tunsin kuinka joku tuli huoneeseen. Käänsin tietysti pääni, ja näin kuinka se tumma hahmo meni sohvan alle. Menin katsomaan sinne, mutta mitään ei näkynt.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Maalis 2009, 17:53

Nyt taas kerran kokemus tästä vanhasta tutusta mustasta hahmosta tuli eilen yöllä, aina yhtä helvetin pelottava kokemus. Tämä on sinänsä vaan erikoisempi kuin aikaisemmat kokemukseni, että huomasin sen ensin telkkarin heijastuksesta.. Helvetin pelottavaa kun jotenkin tahtomattani katsoin oikealla puolella olevaa televisiota ja huomasin, että siinä on minun lisäkseni joku toinen hahmo, no äkkiä käännyin katsomaan taakseni ja siellä se oli vielä n5-10 sekuntia kunnes feidasi pois. Jähmetyin täysin tähän tuoliin. Ovi oli kiinni ja täällä ei ollut edes muita paikalla. Puskee vieläkin kylmiä väreitä, saas nähdä mitä tulee tapahtumaan tässä... Joka kerta tämä on yhtä helvetin pelottavaa ja pistää oikeen ärsyttämään kun saa pelätä. Toivoisin ettei koskaan tarvis nähdä niitä.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Maalis 2009, 22:30

Tuli nyt mieleen kun tuli pari päivää sitten unihalvaus. Elikkäs silloin näen aina tällaisia mustia varjohahmoja. Usein "ihmisen muotoisia" mutta näyttää kuin niillä olisi jokin iso viitta tai siivet. Yleensä myös leijuvat ja lentelevät ympäri huonetta.
En oo ennen tullut ajatelleeks että nämähän ovat kuin nämä varjoihmiset. :)

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 06 Maalis 2009, 00:36

Erittäin yleistä unihalvauksen aikana. Itsekin tämän vuoden puolella sain unihalvauksen pitkästä aikaa ja ne ovat myös aina yhtä epämiellyttäviä ja ahdistavia.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Captain Clown
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Maalis 2009, 21:56
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Captain Clown » 06 Maalis 2009, 22:16

Itse pidän näitä ns. "Varjoihmisiä" ihan ihmisten mielikuvituksen harhoina.
Jostain syystä eivät vain vakuuta minua.

On se ihmisen mielikuvitus sen verran vilkas.

Demon hunter
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:49

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Demon hunter » 30 Maalis 2009, 16:38

Juu minä olen joitakin kertoja nähnyt mustan ihmisen näköisen hahmon kun oon ollu kävelemässä, ja yhden kerran kun kysyin lenkillä mukana oleelta kaverilta näkikö hän sen mustan hahmon niin se sano että näki, mutta en sitten tiiä olikko se harhaa vai mitä.

PS: Anteeksi jos aikaisemin oli joitakin virheitä kirjoituksessa
Viimeksi muokannut Demon hunter, 30 Maalis 2009, 18:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Gitarre » 30 Maalis 2009, 17:17

Tämä ei nyt liity mitenkään aiheeseen mutta Demon Hunter voisitko mitenkään parantaa kirjoitustasi? Eli kirjoittaisit sanat OIKEIN koasa tämmöinennnn tekhsti on baikea lkuea.. Lisäksi isot alkukirjaimet, pisteet, pilkut yms.

Jatkakaa aiheesta.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 31 Maalis 2009, 23:45

olen tainnu itsekin nähdä näitä kyseisiä hahmoja, mutta aina se on menny mielikuvituksen piikiin.. Ihmisellä kun on kuitenkin luontainen tapa etsiä kaikesta jotain tutun näköistä/muotoista.. Yleensä nämä tapahtuu vielä suuressa väsymystilassa :).. Mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
I believe..

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tintti » 02 Touko 2009, 00:14

Mielenkiintoinen aihe josta en tiedä viellä mitään :D tästä aiheestakin on juttua Supernaturalissa

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja thebel » 27 Touko 2009, 10:30

Tuli vastaan mielenkiintoinen artikkeli näistä varjoihmisistä:

http://paranormal.about.com/od/ghosthun ... l-what.htm
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Kesä 2009, 13:09

Captain Clown kirjoitti:Itse pidän näitä ns. "Varjoihmisiä" ihan ihmisten mielikuvituksen harhoina.
Jostain syystä eivät vain vakuuta minua.
On se ihmisen mielikuvitus sen verran vilkas.


Varjoihmiset (tai miksi kukainen niitä haluaakin kutsua), ovat sen verran kätsy ilmiö, että pelkästään mielikuvituksen piikkiin ne eivät jää. On olemassa lukuisia valokuvia ja videomateriaalia jossa ko. entiteettejä näkyy, mutta toki näitä pitää katsoa vähän skeptisesti (ennekuin on itse päässyt asiaa todistamaan ja ottanut valokuvan/videomateriaalia).
Siitä voidaan luonnollisesti keskustella vaikka maailman loppuun saakka, että mitä varjoihmiset ovat. Ovatko ne ns. perinteisiä kummituksia, kenties demoneita "alakerrasta", vai ihmisen käsityskyvyn tuollapuolen kulkevien ulottuvuuksien asukkeja. Mene ja tiedä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Mikkoa
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 11 Kesä 2009, 17:18

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Mikkoa » 15 Kesä 2009, 15:13

Joskus on tullut nähtyä jotain tuollaista, mutta silloin on aina ollut pitkä valvominen takana tms. En silti väitä, etteikö olisi mitenkään mahdollista, että ovat jotain :demonbunny: ...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 18 Kesä 2009, 21:41

OSITutkimusseura kirjoitti:
Captain Clown kirjoitti:Itse pidän näitä ns. "Varjoihmisiä" ihan ihmisten mielikuvituksen harhoina.
Jostain syystä eivät vain vakuuta minua.
On se ihmisen mielikuvitus sen verran vilkas.


Varjoihmiset (tai miksi kukainen niitä haluaakin kutsua), ovat sen verran kätsy ilmiö, että pelkästään mielikuvituksen piikkiin ne eivät jää. On olemassa lukuisia valokuvia ja videomateriaalia jossa ko. entiteettejä näkyy, mutta toki näitä pitää katsoa vähän skeptisesti (ennekuin on itse päässyt asiaa todistamaan ja ottanut valokuvan/videomateriaalia).
Siitä voidaan luonnollisesti keskustella vaikka maailman loppuun saakka, että mitä varjoihmiset ovat. Ovatko ne ns. perinteisiä kummituksia, kenties demoneita "alakerrasta", vai ihmisen käsityskyvyn tuollapuolen kulkevien ulottuvuuksien asukkeja. Mene ja tiedä.


Haluaisikkos pistää tänne? En ole ikinä nähnyt kunnon materiaalia varjoihmisistä.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa