Varjoihmisiä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Aevis » 11 Loka 2008, 19:35

Onko kukaan nähnyt näitä tällaisia "varjoihmisiä"? Itselläni ei ole kokemusta, mutta olisi mukava kuulla teidän muiden ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Wikipedian artikkeli.

Itseäni kiinnostaa tällaiset. Ovatko vain mielen temppuilua vai jotain muuta? Minusta erittäin mielenkiintoinen teoria tuolla wikipediassa oli tuo inter dimensional juttu. Eli sen mukaan ne ovat olentoja toisesta ulottuvuudesta, joka hetkellisesti menee "päällekäin" meidän ulottuvuuden kanssa ja nämä tulevat osittain näkyviksi.
Toivottavasti alue oli nyt oikea...
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 20:15

Pelkkiä harhoja. Ihmisellä kun on luonnollinen taipumus nähdä kaikessa ihmishahmo.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Trauma » 11 Loka 2008, 20:27

Yhteen aikaan näin noita alvariinsa. Ainakin kymmenen minuutin välein siis, mutta ei se haitannut. Viimeisin varjoihminen jonka muista nähneeni on kylläkin jostain vuodelta 2005, että tuota ongelmaa ei ole esiintynyt enää aikoihin.
Viimeksi muokannut Trauma, 11 Loka 2008, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Loka 2008, 20:27

Samaa mieltä Tonza133;n kanssa, mutta se saattaa olla mahdollista, että toisesta paikkaa tulee ihmisen varjon kaltainen olento, joka pysyy varjon kanssa samassa paikassa, liikku siis samalla lailla
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 20:28

Ja sitten kun vielä näkökentän reunoilla näkö on heikko, eikä pysty oikein erottamaan mitään, siellä saattaa ollahyvin näkevinään varjoihmisen.

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Brecle » 11 Loka 2008, 21:26

Pienempänä tuli joskus nähtyä että joku juoksi muutaman metrin päästä lujaa, en sitten tiedä oliko kyseessä tämä ilmiö. Yleensä se näkyi "Juoksevan" kun olin keittiössä ja siinä päässä oli noin metrin leveä oviaukko
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Loka 2008, 21:36

Joopa joo... Mahdollista ja mahdollista. Mutta totuus jää.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Loka 2008, 21:59

Kuulostaa omassa päässä ihan naurettavalta. "Varjoihmiset." Sanon kerrankin ihan suoraan että pelkkä harha! Ihmisen aivot pyrkivät tekemään kaikesta jotain tuttua. Esim. ihmisen. Ja kun näkö ei mikään hyvä ole tuolla reuna-alueilla (Todella hyvin selitetty) niin helpostikin sieltä jonkin juoksevan "varjoihmisen" saa tekaistua.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 22:01

Jaarno kirjoitti:Kuulostaa omassa päässä ihan naurettavalta. "Varjoihmiset." Sanon kerrankin ihan suoraan että pelkkä harha! Ihmisen aivot pyrkivät tekemään kaikesta jotain tuttua.

Tästä hyvä esimerkki "ihmiskasvoiset" kalat. Eivät näyttäneet yhtään ihmisiltä.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Loka 2008, 22:04

kyllähän ne näytti, mutta ihmisen aivothan pyrkivät piirtämään ihmisen kasvot jokaiselle paikalle
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Trauma » 11 Loka 2008, 22:06

Ali G- kirjoitti:kyllähän ne näytti, mutta ihmisen aivothan pyrkivät piirtämään ihmisen kasvot jokaiselle paikalle

No sehän nimenomainen pointti olikin. Vaikka ne eivät näyttäisi ihmisiltä ollenkaan, niin ihmiset pyrkivät silti luomaan niille mielikuvituksessaan ihmisen kasvot.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 22:09

Ali G- kirjoitti:kyllähän ne näytti, mutta ihmisen aivothan pyrkivät piirtämään ihmisen kasvot jokaiselle paikalle

Enkös minä tämänkin jo selittänyt?

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Loka 2008, 22:20

Jep, jep en huomannut tässä kiireessä, mutta toi on jo aika tuttu juttu
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja J. Doe » 12 Loka 2008, 06:25

Mulla on ollut kahden viikon pätkä kun näin näitä ns, varjoihmisiä. Mulla ne kyllä johtu elämäntilanteesta. Oli hieman rankempia kokemuksia ja todella iso turvattomuuden tunne. Niitä näin sen parin viikon aikana päivässä kymmeniä ja aina peljästy niin että sydän hakkas miljoonaa.
Et ihan pyykkistä oli vaik ei oo skitso diaknoosia. Luulisin että mieli tekee sen varjoihmisen, Itse en kokenu niitä miksikään muuksi. :|

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Nenrei » 18 Loka 2008, 14:51

Minä kerran yks aamu koeviikolla meinasin nukkua uudelleen kun pistin simmut kii. Näin unta että joku huuti mun nimeä ja sitten heräsin siihen kun joku tökkäs mua alaselkään. Siis silleen että säikähin ihan älynä, pomppasin sängyssä ihan kauhuissani ja alaselässä tuntu se kohta mihin joku oli aika napakasti tökänny. Olin aika "mitä vit..." tunnelmissa. Sitten kun katoin kelloa niin oli sen verran ois sietänykkin herätä ettei myöhästy. Sitte peilasin eteisessä sen verran kun minä nyt yleensä vaivaudun peilaamaan, niin silmäkulmasta näky miten ovenraosta heijastavan valon edestä vilahti joku sillein, että se valo peittyy hetkeksi ku joku kulkee ohi. Tuijotin vaan peilia ja yritin vakuuttaa itelleni ettei se ollu mitään. Sitten kuuluu olkkarin tuolista narahdus niin minä pistin kamppeet niskaan ja lähin aika liposeen :lol: Kerroin siitä äitille, niin sen mielestä se oli suojelusenkeli. Oli mikä tahansa, se sopii minusta tuohon wikipedian kuvaukseen että näkyy tumma varjo yleensä silmäkulmassa vilahtavan. Ei voi kun kiittää herätyksestä, olisin muuten myöhästyny kokeesta ja se ei ois ollu kiva juttu :)
Kuva

Laamanni
Alieni
Viestit: 113
Liittynyt: 21 Loka 2008, 18:08
Paikkakunta: Hamina

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Laamanni » 22 Loka 2008, 14:51

Tonza133 kirjoitti:Pelkkiä harhoja. Ihmisellä kun on luonnollinen taipumus nähdä kaikessa ihmishahmo.
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Loka 2008, 15:27

Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Loka 2008, 00:21

viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha. :)



Oootko ihan varma että oli varjo-ihminen, ettei vaan Men in black! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Gitarre » 25 Loka 2008, 12:49

Ali G- kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha. :)



Oootko ihan varma että oli varjo-ihminen, ettei vaan Men in black! ;)

Huoh -.-' Voisi lopettaa tuollaisen tyhmän viisastelun, vaikuttaa vain täysin viestien keräilyltä....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Varjoihmisiä

ViestiKirjoittaja Ali G- » 29 Loka 2008, 19:17

Gitarre kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Joskus isällä kun olin katsoin yläkerran ikkunasta takapihalle(klo 22)näin että joku tummahahmo seisoskelisi liiterin nurkalla. Kun räpäytin silmiäni se oli poissa. Luultavasti harha. :)



Oootko ihan varma että oli varjo-ihminen, ettei vaan Men in black! ;)

Huoh -.-' Voisi lopettaa tuollaisen tyhmän viisastelun, vaikuttaa vain täysin viestien keräilyltä....



Viestien keräily :cry: ... KISS MY ASS. :evil: .. Ei toi ollut viisastelua :roll: , jos voisi olla ihan oikeasti olla tottakin :?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa