Natha Jay 8.3.2019 - Ylösnousemus Nörteille

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Natha Jay 8.3.2019 - Ylösnousemus Nörteille

ViestiKirjoittaja Andromeda » 17 Maalis 2019, 15:27

YLÖSNOUSEMUS NÖRTEILLE

 

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)

8.3.2019

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

 

Monille sopii ajatus ylösnousemuksesta henkisenä asiana. Taajuuden ja värähtelyn ajatteleminen jokseenkin kattaa sen. Käytä vapaata tahtoa harmonisoituaksesi korkeamman itsesi kanssa. Vähemmän tuomitsemista, enemmän erottelukykyä. Se kaikki pätee, mutta nörtti minussa etsii aina myös sen tieteellistä puolta. Seuraava on vain nörttimieleni sotkua, mutta saatat pitää osaa siitä hyödyllisenä, erityisesti käsitellessäsi ateisteja maailmassasi. (Minä satun rakastamaan ateisteja!)

 

Makrotasolla 3D on avaruus ja 4D on aika, ja ne muodostavat yhdessä aika-avaruusjatkumon. Tämä on kätevä pikku työkalu sallimaan erillisyysharhan laajasti. Näytämme olevan kaukana (valovuosia) ja eristyneenä monigalaktisesta ja moniulotteisesta elämästä. Ajelehdimme omassa todellisuuskuplassamme. Ylösnouseminen 5D:hen merkitsee elämistä kodikkaan pikku aika-avaruuskuplamme ulkopuolella.

 

Tiedämme, että energiatyötä voidaan tehdä välimatkan päästä. Etäisyys ei tunnu haittaavan psyykkisiä kykyjä. On tehty kokeiluja, joissa ajatuksilla on muutettu menneisyyttä. Nämä jutut ovat riittävän vakuuttavia oikeuttamaan kaukokatseluohjelman CIA:ssa (ja muissa tiedustelupalveluissa). Kvanttifyysikot ovat lopultakin sallineet tieteen liittyä joukkoon säieteorialla ja muilla selityksillä keskinäisestä yhteydestä.

 

Mikrotasolla käytämme ns. egoa edistämään erillisyysharhaa. Jaamme kaikki yhden fyysisen todellisuuden ja yhden henkisen (energeettisen) todellisuuden, mutta luomme itse-kuplan havainnoilla ja tarinoilla. Tästä syystä jotkut osamme tuntevat aina yksinäisyyttä. Ego on suunniteltu erillisyyden kokemiseen. Se tekee mahtavaa työtä.

 

Ylösnousemuksesta … Voidakseen ylösnousta 5D:hen, sekä aika-avaruuden (makro) että egon (mikro) täytyy ohentua ja sitten hävitä. Sitä tapahtuu tällä hetkellä. Se on lisännyt vauhtia vuodesta 2012 saakka, eikä tässä kohtaa mikään pysäytä sitä. Makro ja mikro ovat oikeasti vain yksi asia – harhaverho. Tässä on mielenkiintoinen osa … tätä verhoa pitää paikoillaan Maan sähkö-magneettikenttä. Napamuutos?

 

Maan magneettikenttä on vaihdellut. Magneettisen navat liikkuvat nopeammin, kuin kukaan tieteessämme ennusti. Gravitaatio (joka on oikeasti enemmän ehdotus, kuin voima) on toiminut huonosti. Tämä kenttä vaikuttaa myös muistiimme. Huomaatko tätä omissa kokemuksissasi?

 

Merkaba-opetuksissa sanotaan, että kun navat kääntyvät ympäri, menetämme muistin kolmeksi päiväksi. Merkaba-aktivoinnin oletetaan vakauttavan henkilökohtainen sähkö-magneettikenttä (torus) ja pitävän muistot koskemattomina. Useimmilla nuoremmilla lapsilla (alle 20) merkaba toimii luonnostaan harjoittelematta tai tiedostamatta sitä. Uudet lapset ovat tulevaisuus.

 

Mitä tulee muuttuvaan DNA:han, välkkyviin auringonsäteisiin ja fyysisten oireiden pitkään listaan, se liittyy luultavasti paljon pölyyn. Tämä saa minut haluamaan Phillip Pullmanin kirjojen uudelleenlukemista. Koko aurinkokuntamme astuu parhaillaan tähtienväliseen pilveen. Tiede ei tiedä vielä, mitä tästä sanoisi. Kaikki on taikaa, kunnes ymmärryksemme (tiede) saa kiinni. Henkilökohtaisesti luulen, että se edistää luonnollista evoluutioprosessia, jota koemme jo. Ei huono asia, mutta ehdottomasti voimistaja.

 

Sisällä 4D:n (aika) menettäminen tuntuu kuin monelta de-ja-vulta. Lisäksi prosessoin jatkuvasti (tavallisesti uniaikana) muita aikajanoja, joita ei ole varsinaisesti eletty. Ja aika jatkaa kietoutumista itseensä. Tunnen yhtäkkiä valtavaa paniikkia, että en saa kaikkea tehtyä ajoissa ja myöhästyn … tapaamisesta, joka minulla on kolmen kuukauden kuluttua. Sitten minun täytyy venyttää aika taas lineaariseen muotoonsa nähdäkseni, että minulla on tosiaan kolme kuukautta, eikä vain muutama tunti. Tämä on uutta minulle. Olin ennen erittäin hyvä ajan kanssa.

 

Tämä napojen ja gravitaation muuttuminen aiheuttaa pahoinvointia ja äkillisiä tasapainomuutoksia. Minulla on jo ennestään tasapaino-ongelmia, joten tämä on hauska juttu. Tämä on planetaarinen ylösnousemus, ei ihmisen ylösnousemus. Hyvä uutinen on, että terveyteni paranee nopeasti, mikä kertoo minulle, että planeetta pärjää hyvin sisäpuolella.

 

Siis kun luet artikkeleita ylösnousemuksesta (monet kirjoittavat siitä), tiedä, ettemme anele sinua auttamaan meitä saamaan sitä tapahtumaan. Se tapahtuu. Ylitimme tuon kynnyksen 2008. Yritämme välittää vinkkejä ja työkaluja tekemään siitä helpompaa sinulle. Ylösnousemus on edellä aikataulusta, koska hyvin monet lisäävät valoaan, mutta se tapahtuisi joka tapauksessa.

 

Osa yllä olevasta on tiedettä, osa mysteerikoulun opetuksia ja osa henkilökohtaisia kokemuksiani. Ovatko ne oikeasti erillisiä? Jätän tuon kysymyksen omalle sisäiselle nörtillesi.

 

----------- 

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen. 

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi

Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa

cron