Uuden ajan lapset ja koko ketju

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Varjotar » 07 Marras 2019, 20:58

Jos meillä on nyt nämä kauan puhutut uuden ajan lapset vaikuttamassa instansseihin kuten kirkko ja politiikan loputtomat suot ja minä olen heitä edeltävä aalto, niin mikä oli meitä ennen?
Meidän ja uudemman aallon selvin ero mitä todennäköisimmin on, että me olemme viimeinen aalto, joka identifioituu esimerkiksi aikansa musiikin kautta pysyvästi, mutta nämä seuraavat taas eivät. He ovat ikäänkuin asian yläpuolella leijuvia ja kahden ristiriitaisen asian parissa/ molempien päällä yhtä aikaa. Ikäänkuin olematta kumpaakaan vaikka ovat niissä kuitenkin.
Me olemme vain yhdessä asiassa ja me olemme siinä kiinni ja siitä käsin teemme sitten töitä ympärillä/ joka suuntaan.


Moni meidän edeltäjämme on jo kuollutkin, lähinnä umpikujaan jossa oli liian vaikea taistella vanhojen malien liian voimakkaita seiniä vastaan.
Toimivat myös tuolta puolen valvojina ja oppaina meille.

:alien2:
I do not know if you do not know.. :ghost:

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 08 Marras 2019, 07:18

Pitää muistaa että ennen tilanne oli vaikeampi näille tienraivaajille jotka yrittivät muuttaa vanhoja malleja, koska tuolloin oli vallitsevana 7,83Hz Schumannin resonanssi, silti he saivat paljon aikaan parannuksia mutta se oli vaikeampaa tuolloin, asia on nyt toinen, vanhojen mallien edustajat kokee joutuneensa umpikujaan kun kohonneet Schumannin resonanssit ei tuekkaan enään hänen vanhakantaista ajattelua ja muutos tulee kuin itsestään. Valvojat ja oppaat elivät ajassa jolloin ei tunnettu Schumannin resonanssin muutosta ja ovat näin väärässä. Eli kohonnut resonanssi tuo muutoksen, tämähän on jo ilmoitettu Mayjojen tiedoissa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Andromeda » 08 Marras 2019, 08:38

Valvojat ja oppaat, vaikkakin elävät pikemminkin spiraalimaisessa ei lineaarisessa ajassa tuntevat kyllä Kosmiset lainalaisuudet koskien esim. Maapallon tulevia muutoksia. Eli eivät ole "väärässä."

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 08 Marras 2019, 09:06

Tarkoitin että on monenlaisia oppaita, myös maallista heittoa, ei ole kauaa kun Varjotar hurrasi työttömän ahdistelusta, joten eiköhän tämäkin hänen juttunsa jossa vihjataan että oppaat olisivat vanhan ajattelun kannalla ole täysin väärä, lukijat voivat itse tehdä päätöksen ovatko Varjottaren oppaat oikeassa. Kohonnut Schumannin resonanssi puoltaa sitä että wanha valta väistyy.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Andromeda » 08 Marras 2019, 09:16

Kyllä on monenlaisia "oppaita" jotka esittäytyvät vaikka Jeesukseksi tai Jumalaksi. On tapauksia joissa kanavat ovat auenneet ja persoonaa on viety kuin kuuluisaa litran mittaa hänen itse sitä huomaamatta. Ultran nettikolumneista löytyy tuo Haasiosalon kirjoitus: Avautuvan kanavan sudenkuoppia vuodelta 2002.
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0802.html

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Varjotar » 08 Marras 2019, 20:24

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Tarkoitin että on monenlaisia oppaita, myös maallista heittoa, ei ole kauaa kun Varjotar hurrasi työttömän ahdistelusta, joten eiköhän tämäkin hänen juttunsa jossa vihjataan että oppaat olisivat vanhan ajattelun kannalla ole täysin väärä, lukijat voivat itse tehdä päätöksen ovatko Varjottaren oppaat oikeassa. Kohonnut Schumannin resonanssi puoltaa sitä että wanha valta väistyy.



Se, että teet asiaan kuulumattomia muistutuksia ottamatta tarkemmin selvää tai tahallasi väärinymmärrät lietsoaksesi sotaa, on sinulla iso kasvun paikka.
ÄLä heijastele heikkouksia ympärillesi, se ei kasvata sinua eikä kiillota kruunuasi.
I do not know if you do not know.. :ghost:

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Marras 2019, 06:25

En pyri ymmärtämään ketään tahallani väärin, ei kuulu tapoihin, ihmisillä on eri kieli vaikka puhuisivat Suomea ja he monesti ymmärtävät toisensa väärin sen takia, sille en taas voi mitään. En myöskään pyri lietsomaan sotaa, vaan pyrin oikeudenmukaisuuteen, toki se aiheuttaa riitoja mutta minunkaltaisilla on vahva päämäärä oikeudenmukaisuuteen pyrkimisessä. Sitten sanot että älä heijastele heikkouksia ympärillesi, pitäisikö minun olla jokin jumala jolla ei ole heikkouksia, olen se malja joka on puusepän tekemä, lievästi karu, mutta toimiva, en myöskään tarvi mitään kiillotettua kruunua, olen tienraivaaja tietyin toisentyyppisin edellytyksin kuin kruunun kantajat, taas ihminen on parhaimmillaan, luovimmillaan kun on mitätön, tietysti ilman kruunua, miettikää aloittelevaa luovaa arkkitehtiä jolla ei vielä ole mainetta kertynyt, mutta on taitava luovuutensa takia ja koulutustakin takana, parhaat luomuksensa hän tekee silloin, maineen myötä hän päätyy yleensä vain toistamaan itseään. Tärkeintä on keskittyä siihen mitä tekee, niin se virtaa luokseni, taas kasvamista en tarvi koska olen kasvanut jo tähän mittaan.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Varjotar » 09 Marras 2019, 10:01

Anteeksi,mutta nyt naurattaa.

Palatkaamme alkuperäiseen aiheeseen.
I do not know if you do not know.. :ghost:

arborman
Alieni
Viestit: 108
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 16:15

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja arborman » 10 Marras 2019, 03:42

Uuden ajan lapset? Tulee lähinnä mieleen vammaisen Greta Thunbergin kaltaiset olennot, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miten oma iskä ja äiskä käyttävät häntä puhetorvenaan.

Ja valtamedian omistajathan tykkäävät qulli pystyssä viattomista pikku tytöistä ja pojista. Notta eiköhän näitä nähdä jatkossakin.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 10 Marras 2019, 05:28

Edelleen pahansuopaa piikittelyä Varjottarelta minulle, jos nauraa toiselle, ei arvosta, mutta tämän kuvan hänestä jo heti alussa sainkin.

Gretaa käytetään hyväksi ja idea siinä on vaikuttaa kansalaisten tunteisiin ja sitä kautta asenteisiin ilmastonhuijauksen hyväksymiseksi, eli katalaa ja matalaa toimintaa valtamedioilta, mutta näin meitä ohjataan.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Tiia » 23 Tammi 2020, 22:36

Uuden ajan lapsista löytyy netistä tietoa vaikka kuinka paljon kun googlettaa. Kyllä mä itse uskon että on indigot, sateenkaarilapset, hopealapset, kristallilapset jne..

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 24 Tammi 2020, 08:05

On tietysti ihmelapsia, ei täällä monikaan sitä epäile, kyse oli siitä, että pitäisi tyytyä kohtaloon, eli siihen mitä vallankäyttäjät haluaa ja keskittyä henkiseen, näin kuulemma henkioppaat kertovat joillekin. Tämä on yksi näkemys.

Aika on kuitenkin nyt eri kuin mitä silloin kun nuo henkioppaat elivät, silloin oli tasainen Schumannin resonanssi mikä ei puoltanut muutosta, mutta nyt tilanne on se että muutos tulee muuttuneiden olosuhteiden myötä, muutos näkyy myös tietoisuudessa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Tammi 2020, 11:29

Tiia kirjoitti:Uuden ajan lapsista löytyy netistä tietoa vaikka kuinka paljon kun googlettaa. Kyllä mä itse uskon että on indigot, sateenkaarilapset, hopealapset, kristallilapset jne..

Löytyy jotain täältä foorumiltakin. Tiialle tiedoksi että me timestormin kanssa emme ole enää aivan teinejä ja olemme kirjoitelleet muillakin foorumeilla jotka ovat sittemmin lopettaneet toimintansa.
Tämä indigo viittaa auran pääväriin joka tietysti vaihtelee jonkin verran päivän aikana. Mitä tulee uskomiseen, niin tiedän että on hyvin erilaisia kosmisia sieluja erivärisine auroineen täällä kehollistuneena.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 24 Touko 2020, 11:33

Niin, indigolapsilla tarkoitetaan yleensä 1995 - 2004 välisenä aikana syntyneitä ihmisiä joilla auran päävärin pitäisi olla indigo. Kristallilapsia pitäisi olla tuon ajan jälkeen syntyneissä lapsissa. Heidän auran väri vaihtelee yleensä ympäröivien ihmisten aurojen mukaisesti, ovat siis empaatikkoja. Tietysti indigo ja kristalliaurojakin voi olla muina ajankohtina syntyneillä riippuen heidän henkisen kehityksen tasosta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Andromeda » 18 Elo 2021, 12:15

http://www.vanha.ultra-lehti.com/kolumn ... -0802.html
Tuo linkki löytyy jo ketjusta mutta on aina ajankohtainen joillekkin asioihin törmänneille.
Tässä ketjun aiheeseen liittyvä käännös Pirjo Laineelta:
http://m.selvanakija-femi-seita-net.web ... llilapset/

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja Tiia » 06 Joulu 2021, 03:09

Mä olen ollut tällä foorumilla jo useita vuosia, varmaankin 14 tai 13 vuotta jo ja hyvinkin nuorena kiinnostunut jo rajatiedon aihepiiristä ja varsinkin ufoista.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4475
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Uuden ajan lapset ja koko ketju

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 06 Joulu 2021, 08:29

Onko Tiia uudenajan lapsia?

Itse olen syntynyt 60-luvulla ja muistan 60-70 luvun taitteen kapinallisen ajan sisarusteni kanssa, pikkupoika tyttöjen mukana, se oli kapinahenkeä se aika ihan tosissaan, mitä ei sen jälkeen ole näkynyt kuin kuihtuneena punk aikakaudella. hyvä että näin tuon ajan ja vanhemmat luotti sisariini kun olivat kotoa poissa. Olen kuitenkin indigo, heitä on syntynyt paljon aiemminkin kuin väitetään, toki vähempi silloin.

"Indikot ovat myös erittäin havaintokykyisiä toisten suhteen ja ovat alttiita
sanomaan "poliittisesti väärän" asian sopimattomimmalla
hetkellä. Mutta sosiaaliset sopivaisuussäännöt eivät ole osa
heidän ymmärrystään. He tietävät, mitä pitää sanoa, eivätkä
he pelkää sanoa sitä.

Mutta indigoilla on täällä vaikeaa. Heitä kutsutaan
"Ritalin-sukupolveksi", koska heidän aikanaan on syntynyt
paljon käyttäytymisongelmia, jotka johtivat sellaisten
lääkeaineiden massamääräämiseen kuin Ritalin, Wellbutrin ja
Adderal. Mutta onko ongelma lapsissa vai järjestelmässä, johon he
eivät pysty sopeutumaan? Nämä lapset olivat ja ovat edelleen
kyvyttömiä selviytymään matalan tason energioista ja niin he
tekevät sitä, mitä parhaiten osaavat: kapinoivat ja ryhtyvät
vallankumoukseen. Heitä edeltävät sukupolvet olivat tottuneita
hyväksymään vallitsevan tilanteen - eivät indigot. He edustavat
niin sanotusti "tyyntä myrskyn edellä", koska he
valmistelivat meitä seuraavaan, vieläkin kehittyneempään
lapsisukupolveen, kristalleihin."

Tuossa näkee että eliitti yrittää lääkeaineilla saada tokkuraisia Indikoita, jotta pimeys vallitsisi maan päällä. https://www.fimea.fi/documents/160140/7 ... ary-FI.pdf Kuitenkin ADHD johtuu rokotteista, se käy ilmi Robert F. Kennedyn tutkimuksista, sitten siihen vielä määrätään lääke joka tokkuroittaa. Eli olisiko rokotteilla yritetty saada Indikot kyvyttömiksi? Miksei, syntyi ADHD sukupolvi, heiltä ei yleensä löydy keskittymiskykyä, mutta tunnen yhden, joka tunsi koko kaupungin kadut vaikkei ollut kuin ehkä karttaa vilaissut, eli luki toisten ajatuksista missä osoite on, melkoinen kyky. Muutenkin tietää lukematta asioita.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa