Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Maalis 2008, 12:48

aavenainen kirjoitti:aika hurja muutes.. minun äitini näki muutes kanssa yhden sukulaisemme (edesmenneen) hyvinkin materiaalistuneena.. eli eiköhän ko kämppään ole joku kuollut muukin kun hirttäytyjä?/kyseinen/kyseiset kuolleet matkinut ystävän ulkonäköä..?



nii, se olis kyllä kiva tietää sen kyseisen asunnon historiaa, koska noita juttuja tapahtu siellä todella tiuhaan..eli vois olettaa, että siellä oli aika paljon "aktiivista henkitoimintaa"
I believe..

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 19 Maalis 2008, 09:12

monestakin paikasta olisi kiva saada tietää historiaa mutta valitettavasti nois asunto jutuissa on kyllä "vaitiolovelvollisuus" esim siivoojalla jos löytää jonkun ruumiin jostakin asunnosta keltsusta tms..

mutta täytyy sinunkin mainitsemaan taloon liittyä paljon "voimakkaita tunteita" esim että ottaa fyysisemmän muodon.. :o
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja viltsu » 19 Maalis 2008, 14:40

itse uskon että ainakin eläimet voivat nähdä henkiä...isäni talossa edes menneen perheen isäntä hirttäytyi ulkorakennuksessa kerrankin meidän koira rupesi ulisemaan ja katsoi terassia tietenkään en itse nähnyt siinä mitään :?
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 00:53

Itse olen sitä mieltä että lapset ja eläimet näkevät henkiä yms. koska lapselle sanotaan aina että henkiä ei ole olemassa eli kuten todettiin että heille tehään "aivopesu" mutta kun eläimille ei oikeen voi tehdä samaa :D

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Maalis 2008, 15:42

Pätsi kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että lapset ja eläimet näkevät henkiä yms. koska lapselle sanotaan aina että henkiä ei ole olemassa eli kuten todettiin että heille tehään "aivopesu" mutta kun eläimille ei oikeen voi tehdä samaa :D

Ymmärsit tämän vähän väärin. Heille sanotaan niin vasta sen jälkeen, kun he ovat jotain nähneet ja tämän jälkeen he aivopestään uskomaan, että henkiä/kummituksia ei ole olemassa. Tämän takia vanhemmiten he eivät niitä enää näe.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 25 Maalis 2008, 15:49

Wespa kirjoitti:
Pätsi kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että lapset ja eläimet näkevät henkiä yms. koska lapselle sanotaan aina että henkiä ei ole olemassa eli kuten todettiin että heille tehään "aivopesu" mutta kun eläimille ei oikeen voi tehdä samaa :D

Ymmärsit tämän vähän väärin. Heille sanotaan niin vasta sen jälkeen, kun he ovat jotain nähneet ja tämän jälkeen he aivopestään uskomaan, että henkiä/kummituksia ei ole olemassa. Tämän takia vanhemmiten he eivät niitä enää näe.


Kyllähän minä ymmärsin.. Rupesin uudestaan lukemaan tota kirjotustani niin älysin että sehän meni vähän väärin... :D noo pitää ymmärtää kun yöllä rupesin puoli unessa kirjottamaan :D anteeksi virheeni :)

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 10:39

en tiedä näkemisest muttau uskon ainakin että he vainuavat/ aavistavat niid läsnäolon:)

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja viltsu » 28 Maalis 2008, 18:55

Ehkä pienten lapsien aivoissa on jotain,että ne havaitsevat henget.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 07 Huhti 2008, 10:16

viltsu kirjoitti:Ehkä pienten lapsien aivoissa on jotain,että ne havaitsevat henget.


voi kyllä olla aikuisellakin mutta kaikki aikuinen pohtii järjen kannalta.. ellei ole niin paljon pienenä kokenut selviä kokemuksia että sitten ei välttämättä kaikkea järkeistä sillä tavalla :D

meilläkin sukulainen kuoli tässä lähiaikana ihan muutama päivä sitten :angel2: samana päivänä yksi valo sammui "paloi" kaput poksahti.. ja kuulin nimeni mainittavan melko kovalla äänellä ja kukaan ei tunnustanut sitä sanoneensa.. että.. :cry:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Huhti 2008, 10:53

kyllä mä uskon, että aikuinenkin voi "jälleen" nähdä kaikkea kivaa kun vaan avaa ajatuksensa eikä ole niin skeptinen kaikkea kohtaan... avartamalla maailmankatsomusta näkee yllättävän paljon sellaista mitä ei ennen ole huomannut.. ;)
I believe..

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 07 Huhti 2008, 12:15

Tunhhu kirjoitti:kyllä mä uskon, että aikuinenkin voi "jälleen" nähdä kaikkea kivaa kun vaan avaa ajatuksensa eikä ole niin skeptinen kaikkea kohtaan... avartamalla maailmankatsomusta näkee yllättävän paljon sellaista mitä ei ennen ole huomannut.. ;)


se on kyllä totta :D että jos ei vaan ajattele materiaalista maailmaa niin kyllä sitä näkee niin paljon laajemmin kun uskookaan.

itse uskon myös tiettyyn "karmanlakiin" olen huomannut että jos autat ihmisiä pyyteettömästi niin sen huomaa kyllä sitten jossakin muussa :D vaikka toki aina tuntuu että olisi parantamisenkin varaa toiminnassaan josku joissain asioissa :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Huhti 2008, 14:45

Joo, mä uskon kanssa karmaan omalla tavallani.. en ehkä niin intensiivisesti kun jotkut hindut tms. mutta kuitenkin luulen kanssa, että kaikella mitä tekee (hyvässä että pahassa) on myöhemmin seurauksia :D
I believe..

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 08 Huhti 2008, 10:42

Tunhhu kirjoitti:Joo, mä uskon kanssa karmaan omalla tavallani.. en ehkä niin intensiivisesti kun jotkut hindut tms. mutta kuitenkin luulen kanssa, että kaikella mitä tekee (hyvässä että pahassa) on myöhemmin seurauksia :D


juu en minäkään niin fanaattisesti mutta sen on kyllä huomannut että kaikella on seurauksensa :D ja kun miettii miten "hanurista" joidenkin ihmisten elämä on. niin on senkin huomannut että ei oma ainankaan mitenkään ikävää pahaa huonoa ole vaikka välillä on vastoinkäymisiäkin (ja tartteehan niitä olla :D )
toisen roska voi olla toisen aarre.

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja ropsoni » 08 Huhti 2008, 16:52

............
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Huhti 2008, 18:19

uskon että pikku lapset saattavat nähdä vähän enemmänkin yli luonnollista kuin me vanhemmat mutta pikku lapsien näkemissä jutuissa saattaa myös mielikuvitus olla vilkkaampaa kuin meillä ja se taas selittää jotkut tapaukset pikku lapsissa :ugeek:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 09 Huhti 2008, 14:08

Gitarre kirjoitti:uskon että pikku lapset saattavat nähdä vähän enemmänkin yli luonnollista kuin me vanhemmat mutta pikku lapsien näkemissä jutuissa saattaa myös mielikuvitus olla vilkkaampaa kuin meillä ja se taas selittää jotkut tapaukset pikku lapsissa :ugeek:


tuokin on totta että lapsilla on mielikuvitustakin noissa paljolti. mutta sepä se voikin olla miksi lapset ei välttämättä pelkää/järkeistä kaikkea näkemäänsä :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Osgar
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 14:10

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Osgar » 09 Huhti 2008, 15:45

Joskus kun olin koneella, takani on käytävä ja ovi. Yhtäkkiä koira säntäsi sieltä ja pysyi minussa kiinni ja oli aivan hemmetin hermostunut. Sitten minäkin tunsin että sieltä tulisi jotain. Sitten se loppui ja koira lähti. Tiedä siten. :roll:

Avatar
Romeoo
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 13 Touko 2008, 23:05
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Romeoo » 13 Touko 2008, 23:54

Uskon, että eläimet ja nuoremmat ihmiset aistivat yliluonnollisia tapahtumia/ilmiöitä vähän vanhempia ihmisiä herkemmin/helpommin. Kerran olin mun koiran kanssa kahdestaan kotona, kun porukat lähti kahdestaan johonkii viettämää viikonloppua. Olin sitte sinä itana ja yönä hirveen levoton, niinku aina kun oon yksin kotona. Ennen meijän koira ei ollu välittäny mun levottomuudesta yhtään mitään, mut sinä iltana sekii oli jotenkii rauhaton. Se ei tahtonu jättää minuu hetkekskää yksin, käveli vaan mun perässä huoneesta toiseen. Must tuntu sinä iltana, niinku joku ois tarkkaillu minuu, tai jotain. Ja mä luulen et mun koirakii huomas sen. Tiedän et tää saattaa kuulostaa aika.. pöhköltä, mut totta se on.
Keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
'Cause you know I'm here for you, I'm here for you


Strongest heroes never die..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 15 Touko 2008, 08:30

En valitettavasti jaksa lukea näitä kaikkia viestejä, joten en tiedä onko asiasta jo mainittu aiemmin. Eli siis jos tästä samaisesta dokumentista on jo olemassa viesti, niin tämän saa poistaa ihan hyvällä omallatunnolla.

Eli siis asiani koskee tässä jokin aika sitten näkemääni dokumenttia, joka kertoi lapsesta, joka leikki päivittäin kummituksen kanssa. Valitettavasti lapsi oli ainoa, joka tämän näki, joten lapsi ei voinut antaa muuta kuin tarkan piirroksen kummituksen ulkonäöstä. Kummitus oli pieni tyttö, kuten dokumentin lapsikin. Äiti todisti kummituksen läsnäolon vain sillä, että hän oli nähnyt kummituksen liikuttavan tyttärensä leikkikaluja tyttären leikkiessä tämän kanssa. Dokumentin tyttö kertoi myös, että hän usein nukkumaan mennessään kertoi kummitukselle iltasadun, sillä kummitus oli halunnut niin.

Kuulostaa aika uskomattomalta, mutta toisaalta, valehtelisiko pieni tyttö ja hänen äitinsä tuollaisesta asiasta? ( Elleivät sitten ole julkisuudenhimoissaan keksinyt moista.)
Viimeksi muokannut Riikervo, 15 Touko 2008, 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Touko 2008, 21:47

Samantapaisen jutun olen kuullut joltain. Suomessa jollain paikkakunnalla pienellä tytöllä oli mielikuvitusystävä, jonka nimi oli Essi ja hän sitten aina leikki tämän kanssa. Tyttö ei uskaltanut mennä läheiseen järveen uimaan ja sanoi vaan aina, että "Essi ei halua sinne" tms. Jonkin ajan kuluttua selvisi, että parikymmentä vuotta sitten järveen oli hukkunut Essi -niminen tyttö.

Tarina on ulkomuistista, jotenka sisältää varmasti paljon virheitä verrattuna juttuun, jonka kuulin, mutta on pääpiirteissään tuo.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa