Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Heartagram
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Marras 2012, 14:13

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Heartagram » 15 Marras 2012, 20:51

Johan kirjoitti:
Heartagram kirjoitti:Ei kertonut lapselleen raamattujutusta tai näyttänyt muutenkaan pelkoaan/huoltaan asiaa kohtaan, (on nimittäin aika taikauskoinen tuo kaverini,ja uskoo tavallaan kummituksiin) vaan suhtautui huolettoman oloisesti aina kun tyttöä asiasta rauhoitteli. Lapsi ei ollut edes kotona tuon raamattujutun aikana, siksi jäikin mietityttämään kun kohtaukset juuri silloin sen jälkeen loppuivat.. :? Itsekin 2 lapsen äitinä tiedän noista yöllisistä itkukohtauksista, ja aluksi tuo tuntuikin ihan itsestään selvältä selitykseltä että vain pahaa unta/vilkasta mielikuvitusta.


Okei, sorry en tiennyt että olet äiti ja tiedät lapsien kauhukokemukset.

En mä kauheesti kyllä antaisi painoarvoa tämän tapauksen lapsen tarinalle, että vihainen täti olisi ollut huoneessa. Kyllähän lapsen sanovat sen mikä ekana tulee mieleen.. Onhan vihainen täti pelottava tapaus, samoin kuin partainen mies meidänkin tytölle :)

Asiasta poiketen muistan kun opiskeluainoina oli kauhee stressi päällä ja koin jonkin verran unihalvauksia. Mainitsin asiasta yhdelle vähän uskovaiselle henkilölle. No eiköhän rukoillut puolestani ja sanoi, että jumala auttaa sinua. Itse en siis usko jumalaan. Unihalvaukset sattuivat loppumaan vähän tämän episodin jälkeen ja tietenkin tämä henkilö otti kunnian jumalalle ja itselleen. Sattui vielä mainitsemaan asiasta yksissä ristiäisissä kaikkien kuullen kuinka oli rukouksen avulla poistanut minulta demonien aiheuttamat uniongelmat... Kyllä hävetti :|


Niin kyllähän sitä todennäköisin selitys on vaan se lapsen painajainen..Mutta jäi tuon raamattujutun takia vain mieleen, kun kaveriakin asia hirvitti sen verran. Ja tunnustan että kyllä sitä silti todennäköisyyksistä huolimatta miettii että entä jos se lapsi näkikin ihan oikeasti jotain.

Ja voi ei tuon uskovaisen kanssa :D Pitää tarkkaan itelläkin miettiä kelle kertoo ja mitä. Mutta oletko ottanut huomioon, entä jos se rukoileminen ihan oikeasti auttoi? Itse en tiedä uskonko jumalaan tms korkeaan voimaan. Haluaisin, ja välillä tavallaan uskonkin, mutta se on sellaista "taistelua" itsensä kanssa, kun kaipaisin niitä todisteita. Sama kaiken paranormaalin kanssa. Välillä olen niin skeptinen kuin olla voi, ja sitten seuraavassa hetkessä olen rukoilemassa apua jumalalta tai mielikuvitus alkaa laukkaamaan iltaisin kun jossain kolahtaa/rasahtaa...Huoh! :roll:
Älä tee pimeässä mitään sellaista, mitä et voi päivänvalossa tunnustaa.

Johan
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2012, 17:37

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Johan » 15 Marras 2012, 22:08

Heartagram kirjoitti:
Niin kyllähän sitä todennäköisin selitys on vaan se lapsen painajainen..Mutta jäi tuon raamattujutun takia vain mieleen, kun kaveriakin asia hirvitti sen verran. Ja tunnustan että kyllä sitä silti todennäköisyyksistä huolimatta miettii että entä jos se lapsi näkikin ihan oikeasti jotain.

Ja voi ei tuon uskovaisen kanssa :D Pitää tarkkaan itelläkin miettiä kelle kertoo ja mitä. Mutta oletko ottanut huomioon, entä jos se rukoileminen ihan oikeasti auttoi? Itse en tiedä uskonko jumalaan tms korkeaan voimaan. Haluaisin, ja välillä tavallaan uskonkin, mutta se on sellaista "taistelua" itsensä kanssa, kun kaipaisin niitä todisteita. Sama kaiken paranormaalin kanssa. Välillä olen niin skeptinen kuin olla voi, ja sitten seuraavassa hetkessä olen rukoilemassa apua jumalalta tai mielikuvitus alkaa laukkaamaan iltaisin kun jossain kolahtaa/rasahtaa...Huoh! :roll:


Joo tottakai sitäkin vaihtoehtoa pitää miettiä, että mitä jos lapsi näkikin jotain ja olisihan se hienoa uskoa siihen. Tosin se on hyvin epätodennäköistä. Miksi kuollut ihminen haluaisi pelästyttää pientä lasta ja katsoa häntä vihaisella ilmeellä? Miksi lapsi herää pimeessä huoneessa siihen, että henki on siellä? Käykö henki tönimässä lasta hereille ja sitten seisoo ja tuijottaa lasta. Katoaako henki sitten kun on saanut lapselle pahan mielen ja lapsi on herättänyt vanhemmat, vai seisooko se edelleen siellä huoneessa ja vain lapsi näkee sen. Oma tyttöni monesti osoittelee yöllä jonnekin, mutta en mä ikinä ajattele että siellä joku henki katseli siellä meitä. Enemmän kauhua on siinä kun yöllä herää lapsen itkuun ja mulla ainakin sydän hakkaa sen verran, että ei paljon henget ole mielessä :)

En mä koskaan sitä rukousta ajatellut parantavaksi voimaksi. Monesti kun ihminen menee siihen tilaan, että alkaa rukoilemaan tekee jo alituisesti toimenpiteitä sen asian eteen minkä vuoksi rukoilee ja asiat menevätkin parempaan suuntaan. Rukous jäi mieleen ja se koetaan sitten että siitä oli apua. Luin joskus kirjan Jumalharha, ja se kyllä lopetti viimeisimmätkin haaveilut uskosta korkeampaan voimaan. Mutta on kiva joskus pelätä ja uskoa siihen, että jospa asiat oliskin toisin.... Sitten herää taas todellisuuteen kun lapset tuo kauhua omilla kauhukohtauksillaan.

KatieMicaela

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 15 Marras 2012, 23:10

Voisin uskoa näin, että kyllä näkevät.

On ainakin 2 kokemusta aiheesta.

Toinen tapahtui ystäväni kotona. Perhe ei ole uskovainen eikä mitään muutakaan sellaista. Pieni tyttö mumminsa harmitellessa ikäänsä ja vaivojaan alkoi yks kaks lohduttamaan tavalla jota en ollut koskaan nähnyt ja kuullut. Hän silitteli mummiaan ja totesi kutakuinkin näin: "Älä huoli, olet nyt vanha ja raihnainen....tulee aika kun kaikki päättyy ja olet kohta taas nuori ja terve."
Siinä olin sillai että ööö, puhuuks toi lapsi reinkarnaatiosta :o
Samaisen lapsen näin saaneen "villi"eläimen täysin hallintaan, tottelemaan itseään joka sekin oli poikkeuksellista.
Reinkarnaatiossahan on kyse sielun siirtymisestä eteenpäin aina uuteen kehoon jne... siksi minusta tämä liittyy läheisesti tähän aiheeseen "henkien näkeminen".

Toinen tapahtui lemmikilleni tämän vuoden aikana. Lähes koko ikäni on minulla ollut erilaisia eläimiä, mutta nyt ensimmäistä kertaa lemmikkini näki jotain tosi kummallista. Samaan aikaan kuoli äitini, toki sekin oli raskaimmasta päästä menetys eläimellekin.
Oltiin olohuoneessa katsomassa telkkaria (juuri kuolleen äitin asunnolla) kun alkoi tapahtua. Eläin joka istui sylissäni alkoi tuijottamaan ikäänkuin televisioon päin ja katse ei hievahtanutkaan. Sanoin äidin miehelle leikilläni, että jopas jotakin kun täähän taitaa ekaa kertaa seurata telkkaria :D
Huvikseni nostin käsien varaan ja aloin liikuttamaan, halusin nähdä mitä eläin oikeasti katsoo. Sillä oli selkeästi piste jota tuijotti, mutta se ei ollutkaan televisio vaan alue siinä television edessä tyhjällä lattialla. Liikuttaessani eläintä pysyi siis päänsä kääntyneenä koko aika siihen yhteen ja samaan kohtaan...se oli todella hämmentävän näköistä.
Laskin lemmikin maahan siihen kohtaan jota se niin kovin vahtasi (tällaista tuijottamista ei siis ole ollut koskaan aiemmin) niin silloin alkoi tapahtua!
Lemmikki nosti karvansa pystyyn ja alkoi tamppaamaan maata, se oli vihaa tai järkytystä tai jotain.
Tuumasin siihen vain, että onkohan äidin henki tässä huoneessa vai mitä tuo eläin näkee, siinä paikassa olohuone tyhjeni :D
Syitä käytökseensä on etsitty monia ja yksi kerrallaan ne on on kumoutuneet, siis järkiselitykset.
Odotan innolla josko tuo toistuisi :ghost: koska en tietenkään sitä ihmetellessä tajunnut kuvata kameralla/videokameralla! :(

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:22

Mielestäni lapset/eläimet kyllä näkevät henkiä... Välillä kissani on vain paikallaan ja katsoo jotain seinää tms.
~ Activity

Avatar
Dee
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 00:50
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Dee » 26 Joulu 2012, 04:31

Kyllä nuo lapset ja elukat jotain näkee/kuulee/aistii.. ainakin siskonpoika joskus ihan yks kaks pillahtanu itkuun ja selittäny että "Rölli pelottaa!" että näkeeköhän poika jotai peikkoja tms tai henkiä..? Ja mieltää nämä rölleiksi kun ei tiedä miten selittää asian. Monesti vinkuu kainalossa että pistä verhot kii, ulkona on röllejä/käärmeitä/pöllöjä... ja heti rauhottuu kun ne verhot on kii ettei nämä oliot näe sisälle tai poika ei näe niitä itse ja ne pitää myös häätää ääneen sanomalla "rölli poiiiis" että pojalla on turvallinen olo.

Oma koira joskus on liimautunu kylkeen kii ja tuijottanu jotain, ei vihasena/pelokkaana mutta kuitenkin sillai jännästi suojelevasti liimautunut kylkeen. Joskus tuijottaa ovea ja heiluttaa häntää ilosena vaikken minä sielä ketään näe/kuule..

Yhtenä yönä heräsin siihen että koira tuijottaa mua tosi huolestuneen näkösenä ja välillä kävi kiertämässä olkkarin (nukuin olohuoneessa sohvalla) ympäri ja palasi tuijottamaan mua. Tottakai sen levottumuus sitten tarttui ja paniikkikohtaus oli lähellä, sit yks kaks tää käytös loppui ja piski paineli nukkumaan. Siis mitä ihimettä?! Koiran oma päähänpisto säikyttää omistaja vai vaistosi jotain häikkää? En kyllä loppujen lopuks tiiä tuijottiko se nyt mua vai mun läpi jotain muuta.. se sohva jolla nukuin, oli ollu mummolassani ja ehkä siinä mukana oli kuolleen pappani energiaa tms jonka tuo rökäle vaistosi ja hääti pois häiritsemästä? En tiiä, mutta tämä tuijotusjuttu on yleensä vain kun koira huolestuu jos näen painajaisia ja tulee lohduttamaan siihen sitten viereen.

Kerran tuo piski oli koko illan tosi levoton, uloskin hädintuskin sain sen kiskottua tarpeensa tekemään, koko ajan oli varuillaan, murisi varotusmurinaa tiettyyn ilmansuuntaan ja ei tietyn kohdan jälkeen suostunut ottaa askeltakaan vaan lähti vetää mua päinvastaseen suuntaan vilkuillen taakse ja murahteli samalla säkä pystys. Ikinä ei auennu mulle mistä käytös johtui koska ei ole toistunu sen jälkeen kertaakaan vaan herra käy ihan normisti sieläkin missä ei suostunut jatkamaan matkaa silloin yhtenä iltana. Kai se jotain sitten näki.

Kanikin joskus säntäilee ympäriinsä ja "murisee" säikähtäneen näkösenä nurkassa..

Meneekö vähän ot:ksi, mutta elukoihin liittyen, uskoisin että tuo mun koira ymmärsi kun sanoin sille meille molemmille, siis koiralle ja mulle, melko läheisen henkilön kuolleen, koiran ilme muuttu vakavaks ja siitä hätääntyneeks ja rupes haukkuu kuin sanoen "Älä valehtele, en usko sua!" sitten taisi kokea jonkun valaistumisen kun rauhottui eikä ole tämän henkilön nimen kuullessa enää reagoinut noin voimakkaasti.
Nurkka - kaikkea muttei mitään.

porter
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Loka 2011, 17:23

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja porter » 08 Helmi 2013, 17:56

Itse uskon jumalaan.. yms kristinuskoon, lapsena näin valkean hahmon huoneen nurkassa usein, noin 2-3 m pitkä.. enkeliksi uskon tänäkin päivänä hahmon, silloin uni oli niin hartaan ihanaa ja virkistävää. Olen myös nähnyt unta helvetistä/kadotuskesta/maailmanlopusta yms kiusauksista, aina kun tätä unta näin/näen niin yleensä kävelen unissani ja itken ja koen todella kovaa paniikkia... vain todella kova usko jumalaan ja avun pyytäminen on auttanut pitämään unet poissa..

Lapsena näin myös sänkyni vieressä jonkun keinutuolissa kutomassa ja suuren miehen seisomassa sänkyni vieressä ja näitä riittää.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Varjotar » 20 Huhti 2013, 09:46

Mulla oli kerran hoidossa koira, joka pakeni kaikkia ylimääräsiä energioita aina sängyn alle vaikka väkisin. Sieltä se sitten tuli pois vain omia aikojaan. Vinkui ja hätäili aina, kun jotain alkoi tapahtua. Haukkui "tyhjää" ja murisi niille. :ghost:
I do not know if you do not know.. :ghost:

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja avara » 05 Kesä 2014, 22:09

Uskon myös että näkevät ainakin jotain.
Edeltävässä talossa tyttäremme ollessa noin 2-3-vuotias, oltiin vaimon kanssa keittiössä viettämässä iltaa, kunnes josain kohtaa tokasin hänelle että, "katos nukkuuko likka...". Vaimo avasi keittiön oven ja hän istui sängyllä kissa vieressään, molemmat tuijottivat vaatekaappiin ja hän kysyi "äiti miksi tuo tyttö itkee tuolla...". No vaimo siinä parahti poruun ja lähti karkuun ja käski mut kattomaan. Lapsi sänkyyn takasin mutta se kissa tuijotti edelleen kaappiin mutta itse en mitään nähnyt.
Kissa jouduttiin antamaan pois ja jouduttiin muutenkin muuttamaan asunnosta.

Pari vuotta takaisin muutettiin asuntoon jossa on muutkin nähnyt tummmia hahmoja ja kuullut pauketta.
Mutta nyt ihan pari viikkoa takaisin havahduin yöllä kun tytär huusi "iskää". Menin huoneeseen ja kappas, hän nukkuu sikeästi ja rauhallinen hengitys oli ainoa joka kuului. Lähin huoneesta ja vilkaisin olohuoneeseen jossa näin kissat sekä ikkunasta oman heijastukseni. Yhtäkkiä heijastuksesta näin että takaani meni valkoinen hahmo kohti eteistä ja katsoin kissoja uusiksi ja heidän päät kääntyivät kohti eteistä. Itse painelin suoraan sänkyyn enkä jäänyt ottamaan selvää asiasta, en verran friikahtava olo jäi...

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 06 Kesä 2014, 10:29

Kyllä ehdottomasti ainakin kissat näkevät henkiolentoja, samoin pienet lapset näkevät koska he ovat avoimia kaikelle, kunnes heille myöhemmin sitten "opetetaan" vanhempien toimesta ettei sellaisia asioita ole "oikeasti" olemassa ja että he ovat nähneet vain pahaa unta. Melkoinen karhunpalvelus tuossa siis tehdään koska usein nämä pienet lapset sitten sulkevat jopa aivan kokonaan kanavat sinne henkimaailman suuntaan. Eräs tuttava kertoi minulle takavuosina että heidän kissa istui kotona nojatuolissa ja käänsi päätään vasemmalle sitten oikealle ja tuijotti ylöspäin kattoa kohden. No tuttava sitten kiinnostui asiasta, että mikä kumma heidän kissaa vaivaa? Virittäytyi taajuuksille ja totesi että hyvin pitkä olento katseli kumartuneena tätä kissaa päätänsä käännellen johon kissakin sitten vastasi samalla tavalla päätänsä käännellen. Olennon yläkroppa meni tuon sisäkaton yläpuolelle. Olento esittäytyi Hathoriksi. Hathorit ovat hyvin oppineita olentoja kautta ikuisuuden.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aava » 06 Kesä 2014, 11:23

avara kirjoitti:Uskon myös että näkevät ainakin jotain.
Edeltävässä talossa tyttäremme ollessa noin 2-3-vuotias, oltiin vaimon kanssa keittiössä viettämässä iltaa, kunnes josain kohtaa tokasin hänelle että, "katos nukkuuko likka...". Vaimo avasi keittiön oven ja hän istui sängyllä kissa vieressään, molemmat tuijottivat vaatekaappiin ja hän kysyi "äiti miksi tuo tyttö itkee tuolla...". No vaimo siinä parahti poruun ja lähti karkuun ja käski mut kattomaan. Lapsi sänkyyn takasin mutta se kissa tuijotti edelleen kaappiin mutta itse en mitään nähnyt.
Kissa jouduttiin antamaan pois ja jouduttiin muutenkin muuttamaan asunnosta.

Pari vuotta takaisin muutettiin asuntoon jossa on muutkin nähnyt tummmia hahmoja ja kuullut pauketta.
Mutta nyt ihan pari viikkoa takaisin havahduin yöllä kun tytär huusi "iskää". Menin huoneeseen ja kappas, hän nukkuu sikeästi ja rauhallinen hengitys oli ainoa joka kuului. Lähin huoneesta ja vilkaisin olohuoneeseen jossa näin kissat sekä ikkunasta oman heijastukseni. Yhtäkkiä heijastuksesta näin että takaani meni valkoinen hahmo kohti eteistä ja katsoin kissoja uusiksi ja heidän päät kääntyivät kohti eteistä. Itse painelin suoraan sänkyyn enkä jäänyt ottamaan selvää asiasta, en verran friikahtava olo jäi...


onko talossa sitten kuollu joku tai onko se tehty jollekkin sota-tantereelle?? onko mitään historiaa ko talosta tiedossa?? meilläkin kun oli rippijuhlat niin siskon lapsi katteli yhteen nurkkaan ja taputteli ja heilutteli hymyili sinne nurkkaan. kaksi vaihtoehtoa tosin meillä on mieheni äiti tai mummo jonka pikku kaveri on voinut nähdä.

tosin talolla on myös vähän synkeähkökin historia mutta se lähinnä liittyy vaan ihmisten suhteisiin joten sillä saralla ei sinänsä muuta mutta muutamia omituisuuksia on täälläkin tullut vastaan niin hyvää kun pahaa ja siltäväliltä. mutta suurin osa liittyy ihan minuun ja "lahjaani:D"

eläimet täällä on ollu muuten rauhallisesti mutta pariin otteeseen hoidossa olevat kissat johki reagoinu mutta koira ei ole moksiskaan:D lapset lähinnä täällä näkee muutamia juttuja ja meikäläinen ;D mutta talon historia on tiedossa ihmis-suhteita myöden.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 06 Kesä 2014, 11:34

Tosiaan ei kannata heti kättelyssä teilata, mitä nämä pienet lapset ovat kertoneet nähneensä. Heiltä voi kysyä sopivassa tilanteessa asiasta ja tod.näköisesti sitten haluavat itsekkin kertoa mitä ovat nähneet, jos vaan joku aikuinen olisi asiasta kiinnostunut. Lapset vaistoavat herkästi sellaisen kuka vaan esittää jotain roolia, saadakseen omat tavoitteensa toteutettua. Pitää olla aidosti kiinnostunut kuulemaan heidän kokemuksistaan.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 06 Kesä 2014, 22:18

"Teilaaminen" on varsin tyypillinen kommentti vanhemmilta riippumatta mikä "paranormaali-ilmiö" on kyseessä kun lasten kokemukset on kyseessä. Mielikuvitushan selittää kaiken normi paradigman valossa..
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 07 Kesä 2014, 11:34

portinetsija197 kirjoitti:"Teilaaminen" on varsin tyypillinen kommentti vanhemmilta riippumatta mikä "paranormaali-ilmiö" on kyseessä kun lasten kokemukset on kyseessä. Mielikuvitushan selittää kaiken normi paradigman valossa..

Niin yhteiskuntamme määrittää mikä on yleisesti hyväksyttyä ja totta. Mielikuvitus on hyvin lähellä ns. Kanavointitilaa. Joskus kuulee kun joku moittii toista liiasta mielikuvituksesta.

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja avara » 07 Kesä 2014, 15:27

Asuinalueen historiasta en ole tietoinen mutta tässä asunnossa on ennen meitä asunut muistaakseni neljä perhettä. Papereista sen näkisi varmaksi. Ostin talon leskirouvalta.
No mutta enpä ole onneksi ainoa joka niitä on täällä nähnyt :)

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aava » 11 Kesä 2014, 07:55

avara kirjoitti:Asuinalueen historiasta en ole tietoinen mutta tässä asunnossa on ennen meitä asunut muistaakseni neljä perhettä. Papereista sen näkisi varmaksi. Ostin talon leskirouvalta.
No mutta enpä ole onneksi ainoa joka niitä on täällä nähnyt :)


siskonikin asui kerrostalossa jossa tapahtu kaikkee pientä mukavaa itse jätin kännykkäni pikku jalustalle kuvaamaan siinä oli sitten paljon ääniä joita ei tyhjässä asunnossakaan pitänyt olla jopa nimeni mainittiin ja naapurikin alkoi kertoilla kokemuksiaan siskolle kun he ystävystyivät siinä talossa oli tapahtunut ja paljon!

yksi vanhimmista asukkaista oli jopa sitä mieltä että talo on kirottu. (talossa koko taloyhtiössä oli ollut väkivallantekoja murhia itseasiassa sain kuvan pienestä pojasta ja siinä kämpässä olikin sitten sattunut onnettomuus aikoinaan että pieni poika oli parvekkeelta tippunut ja kuollut) talossa oli muutenkin tummia hahmoja (koko talossa). sisko näki pariin kertaan ihmisen ilmentymän ja tunsi myös kun pieni lapsi tuli viereen eikä siinä sit ketään ollutkaan itse näin pientä lasta ko asunnossa jne jne..

ja nääkin tiedettiin vasta jälkikäteen kuolemiset sun muut että ei ainankaan mielikuvitukseen tod liity.
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 11 Kesä 2014, 10:06

aava kirjoitti:
avara kirjoitti:Asuinalueen historiasta en ole tietoinen mutta tässä asunnossa on ennen meitä asunut muistaakseni neljä perhettä. Papereista sen näkisi varmaksi. Ostin talon leskirouvalta.
No mutta enpä ole onneksi ainoa joka niitä on täällä nähnyt :)


siskonikin asui kerrostalossa jossa tapahtu kaikkee pientä mukavaa itse jätin kännykkäni pikku jalustalle kuvaamaan siinä oli sitten paljon ääniä joita ei tyhjässä asunnossakaan pitänyt olla jopa nimeni mainittiin ja naapurikin alkoi kertoilla kokemuksiaan siskolle kun he ystävystyivät siinä talossa oli tapahtunut ja paljon!

yksi vanhimmista asukkaista oli jopa sitä mieltä että talo on kirottu. (talossa koko taloyhtiössä oli ollut väkivallantekoja murhia itseasiassa sain kuvan pienestä pojasta ja siinä kämpässä olikin sitten sattunut onnettomuus aikoinaan että pieni poika oli parvekkeelta tippunut ja kuollut) talossa oli muutenkin tummia hahmoja (koko talossa). sisko näki pariin kertaan ihmisen ilmentymän ja tunsi myös kun pieni lapsi tuli viereen eikä siinä sit ketään ollutkaan itse näin pientä lasta ko asunnossa jne jne..

ja nääkin tiedettiin vasta jälkikäteen kuolemiset sun muut että ei ainankaan mielikuvitukseen tod liity.

Näyttää siltä, että eivät ole osanneet jatkaa matkaansa eteenpäin kohti valoa. Oletko sinä tai ystäväsi koittanut puhua tälle pienelle pojalle tai muille hengille, jotka sinne ovat jääneet asustelemaan. Omia oppaita vois pyytää avuksi, ohjaamaan heitä eteenpäin omalla matkallaan. Se että joku asukas kokee talon olevan "kirottu" voi pitää sellaista energiaa yllä, vaikkei tarkoitus sellainen olisikaan. Ajatuskin kun on energiaa, siitä kaikki lähtee tai pitää yllä ajateltua visiota.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja aava » 11 Kesä 2014, 12:23

Andromedan Star Nation kirjoitti:
aava kirjoitti:
avara kirjoitti:Asuinalueen historiasta en ole tietoinen mutta tässä asunnossa on ennen meitä asunut muistaakseni neljä perhettä. Papereista sen näkisi varmaksi. Ostin talon leskirouvalta.
No mutta enpä ole onneksi ainoa joka niitä on täällä nähnyt :)


siskonikin asui kerrostalossa jossa tapahtu kaikkee pientä mukavaa itse jätin kännykkäni pikku jalustalle kuvaamaan siinä oli sitten paljon ääniä joita ei tyhjässä asunnossakaan pitänyt olla jopa nimeni mainittiin ja naapurikin alkoi kertoilla kokemuksiaan siskolle kun he ystävystyivät siinä talossa oli tapahtunut ja paljon!

yksi vanhimmista asukkaista oli jopa sitä mieltä että talo on kirottu. (talossa koko taloyhtiössä oli ollut väkivallantekoja murhia itseasiassa sain kuvan pienestä pojasta ja siinä kämpässä olikin sitten sattunut onnettomuus aikoinaan että pieni poika oli parvekkeelta tippunut ja kuollut) talossa oli muutenkin tummia hahmoja (koko talossa). sisko näki pariin kertaan ihmisen ilmentymän ja tunsi myös kun pieni lapsi tuli viereen eikä siinä sit ketään ollutkaan itse näin pientä lasta ko asunnossa jne jne..

ja nääkin tiedettiin vasta jälkikäteen kuolemiset sun muut että ei ainankaan mielikuvitukseen tod liity.

Näyttää siltä, että eivät ole osanneet jatkaa matkaansa eteenpäin kohti valoa. Oletko sinä tai ystäväsi koittanut puhua tälle pienelle pojalle tai muille hengille, jotka sinne ovat jääneet asustelemaan. Omia oppaita vois pyytää avuksi, ohjaamaan heitä eteenpäin omalla matkallaan. Se että joku asukas kokee talon olevan "kirottu" voi pitää sellaista energiaa yllä, vaikkei tarkoitus sellainen olisikaan. Ajatuskin kun on energiaa, siitä kaikki lähtee tai pitää yllä ajateltua visiota.


yritin kyllä vähän jutustella noille. sen jälkeen sitten näitä ääniä ilmaantu känny videolle kun pienen keskustelun jälkeen jätin sen tyhjään kämppään noin tunniksi pyörimään. mutta nyt täytyy sanoa että kaikki ei tuossa talossa ollut varmaankaan eksyneitä tms. koska huoneiston "ilma" oli melkosen paksun oloista myös tummia hahmoja paljon. olen postannut tänne kuvankin kun vaan muistas mihin jossa on lähikuva "pojasta" paremmin näkys kokokuvassa koska otin monta kokokuvaa ko huoneesta kun tuli tunne että en ole yksin ja yhteen ilmaantui hahmo ja huoneessa ei ollut mitään pintaa mikä näyttäs siltä ja tosiaan yhteen ainooseen kuvaan ilmaantui ko hahmo. mutta eipä sisko enään asu ko kämpässä ja hyvä oikeestaan niin..
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 11 Kesä 2014, 15:59

No kyllä sä varmaan olet tuntenut ihan "oikein", kyllähän valonlähettilään kohtaaminen nostaa vibat, jotka voi aistia koko kropassaan. Mä asuin aiemmin kans kerrostalossa, jossa ei tietääkseni ollu koskaan ketään murhattu tai mitään onnettomuuksiakaan tapahtunu, jossa ois joku kuollut. Kuitenkin alkoholiongelmaisia oli riittämiin ja yksi huumediilerikin asui naapurissa, jäi tosin sitten kiinni myöhemmin ja tiilenpäitä pääsi lukemaan myös. Omassa osakkeessa siis asuttiin tuolloin.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 18 Kesä 2014, 09:48

avara kirjoitti:Asuinalueen historiasta en ole tietoinen mutta tässä asunnossa on ennen meitä asunut muistaakseni neljä perhettä. Papereista sen näkisi varmaksi. Ostin talon leskirouvalta.
No mutta enpä ole onneksi ainoa joka niitä on täällä nähnyt :)


Olikohan sen leskirouvan mies kuollut siinä talossa. Siinä mahdollinen kummittelija. Nykyisessä asunnossani yksi aikaisempi asukki oli kuollut keittiössä (mies). Kerran tunsin makuuhuoneessani läsnäolon tuntua ja seinälle nousi miehen muotoinen varjo. Käskin sitä poistumaan ja varjo ikäänkuin suli seinältä pois. Epäilin että varjo oli se kuollut mies.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Näkevätkö eläimet ja ihan pienet lapset henkiolentoja?

ViestiKirjoittaja avara » 18 Kesä 2014, 23:50

En tiiä että missä lie kuollut... Nyt on kuitenkin ollut rauhallista taas :) toivon tosin että ei loppuis kokonaan koska luulen että suhtatumiseni tällä hetkellä ois erillaista kun viimeks. :)


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa