Jyrki - Energiat eivät valehtele

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Jyrki - Energiat eivät valehtele

ViestiKirjoittaja Andromeda » 08 Marras 2020, 18:51

https://youtu.be/NCfQzA1JKYc
Jyrki - Energiat eivät valehtele
Video 11:08

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4478
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrki - Energiat eivät valehtele

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Marras 2020, 08:42

Jyrki tuossa Andron välittämässä videossa kertoo mm. Usan vaaleista ja vuodesta 2020 joka tullaan muistamaan heräämisen vuotena. Jolloin dualismi romahtaa, eli vastakkainasettelu ei ole enään ainoa tie. Kaikki astuu valoon, myös valtamedia paljastetaan. Valtamedia on täysin kontroloitua, dualismiä. Se vie uneen kontrollin takia, samaan pyrkii nyt Yuotube, mikä on poistanut nyt lukuisia suomalaisia vaihtoehtokanavia jotka tuo esiin toisenlaista näkemystä, eli tämä on täydellistä sananvapauden rajoittamista, mitä jo aiemmin harrasti fasebook, twitteri ym.

viidessä Usan osavaltiossa äänestysprosentti yli sadan prosentin, kuolleet äänestävät, yleensä äänestysprosenttia pidetään hyvänä kun se ylittää 70%. Viittaa vahvasti lisättyihin ääniin.

Koska tuo Jyrkin videokin ehkä poistetaan Yuotubesta niin tässä on lbry.tv:n linkki videoon. https://lbry.tv/@Valo:6/energiat-eiv-t-valehtele:1

Tuossa Jyrki sanoo että hän on selvätuntoinen. Tuossa vuosi sitten pitkällä oleva näkijä halusi eräässä pienessä kokouksessa katsoa minua kun kerroin selväkuuloisuus kokemuksistani, en siis pyytänyt katsomaan itseäni, hän kertoi että hyvin kaunis egyptiläinen henkiopas neuvoi minua tietyllä tavalla, sähkönsininen on värini. Tumma nainen jolla kultainen koriste kolmannen silmän paikalla. Korkea opas. Kehityn niin että selvännäkö on jo ja selväkuuloisuus juuri tullut ja sen jälkeen selvätuntoisuus tulisi, jos näin niin tulisin selvätietoiseksi näiden kolmen auetessa.

Tuon naisen ilmeisesti näin monesti kertomassani dopermannitapauksessa, hän laskeutui taivaalta ja tiivistyi laskeutuessa, häntä ennnen tuli mies ja dopermannikoira tehden samat elkeet, pelästyin hitosti ja sen seurauksena taivaalta laskeutui tuo nainen ja pelko katosi täysin. Mies oli selvästi sotilas ja kovia kokenut eikä täysin puhdas, sanotaanko että kääntynyt valon puolelle ja tietävä pimeydestä ja kaikki tämä henki hänen olemuksesta kaikin tavoin, ilman sotilasvaatteita oli. Nainen oli itämaisen näköinen ja sähkönsininen turkki, tulivat tyköni ja huomasi että oli menneestä ajasta, mies ei ymmärtänyt nykytekniikasta mitään. Voimakkaita hyviä henkiolentoja on, mutta tapaukseen liittyy myös aikakato, se viittaa sieppaukseen sekä eri tilaan, mutta nyt olen eri mieltä sieppauksesta ja sieppauksista ettei ne ole ihan mitä väitetään, mutta ehkä aika selvittää nekin. En nyt kerro enempää tästä tapauksesta koska olen tämän tapauksen kertonut useita kertoja täällä. Mies oli ilmeisesti minä aiemmasta ajasta, dopermannikoira rinnalla viittaa Saksaan, lentokenttiä vartioitiin toisessa maailmansodassa dopermannikoiran kanssa, mutta tämä on vain oletus. Mies ilmaantui myöhemmin 50-luvun kuin uudella Mersulla kaksi kertaa tuon naisen kanssa tuonne metsään missä lennätin kopteria. Monesta muusta asiasta tiedän että hän kuoli formularadalla keskieuroopassa mutkassa renkaan räjähdykseen, ajo siis jotain formula luokkaa oikeilla radoilla. Teeveestä tuli aikoinaan dokumentti tuosta radastakin ja muistin tuon radan täysin, sanotaan vielä etten ole tässä elämässä kilpaillut millään autoilla, mutta virittänyt lukuisia vapaastihengittäviä moottoreita koska olin niissä hyvä ja jokin mieltymys kuusisylinterisen paremmuuteen. Nykyisin kyllä olen viimein päässyt tuostakin.

Tuo näkijä sanoi että vuoden päästä, eli nyt jotain henkilökohtaista positiivista tapahtuisi, voisi myös sanoa että olen viimein selvittänyt tuon dopermannitapauksen, jopa aikakadon liittyminen tapaukseen alkaa olla ymmärrettävissä kun ymmärtää ajan ja painovoiman ja atomien ja mielen kokonaisena prosessina, mutten osaa muotoilla sitä nyt selväkielisesti, pohjautuen Larsonin malliin yhtenäisteoriasta missä atomi keikkuu kahden maailman välillä, pienikin töytäisyys siirtää sen ajattomaan tilaan. Minulla oli tosiaan vuosi sitten selväkuuloisuutta monta kertaa, mutta se on ollut vähäistä sen jälkeen ja ehkä korona veti matalempiin värähtelyihin, myös selvänäköisyys on ollut lähes nollassa. Sevänäköisyyden yhdistäisin lukuisiin ufo ja henkiolentojen ja tulevaisuuden näkyihin, jotka näkyy omin silmin asettuen ympäröivään silmin nähtävään maailmaan mitä oli runsaasti aiemmin.

Tuon Jyrkin mainitsema dualismin katoaminen voitaisiin nähdä Gurdjieffin opin mukaan niin että kun unessa, suurin osa ihmisistä on päivälläkin unessa, eli kun unessa aivoradat asettuu yhteen totuuteen, valtamedia luo pitkälti suurena tekijänä tuon totuuden, monet muutkin tekijät on luoneet sinun totuuden, esim. koulutus, työ, ympäristö, kaverit, ystävät, aviopuoliso, vanhemmat. Niin sinulla on vain yksi totuus maailmasta. Mutta se on vain yksi totuus ympäröivästä maailmasta monien totuuksien joukosta. No jos luet vaihtoehtomediaa ja sen tieto on päinvastainen niin yleensä valitset sen oikeamman totuuden, toki vaihtoehto tieto vaatii kymmenkertaisen todistettavuuden jotta valitset sen, mutta todellisuudessa olet edellen dualismissä, vaikka luuulet heränneen, jos vaihdoit puolta valtamediasta vaihtoehtomediaan niin et silti herännyt, vaikka luulet ehkä niin, kuitenkin vaihtoehtomedia herättää paremmin sen monipuolisuuden takia, siinä ei ole yhtä totuutta.

Gurdjieff neuvoi yksinkertaisen säännön, mitä Jyrkikin sivuutti, eli aivan sama kumpi voittaa Usan vaalit. Tämä on jo heräämistä todellisuuteen, mutta Gurdjieffin neuvo aloittelijalle oli hiukan toinen, pyri näkemään samassa asiassa alussa kaksi vastakkaista puolta, eli Bidenistä etsit yhden hyvän puolen jos vihaat häntä NWO miehenä ja taas jos pidät Trumpista niin etsi hänestä jokin huono puoli, tuntuu pöljältä, mutta tämä johtaa heräämiseen, aivoradat aktivoituu pinttyneestä kierrosta mikä on välttämättömyys heräämiselle, maailman sekasortoinen tilanne nyt auttaa tässä aivan valtavasti, lopulta alkaa näkemään saman asian usealta kantilta ja tämä ei tarkoita että hyväksyt rikollisuuden, eli sydän pitäisi olla herännyt myös. Omatunto ja ensimmäinen henkinen kenttä on sama asia kuin sydämmen avautuminen, sinä kentässä on myös rakkaus ja luovuus.
Samulilla oli videoita sydämmen avautumisesta.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa