Selvännäkijä Veronika West

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 18 Joulu 2020, 07:35

Itse en ole uskovainen, mutta olen kyllä henkinen, materiaaliset arvot ovat huomattavasti vähentyneet ja henkiset arvot lisääntyneet, olen yhä useammin jatkuvassa yliminäyhteydessä meditaatiossa, viimeksi nyt aamulla, nukuin todella huonosti mutta meditoin aamulla kun en jaksanut nousta liian aikaisin ylös ja valtava valon täyttämä rauha laskeutuu mitä ette ehkä käsitä jollette ole sitä kokeneet, mutta yritän tuoda siitä osan päiväänkin. Toki jotkut eivät pidä siitä että henkiset ihmiset arvostelevat auktoriteettejä, mutta Jeesus teki ihan samaa koska oli sille aihetta. Sanonkin että teidät jotka ette pidä siitä, teitä ei täällä nyt ole yhtään, mutta myöhemmin on enempi, teidät on tarkoituksella kasvatettu auktoriteeteille myötämielisiksi jotta valtakoneisto, "kestävään kehitykseen" pyrkivä eliitti saa toteuttaa utopiaansa ja te tulette pitämään sitä oikeutettuna jotta maailma pelastuu, kuitenkin nämä samat auktoriteetit eivät itsekkään usko mm. ilmaston lämpenemiseen ihmisen aiheuttamana. Joten tarviiko sinunkaan silloin uskoa auktoriteetteihin? Eli herätkää unesta ja älkää rukoilko auktoriteettejä, he ovat väärässä, koska hyvien ei anneta edes puhua, Trumpin, presidentinkin suu tukittiin. Mutta Katsotaanpa mitä nämä auktoriteetit jotka ovat nyt vallassa todellisuudessa ajattelevat.

“Nykyistä valtavaa ylikansoitusta, nyt maailman kantokyvyn reilusti ylittävää, ei voida vastata tulevaisuuden syntyvyyden vähennyksillä ehkäisyillä, sterilisaatiolla ja aborteilla, mutta täytyy kohdata nykyhetkessä vähentämällä nyt olemassaolevia numeroita. Tämä täytyy tehdä keinolla millä hyvänsä.” – YK:n julkilausuma. (olemassaolevien numeroiden vähentäminen tarkoittaa ihmisten tappamista keinolla millä hyvänsä).

“Maailman kokonaisväestöksi 250-300 miljoonaa ihmistä, 95%:n vähennys nykyisistä tasoista, olisi ideaalinen.” – Ted Turner, YK

“Eikö planeetan ainoa toivo ole teollisuusvaltioiden romahdus? Eikö meidän vastuulla ole saada se tapahtumaan?” – Maurice Strong, YK:n Earth Summitin pääsihteeri kun hän toimitti virallisen julkilausuman 2015. (juuri nyt tehdään teollisuusvaltioiden romahdusta olemattoman pandemian varjolla)

“Meidän täytyy ratsastaa tällä ilmastonlämpenemis-asialla. Vaikka ilmastonlämpenemisteoria on väärä, me teemme oikein talous- ja ympäristöpolitiikan kannalta.” – Timothy Wirth YK-säätiön puheenjohtaja. (johtaa samaan, teollisuusvaltioiden romahtamiseen, mikään ei kannata täällä mutta kannattaa Kiinassa missä ei ole saasterajoituksia)

Vaikka Trump on haukuttu ja on myös oma persoona ulostuonnissaan mitä on korostettu tarkoituksella luoda hänestä huono kuva, niin hän antoi loparit maailman talousfoorumin suurelle nollaukselle, sanoen heille kieltäytyvänsä pettämästä kansaansa. Taas Biden edustaa maailman talousfoorumia sekä on videolla myöntänyt kannattavansa NWO:ta, keskitettyä valtaa, luotatteko näihin Bidenin kaltaisiin herroihin jos he saavat NWO:nsa, etteivät he toteuta joukkomurhia? Marin on hyvää pataa maailman talousfoorumin kanssa hakien ohjeita sieltä julistaen samalla YK agenda 2030:mentä, Marin pettää kansaansa.

"Veronika West on tunnettu kansainvälinen profeetta, joka on käynyt myös Suomessa. Monilla on väärä käsitys arvioida profetioita. Monet uskovat, että profetiat täyttyvät automaattisesti, jos ne tulevat Jumalalta. Mutta Raamattu opettaa aivan toisin. Jumalan antama profetia toteutuu, jos uskovat ottavat sen vastaan, uskovat siihen ja rukoilevat sen toteutumista. Silloin se myös toteutuu. Tee sinä näin tämän profetian suhteen, niin se toteutuu."

Hän kuvailee kahta eri unta jossa ensimmäisessä profeetallisessa unessa hän näkee kuinka vihollisen omaisuus siirretään vanhurskaille, tässä unessa Trumpille.
Toisessa unessa on juoksukilpailu jossa Biden ottaa varaslähdön ja kansa huutaa että varaslähtö, varaslähtö ja media huutaa juokse vaan, juokse vaan, mutta kun Biden tulee voitajana maaliin, tulee yhdeksän tuomaria jotka hylkäävät Bidenin juoksun.

Aivan mahtava tuo henkinen voima mikä tulee ulos tästä naisesta. Ainakin noiden unien selostus kannattaa katsoa, sen parikymmentä minuuttia itse katsoin.

Veronika Westin uni Donald Trumpista USAn vaaleihin liittyen, tulkattu suomeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=-IquqMBPU38

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja Andromeda » 18 Joulu 2020, 08:31

https://www.iloversum.fi/fi/ilon-ja-onn ... n-itsesi-/
Tämä ns. yliminä se käsitetään hyvin monella eri tavalla. Henkisissä piireissä yliminä tarkoittaa joissakin piireissä ikuista korkeinta itseä. Tällainen yhteys ei yleensä avaudu ihan tuosta vaan. Kukaan täällä elävä ei ole jatkuvasti yhteydessä ikuiseen korkeimpaan itseensä ( yli minä).
Elikkä alhaalta ylöspäin mentäessä: mieli, henki ja ylipersoona energiat (yli minä).

Tuossa kirjoituksessasi tuli hyvin esille YK:n rooli. Tästä tulee mieleen myös Fulfordin kirjoitus jossa eugenistinen agenda tuli YK:n ohjelmaan mukaan 1970-luvun loppupuolella. Tyhmempikin huomaa että tässä on nähtävissä selkeä suunnitelma mitä kohti ollaan menossa jos vaan on aikaa lukea ajatuksella näitä YK:n palveluksessa olevien kirjoituksia.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 18 Joulu 2020, 17:52

Vain meditaatiossa yliminä yhteys, ei jatkuvasti ja varsinkin nyt ollut useampana päivänä viikossa yliminä yhteys, kyllä sen erottaa. Minun on ehkä helppo, koska koin vuosi sitten yliminäyhteyden eräässä pienessä tapahtumassa jossa puhdistettiin ilmapiiri, eli kun kerran kokee, se on helpompi saavuttaa, olen myös niitä, mitä vaikeampaa sen suurempi henkisyys ja yhteydet. Kriisit luo henkisiä yhteyksiä.

Paul Bruntonia 1930-luvulta, kirjan nimi on Yliminää etsimässä, missä yliminä nähdään ylempänä minänä, kyllä hän sanoo että yliminään saa pitkälle päässeet meditoijat helposti yhteyden, olen meditoinut yli 30 vuotta. Kuten kirjassa on kuvattu kymmenin sivuin, kykenen vastaavaan yhteyteen. Sanoisin vielä sen että Gurdjieffin opin kautta edistyin eniten, myös Gurdjieff sanoo että kun on herännyt kykenee yhteyteen ylempien keskusten kanssa, eli ylemmät tunne ja älykeskus ja hän sanoo että yhteys voi olla myös jatkuvaa tai lähes koko ajan, kuten hän itse oli.
Rajayoga, ihan sama siinä pyritään "yliminä" yhteyteen, mutta se on vaikein tie terminologian takia, he käyttävät sanaa yogi. Yogeilla on eri asteisia yliminäyhteyksiä kehittyneisyyden mukaan ja hyvin kehittyneet pystyvät ihmeisiin.
Ei se ole vaikeaa jollei sitä niin ota. Vaatii pitkäjänteisyyttä.

Gurdjieffillä on hyviä neuvoja pyrkiä pois ismeistä ja aatteista, jos joku sanoo että on kansallissosialisti ylpeänä, niin hän on syvässä unessa. Herännyt näkee taas kaikkien puolueiden hyvät ja huonot puolet yhtäaikaa, pitemmälle päässeenä jättää yhä enempi maallisen tästä syystä, politikasta ei löydy kuin vastakkainasettelu, tosin yogi kykenee vaikeimmallekin sotatantereelle, tällainen ajattelu vapauttaa unesta, avoin ajattelu. Jos et ajattele avoimesti, et saa yhteyttä Gurdjieffin mukaan, eli avoimilla aivoradoilla on merkitys. Jopa hän neuvoo että pinttyneistä tavoista pitää erkaantua, jopa niin että opettele kävelemään takaperin, tuntuu hullulta mutta uni mihin meidät kasvatetaan, on todella syvää ja siitä hereille ravistelu voi vaatia outoja tekoja.

Entä selvännäkijä Veronika Westin unet? olivatko ne voimaannuttavia?

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja Andromeda » 18 Joulu 2020, 18:11

Nöyrä henkisen polun kulkija voi yliminän tavoittaa, sitä ennen pitää olla sujut egonsa kanssa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Joulu 2020, 07:57

Ego on tärkeä, nöyryys tulkitaan egottomaksi. Eli ego on käytännössä yksipuolisen ajattelun tulos ja se sulkee henkiset yhteydet. Aivoradat asettuu sellaisiin asemiin, että mikään muu ei pääse läpi, tämä on vahvaa egoa ja se lisääntyy iän myötä jollei ole alistettu tai tajua tätä.
Sinulla on vahva ego, se tarkoittaa sitä ettet päästä mitään muuta perille. Gurdjieff opettaa juuri ihan muuhun kuin kukaan muu, eli laajennetaan ego, ei suinkaan mennä pieneksi matoseksi, nöyräksi, vaan aletaan näkemään sama asia monelta kantilta, jos vihaat jotain yli kaiken, niin itsekkin tein joskus aikoinaan, olen kuitenkin siitä paljon päässyt, eli pyrit löytämään alussa yhden hyvän asian vihaamastasi ja tietysti jo se negatiivinen onkin, myöhemmin näet kirjon asioita samasta asiasta ja luot kokonaiskuvan siitä tajuten sen että sekin on vajaa käsite, eli et tuomitse etkä karsinoi tämän takia. Kaikessa ajattelussa sama ja kaikissa tunteissa sama, tunteet pitää saada kans vapaaksi, mutta ensin se ajattelu vapaaksi, vapautettu ajatelu ohjaa sitten tunteet, ne tasaantuu, turha raivota kun tajuaa että maailman voi nähdä niin monesta eri kulmasta, miksi tapella kansallissosialismin puolesta kun voit nähdä yliminällä sen ainoan oikean, pyrkiä sitä kohti, kuitenkin yliminä ohjaa aina oikeaan, se tajuaa oikean ja erottaa vääryyden, monet puhuu omatunnosta, mutta se voi olla kieroutunut ja on matalampi käsite oikeasta, kansallissosialisti voi kokea omatuntonsa oikeaksi tehdessään suuria vääryyksiä, omatunnon ja yliminän ero on tässä. Meditaatioissa voi saavuttaa sitten yliminän yhteyden.

Kun päästään näihin tiloihin, niin ne tilat pidennetään, kuten aiemmin olen kertonut että valotila mihin pääsen, voin jatkaa sitä parhaina päivinä loputtomiin, tarkoitus onkin siirtää tuo tila ajan kanssa arkeen, tällöin on vasta oikea yogi. Gurdjieffillä oli kykyjä saada toiset ihmiset jatkuvaan yogin tilaan jopa päiviksi, vähäisellä meditaatiopohjalla se oli kuitenkin heille liikaa, liian iso muutos.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja Andromeda » 19 Joulu 2020, 11:33

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Ego on tärkeä, nöyryys tulkitaan egottomaksi. Eli ego on käytännössä yksipuolisen ajattelun tulos ja se sulkee henkiset yhteydet. Aivoradat asettuu sellaisiin asemiin, että mikään muu ei pääse läpi, tämä on vahvaa egoa ja se lisääntyy iän myötä jollei ole alistettu tai tajua tätä.
Sinulla on vahva ego, se tarkoittaa sitä ettet päästä mitään muuta perille. Gurdjieff opettaa juuri ihan muuhun kuin kukaan muu, eli laajennetaan ego, ei suinkaan mennä pieneksi matoseksi, nöyräksi, vaan aletaan näkemään sama asia monelta kantilta, jos vihaat jotain yli kaiken, niin itsekkin tein joskus aikoinaan, olen kuitenkin siitä paljon päässyt, eli pyrit löytämään alussa yhden hyvän asian vihaamastasi ja tietysti jo se negatiivinen onkin, myöhemmin näet kirjon asioita samasta asiasta ja luot kokonaiskuvan siitä tajuten sen että sekin on vajaa käsite, eli et tuomitse etkä karsinoi tämän takia. Kaikessa ajattelussa sama ja kaikissa tunteissa sama, tunteet pitää saada kans vapaaksi, mutta ensin se ajattelu vapaaksi, vapautettu ajatelu ohjaa sitten tunteet, ne tasaantuu, turha raivota kun tajuaa että maailman voi nähdä niin monesta eri kulmasta, miksi tapella kansallissosialismin puolesta kun voit nähdä yliminällä sen ainoan oikean, pyrkiä sitä kohti, kuitenkin yliminä ohjaa aina oikeaan, se tajuaa oikean ja erottaa vääryyden, monet puhuu omatunnosta, mutta se voi olla kieroutunut ja on matalampi käsite oikeasta, kansallissosialisti voi kokea omatuntonsa oikeaksi tehdessään suuria vääryyksiä, omatunnon ja yliminän ero on tässä. Meditaatioissa voi saavuttaa sitten yliminän yhteyden.

Kun päästään näihin tiloihin, niin ne tilat pidennetään, kuten aiemmin olen kertonut että valotila mihin pääsen, voin jatkaa sitä parhaina päivinä loputtomiin, tarkoitus onkin siirtää tuo tila ajan kanssa arkeen, tällöin on vasta oikea yogi. Gurdjieffillä oli kykyjä saada toiset ihmiset jatkuvaan yogin tilaan jopa päiviksi, vähäisellä meditaatiopohjalla se oli kuitenkin heille liikaa, liian iso muutos.

Minullako on vahva ego? Olet varmaan täysin oikeassa, täytyy jatkossa yrittää tuoda vähemmän esille omia saavutuksiani etten alkaisi huomaamattani kehuskelemaan niillä.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Joulu 2020, 15:10

En minä sinusta ole puhunut mitään. Miksi hyvä kirjoitus pitää pilata oudoilla heitoilla, ihan sama vaikka ei kirjoittaisi tänne mitään.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja Andromeda » 19 Joulu 2020, 16:05

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:En minä sinusta ole puhunut mitään. Miksi hyvä kirjoitus pitää pilata oudoilla heitoilla, ihan sama vaikka ei kirjoittaisi tänne mitään.

Pilata oudolla heitolla? Vastasit kirjoitukseeni: "Sinulla on vahva ego".
Joo kannattaa tosiaan harkita mitä sanoja käyttää, ettei tarvitse sitten myöhemmin selitellä mitä oli tarkoittanut.

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja Vallu » 19 Joulu 2020, 20:31

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Itse en ole uskovainen, mutta olen kyllä henkinen, materiaaliset arvot ovat huomattavasti vähentyneet ja henkiset arvot lisääntyneet, olen yhä useammin jatkuvassa yliminäyhteydessä meditaatiossa, viimeksi nyt aamulla, nukuin todella huonosti mutta meditoin aamulla kun en jaksanut nousta liian aikaisin ylös ja valtava valon täyttämä rauha laskeutuu mitä ette ehkä käsitä jollette ole sitä kokeneet, mutta yritän tuoda siitä osan päiväänkin.


Olen juuri tänään kirjoittanut kansainvälisen Kassiopeja yhdistykseen juurikin tästä tilasta jossa olin kahdessa paikassa yht. aikaa. Eli koin sellaisen totaalisen rauhan ajattomuuden ja ikuisen rakkauden ympäröivän minua. Tämä on toki tapahtunut vuonna 2012 mutta samat energiat ympäröivät minua kun aloitan meditaation. Ainakin omalle kohdalle kävi niin, että yhdistyin tietomaattomasti korkeampaan minään. Jos joku ei tiedä mikä on korkea minä, niin se on Sinun Korkein Henkinen Osa, joka on Aina henki maailmassa.
Eli kun me olemme Jumalan luomia henkijä, me emme voi inkarnoitua kokonaisena tänne fyysiseen maailmaan. Joten suurin osa meistä jää aina henkimaailmaan, eli noin 70 % siellä ja 30 % täällä nyt. Niinpä tämän takia sitä kutsutaan korkeaksi minuksi taikka galaktinen äly, kosminen tietoisuus, informaatio Bankkin ym.

Nimittäin korkea minä muistaa kaikki edelliset enkarnaatiot ja muut henkiset asiat. Myös korkea minän kautta Jumalaa keskustele ihmisen kanssa. Vuonna 2012 värähtyleni nousivat niin korkeaksi että minä tunsin että minä leijuin ylös ja olin kahdessa paikassa yhtä aikaa. Vuosien päästä minä vasta ymmärsin että minä yhdistyin osittain korkeaan minään.

Olin siinä tilassa muistaakseni kaksi viikkoa. Tunsin seesteisen rauhan, rakkauden ympäröivän minua oli täysin rentoutunut tunne. Minä tiesin että jos vaikka nyt minun vieressä räjähtäisi pommi, niin vaikka kehoni luhistuisi siihen paikkaan,., Minä olisin siltti kuolematon. Oikeastaan vasta silloin kun yhdytään tietoisesti korkeampaan minään, tunnet suunnatonta iloa, rakkautta ja vasta siinä tilassa tiedostat että olet – Ikuinen. Ja kaikki materiaalinen maailma on Luojan suunnittelema koulu meille kaikille jossa voimme tehdä mitä vain – Mutta, sillä on aina Seuraamus ja Hintansa!

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Selvännäkijä Veronika West

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Joulu 2020, 23:28

Joka tapauksessa se mitä kirjoitin oli ohjeita korkeampien tilojen saavuttamiseen, "sinulla on vahva ego", tietysti tarkoittaa ketä tahansa lukijaa tai ketä tahansa ihmistä, mutta parempi sana siihen olisi: joilla on vahva ego.
Tämähän on keskustelupalsta ja tiedonvälityspalsta, ei näitä juttuja tarkistuteta ennen painoon menoa.

Onhan minullakin vahva ego, mutta se ei haittaa henkisiä yhteyksiä kun laajentaa ajattelun ja alkaa näkemään asiat monelta kantilta, mielestäni Andro on varsin herännyt, näkee asiat suht monelta kantilta. Taas Kumppanillani on vahva ego ja tiettyjä asioita ei sille voi puhua olenkaan, esim. vaikka kuinka asiallisesti sanoisi, niin vaihtoehtotietoa ei voi puhua hänelle ollenkaan , eli hän on unessa, syvässä unessa ja hänellä on yksipuolinen näkemys maailmasta, toki maailma ei ole mustavalkoinen, toinen on enempi ja toinen vähempi unessa.

Mutta Vallu kirjoittaa: "Olen juuri tänään kirjoittanut kansainvälisen Kassiopeja yhdistykseen juurikin tästä tilasta jossa olin kahdessa paikassa yht. aikaa. Eli koin sellaisen totaalisen rauhan ajattomuuden ja ikuisen rakkauden ympäröivän minua. Tämä on toki tapahtunut vuonna 2012 mutta samat energiat ympäröivät minua kun aloitan meditaation."
Hienoa kun olet päässyt kahdeksi viikoksi tuohon tilaan, sitähän sanotaan valaistuneeksi tilaksi kun se jatkuu meditaation jälkeenkin arjessa, jotkut sanoo että olin taivaassa, mm. edesmennyt taiteilija Aleksandra Ionowa kertoi olleensa kolme päivää taivaassa, minkä jälkeen sai erikoisen henkisen taiteilijan lahjan.

Ihan vastaavia yliminä tiloja olen kokenut, eli samat energiat koen kun pääsen syvempään meditaatioon, valtava rauha ja ajattomuus, tuosta tilasta ei halua pois, tilan tunnetta on sanoin vaikea ilmaista. Eli noin vuosi sitten koin erikoisen tilan, olin pienessä suljetussa tapahtumassa ja sinne saapui Bruno Gröningin ystäväpiiriin vetäjä vain yhtenä osanottajana ja hän pyysi ilmapiirin puhdistusta ja minä olen jännittynyt moisissa tilaisuuksissa ja meditoin siksi mitä ehdin ja samantien tulee tila jossa on syvä ja järkkymätön rauhan tunne, sekä ajattomuus, mutta ei se siinä, sen samantien tulee kuin nopeutetulla videolla viime vuotiset narsistiseni kumppanini jatkuvat nalkutukset jotka olen kokenut henkisesti raskaina ja ne ei voi tuolle tilalle mitään, se on niin järkkymätön tila että jokainen ilkeys tullessaan tuohon tilaan kuin ei mitenkään pysty rikkomaan sen tilan rauhaa yhtään mihin jouduin, ilkeydet on täysin voimattomia ja merkityksettömiä törmäten kuin seinään ja haihtuen, ne on kuin tuhkaa vuorta vastaan, tuossa jouduin vielä valtavan tunnekuohun tilaan. Tietysti tämä myös todistaa sen että korkeampi henkinen kenttä on niin paljon voimakkaampi kuin pahuus, luciferismi, satanismi, mitkä elää vain tunne ja mentaalitasolla psyykkisinä olentoina, tätä tietoa on taas opettanut Samuli Perälä videoillaan ja kokemukseni tukee hänen opetusta.

No nyt viime päivinä olen meditoinut ja päässyt helposti jatkuvaan valotilaan, näen silmät kiinni sykkiviä valoja, niissä on violetti keskusta, tähän samaan olen päässyt jo 30 vuotta sitten, eli tässä ei ole uutta, mutta kun keskittyminen nyt syvenee helposti niin tulee toinen tila jossa voi jopa pohtia ilman että ne katkeaa niin nuo valot jää pysyviksi voiden hidastua äärimmmilleen, tätäkin on koettu jo pitempään toisinaan tai tulla valtavan kirkkaiksi mikä on uusi ilmiö ja tämän jälkeen tai samaan aikaan tulee tuo valtava rauha ja ikuisuuden tila eikä se lopu ennen kuin esim. nukahdan, minkä tulkitsen yliminä yhteydeksi. Paul Bruntonin mielestä se on myös yliminäyhteys ja kehoittaa siirtämään tämän tilan pikkuhiljaa arkeen, kyllähän nämä arkeen siirtämiset on jo yogi juttuja. Taas Gurdjieffin kirjassa oli vastaavia kokemuksia kuin Vallulla ja ne on todella mielenkiintoisia olla taivaassa maanpäällä kuten jotkut on sitä kuvailleet.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa