17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Andromeda » 19 Joulu 2020, 10:55

ÄLÄ HUKKAA TÄTÄ HARVINAISTA TILAISUUTTA

 

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)

17.12.2020

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

 

Olemme saaneet juuri loppuun voimallisimman pimennyssarjan, jonka olemme koskaan kokeneet. Tämä johtuu niistä todella elämää transformoivista tapahtumista, joita on ollut 1.1.2020 alkaen, jolloin syntyi tämä uusi vuosikymmen. Ihmiskunta ja Äiti Maa voivat nyt vastaanottaa turvallisesti viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalon korkeampia taajuuksia niistä taivaallisista asetelmista, joita tapahtuu ympäri universumia enemmän kuin koskaan. Tämä sallii meidän kiihdyttää ylösnousemusprosessiamme kovasti.

 

Kun uusi vuosikymmen syntyi tammikuussa, Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania kertoivat meille, että seuraavien kymmenen vuoden aikana ihmiskunta muuttaisi Äiti Maan ja sen kaiken elämän kurssia. He sanoivat, että tuona aikana ihmiskunta kehittää latentteja kykyjä, joiden avulla kirkastamme – kirjaimellisesti – maakehomme ja elämänkokemuksemme ulkoisessa maailmassa uuden Maan sydänpohjaisiksi täydellisyysmalleiksi.

 

Valo-olennot sanoivat, että tämä taianomaiselta näyttävä kirkastaminen saadaan aikaan Taivaan komppanian ja heränneiden ihmisten suuresti laajentuneella yhteistyöllä. Isä-Äiti Jumalamme paljasti, että tämän tason yhteistyötä taivaan ja Maan väillä ei ole koskaan ennen yritetty.

 

Jos olet seurannut sitä informaatiota Valaistun totuuden ulottuvuuksista, jota "Era of Peace" (= nettisivusto) on jakanut tänä vuonna viikoittain vlogien ja kuukausittain uutiskirjeiden välityksellä sekä niillä "planeetan uudelleenkäynnistystapahtumilla", joita pidettiin 34. vuosittaisessa Valaisemisen maailmankongressissamme, tunnet sen syvällisen totuuden, joka sisältyy tähän paljastukseen Isä-Äiti Jumalaltamme.

 

Kun tämä ennenkuulumaton vuosi tulee nyt loppuunsa, meillä on tilaisuus osallistua kahteen viimeiseen valotoimintaan, jotka auttavat Äiti Maata ja kaikkea sen pinnalla kehittyvää elämää nousemaan yli manipuloinnin, sortamisen ja kontrolloinnin viime jäänteistä vanhassa Maassa, jota nyt puretaan ja joka hajoaa pois.

 

Taivaan komppania on vahvistanut, että heräävän ihmiskunnan yhteisponnistelujen ja sen jumalaisen intervention kautta, jonka saamme näistä taivaallisista tapahtumista, Äiti Maa ja kaikki elämä sen pinnalla ylösnousee kvanttihypyn, uuden Maan sydänpohjaisen perustan uusiin malleihin.

 

Vuoden 2020 kaksi viimeistä valotoimintaa ovat 21.12. päivänseisaus ja harvinainen Jupiterin ja Saturnuksen välinen asetelma, joka tunnetaan suurena yhtymänä. Jupiterin ja Saturnuksen yhtymä tapahtuu joka 20. vuosi, mutta tänä vuonna näiden planeettojen läheisyys ja tietyt muut aspektit tekevät tästä yhtymästä erittäin harvinaisen tapahtuman.

 

Tätä nimenomaista suurta yhtymää julistetaan "hyvin ainutkertaiseksi show'ksi" joulukuun taivaalla. Ainoastaan noin asteen kymmenesosan päässä toisistaan, nämä kaksi planeettaa näyttää kuin yhdeltä taivaalla loistavalta planeetalta. Tämä on tarkin suuri yhtymä lähes 400 vuoteen. Edellisen kerran tämä tapahtui vuonna 1623. Jupiter ja Saturnus näkyvät lähimpänä toisiaan 21.12., joka on päivänseisaus. Monet astrologit sanovat, että tämä Jupiterin ja Saturnuksen – aurinkokuntamme kahden suurimman planeetan – yhtymä on "Betlehemin tähti", jonka paimenet näkivät Kalojen ajan alkaessa.

 

Tämä suuri yhtymä tapahtuu, kun Jupiter ja Saturnus ovat eläinradan samassa asteluvussa. Kuluneet 200 vuotta tämä suuri yhtymä on tapahtunut maamerkeissä. Vuoden 2020 joulukuun päivänseisauksessa Jupiter ja Saturnus ovat Vesimiehen ilmamerkissä. Tämä asetelma tapahtuu Vesimiehen nolla-asteessa, joka edustaa ääretöntä potentiaalia ja rajattomia mahdollisuuksia.

 

Valo-olennot sanoivat, että päivänseisauksen ja suuren yhtymän tapahtuminen samaan aikaan tänä elämää transformoivana vuotena 2020, luo koko ihmiskunnalle poikkeuksellisen tilaisuuden saada yhdessä aikaan valtava muutos kollektiivisessa maailmankuvassamme sekä henkilökohtaisissa ja kollektiivisissa visioissamme uudesta Maasta.

 

Maa on nyt Vesimiehen ajan täydessä syleilyssä. Suuri yhtymä joka tapahtuu Vesimiehen ilmamerkin 0 asteessa, luo pyhän tilan Jumalan jokaisen maan päällä kehittyvän pojan ja tyttären "minä olen" -olemukselle kohottaa pyhää hengitystään. Tämä sallii jokaisen meistä vastaanottaa praanan ja elämänvoimamme korkeampia taajuuksia jokaisella hengenvedollamme. Taivaan komppania sanoi, ettei ole sanoja kuvaamaan sitä, miten tehokkaasti tämä voimaannuttaa ponnistelujamme, kun yhdistämme sydämemme ja mielemme siinä prosessissa, jossa kanssaluomme uuden Maan täydellisyysmalleja.

 

Jumaluuden seitsemäs aurinkoaspekti, joka on Jumalan äärettömän täydellisyyden violetti liekki, on se pääasiallinen jumaluuden aspekti, joka vaikuttaa Maahan Vesimiehen ajan 2000 vuoden syklin aikana. Kun Jupiterin ja Saturnuksen suuri yhtymä tapahtuu päivänseisauksessa 21.12., jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus kohottaa pyhää hengitystään, mikä sallii meidän jokaisen vastaanottaa praanan ja elämänvoimaenergiamme korkeampia taajuuksia.

 

Kun näitä korkeampia taajuuksia hengitetään sisään ja ulos jokaisella hengenvedolla, violetti leikki voimistuu eksponentiaalisesti kaikissa aikakehyksissä ja ulottuvuuksissa. Jokainen ajatus, tunne, sana, teko, muisto ja uskomus joka on vielä muunnettava takaisin valoksi, kiedotaan violettiin liekkiin ja kirkastetaan alkuperäiseen täydellisyyteensä. Taivaan komppania kertoo meille, että tämä violetin liekin sisäänvirtaus raivaa käsittämättömillä tavoilla tietä vuoden 2021 syntymiselle.

 

Kynnyksen ylittäminen vuoteen 2021

 

2020 on ollut monin tavoin erittäin haastava vuosi miljoonille ihmisille. Tiedän, että on niitä, jotka eivät malta odottaa tämän vuoden olevan ohi ja rukoilevat, että 2021 on paljon vähemmän traumaattinen vuosi kaikille. No, niiden uskomattomien valotoimien vuoksi joita suoritettiin Jumalan voitokkaasti 2020 – myös ihmisten kokeman tuskan ja kärsimyksen keskellä – Taivaan komppania on vahvistanut, että vuoden 2021 jumalainen potentiaali on hyvin positiivinen. He haluavat meidän kuitenkin tietävän, että tuon jumalaisen potentiaalin vapauttaminen riippuu sinusta ja minusta ja muista heräävistä ihmisistä.

 

Monista vuoden 2020 haasteista huolimatta ja monissa tapauksissa noiden haasteiden vuoksi, miljoonat ihmiset pystyivät nostamaan päänsä sen negatiivisuuden yläpuolelle, jota ilmentyi ulkoisessa maailmassa. Tämä salli heidän nähdä valon ja oman jumalaisen potentiaalinsa elämää transformoivilla tavoilla. He yhdistyivät "minä olen" -olemuksensa jumaluuteen tavoilla, joita he eivät olleet aiemmin kokeneet. Ja lopulta he alkoivat muistaa, että he ovat Jumalan poikia ja tyttäriä, joita voimaannuttaa vapaa tahto ja kyky ajatella ja tuntea luovasti.

 

Tämä merkitsee, että ajatusten, tunteiden, sanojen ja tekojen kautta luomme elämämme olosuhteet. Emme ole vain uhreja, joita koetellaan sattumanvaraisilla tapahtumilla. Olemisellemme on tarkoitus ja syy. Ruumiillistuimme maan päälle tehtävänä ja jumalaisena kohtalona tulla uuden Maan luojiksi, yhdessä Isä-Äiti Jumalamme ja Valaistun totuuden ulottuvuuksien valo-olentojen kanssa.

 

Nyt kun ylitämme kynnyksen vuoteen 2021, joitain hallitsevia kysymyksiä herää vastaheränneiden sielujen sydämissä ja mielissä, kuten: "Onko minulla oikeasti jokin tehtävä? Voiko minulla mitenkään olla vaikutusta? Miten vaatimattomat ponnisteluni voivat luoda uutta Maata?"

 

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on kyllä, meillä kaikilla on ehdottomasti tehtävä. Richard Bachin kirjassa "Illusions" on upea testi auttamaan meitä sen määrittelemisessä, onko tehtävämme maan päällä valmis. Tuo testi on: jos olet elossa, se ei ole!

 

Siis kun synnytämme tämän uuden vuosikymmenen toisen vuoden, yksi avaintekijä jumalaisen potentiaalimme vapauttamiseen 2021 on hyväksyä ja myöntää, että jokainen meistä on jo se, mitä pyrimme olemaan ja mitä haluamme olla korkeimmalta tietoisuustasoltamme katsottuna. Meidän täytyy vain ottaa omaksemme tuo totuus ja sitten elää, liikkua ja hengittää tuosta tietämisestä käsin.

 

Maakehomme on kirjaimellisesti moniulotteista teknologiaa. Uudessa ajattelumallissa jota olemme kanssaluomassa, meillä on kyky pitää kehossamme tilaa korkeimmille värähtelytaajuuksille. Meidän täytyy vain jatkuvasti kiinnittää huomiota siihen, kuka olemme joka hetki, ajatusten, sanojen, tekojen ja tunteiden kautta. Jokaisella meistä on kaikki taito, viisaus, tieto, vahvuus ja rohkeus, jota tarvitsemme menestymiseen Jumalan voitokkaasti tehtävässämme. Meidän täytyy vain kuunnella sydäntämme ja toimia intuitiivisen sisäisen opastuksemme mukaisesti.

 

Päivänseisauksen ja samanaikaisen Jupiterin ja Saturnuksen suuren yhtymän aikana 21.12., jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus kohottaa pyhän hengityksen uusille tasoille. Alamme sitten hengittää praanan ja elämänvoimaenergiamme korkeampia taajuuksia jokaisella hengenvedollamme. Fyysisessä muodon maailmassa hengityksemme on yhteytemme Lähteeseen, Isä-Äiti Jumalaamme, kosmiseen "minä olen" -olemukseemme ja kaikkeen olevaiseen. Tästä syystä otamme ensimmäisen hengenvetomme syntyessä ja viimeisen lähtiessämme fyysiseltä tasolta prosessissa, johon viittamme kuolemana.

 

Planeetalla tapahtuu haastavia asioita 2021, mutta jos pysymme fokusoituneena valoon ja ymmärrämme, että nämä tapahtumat ovat välttämättömiä tien raivaamisessa uudelle Maalle, koemme olevamme "maailmassa, muttemme maailmasta". Tämä kallisarvoinen planeetta käy läpi energeettistä romahdusta, jotta menneisyyden toksiset mallit ja ajattelutavat voidaan purkaa ja puhdistaa. Nämä tuhoisat kaavat eivät tule takaisin, ja sinun, minun ja muiden heräävien ihmisten tehtävänä on korvata ne uuden Maan sydänpohjaisilla malleilla.

 

Jokaisen Maassa asuvan ihmisen "minä olen" -olemus ja koko Taivaan komppania seisovat valmiudessa ja odottavat tilaisuutta auttaa meitä tässä pyhässä hankkeessa. Mutta muista, etteivät edes ne voi puuttua asiaan ja auttaa meitä pyytämättämme. Kenenkään ei sallita puuttua vapaaseen tahtoomme.

 

Valo-olennot ovat kertoneet meille, että universaali laki määrää: "Avunpyynnön on tultava siitä ulottuvuudesta, jossa apua tarvitaan!" Tämä merkitsee hyvin kirjaimellisesti, että niiden jotka asuvat Maassa, täytyy vedota Jumalan valoon ja pyytää apua "minä olen" -olemukseltamme ja Taivaan komppanialta, jotta näillä jumalaisilla olennoilla on lupa puuttua elämäämme ja vastata sydämemme kutsuun.

 

Hyvä uutinen on, että olemme yhtä kaiken elämän kanssa. Sen seurauksena – kuten valo-olennot ovat paljastaneet – jos me jotka asumme fyysisellä tasolla, vahvistamme ykseytemme Maassa asuvien sisariemme ja veljiemme "minä olen" -olemuksen kanssa, voimme vedota Jumalan valoon heidän puolestaan. Tämä tehdään helposti pelkästään vahvistamalla ennen vetoomuksiamme: "Minä olen "minä olen" -olemukseni ja minä olen yhtä jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen kanssa maan päällä."

 

On ajatussuunta, joka uskoo, että jos vetoamme valoon toisen ihmisen puolesta, hänen pyytämättä meiltä apua, sekaannumme siihen oppimiskokemukseen, joka hänen täytyy käydä läpi. Tämän todenperäisyys riippuu siitä, miten avunpyyntömme tehdään.

 

Jos vetoamme omaan "minä olen" -olemukseemme ja kyseessä olevan ihmisen "minä olen" -olemukseen, ennen kuin turvaudumme Jumalan valoon hänen puolestaan, se muuttaa kaiken. Kun otamme tämän tärkeän ensiaskeleen, se antaa "minä olen" -olemuksillemme kontrollin siinä, miten tuota valoa käytetään.

 

"Minä olen" -olemuksemme toimii yksinomaan meidän ja kaikkien osallisten korkeinta hyvää kohti. Se tietää täsmälleen, mikä paljastuva jumalainen suunnitelmamme on, ja se pyrkii jatkuvasti auttamaan meitä jouduttamaan tuon suunnitelman toteutumista. "Minä olen" -olemuksemme tietää, miksi käymme läpi tietyn haasteen. Se tietää, mitä opimme muuntamalla tuon kokemuksen takaisin valoksi, ja se tietää, miten lähellä olemme tuon prosessin loppuunsaattamista.

 

"Minä olen" -olemuksemme tietää myös tarkkaan, miten käytetään sen vastaanottama valo korkeimmaksi hyväksemme. Tämä pätee riippumatta siitä, olemmeko turvautuneet tuohon valoon itse vai onko toinen ihminen tehnyt sen puolestamme.

 

Kun aloitamme valotyömme affirmaatiolla: "Minä olen "minä olen" -olemukseni ja minä olen yhtä jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen kanssa maan päällä", jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemus saa merkin meidän "minä olen" -olemukseltamme ja on valmiina vastaanottamaan sen valon, jota pyydämme heidän puolestaan. Sitten joka ihmisen "minä olen" sisäistää tuon valon ja käyttää sen täysin harmoniassa hänen jumalaisen suunnitelmansa ja korkeimman hyvänsä kanssa. Tämä tapahtuu riippumatta siitä, kuka tuon pyynnön tekee.

 

Tätä Taivaan komppania tarkoittaa, kun he kertovat meille: "Olette voimakkaampia kuin tiedätte." Meillä on kirjaimellisesti kyky vedota Jumalan valoon jokaisen maan päällä olevan ihmisen "minä olen" -olemuksen kautta, samanaikaisesti. Mietiskele hetki, mitä se oikein merkitsee.

 

Sen sijaan että käytämme aikaamme ja energiaamme valoon vetoamiseen vain itsemme puolesta, samalla aika- ja energiakustannuksella voimme vedota niiden 7.500.000.000 ihmisen puolesta, jotka kehittyvät tällä planeetalla.

 

Siis kun valmistaudumme vuoden 2021 syntymiseen, ottakaamme tavaksi varata vähän aikaa ja vedota Jumalan valoon itsemme, rakkaidemme ja koko ihmiskunnan puolesta. Tehdäänpä yhdessä sydämen sitoutuminen olla tärkeänä apuna jumalaisen potentiaalin vapauttamisessa tällä uudelle vuodelle.

 

Rakas ystävä, tämä on voimallista ja valontäyteistä aikaa. Pysy fokusoituneena valoon ja ole se ihme, joka kykenet olemaan. Hengitä ja ole tässä nyt. Toivotan sinulle loistavaa päivänseisausta, suurta yhtymää, joulua ja uutta vuotta. Tiedä, että sinä et ole yksin ja sinua rakastetaan enemmän, kuin pystyt ymmärtämään tällä hetkellä.

 

Jumala siunatkoon Sinua,

Patricia Cota-Robles

 

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Vallu » 19 Joulu 2020, 23:20

Hmm, olen vesimies, saanko energiat tuplana. Tosin siitä voi saadaa stressin jos enrgia on liikaa.

Ilmeisesti "minä olen" -olemus, tarkoitetaan "korkea minä".

Ja Valo-olennot -tarkoitetaan ilmeisesti henkimaailman henkilökunta taikka korkeavärähteisiä Plasmoideja ellei sitten jotakin korkea värähteisiä antropomofisiä olentoja kuten esim; Plejadilaiset yms.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Andromeda » 20 Joulu 2020, 10:09

Juu tuplana tulee sinulle ;)
Jyrki sivusi aihetta viimeisimmässä videossaan. On muitakin kanavointeja jotka käsittelevät aihetta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 21 Joulu 2020, 08:56

Eli yliminäyhteydessä pyydetään valoa koko maailmalle ja se toteutuu koska yliminä on persoonaton olotila, ilmeisen selvästi samaa yhteyttä kaikilla jos nyt oikein käsitin ainakin jossain määrin. Tuo kahden planeetan muodostama suurtähti kuvaa kuin Jeesuksen tulemista. Jotain vastaavaa.
Muistan yli vuoden takaisen Astron planeettaennusteen, jossa mainittiin tämän vuoden keväälle ja syksylle sotaista, kuten on ollut, tilanteen pitäisi rauhoittua nyt tästä päivästä eteenpäin, koska planeettojen asento on hyvä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Andromeda » 21 Joulu 2020, 11:54

Kalevi oli eilen Rajatieto-TV:n yölähetyksessä ja katsojia oli parhaimmillaan ainakin 380 immeistä. Tuo live-lähetys kesti useamman tunnin ajan. Hän sivusi tuota kanavoinnissakin ollutta asiaa puhuen ihan samaa. Lainaus Patricia:n kanavoinnista:

"Valo-olennot ovat kertoneet meille, että universaali laki määrää: "Avunpyynnön on tultava siitä ulottuvuudesta, jossa apua tarvitaan!" Tämä merkitsee hyvin kirjaimellisesti, että niiden jotka asuvat Maassa, täytyy vedota Jumalan valoon ja pyytää apua "minä olen" -olemukseltamme ja Taivaan komppanialta, jotta näillä jumalaisilla olennoilla on lupa puuttua elämäämme ja vastata sydämemme kutsuun.

Uskovaiset meinasivat kaapata chatin ihan loppumetreillä ja siellä kirjoitettiin useampi "Jeesus pelastaa" viesti. Tunnelma vähän putosi kun heillä lähti mopo keulimaan siellä. Saarnaamiselle on varmaan paikka uskovaisten omissa tilaisuuksissa, mutta mielestäni sellainen ei sovi tilaisuuteen jossa asioita lähestytään eri näkökulmasta ja luennoitsijaa on tullut kuuntelemaan reilusti yli 300 henkilöä netin välityksellä. Hypetetään sitä omaa juttua toiselle luennoitsijalle omistetussa tilaisuudessa. Ihan käsittämätön etikettivirhe.

Vahän sama jos Lestadiolaiset menisivät Helluntalaisten tilaisuuteen neuvomaan miten asiat tulee nähdä. Ihmiset tekevät uskonnon ihan joka asiasta. Itse en koe itseäni uskonnolliseksi, uskonnot perustuvat dogmeihin, eli ne määrittelevät juuri miten asiat "pitää nähdä".
Jyrki selvittikin yhdessä videossaan henkisyys/hengellisyys näitä eroavaisuuksia.
Henkisyys lähestyy aihetta laajemmasta kulmasta eikä rajaa oikeastaan mitään ehdottoman tarkasti, miten asia pitää "ehdottomasti nähdä". Toki on Universaaleja lakeja jotka toimivat tietyllä tavalla, mutta silloinkin jokainen katsoo/mieltää asioita oman edistymisensä mukaisesti.
No tarkoitus ei ollut "saarnata" jos tämä sellaiselta tuntui.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia mutta pyritään ottamaan muidenkin näkemykset huomioon korostamatta liikaa sitä omaa näkemystä että se olisi se ainut ja oikea tie valaistumiseen.

PS. Kalevilta sain uutta tietoa, 3113 katsojaa yhteensä tuon eilisen illan aikana, ei huono!
Chatin laskuri näyttää käyttäjille vain montako on kirjautunut kanavalle sisään.

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Vallu » 21 Joulu 2020, 18:51

Andromeda kirjoitti:Juu tuplana tulee sinulle ;)
Jyrki sivusi aihetta viimeisimmässä videossaan. On muitakin kanavointeja jotka käsittelevät aihetta.

Juu sitä tarvitaan, ylimääräinen enrgia jaan sitten niille tarvitseville. :angel:
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Joulu 2020, 07:45

Itse en ole uskovainen mutta rakennan osaltani tulevaa kultaaikaa, eikä se rakennu vaikenemalla epäkohdista mitä uusi uskontomme on täynnä. (new age) ihmiset ei lähde mukaan jollei uusi uskonto ole uskottavampi kuin materialismi. Nykyiset uskonnot ei sitä ole eikä new age tässä muodossa mitä se nyt on.
Uusi aika perustuu tieteen ja henkisyyden yhdentymiseen.

Lainausta yllä olevasta kanavoinnista:
"Kun uusi vuosikymmen syntyi tammikuussa, Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania kertoivat meille, että seuraavien kymmenen vuoden aikana ihmiskunta muuttaisi Äiti Maan ja sen kaiken elämän kurssia. He sanoivat, että tuona aikana ihmiskunta kehittää latentteja (piileviä) kykyjä, joiden avulla kirkastamme – kirjaimellisesti – maakehomme ja elämänkokemuksemme ulkoisessa maailmassa uuden Maan sydänpohjaisiksi täydellisyysmalleiksi.
Valo-olennot sanoivat, että tämä taianomaiselta näyttävä kirkastaminen saadaan aikaan Taivaan komppanian ja heränneiden ihmisten suuresti laajentuneella yhteistyöllä. Isä-Äiti Jumalamme paljasti, että tämän tason yhteistyötä taivaan ja Maan väillä ei ole koskaan ennen yritetty.

Taivaan komppania on vahvistanut, että vuoden 2021 jumalainen potentiaali on hyvin positiivinen. He haluavat meidän kuitenkin tietävän, että tuon jumalaisen potentiaalin vapauttaminen riippuu sinusta ja minusta ja muista heräävistä ihmisistä.

Tämä merkitsee, että ajatusten, tunteiden, sanojen ja tekojen kautta luomme elämämme olosuhteet. Emme ole vain uhreja, joita koetellaan sattumanvaraisilla tapahtumilla. Olemisellemme on tarkoitus ja syy. Ruumiillistuimme maan päälle tehtävänä ja jumalaisena kohtalona tulla uuden Maan luojiksi, yhdessä Isä-Äiti Jumalamme ja Valaistun totuuden ulottuvuuksien valo-olentojen kanssa.

Jokaisen Maassa asuvan ihmisen "minä olen" -olemus ja koko Taivaan komppania seisovat valmiudessa ja odottavat tilaisuutta auttaa meitä tässä pyhässä hankkeessa. Mutta muista, etteivät edes ne voi puuttua asiaan ja auttaa meitä pyytämättämme. Kenenkään ei sallita puuttua vapaaseen tahtoomme.
Valo-olennot ovat kertoneet meille, että universaali laki määrää: "Avunpyynnön on tultava siitä ulottuvuudesta, jossa apua tarvitaan!" Tämä merkitsee hyvin kirjaimellisesti, että niiden jotka asuvat Maassa, täytyy vedota Jumalan valoon ja pyytää apua "minä olen" -olemukseltamme ja Taivaan komppanialta, jotta näillä jumalaisilla olennoilla on lupa puuttua elämäämme ja vastata sydämemme kutsuun."

Tässä nyt oli osa kanavointia joka pyrkii uuteen aikaan, itse kutsun sitä kulta ajaksi mikä on ennustettu, mutta se ei synny vanhoin säännöin.
Koska kanavointi pyytää luomaan uutta (heränneiden ihmisten yhteistyöllä), niin tuon esiin asian, mikä vaivaa sen vajavaisuudessa tai paremminkin sen unessa mikä vallitsee.
Universaali laki määrää siis pysymään vanhassa simulaatiossa? Eli pyytää Jumalalta apua minä olen olemuksen kautta mikä tarkoittaa yliminää, mutta kun yliminä on simulaatio minkä meidän luojat on meille luoneet, jotta henkinen kanttimme olisi eheä, yliminä on luotu simulaatio. Ihan hieno luomus, hiukan liikaa tyhjää täynnä. Ehkäpä yliminän rikkomisen takana on se alkuperäinen olemuksemme tai sitten ei ja murramme rajoitteet ja nousemme näkemään muurahaispesän sen ulkopuolelta, näin luulen. Eli jos haluat edetä, kyseenalaista Jumala ja yliminä käsite, ne on luotu keinotekoiseksi esteeksi korkeampaan, jottemme kehittyisi.

Pieni lainaus Human are free sivustolta: "Kanavointi puhuu ihanista hengellisistä realiteeteista, ihmisistä ja ulkomaalaisista, siitä, miten ihmisen syvä psykologia on rakennettu, monimutkaisesta kosmologisesta ympäristöstä, jossa ihmiskunta on sisäkkäin. Kaikki ihanat tiedot lukuun ottamatta kukaan ei mainitse, kuinka me olemme orjuutettuja tai miksi tai kenen kanssa. Ei yksikään.
Jos nämä ihanat tietolähteet tietäisivät, kuinka ihmiskunta on orjuutettu, eikö he jakaisi sitä? Eikö tämä ole tärkein tietopiste? Mitä WingMakers kutsuu aloituspisteeksi? Miksi tämä esoteerinen kirjallisuus ei ole osoittanut tätä? Kerron teille, koska olennot ovat joko hologrammin sisällä eivätkä ymmärrä sitä itse, tai ovat osa petosta ja valvovat sen löytämistä ihmisiltä. He eivät eroa meistä - meistä, kuten ääretön olento. He menettävät tämän petoksen hologrammin niin paljon kuin olemme."
Olen samaa mieltä, vastausta ei löydy mistään, kaikki vastaukset on samaa simulaatiota, olkoot se tieto kuinka henkinen tahansa, uudella ajalla on siis tehtävää löytää ratkaisu ja murtaa vanha kehitystä estävä simulaatio joka meihin luotiin. Onko olo tämän kuultuasi kuin olisit tyhjän päällä, mutta olet samalla vapaa jos pystyt olemaan ilman tukea mihin tarttua, eli ihmiset ei pysty, eli tarvii simulaation selviytyäkseen, mutta simuaatiota voi kehittää henkisemmäksi, ehkä ne kyvyt sieltä sitten aukeaa.

Vanhempaa tekstiäni:
Itse puhuin simulaatiosta ja lähden hiukan erillain, eli siitä että simulaatio on yliminässä joka on taas yhteisessä henkisessä kentässä, sitä voisi kutsua kollektiiviseksi kentäksi ja se on tasolla henkinen, mikä taas vaikuttaa koko ihmiskunnan kehitykseen. Olennot mitä ihminen kokee humanoidi ja henki yhteyksissä olisi samaa ohjelmaa. Näin onkin jos tutkii MIB havaintoja ja karsii virhehavainnot pois, niin MIB:it on selvästi ohjelmassa olevia vartioita estäen simulaation löytämistä ja ilmaantuvat pelotellakseen. MIB:it ei ymmärrä omaa tilaansa ollen tällöin ohjelmaa, mutta estävät tehokkaasti kehittymisen, jopa niin että ufotutkijat on pelosta hävittäneet koko tutkimuksen mitkä ovat monesti olleet samankaltaisia mitä nyt puhun. Henkisille ihmisille ilmaantuu taas paholaisia millä on aivan sama päämäärä estää henkinen kehitys pois opitusta jumalasta, jne. Ufot johtaisi teknisiä ihmisiä harhaan oikeasta, jokainen jolla on vähänkin teknikon tai insinöörin vikaa olisi ostettu materialismille, syntyy tiedeyhteisö jotka kieltävät jopa innoittajansa, eli ufot.

Ufot ja Mibit ovat alempaa tasoa kuin yliminä, mutta yliminä on myös osa petosta mikä on meihin istutettu, väitetysti meidän aikoinaan tapahtuneen geneettisen sekä DNA:n muokkauksen yhteydessä jotta meistä tulisi rajallisia sekä luojiemme ehkä kykenemättömyyden takia parempaan tekeleeseen, eli emme ole vapaita edes yliminä yhteydessä, mutta siihen kannattaa pyrkiä ymmärtäen että se on henkiseksi rajaksi tehty, mitä se ei ole kuitenkaan vaan luotu raja joka pitää murtaa. Muuten ei näe muurahaispesän ulkopuolelle, näkee vain simulaation sisässä olevan, on kuin kuplassa. Toistamme näin itseämme jollei kupla murru.

Tiedän ettei tästä monikaan pidä, koska ihmiset luovat itselleen rajat, unen, henkisen unen.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Andromeda » 22 Joulu 2020, 10:35

Kyllähän eilinen oli hyvin voimallinen päivä. Vielä tänäänkin tätä kirjoitettaessa olo on aika väsynyt ja johtuu monista erilaisista säädöistä joita meille on tehty nukkuessamme. Energiaa on tarvittu siis uusien juttujen luomiseen.

Tosiaan käsittämättömiin tekoihin on tuo 21.12. päivä saanut ainakin osan uskovaisista. Vielä eilenkin eräs kirjoitti siellä tuubissa että minulla on yhteys Saatanaan, portit ovat auki kun olin aiemmin kirjoittanut näistä ns. Ylösnousemusoireista Jyrkin videon kommenttiosiossa. Kysehän on siitä että fyysiskehomme kokee erilaisia oireita kun se pyrkii ottamaan vastaan ja mukautumaan uusiin värähtelytasoihin. Kalevikaan ei kauheasti tykännyt siitä että muutama uskovainen tuli sinne chattiin hämmentämään luennon (sunnuntai-iltana)loppupuolella. 3113 persoonaa oli yhteensä luentoa kuunnellut ainakin osan siitä. Jeesus pelastaa viestejä tuli vastauksena monen muun kirjoittajan viesteihin. Ihan suoraan Raamatusta lainattuja tekstejä, joita siellä kirjoittivat.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 23 Joulu 2020, 09:19

Vaikea sanoa mitään kun en tiennyt koko Kalevin luennosta, Osa uskovaisista on myös hyvin, hyvin henkisiä ihmisiä mitä tässä demonistuneessa maailmassa tarvitaan. Osa on myös ihan samaa mieltä tästä vallankaappauksesta mitä maailmanlaajuisesti suoritetaan kuin mitä täällä on tuotu esiin. Osa taas hyvin ahdistuneita tästä tilanteesta. Täällä Oulun korkeudella ei yleisesti Lestaadiolaisten toimista pidetä ihan hyvistä syistä, lapsiin sekaantumista oli ainakin vuosikymmeniä sitten, näistä on kirjoja kirjoitettu kuinka ahdasmieliseksi lahkolaisuus voi mennä, monet onkin eronneet lestaadiolaisuudesta. Kalevakin kirjoitti aikanaan, mutta lopetti, ilmeisesti tilaukset olisi niin paljon vähentyneet että vaiettiin, näin olen kuullut.

Itse huomasin sen että ilmeisesti koko päivän jatkunut koronapandemian propaganda medioista vaikutti niin paljon, ettei avautunut yliminäyhteyttä, eli ei pitäisi kuunnella uutisia valtamediasta, mutta meditoin kuten varmaan moni muukin joukkomeditaatiossa, tarkkailin meditaatiota ja mielen takana olevan tietoisuuden tulee avautua, tietoisuuden irtaantua mielestä, en nyt onnistunut siinä vaikka ajoittain sain mielen poukkoilun lähes nollaan, jos sen saa hiljentymään niin mielen pitää vielä irtaantua sen takana olevasta tietoisuudesta, tavallaan mieli sivuutetaan ja jää vain tietoisuus mikä nousee yliminänä esiin. Gurdjieff puhuu myös perusolemuksesta, mikä on eri asia.

On siis aivan selvää, että tämä massahysterian luonti vetää koko yhteiskuntaa alempiin tiloihin myös henkisesti, mikä on huono asia ja johtaa demonisuuden lisääntymiseen. Meidän hallitus edustaakin näin demonisuutta salliessaan tämän hysterian mitä valtamediat levittää joka uutisessa. Valtamedian sulkeminen on ratkaisu uutisten ajaksi, ääni kiinni.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: 17.12.2020 Älä hukkaa tätä harvinaista tilaisuutta - Patricia Cota-Robles

ViestiKirjoittaja Andromeda » 23 Joulu 2020, 10:16

Kun lukee tuon Fulfordin viimeisimmän viestin tuolta linkeistä, niin ei tarvitse ihmetellä miksi tilanne on tällainen juuri nyt.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron