Jyrkin terveiset 29.1.2021

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Jyrkin terveiset 29.1.2021

ViestiKirjoittaja Andromeda » 29 Tammi 2021, 16:45

https://youtu.be/C1EHuwyAI6A
Jyrkin terveiset 29.1.2021

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Jyrkin terveiset 29.1.2021

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 29 Tammi 2021, 23:10

kyllä meitä ohjataan henkisiltä tasoilta. Itse koin paranormaalin ilmiön viime tiistai iltana kun olin menossa nukkumaan, oli naapuripihalla ihmeellinen valkoinen usva, se oli kuutisen metriä korkea ja usemman levyinen ja paranormaalejakin tutkineena totesin sen olevan todellinen, muualla ei ollut mitään usvaa ja tämä oli todella tiivis kuin pumpulia. Kun aamulla heräsin oli ilmiö poissa ja sen paikalla näköjään kasvaa kuusi, jonka oksilla oli jonkinverran lunta, mutta kuin kaksi eri asiaa oli ero niin suuri. Pakkasta muutamia asteita.

No olen muuttunut tuon jälkeen, jonkinlainen sisäinen rauha kasvanut ja eri asiat kiinnostaa enempi, kuten Jyrkin pyrkimys valoon, esoteerisiin juttuihin. Aloin myös suunnitella, uuden suunnittelu tulee ensimmäisestä henkisestä kentästä. Luovuus.

Kyse on siitä minkä kehityssuunnan mielessämme hyväksymme, se toteutuu. On selvää etten tule hyväksymään silti mielessäni eliitin suunnitelmia, vaan pyrin kultaaikaa kohti. Vanha hyvä aika kantajana ja saa elää siinä rinnalla. Se joka haluaa elää vanhassa, on aivan oikein, sekin estää eliitin suunnitelmat.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron